Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät enää uskalla tulla samaan hissiin miesten kanssa? Itse olen kunnollinen, siisti mies ja pidin hissin ovea auki naiselle

Vierailija
15.03.2026 |

mutta ei tullut ja alkoi räpläämään tekosyynä puhelinta. Jäin käytävälle tarkkailemaan ja nainen tuli lopulta myös hissillä ylös. Jäi kyllä hiukan omituinen vaikutelma.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei vain halunnut olla ahtaasti. Ja ehkä halusi rauhassa hoitaa asiansa puhelimessa loppuun. En minä usein mene naapurin mummonkaan kanssa samaan hissiin. 

Vierailija
2/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kysyä seuraavan kerran naiselta, että oliko ylpeä käytöksestään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon setämies

Vierailija
4/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Jahas, syy selvisi. Olet omituinen stalkkaaja ja kyylää. Keskity omiin asioihisi niin elämä on paljon mukavampaa. 

Vierailija
5/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hississä ei usein viestit lähde joten voi olla helpompi lähettää viesti ensin ja nousta sitten hissiin. Minäkin suosin tyhjää hissiä, sillä ei ole mitään väliä onko siellä nainen vai mies mutta tyhjä hissi aina paras.

Vierailija
6/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat aivan vapaasti päättää, tulevatko samalla hissillä kanssasi vai ei. Sinun on turha pientä päätäsi asialla vaivata tai nolata itsesi vaatimalla selitystä kuten naistenahdistelija tekisi.

Vierailija
7/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraista kulttuureista, joissa naisviha rehottaa, tulleet ovat johtaneet otsikon mukaiseen tilanteeseen.

Vierailija
8/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ei toimi hississä ja jos joku on kesken niin sen haluaa hoitaa ennen kuin sinne hissiin menee. 

Hississä on muutenkin miellyttävämpää olla yksin. 

Vierailija
9/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen some ja metoo ovat pelotteleet naisia. Todennäköisyys ongelmille keskellä päivää on ihan minimaalinen.

Vierailija
10/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko laumasieluisuus?

joku naikkonen on sekoillut itsensä huonoon jamaan ja levittää kostoksi syyttäen siitä muita. laumasieluisuus tarttuu ruton lailla.

Vierailija
11/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskallan oli kuka tahansa hississä.

Vierailija
12/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne samaan hissiin pitäisi tunkea? 

Vierailija
13/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraista kulttuureista, joissa naisviha rehottaa, tulleet ovat johtaneet otsikon mukaiseen tilanteeseen.

Noiden tulijoiden pitäisi julkisesti ilmentää kollektiivista syyllisyyttä 

Vierailija
14/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen some ja metoo ovat pelotteleet naisia. Todennäköisyys ongelmille keskellä päivää on ihan minimaalinen.

Tuskinpa ahdistelu sille on syynä vaan se ettei kertakaikkiaan halua matkustaa muiden kanssa ahtaassa tilassa jos sen voi välttää. Minulla on iso reviiri joten suosin aina tyhjää hissiä jos se on ollenkaan mahdollista. Koirat poikkeutena, koiraseurueen kanssa voin hyvinkin matkustaa :D

Vierailija
15/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Jokainen saa mennä tai olla menemättä toisten kanssa hissiin.  Ei se mikään kansalaisvelvollisuus ole.

Vierailija
16/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haiset vaikka voimakkaasti?

Vierailija
17/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kanssa tulevat. Itse tosin vältän hissin jakamista, koska ihmiset.

Vierailija
18/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisiko laumasieluisuus?

joku naikkonen on sekoillut itsensä huonoon jamaan ja levittää kostoksi syyttäen siitä muita. laumasieluisuus tarttuu ruton lailla.

Ap:han ei tässä uskalla edes yksin hissillä ajella vaan aina tulisi jonkun naisen olla kättä pitelemässä, jottei ap:lle tule jännäkakka tai paha mieli. Kaikki naiset ovat hänestä olemassa vain miehiä varten.

Vierailija
19/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskallan oli kuka tahansa hississä.

Mun täytyy sanoa, että en uskalla jos haisee pahalta tai jos näyttää että voisi vaikka oksentaa :(

Vierailija
20/99 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko laittanut aamulla Axea? Itse en mene samaan hissiin hajusteita käyttävien kanssa, hissistä loppuu happi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi