Miksi jopa kolmikymppisten miesten on nykyisin niin vaikea hyväksyä se, että naisella on lapsia ennestään?
Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että sitä elettyä elämää on takana itse kullakin.
Kommentit (251)
Ei tuon hyväksymättömyydessä ole kyse iästä vaan periaatteesta, mielipiteestä sun muusta. En itsekään ottaisi miestä, jolla on aivan pienet lapset, ja tämä siitäkin huolimatta että itselläni on kaksi vuotias. En kaipaa yhtään enempää härdelliä enkä jaksa sitä sirkusta mitä siinä tulisi mukana, oma tekemä kabbanaali riittää ihan hyvin. Mitä enemmän olen uponnut äitiyteen, sitä enemmän ymmärrän lapsettomana pysytteleviä tai ihmisiä jotka eivät halua edes tapailla ihmistä jolla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ööhh miksi miehen joka ei kelvannut sulle nuoruudessa pitäisi alkaa kasvattamaan sun paha poika luuserin lapsia?
Öhm, todennäköisesti minä ja se uusi mies ei oltaisi nuoruudessa tavattu joten ei voi sanoa ettei olisi kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyväksynyt vaimoni aiemman seksuaalihistorian ja hänen aiemmista suhteistaan peräisin olevat lapsensa. Onhan meillä kaikilla historiaa, eikä ketään voi omistaa.
Se vähän häiritsee, että vaimoni lapset eivät oikein sulata tätä meidän uusperhekuviota, vanhin "poikani" jaksaa muistuttaa minua jatkuvasti siitä, miten hänen ei tarvitse totella minua, koska en ole hänen oikea isänsä jne.
Lisäksi vaimoni aiemmat renttumiehet käyvät säännöllisin väliajoin vittuilemassa minulle täällä meidän Älvärissämme. Tuntuu erityisen pahalta, kun eräskin hamppari kourii vaimoani intiimeistä paikoista, virnuilee ja kysyy minulta: "Miltäs ne mun mällit maistuu?". Lisäksi hän ei lähde pois täältä meiltä pakottamallakaan, vaan istuu sohvallemme, kaivelee muniansa ja syö jääkaappimme tyhjäksi.
Oi-voi-voi... :(
No koska sä oot cuck. Nosta poika riveleistä seinälle ja sano sille, että niin kauan kun asut minun kotona teet mitä minä sanon. Ex miehiä voit odottaa kirveen kanssa ulko-ovella.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Monet kolmekymppiset miehet ovat vielä neitsyitä tai lähes kokemattomia. Eivät ole valmiita uusperhe-elämään, jolloin kuvioissa on vielä mahdollisesti joku viekkaasti virnistelevä ex-mies.
Näillä miehillä biologinen kulli tikittää ja pitäisi saada 10 vuotta nuorempaa (mieluiten monta erilaista) ennen kuin voi kuvitella betoninharmaata vakiutumista.
Naisille seikkailut ovat itsestäänselvyys murrosiän alkaessa.
No tuskin nyt kovin moni 30v mies on neitsyt enään... :)
Kyllä joka 10.mies suunnilleen on 30-vuotiaana edelleen neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyväksynyt vaimoni aiemman seksuaalihistorian ja hänen aiemmista suhteistaan peräisin olevat lapsensa. Onhan meillä kaikilla historiaa, eikä ketään voi omistaa.
Se vähän häiritsee, että vaimoni lapset eivät oikein sulata tätä meidän uusperhekuviota, vanhin "poikani" jaksaa muistuttaa minua jatkuvasti siitä, miten hänen ei tarvitse totella minua, koska en ole hänen oikea isänsä jne.
Lisäksi vaimoni aiemmat renttumiehet käyvät säännöllisin väliajoin vittuilemassa minulle täällä meidän Älvärissämme. Tuntuu erityisen pahalta, kun eräskin hamppari kourii vaimoani intiimeistä paikoista, virnuilee ja kysyy minulta: "Miltäs ne mun mällit maistuu?". Lisäksi hän ei lähde pois täältä meiltä pakottamallakaan, vaan istuu sohvallemme, kaivelee muniansa ja syö jääkaappimme tyhjäksi.
Oi-voi-voi... :(
Mulla loppuis huumori aika nopeasti tuossa kohtaa. Sit tulis rentummallaki äijäl kiire ulos. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööhh miksi miehen joka ei kelvannut sulle nuoruudessa pitäisi alkaa kasvattamaan sun paha poika luuserin lapsia?
Ööhh, se on oma valinta kun se nuoruudessa kelvannut paha poika luuseri kuolee? Tai pettää?
Sä teit valinnan. Sinä valitsit panomiehen tai sekakäyttäjän. Ei kelvannut se vähän ujo painonnostajapoika sulle. Halusit pahan pojan jolla kädessä tribaaleja ja kuolemankuvia.
