Helsinkiläiset, eikö teitä v--tuta maksaa itseänne kipeiksi surkeista läävistänne?
Ja nämäkin rahat valuvat ulkomaisille sijoitusyhtiöille.
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen Helsinki-viha tällä viikolla :D.
Mulla ei ole kallis vuokra enkä asu läävässä.
Eli ei vituta.
Ap ei ole käynyt koskaan Helsingissä. Jos olisi, tietäisi ehkä asioista enemmän.
Taas kerran tuosta julkisilla kulkemisesta. ..Mun maalaisserkut kun tulevat käymään, ovat aina ihan väsyneitä kaupunkipäivän päätteeksi kun joutuvat kävelemään niin paljon.
Maalla todellakin mennään autolla joka paikkaan. Jopa postilaatikolle. Täällä kaupungissa kuljetaan julkisilla pidemmät matkat ja kiireessä lyhyetkin. Mutta kaupungilla kävellään todellakin paikasta toiseen.Olen itse entinen Snadilainen, silloin pidin itsekin sitä maailman napana, NYT KUN NÄHNYT MAAILMAA, NAURATTAA KAIKKI SNADILAISET.
Olen asunut Larussa, Hertsikassa ja Kalliossa. Snadin palvelut on kaikissa Suomen suurissa kaupungeissa.
Snadi on onneton paikka, kannattaisi vähän avartaa Snadilaistenkin maailmankuvaansa ja käydä joskus muuallakin, kuin mihin metro meneee. Sehän on teidän maailmanraja, maailma loppuu teistä siihen.
Snadilaiset, olette ihan pellejä.
T: Ent Snadilainen.
Sun kannattaisi ottaa nyt jotain rauhottavaa.
Olen itsekin maalta kotoisin, samasta paikasta kuinka maalaisserkut.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään!
Eikö teitä korvessa asuvia vituta, kuin lähin sushi buffet tai ostoskeskus on 200km päässe
No ei, koska en tykkää sushista, ja ostan kaiken paitsi ruoan ulkomailta internetistä. Kuten varmaan tekee suurin osa pääkaupunkiseudun asukkaistakin.
Ainoa mikä v*tuttaa on se, että t*rv*p**k*nha*ijat asuvat verovaroillani naapurikämpässä kun itse maksan palkastani sikakallista asuntolainaa. Kuka on päättänyt on että ne on pakko sijoittaa kaupungin keskustaan? Ja kohta häipyy tämäkin kommentti...
Kyllä mä jaksan aina ihmetellä tätä helsinkiläisten ja muitten tappelua! Onkohan tämä nyt ihan normaalia muissakin maissa tällainen ’stadi vastaan lande’ -asenne. Haukutaanko esim. Ruotsissa Tukholmaa tuohon tyyliin? T. Helsinkiläinen, joka tykkää koko Suomesta
Ostettu jo 20 vuotta sitten eli ei vituta kun on enää muutama vuosi lainaa.Tonnin kiinteistövero vituttaa kyllä.
Vastaus: kyllä.
Asuminen: kallis
Palkka: huono
Ruuhkat: liikaa
Palvelut: en käytä
Haluan muuttaa pois.
Hesalaiset ne on niin uniikkeja. Ainoita, joiden kaupunki on meren rannalla ja jossa on pakkasta talvella.
Kysyn välillä itsekin itseltäni haluaisinko ostaa ökykämpän maalaiskaupungista tai muuttaa isoon luukkuun lähiöön, mutta vastaus on aina ei. Kun on tottunut yli satavuotiaan Jugend-talon tunnelmaan ja merinäköalaan, tuntuu että pitäisi olla jotakin todella spesiaalia että tästä saavutetusta ihanuudesta haluaisi luopua.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tässä keskustelussa kun hehkutetaan että LUONTOA löytyy läheltä ja tarkoitatte jotain ihmisten rakentamaa kuppaista puistoa
Jaa, mä en tiedä onko Keskuspuisto "ihmisten rakentama " , mutta ihan sysimetsää se kyllä on. Kävelen työmatkani sitä kautta, muutama km.
On siellä toki kävelyreitit ja opasteet. Ne on varmasti ihmisten laittamia :D. Toivottavasti, muuten olis liian outoa.
Vierailija kirjoitti:
Hesalaiset ne on niin uniikkeja. Ainoita, joiden kaupunki on meren rannalla ja jossa on pakkasta talvella.
Sä oot nyt väärässä ketjussa. Mene siihen toiseen ketjuun, missä viime viikolla haukuttiin helsinkiläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään!
Eikö teitä korvessa asuvia vituta, kuin lähin sushi buffet tai ostoskeskus on 200km päässe
Luuleeko stadilaiset oikeesti että muualla kuin Helsingissä ei ole palveluita ja kauppoja?
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko stadilaiset oikeesti että muualla kuin Helsingissä ei ole palveluita ja kauppoja?
Tuntuu siltä tätä ketjua luettuani, etteivät luule vaan tietävät.
Jumala armahda, että joskus JOUTUISIN muualle kuin stadin, ihanaan, omaan kotiini.
HahhahHAA, stadilaisia näemä koko ajan haukutaan.
Se koiraa älähtää jne., mutta myös kulttuuri älähtäisi vahvan alavireiseksi, jos ei olisi stadia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joo. Tai siis asunto on pieni, mutta miljöö upea (Lauttasaari). Enemmänkin pidän kaupunkia olohuoneenani ja merta takapihanani.
Eli sun olohuoneessa voi kuka tahansa spurgu olla kusemassa puun juuressa ja takapihallasi on yksi maapallon saastuneimmista meristä ja hirveä löyhkä ja lokin pskaa lentää.
Tämän kommentin kirjoittaja ei ole koskaan käynyt yhdessäkään kaupungissa.
Onhan se meriitti sekin.
En pidä helsinkiä kaupunkina.
Olen käynyt mm tälläisissä kaupungeissa: Lontoo, NY, L.A., Miami, Sydney, Pariisi, Berliini, Singapore, Moskova...
Se että sinä pidät helsinkiä kaupunkina on meriitti sekin.
Vierailija kirjoitti:
HahhahHAA, stadilaisia näemä koko ajan haukutaan.
Se koiraa älähtää jne., mutta myös kulttuuri älähtäisi vahvan alavireiseksi, jos ei olisi stadia.
mikä kulttuuri? Stadin kulttuuri on nykyään somppujen hyysäämistä.
Oli siellä joskus kulttuuriakin mutta ne ajat ovat ohi.
Joo, v-taa, mutta maksoin tämän läävän lähihoitajan palkalla ja täällä niitä töitä on. Tosin pääkaupunkiseudun kunnat voisi yhdistyä, niin asuntoja rakennettaisiin väljemmin ja ympäristö olisi miellyttävämpi. Sitten vielä liikenneyhteydet kuntoon, niin hinnatkin laskisivat ja työvoimapula helpottuisi.
Se omakotitalo mikä siellä maksaa niin saatte stadissa muutaman neliön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joo. Tai siis asunto on pieni, mutta miljöö upea (Lauttasaari). Enemmänkin pidän kaupunkia olohuoneenani ja merta takapihanani.
Eli sun olohuoneessa voi kuka tahansa spurgu olla kusemassa puun juuressa ja takapihallasi on yksi maapallon saastuneimmista meristä ja hirveä löyhkä ja lokin pskaa lentää.
Tämän kommentin kirjoittaja ei ole koskaan käynyt yhdessäkään kaupungissa.
Onhan se meriitti sekin.En pidä helsinkiä kaupunkina.
Olen käynyt mm tälläisissä kaupungeissa: Lontoo, NY, L.A., Miami, Sydney, Pariisi, Berliini, Singapore, Moskova...Se että sinä pidät helsinkiä kaupunkina on meriitti sekin.
Meinaatko, että luettelemissasi kaupungeissa ei ole saasteita ja likaa? ?
Helsinki on kaupunki. Sen lisäksi Suomessa on Tampere, Turku, Oulu, Rovaniemi, Jyväskylä, Kuopio nimisiä kaupunkeja. Muun muassa. Ole hyvä, ilmainen maantiedon tunti.
Tässä ketjussa haluat haukkua Helsinkiä. Jatka toki samalla linjalla.
Mä olen asunut parissa kaupungissa joita luettelit. Nykyään Helsingissä, joka on Suomen suurin kaupunki.
Ja rakastan Helsinkiä.
Asun Helsingistä katsoen korvessa mutta lähin ostari ja sushiravintola on tuossa 50m päässä.