Mikä vika tietokoneessa kun se joskus kirjoittaa itsestään?
Siis jotain yhtä kirjainta peräkkäin eikä sitä meinaa saada millään loppumaan. Ei pitäisi olla mikään näppäin jumissa. Onko siinä joku virus?
Kommentit (13)
Mun näppäimistöllä tapahtuu tuollaista, jos on pattereista virta vähissä.
Windblows, jollei sitten näppis hajoamassa.
Nykytietokoneet ovat vakoilupazkaa. Ne tallentavat kaiken mitä näppäillään. Siksi tuossa näppäilyssä tulee viiveita ja virheitä sekä saattaa tulla jotain syöttösekoiluja, eli jokin sovellus vie prosessoritehoa niin paljon, että signaalit viivästyvät. Kannattaa ainakin tutkia oman tietokoneen asetukset niin, ettei koneellasi ole salaista etäkäyttäjää, eli estä etäkäyttö. Muutenkin kannattaa laittaa tietoturva-asetukset mahdollisimman tiukoiksi ja skannata koneen tiedostot viruksilta säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mun näppäimistöllä tapahtuu tuollaista, jos on pattereista virta vähissä.
Mistä pattereista?
ihan itsekseen postaa vihapuheita nettiin
Mulla näppäimisö ,,niin se näyttää tälläiseltä,niin kirjaiia puuttuu,eihän tässä ole mitään järkeä.Aloin tarkistamaan että onko mulla joku muisti..aivohäiriö,no taas näppäimistö kuitenkin??Olen kuitenkin tietoinen mitä naputtelen,mutta tuntuu että olis aika vaihtaa näppäimistö,en tiedä??En ole hyvä kirjoittamaan ja yhdysanat tuottaa miettimistä,taikka sitten menee ohi,en tiedä,koittakaa kestää.
Hyvä, että kirjoittaa itsestään eikä juoruile toisista tietokoneista.
Vierailija kirjoitti:
Aina sama kirjain?
Ei, kun joku sellainen mitä on käyttänyt. Siis vaikka voisi käydä näin: vauvapalstttttttttttttttttttttttttttttttt
Näppäimmistön asetuksissa voi säätää näppäimmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Näppäimmistön asetuksissa voi säätää näppäimmistöä.
Täytyypä tutkia. Mutta mitä asetuksia sieltä pitäisi muuttaa tai mikä tuollaiseen vaikuttaa?
Putin hakkeroi.