Oletko todella noin tyhmä? Myös ne nuorena ujot nörttimiehet voivat muuttua ja pettää.. Tai päihteettömät alkaa käyttää päihteitä jne..
Ja ehei, minua ei ole petetty, eikä mieheni ole mikään sekakäyttäjä, joten turhaan puhuttelet minua.
Joku ongelma teillä on kuitenkin? Loppuko miehellä hillo? Aatteen ja uskon mies ei petä koskaan rakkaitaan tai turmele mieltään päihteillä.
Sä et oo vielä saanu kunnon miestä elämäs aikana. Tässä maassa tosin ei ole paljoaa kunnon ihmisiä edes jäljellä.
:D Mitä ihmettä valitat
Olisko kannattanut valita lisääntymiskumppani vähän paremmin
URPO
Vierailija kirjoitti:
URPO
siellä naisvihaaja olettaa, että naisilla olisi mitään vastuuta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä kuinka luonnotonta se on, että uros hyväksyy vieraan uroon lapset. Karhut ja leijonat tappavat vieraat pennut saman tien.
Oikein validi argumentti verrata ihmistä karhuihin ja leijonoihin. Toivottavasti sinussa ei ole muita yhtäläisyyksiä eläinten kanssa kuin se, ettet hyväksy vieraan uroon lapsia. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööhh, se on oma valinta kun se nuoruudessa kelvannut paha poika luuseri kuolee? Tai pettää?
Sä teit valinnan. Sinä valitsit panomiehen tai sekakäyttäjän. Ei kelvannut se vähän ujo painonnostajapoika sulle. Halusit pahan pojan jolla kädessä tribaaleja ja kuolemankuvia.
Voi ihme taas tätäkin uunoa. Eiköhän se keskivertonainen ole valinnut nuorena jonkun muun kuin painonnostajan ihan siitä syystä, että on halunnut miehen, joka voi elättää lapset ja on älyllisesti normaali. Niillä fiksuilla ja hyvätuloisilla miehillä vaan on enemmän houkutuksia ja usein vaativa luonne, joten erojakin tulee.
Itseäni ei haittaisi puolison lapset, jos eivät ole enää ihan pieniä. Minulla on rakkautta muillekin ihmisille kuin itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä kuinka luonnotonta se on, että uros hyväksyy vieraan uroon lapset. Karhut ja leijonat tappavat vieraat pennut saman tien.
Ja rukoilijasirkat ja mustat lesket tappavat koiraan heti parittelun jälkeen.
Muuta eläinvisaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ihme taas tätäkin uunoa. Eiköhän se keskivertonainen ole valinnut nuorena jonkun muun kuin painonnostajan ihan siitä syystä, että on halunnut miehen, joka voi elättää lapset ja on älyllisesti normaali. Niillä fiksuilla ja hyvätuloisilla miehillä vaan on enemmän houkutuksia ja usein vaativa luonne, joten erojakin tulee.
Itseäni ei haittaisi puolison lapset, jos eivät ole enää ihan pieniä. Minulla on rakkautta muillekin ihmisille kuin itselleni.
fiksu mies vaihtaa vain, jos toinen vaihtoehto on parempi. Silloin voi etsiä syytä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rukoilijasirkat ja mustat lesket tappavat koiraan heti parittelun jälkeen.
Muuta eläinvisaa?
sirkat ja hämähäkit eivät ole nisäkkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi painonnostaja ei voisi olla fiksu? Terve keho terve mieli. Houkutuksia? Fiksu ja sydämmellinen mies on tarpeeksi luja mieleltään, että hän osaa sanoa ei houkutuksille. Mä ymmärrän sun epäonnea miehissä.
Olen kasvanut uusioperheessä ja en halua olla isäpuoli. Mielummin pysyttelen sinkkuna. Kai minulla on oikeus siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fiksu mies vaihtaa vain, jos toinen vaihtoehto on parempi. Silloin voi etsiä syytä itsestään.
Jos sinulla olisi ihmissuhteista jotain kokemusta, tämäkin mielipide kuulostaisi uskottavammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
URPO
siellä naisvihaaja olettaa, että naisilla olisi mitään vastuuta mistään.
Olen kylläkin ihan tavallinen ihminen, joka olettaa muiden osaavan ottaa vastuuta omista valinnoistaan :D
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvanut uusioperheessä ja en halua olla isäpuoli. Mielummin pysyttelen sinkkuna. Kai minulla on oikeus siihen?
Ei ole.
Se on ihan kiinni siitä onko itsellä lapsia. Jos itsellä on lapsia on syytä kelvata ne toisenkin lapset. Jos taas ei ole itsellä lapsia niin silloin on ihan perusteltua haluta toiseltakin samaa.
Ne on noloja jolla on itsellä lapsia mutta ei hyväksy niitä toisella. Tässä asiassa(kaan) ei voi olla kaksoisstandardit.
En pidä lapsista enkä halua lapsia elämääni. Ei siinä muuta syytä ole.