Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jopa kolmikymppisten miesten on nykyisin niin vaikea hyväksyä se, että naisella on lapsia ennestään?

Vierailija
14.03.2018 |

Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että sitä elettyä elämää on takana itse kullakin.

Kommentit (251)

Vierailija
41/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööhh miksi miehen joka ei kelvannut sulle nuoruudessa pitäisi alkaa kasvattamaan sun paha poika luuserin lapsia?

Ööhh, se on oma valinta kun se nuoruudessa kelvannut paha poika luuseri kuolee? Tai pettää?

Sä teit valinnan. Sinä valitsit panomiehen tai sekakäyttäjän. Ei kelvannut se vähän ujo painonnostajapoika sulle. Halusit pahan pojan jolla kädessä tribaaleja ja kuolemankuvia.

Voi ihme taas tätäkin uunoa. Eiköhän se keskivertonainen ole valinnut nuorena jonkun muun kuin painonnostajan ihan siitä syystä, että on halunnut miehen, joka voi elättää lapset ja on älyllisesti normaali. Niillä fiksuilla ja hyvätuloisilla miehillä vaan on enemmän houkutuksia ja usein vaativa luonne, joten erojakin tulee.

Itseäni ei haittaisi puolison lapset, jos eivät ole enää ihan pieniä.  Minulla on rakkautta muillekin ihmisille kuin itselleni.

Miksi painonnostaja ei voisi olla fiksu? Terve keho terve mieli. Houkutuksia? Fiksu ja sydämmellinen mies on tarpeeksi luja mieleltään, että hän osaa sanoa ei houkutuksille. Mä ymmärrän sun epäonnea miehissä.

Itseasiassa puhun yleisellä tasolla. Moni avioero johtuu siitä, että työ merkitsee menestyvälle miehelle enemmän kuin perheen hyvinvointi edellyttäisi. Mitään tribaalitatskoja ei näillä miehillä todella ole.

Vierailija
42/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvanut uusioperheessä ja en halua olla isäpuoli. Mielummin pysyttelen sinkkuna. Kai minulla on oikeus siihen?

Vielä hetken, mutta ei kauaa.  Naisasianaiset ajavat lakia jossa miehen on pakko kustantaa ja elättää naisten nuoruuden panoissa hankitut kerubit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööhh miksi miehen joka ei kelvannut sulle nuoruudessa pitäisi alkaa kasvattamaan sun paha poika luuserin lapsia?

Ööhh, se on oma valinta kun se nuoruudessa kelvannut paha poika luuseri kuolee? Tai pettää?

Sä teit valinnan. Sinä valitsit panomiehen tai sekakäyttäjän. Ei kelvannut se vähän ujo painonnostajapoika sulle. Halusit pahan pojan jolla kädessä tribaaleja ja kuolemankuvia.

Voi ihme taas tätäkin uunoa. Eiköhän se keskivertonainen ole valinnut nuorena jonkun muun kuin painonnostajan ihan siitä syystä, että on halunnut miehen, joka voi elättää lapset ja on älyllisesti normaali. Niillä fiksuilla ja hyvätuloisilla miehillä vaan on enemmän houkutuksia ja usein vaativa luonne, joten erojakin tulee.

Itseäni ei haittaisi puolison lapset, jos eivät ole enää ihan pieniä.  Minulla on rakkautta muillekin ihmisille kuin itselleni.

Miksi painonnostaja ei voisi olla fiksu? Terve keho terve mieli. Houkutuksia? Fiksu ja sydämmellinen mies on tarpeeksi luja mieleltään, että hän osaa sanoa ei houkutuksille. Mä ymmärrän sun epäonnea miehissä.

Itseasiassa puhun yleisellä tasolla. Moni avioero johtuu siitä, että työ merkitsee menestyvälle miehelle enemmän kuin perheen hyvinvointi edellyttäisi. Mitään tribaalitatskoja ei näillä miehillä todella ole.

No sä taas valitset itse sen kunnianhimoisen (rahanhimoisen) miehen sen tavallisen miehen sijaan jolle työ on vain työtä eli keino hankkia elanto. Tällainen mies odottaa vain, että työpäivä päättyy ja pääsee perheensä luokse.

Vierailija
44/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

arvaatko miksi mies on menestynyt?

Vierailija
45/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen nainen jolla on jo lapsi tai useampi, ei useinkaan ole tavoittelemisen arvoinen, lapsettomia kyllä vielä löytyy sen ikäisistä.

Lapset rajoittavat ja hankaloittavat monia asioita, kuten yhteistä aikaa, harrastuksia ja seksiä. Siksi ei kiitos. Haluan perustaa oman perheen, en ota valmista.

Vierailija
46/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äippä on kyllä sellainen soppa mihin en lusikkaani pistä.

Vierailija
47/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät halua sellaista ongelmapakettia vaivoikseen + sellaisen naisen jälleenmyyntiarvo on erittäin huono ja yleensä käytönjäljet näkyvät liikaa.

Vierailija
48/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina halunnut ydinperheen, ja YH ei sitä voi tarjota. Uusperhesotkut voit jättää niille jotka niitä haluavat

Vierailija
49/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin asiaa toisin päin. Olen yli 30v nainen enkä kovin herkästi lähtisi tapailemaan miestä jolla on jo lapsia. Muutamalla ystävälläni on, ja he ovat jopa ihan kivoja, mutta en kyllä jaksaisi elää niitten ehdoilla.

"Tänään ei sovi kun Milla-Mari:lla on jalkkistreenit", "Joo viikonloppuna voidaan tavata mut lapset on täällä ni käytäiskö ihan Rossossa syömässä?" "Loma-ajat on jo sovittu eksän kaa puol vuotta sitten mut toki multa liikenee pidennetty viikonloppu yhteistä pikkumatkaa varten"

Huoh, eli ei mulle kiitos :-)

Vierailija
50/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina halunnut ydinperheen, ja YH ei sitä voi tarjota. Uusperhesotkut voit jättää niille jotka niitä haluavat

Olen tismalleen samaa mieltä.

Vierailija
51/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Monet kolmekymppiset miehet ovat vielä neitsyitä tai lähes kokemattomia. Eivät ole valmiita uusperhe-elämään, jolloin kuvioissa on vielä mahdollisesti joku viekkaasti virnistelevä ex-mies.

Näillä miehillä biologinen kulli tikittää ja pitäisi saada 10 vuotta nuorempaa (mieluiten monta erilaista) ennen kuin voi kuvitella betoninharmaata vakiutumista.

Naisille seikkailut ovat itsestäänselvyys murrosiän alkaessa.

Tää oli hauska. Empä ennen oo ajatellutkaan, että kullikin voi tikittää biologisesti. Mutta tottakai voi. Kuuluukohan siitä pieni raksutus...

Vierailija
52/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suurimpia syitä on se, että se nainen odottaa uudesta miehestä toista lompakkoa lapsiensa elättäjäksi, vaikka saa jo elareita eksältään. Tämä on moneen kertaan nähty.

Vierailija
53/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fiksu mies vaihtaa vain, jos toinen vaihtoehto on parempi. Silloin voi etsiä syytä itsestään.

Jos sinulla olisi ihmissuhteista jotain kokemusta, tämäkin mielipide kuulostaisi uskottavammalta.

Meinaat siis että fiksu mies vaihtaa huonompaan?

eri

Vierailija
54/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska leikki. Mun vuoro!

Tapasin lapseni isän kun olin 17-vuotias. Hän oli toinen kenen kanssa harrastin seksiä, minä olin hänen ensimmäinen. Hän ei edes juo pahemmin vaan käytti nuoruutensa tekemällä kahta työtä.

Tulin vahingossa raskaaksi 20-vuotiaana. Kumpikin tunnustimme faktan ettemme varmaan tule olemaan loppuelämäämme yhdessä mutta silti yhteisellä päätöksellä annoimme lapsen syntyä.

Kolmen vuoden päästä poikkis ei jaksanut aikuisen elämää ja halusi käyttää rahansa itseensä eikä lapseen.

Jäin lapsen kanssa kahdestaan.

Mitä valitsin väärin?

Vierailija
55/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi suurimpia syitä on se, että se nainen odottaa uudesta miehestä toista lompakkoa lapsiensa elättäjäksi, vaikka saa jo elareita eksältään. Tämä on moneen kertaan nähty.

"en etsi lapselle uutta isää" = älä puutu kasvatukseen, mutta maksa viulut.

Vierailija
56/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies jolla on itsellään jo lapsia.

Vierailija
57/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska leikki. Mun vuoro!

Tapasin lapseni isän kun olin 17-vuotias. Hän oli toinen kenen kanssa harrastin seksiä, minä olin hänen ensimmäinen. Hän ei edes juo pahemmin vaan käytti nuoruutensa tekemällä kahta työtä.
Tulin vahingossa raskaaksi 20-vuotiaana. Kumpikin tunnustimme faktan ettemme varmaan tule olemaan loppuelämäämme yhdessä mutta silti yhteisellä päätöksellä annoimme lapsen syntyä.

Kolmen vuoden päästä poikkis ei jaksanut aikuisen elämää ja halusi käyttää rahansa itseensä eikä lapseen.

Jäin lapsen kanssa kahdestaan.

Mitä valitsin väärin?

Jätit abortin tekemättä. Se oli valinta.

Vierailija
58/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapseton mies ja nainen saa ihan vapaasti etsiä lapsetonta kumppania 👍

Vierailija
59/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 30+ miehellä ei ole omia lapsia eikä ilmeisesti edes kokemusta perhe-elämästä aikuisen roolissa, pitää olla todella optimistinen yh-nainen, joka tuollaiseen haksahtaa. Aikuistumista on tässäkin ketjussa jäänyt vaille suurin osa. Ei kukaan normaalisti kehittynyt aikuinen ihminen saa tyydytystä pelkästään oman navan tuijottelusta. Lapset ja heidän mukanaan tuomat uudet tuulet ja virkeät näkemykset, sekä taloudellinen että kasvatusvastuu, tuottavat syvän tyydytyksen. Ei sillä ole väliä, onko lapset biologisesti omia vai ei.

Vierailija
60/251 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koomista ajatella, että yli kolmikymppisenä ihminen vielä asettaa tuollaisia ehtoja kumppaniehdokkaalle. Eipä sitä kovin pitkään ehdi ns. normaalista parisuhteesta ja perhe-elämästä nauttia jos vielä tuossa iässä on kumpikin kokematta.