Miksi jopa kolmikymppisten miesten on nykyisin niin vaikea hyväksyä se, että naisella on lapsia ennestään?
Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että sitä elettyä elämää on takana itse kullakin.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvanut uusioperheessä ja en halua olla isäpuoli. Mielummin pysyttelen sinkkuna. Kai minulla on oikeus siihen?
Totta kai sinulla on oikeus omanlaiseen elämään. Pidä vaan pintasi. Elämä koostuu itsekullakin valinnoista. Toisten halut ja mielipiteet ovat toissijaisia.
Itse ymmärrän hyvin puolin ja toisin että toisen osapuolen lapset ovat liian suuri haaste ja jopa suuri riesa.
Nykyään tosiaan on paljon sinkkuja, sekä miehiä että naisia. Kaikki tuntuvat haluavan jotain mitä ei ole saatavilla. Eli kaipa se on mukavampaa olla sinkku kuin parisuhteessa tavallisen ihmisen kanssa.
lapset on taakka.
moni 30 mies ei halua sitä taakkaa.
siihen liittyy usein myös ex miehet (pyörivät siinä nurkissa).
Jos mahdollista niin valitsee naisen jolla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että sitä elettyä elämää on takana itse kullakin.
Joillekin on ja joillekkin ei. Meitä ihmisiä on kovin monenlaisia kaiken ikäisissä. Kyllä niitäkin miehiä löytyy jotka oikein mielellään "kelpuuttaa" naisen jolla on lapsia samoin kun löytyy naisia joille miehen lapset eivät ole ongelma ollenkaan. Minulla on parikymppinen mies jolle olen arvokas ja kaikin puolin hyvä lapsistani riippumatta. Myös lapset ovat tulleet hänelle tärkeiksi suhteemme myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi suurimpia syitä on se, että se nainen odottaa uudesta miehestä toista lompakkoa lapsiensa elättäjäksi, vaikka saa jo elareita eksältään. Tämä on moneen kertaan nähty.
"en etsi lapselle uutta isää" = älä puutu kasvatukseen, mutta maksa viulut.
Edelleen: "älä puutu kasvatukseen" = siedä joka päivä sen riiviön harrastamaa vittuilua ilman, että voisit tehdä asialle yhtään mitään. Jos erehdyt komentamaan lasta, niin lapsen äidillä/isällä flippaa ja ero on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi suurimpia syitä on se, että se nainen odottaa uudesta miehestä toista lompakkoa lapsiensa elättäjäksi, vaikka saa jo elareita eksältään. Tämä on moneen kertaan nähty.
Edelleen: "älä puutu kasvatukseen" = siedä joka päivä sen riiviön harrastamaa vittuilua ilman, että voisit tehdä asialle yhtään mitään. Jos erehdyt komentamaan lasta, niin lapsen äidillä/isällä flippaa ja ero on lähellä.
Jos ajatusmallit lasten kasvatuksen ja kumppanin suhteen ovat tuollaisia niin kannattaakin pysytellä sinkkuna.
Itse kyllä sallin muidenkin ihmisten lapsiani komentaa ja vaadin heiltä normaalia kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Kasvatusvastuu ja elatusvelvollisuus on kuitenkin viimekädessä minulla. Uusi mieheni osallistuu sen verran kuin haluaa ja ehkä siksi tykkääkin osallistua ja suhteemme toimii kuin myös suhde lasten ja mieheni välillä.
Ei ole vaikea hyväksyä, mutta isää en ala leikkimään kun heillä sellaiset on, voin kyllä olla aikuinen läsnä ja tukena.
Miksi lähtisin suhteeseen jossa olen alusta lähtien toiseksi tärkein ihminen? Siihen vielä jotku mahdollisesti vittumaiset exät pyörimässä... huhhuh ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtisin suhteeseen jossa olen alusta lähtien toiseksi tärkein ihminen? Siihen vielä jotku mahdollisesti vittumaiset exät pyörimässä... huhhuh ei kiitos.
Tämä on se huonoin tilanne, mutta on mahdollista myös, että kumppani on yhtä tärkeä kuin lapsetkin ja ei ole v*ttumaista exää vaan ei exää ollenkaan tai ihan täyspäinen exä joka ei aiheuta harmia.
Toki sinulla vapaus olla valitsematta naista jolla lapsia, mutta omalla kohdallani ei noita mainitsemiasi ongelmia esiinny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatusmallit lasten kasvatuksen ja kumppanin suhteen ovat tuollaisia niin kannattaakin pysytellä sinkkuna.
Itse kyllä sallin muidenkin ihmisten lapsiani komentaa ja vaadin heiltä normaalia kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Kasvatusvastuu ja elatusvelvollisuus on kuitenkin viimekädessä minulla. Uusi mieheni osallistuu sen verran kuin haluaa ja ehkä siksi tykkääkin osallistua ja suhteemme toimii kuin myös suhde lasten ja mieheni välillä.
Monesti se voi olla myös niiden lasten vanhemman eksä joka on kieltänyt lapsen kasvatukseen sekaantumisen. Eli tämä on katkeruudessaan sitä mieltä, että kukaan muu kuin biologiset vanhemmat eivät saa lasta kasvattaa.
Se on helpompi aloittaa suhde jossa ollaan tasaveroisessa asemassa heti aluksi. Kolmekymppinen mies kyllä löytyy lapsettoman naisen.
Kolmekymppinen nainen voi ottaa vanhemman miehen tai sitten sellaisen nuoremman, joka asian hyväksyy. Nyt nelikymppisenä ei haittaisi enää jos toisella on lapsia. Varsinkin jos ovat pieniä.
Miksi pitäisi hyväksyä, jos ei uusperhe-elämä kiinnosta? Minä olen kolmekymppinen nainen enkä ole kiinnostunut miehistä joilla on lapsia. Ihan oma valintani kai se on ja riittäähän noita lapsettomiakin onneksi.
Luulisi että se olisi myös niille lapsellisille osapuolisille parempi, että pariutuvat sellaisten ihmisten kanssa jotka oikeasti niistä lapsista tykkää ja haluaa uusperheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä sallin muidenkin ihmisten lapsiani komentaa ja vaadin heiltä normaalia kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan. Kasvatusvastuu ja elatusvelvollisuus on kuitenkin viimekädessä minulla. Uusi mieheni osallistuu sen verran kuin haluaa ja ehkä siksi tykkääkin osallistua ja suhteemme toimii kuin myös suhde lasten ja mieheni välillä.Monesti se voi olla myös niiden lasten vanhemman eksä joka on kieltänyt lapsen kasvatukseen sekaantumisen. Eli tämä on katkeruudessaan sitä mieltä, että kukaan muu kuin biologiset vanhemmat eivät saa lasta kasvattaa.
Voi hyvinkin olla tuollainen tilanne, mutta hyvä asia on se, että hänen kieltonsa voi jättää huomiotta koska hänellä ei ole oikeutta katkeruutensa tai minkään muunkaan hölmön syyn varjolla sanella kuinka toisessa perheessä asiat hoidetaan mikäli ei ole mitään lasten edun vastaista. Menköön exä vaikka terapiaan jos kokee turhanpäiten tarvetta sanella ehtoja muille. Onneksi omalla kohdallani asiat sovitaan hyvässä hengessä exän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies ei halua katsella toisen miehen lapsia kotonaan.
Eikä seksissä lapsia synnyttänyt nainen ole kovinkaan iskevä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööhh miksi miehen joka ei kelvannut sulle nuoruudessa pitäisi alkaa kasvattamaan sun paha poika luuserin lapsia?
Ööhh, se on oma valinta kun se nuoruudessa kelvannut paha poika luuseri kuolee? Tai pettää?
Se että pettää on sinun syytäsi. Pahat pojat pettää aina
Ylilevottomat jännälapset oikein nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä seksissä lapsia synnyttänyt nainen ole kovinkaan iskevä enää.[/
Heh heh vedät vissiin mututuntumalla
Vierailija kirjoitti:
Se on helpompi aloittaa suhde jossa ollaan tasaveroisessa asemassa heti aluksi. Kolmekymppinen mies kyllä löytyy lapsettoman naisen.
Kolmekymppinen nainen voi ottaa vanhemman miehen tai sitten sellaisen nuoremman, joka asian hyväksyy. Nyt nelikymppisenä ei haittaisi enää jos toisella on lapsia. Varsinkin jos ovat pieniä.
Näinpä. Itse olen löytänyt ihanan parikymppisen miehen jonka kanssa suhde toimii. Itse olen kolmekymppinen kahden lapsen äiti.
Ei lapset sinänsä mitään haittaisi, mutta kun ne naiset ovat useimmiten kasvattaneet ne kieroon ja helvetin ärsyttäviksi.
Ööh-höttelijä bongattu!