Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ei ole koskaan lapsivapaata

Vierailija
10.03.2018 |

Aina mennään lapsen ehdoilla.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Todella uuvuttavaa. Kaverit, joilla on lapsi/lapsia ja toimivat tukiverkostot, ovat onnellisessa asemassa.

Vierailija
2/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän olet lapsesi hankkinut joten älä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ootte halunneet lapset joten turha kuvitella että jotkut mahtavat "tukijoukot" saapuisivat apuun. Sen minkä kylvää, sen myös niittää

Vierailija
4/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee omassa elämässään/perheessään omat ratkaisunsa.

Meiillä taas lapset ei ole koskaan asettanut ehtoja, mitä tehdään.

Toki usein kuunnellaan heidän mielipiteitään ja osa toiveista toteutetaan, mutta kyllä me vanhemmat lopullisen päätöksen teemme.

Ja ihan en ymmärtänyt otsikkoa viestin sisältöön. Miten lapsivapaa liittyy lasten sanelemiin ehtoihin käytännössä? Onko lapsen ehto että olette 24/7 yhdessä?

Vierailija
5/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpäs siinä jos tykkää, hyvähän se tietty on lapsen seurasta nauttia niin kauan kun pystyy, teiniä joutuu jo varmasti ikävöimään.

Vierailija
6/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Todella uuvuttavaa. Kaverit, joilla on lapsi/lapsia ja toimivat tukiverkostot, ovat onnellisessa asemassa.

Ja silti teit lapsia vaikkei ollut tukiverkkoa, äly hoi älä jätä.

Vierailija
7/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän olet lapsesi hankkinut joten älä valita.

Joo niin olen ja onneksi muutaman vuoden päästä pärjää jo yön yksin. En tajunnut että isovanhemmat kuolee nuorina.

Vierailija
8/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olittehan te siellä Aruballakin ilman lasta!

Vierailija
9/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdenkin tästä keittämään kahvia ja sen jälkeen pitkälle lenkille. Illalla miehen kanssa varmaan leffaan ja ulos syömään. Keskustelunaiheena illallisella on ainakin seuraavan reissun suunnittelu. T. Vela

Vierailija
10/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen lapsivapaata te kaipaatte?

Minusta on ihanaa, kun on lapsia ympärillä. Siinä nuo pyörivät mukana, kun touhutaan arkiaskareita.

Iltaisin menevät aikaisin nukkumaan ja meillä on paljon kahdenkeskistä aikaa. Jos on joskus iltamenoja, hankitaan lapsenvahti.

Vierailija
11/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähdenkin tästä keittämään kahvia ja sen jälkeen pitkälle lenkille. Illalla miehen kanssa varmaan leffaan ja ulos syömään. Keskustelunaiheena illallisella on ainakin seuraavan reissun suunnittelu. T. Vela

Onpa kadehdittavaa elämää!!...

Eiku NOT!

Ette sitte merkityksellisempiä elämää oo itsellenne aikaan saaneet?

Vierailija
12/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella itseäni lapsettomana. Just eilen mietin iltapalalla kun kaikki oltiin yhdessä, että ompas ihanaa kun on lapsia ja elämää ja jutteluhetkiä etenkin iltaisin, kun koko perhe kotona töiden/koulun ja harrastusten jälkeen.

Lapsia 3kpl (3-15v) eli eloa ja touhua on.

Silti välillä miehen kanssa järjestetään että päästään kahdestaan johonkin. Lomalle tai vaikka ulos syömään. Tehdään yhdessä perheenä paljon ja nautin siitä, silti pidän tärkeänä sitä että välillä meillä on aikaa ilman lapsia.

Pidän perhettämme tasapainoisina ja onnellisena.

Vierailija
13/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ollut kiva, jos joku olisi sanonut noin vanhemmillesi, kun olit lapsi? Oliko vanhempiesi elämä kauheaa, kun eivät aina päässeet leffaan ja syömään, koska olivat saaneet sinut?

Kannattaisi miettiä, mitä kirjoittaa!

Vierailija
14/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku NOT!

Naurahdin samaa, mutta ei saa väheksyä, tämän velan elämä on huipussaan varmasti näillä spekseillä.

Mä olen jo kahvini juonnut ja käynyt koirien kanssa ulkona. Teinikin on jo hereillä, mitä ihmettä? Nyt ei siis ole enää lapsivapaata aikaa tänään... :D

Vierailija
15/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, näissä aiheen ketjuissa se on niin hassua miten heti tullaan huutamaan, että itsehän olette lapsenne hankkineet (mikä on toki totta ) mutta eihän kukaam koulussa opiskelee aihetta ’lapsiperheen arki, miten sitovaa se voi olla’ joten on täysin ymmärrettävää ja kohtuullista, että joskus tosiaan kaipaisi päivää, minkä voisi aikatauluttaa ihan vaan itsensä mukaan.

Nämä kommentoijat kuitenkin taitavat harhaisedti kuvitella, että asiasta kirjoittaja toivoisi vieläkin olevansa kokonaan ilman lapsia, että voisi hamaan eläkeikään asti käydä joka ilta vapaasti viinilasillisella ilman murhetta lapsista. Siitähän tuskin on kysymys. Nuo raukat eivät vain ymmärrä miten paljon ne lapset myös antavat, samalla kuin ne muuttavat asumisyksikön perheeksi ja perheen aikuisten kalenterin moniväriseksi aikataulutusprojektiksi.

Vaikka nyt ehkä tuntuu siltä niin se aika kun olet ’ihan jumissa’ on kuitenkin aika lyhyt (jos et mitään suurperhettä hanki ). Päivä kerrallaan eteenpäin vaan :) omat lapset ovat jo lähes aikuisia ja tiedätkö, minulla on joskus ihan ikävä sitä lasten aikataulujen täplittämää pikkulapsielämää.

Vierailija
16/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen lapsivapaata te kaipaatte?

Minusta on ihanaa, kun on lapsia ympärillä. Siinä nuo pyörivät mukana, kun touhutaan arkiaskareita.

Iltaisin menevät aikaisin nukkumaan ja meillä on paljon kahdenkeskistä aikaa. Jos on joskus iltamenoja, hankitaan lapsenvahti.

Ei meillä mene aikaisin nukkumaan eikä meillä ole iltamenoja.

Vierailija
17/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku NOT!

Just tälle päivälle, ei 😂

Vierailija
18/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on trolli. Älkää menkö näin helppoon.

Vierailija
19/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauan kestikin että eka vela ilmoittautuu 😂😂

Vierailija
20/136 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ukko nukkuu ny . Koitan tehdä työjuttuja. Sitte meen lenkille ja illalla kanssa leffaan. Lapsettomia ollaan. Asutaan toki erillää ni omaa rauhaa muutenki. Ihanaa saatana ihanaa, nautin ku nää sikiäjät ulisee täällä. JES. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan