Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläiset, eikö teitä v--tuta maksaa itseänne kipeiksi surkeista läävistänne?

Vierailija
08.03.2018 |

Ja nämäkin rahat valuvat ulkomaisille sijoitusyhtiöille.

Kommentit (296)

Vierailija
221/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. 160m2, lähes kauttaaltaan rempattu oman mielen mukaan ja pari autoa, joilla hurauttaa palveluihin muutamassa minuutissa. Oma piha., edulliset asumiskustannukset, lainaa muutama vuosi jäljellä. Hkin keskustaan n. 25 min.autolla, bussilla tai junalla. Ei v-tuta.

Vierailija
222/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO JOO MUA AIAKIN VITUTTAA MAKSAA JA KAIKKI MUUKIN VITUTTAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
224/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yli puolet vuodesta pienemmässä kaupungissa kuin Helsinki ja se jos mikä KETUTTAA! Ei yöelämää, ei kulttuuria, ei mitään. Aina ihana palata Helsinkiin ja kotiin <3 Kyllä mä ymmärrän, että maalaiset viihtyy maalla, mutta antakaa nyt stadilaisten pysyy Helsingissä hinnasta riippumatta. 

Vierailija
225/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joo. Tai siis asunto on pieni, mutta miljöö upea (Lauttasaari). Enemmänkin pidän kaupunkia olohuoneenani ja merta takapihanani.

Eli sun olohuoneessa voi kuka tahansa spurgu olla kusemassa puun juuressa ja takapihallasi on yksi maapallon saastuneimmista meristä ja hirveä löyhkä ja lokin pskaa lentää. 

Tämän kommentin kirjoittaja ei ole koskaan käynyt yhdessäkään kaupungissa.

Onhan se meriitti sekin.

En pidä helsinkiä kaupunkina.  

Olen käynyt mm tälläisissä kaupungeissa: Lontoo, NY, L.A., Miami, Sydney, Pariisi, Berliini, Singapore, Moskova... 

Se että sinä pidät helsinkiä kaupunkina on meriitti sekin. 

Miten tämä liittyi tähän keskusteluun? Ei niin mitenkään.

Vierailija
226/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tässä keskustelussa kun hehkutetaan että LUONTOA löytyy läheltä ja tarkoitatte jotain ihmisten rakentamaa kuppaista puistoa

Ei vaan esim. luonnonsuojelualueita, merta, kallioita, eläimiä, vehmasta puustoa, kauniita lajikkeita joita ei löydy pohjoisemmasta. Ja mikä parasta kaupunkiluonnossa ei ole kesällä itikoita!

Tässä mun lenkkimaastot, molempiin 5 min kävellen.

https://www.google.fi/search?q=kallahdenniemi&source=lnms&tbm=isch&sa=X…

https://www.google.fi/search?q=uutela&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah…

Tässä minua lähimmät mutta paljon kaunista muuta luontoa löytyy myös kuten saaret, oletko ikinä käynyt helsingin saarilla?

Vierailija
227/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaret on joko kallioo tai täynnä lokin paskaa sekä punkkeja. 

Vierailija
228/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa. Mutta toisaalta palkkani on n. 30% korkeampi kuin pääkaupunkiseudun ulkopuolella vastaavaa työtä tekevillä ja saan vuokran vastineeksi paljon palveluja mukaanlukien kansainvälisen lentokentän sekä toimivan julkisen liikenteen, jolloin rahaa ei mene auton ylläpitoon ja bensaan. Mutta kyllähän se asumisen hinta silti ottaa päähän, ei voi kiistää. 

Vierailija
229/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joo. Tai siis asunto on pieni, mutta miljöö upea (Lauttasaari). Enemmänkin pidän kaupunkia olohuoneenani ja merta takapihanani.

Eli sun olohuoneessa voi kuka tahansa spurgu olla kusemassa puun juuressa ja takapihallasi on yksi maapallon saastuneimmista meristä ja hirveä löyhkä ja lokin pskaa lentää. 

Onhan se meriitti sekin.

Olen käynyt mm tälläisissä kaupungeissa: Lontoo, NY, L.A., Miami, Sydney, Pariisi, Berliini, Singapore, Moskova... 

Miten tämä liittyi tähän keskusteluun? Ei niin mitenkään.

Hei idiootti, liittyi varmaan siten kun joku väitti etten ole ikinä käynyt missään kaupungissa.  Ymmärrätkö? 

Vierailija
230/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa. Mutta toisaalta palkkani on n. 30% korkeampi kuin pääkaupunkiseudun ulkopuolella vastaavaa työtä tekevillä ja saan vuokran vastineeksi paljon palveluja mukaanlukien kansainvälisen lentokentän sekä toimivan julkisen liikenteen, jolloin rahaa ei mene auton ylläpitoon ja bensaan. Mutta kyllähän se asumisen hinta silti ottaa päähän, ei voi kiistää. 

En ikinä kulkisi millään julkisilla kaiken maailman ryöstelevien ja raiskailevien zombbujen seassa. 

Vierailija
231/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tietenkin vituttaa, mutta enemmän vituttais asua landella! Oma valinta.

Vierailija
232/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun korkeempi palkka ei auta mitään koska stadissa on sen 35% kalliimpaa melki kaikki kuin muualla maassa.

Mitähän palveluja sä muka saat sellaisia joita ei muualla saa?? 

Lentokenttää en naapuriini tahdo saastuttamaan ja melua tuomaan sen takia jos pari kertaa vuodessa käyn ulkomailla. Julkinen liikenne ei minua kiinnosta yhtään, en halua istua kuselta haisevien spurgujen kanssa suljetussa tilassa. 

Vierailija
233/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vituttaisi omistaa muuttotappioalueella 200 neliön omakotitalo suorasähkölämmityksellä, jota kukaan muu ei halua. Läävien arvo vaan nousee PK-seudulla. Sori siitä.

Sijainti, sijainti ja sijainti. Siinä tärkeimmät asunnon arvonnousun kriteerit.

Vierailija
234/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, rakastan asua Helsingissä <3.

Vierailija
235/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän vituttaisi omistaa muuttotappioalueella 200 neliön omakotitalo suorasähkölämmityksellä, jota kukaan muu ei halua. Läävien arvo vaan nousee PK-seudulla. Sori siitä.

Sijainti, sijainti ja sijainti. Siinä tärkeimmät asunnon arvonnousun kriteerit.

Et ilmeisesti ymmärrä ok-talosta mitään? Suorasähkö ei ole mikään ongelma lämmityksen kannalta ja jos olisikin niin voi asentaan pikkasen päälle tonnilla ilpin. 

Itse en enään ikinä suostu asumaan missään muussa kuin ok-talossa, myyrätalot kirkuvinen naapureineen ovat historiaa ja pysyvät. 

Itselleni on yhdentekevää vaikkei tästä talosta saisi kun 100 euroa siinä vaiheessa kun muutan pois, koska muutan tästä hautausmaalle.  Sijoitan asumismukavuuteen ja tämä sijoitus on elinikäinen. 

Vierailija
236/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, rakastan asua Helsingissä <3.

T: Zomali 

Vierailija
237/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kutsuu toisten rakkaita koteja lääviksi?

Vierailija
238/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi järkevää, että ei kukaan lähtisi mukaan kiistelemään Helsinki-viha ketjuun, mutta kyllä itsekin aina provosoituu.

Mulle tulee oikeasti aika paha mieli, että miten joku/jotkut voi vihata jotain kaupunkia ja sen asukkaita näin paljonja kun se sattuu olemaan mun rakas koti.

En mä voisi kuvitella kehittäväni näin isoa mielipidettä mistään kaupungista.

No, ensi viikolla taas uusi aihe, tosin samoilla linjoilla koko ajan toki.

Aika köyhä on elämä jos elämä on Helsingin vihaamista.

Vierailija
239/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun korkeempi palkka ei auta mitään koska stadissa on sen 35% kalliimpaa melki kaikki kuin muualla maassa.

Mitähän palveluja sä muka saat sellaisia joita ei muualla saa?? 

Lentokenttää en naapuriini tahdo saastuttamaan ja melua tuomaan sen takia jos pari kertaa vuodessa käyn ulkomailla. Julkinen liikenne ei minua kiinnosta yhtään, en halua istua kuselta haisevien spurgujen kanssa suljetussa tilassa. 

Kyllä mä väitän, että Helsingissä ruoka ja kulutustavarat on halvempaa kuin maalla. Täällä on valinnanvaraa ja oikeaa kilpailua.

Äitini asui viime vuodet pienessä kylässä Satakunnassa ja siellä oli tasan yksi kauppa.

Se oli niin kallis, että meinasin pyörtyä kun kävin siellä.

Ja esimerkiksi kasvisten laatu oli ihan naurettavan huono, joku pullapitko hyllyssä oli homeessa.

Itse ostan kaikki vaatteet ja kengät, laukut ym. aina alesta. Ja niitä riittää täällä kuvottavassa pääkaupungissa.

Vierailija
240/296 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se meriitti sekin.

Hei kiva, että löysit oleellisen tästä keskustelusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän