Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kaikki anopit vaikeita ole

Vierailija
01.04.2024 |

Kaikki ketjut anopeista, joita olen täältä lukenut, on ollut valitusta anopin käytöksestä ja usein ekan lapsen synnyttyä.

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että minulla on ihan nykyään ex-anoppi, mutta oli hienotunteinen ja ihana ihan alusta lähtien. Ei tyrkyttänyt mitään, mutta oli tarjolla eikä arvostellut lastenhoitoa eikä kodinhoitoa. Pojastaan tuli myöhemmin ero, mutta poikakin oli ja on fiksu edelleen, mutta itse halusin erota ja sitä olen katunut.

Ex-anopin kanssa ollaan edelleen hyvissä väleissä ja tyttömme käy mielellään mumminsa luona.

Anoppi ja miniä-suhde on tietysti siitä hankala joskus, kun 2 ihmistä on pakotettu olemaan toisissaan yhteydessä jollakin lailla. Ne, jotka ei tule toimeen anopin kanssa, älkää kuitenkaan myrkyttäkö lasten mummosuhdetta.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla loistava ex anoppi ja nykyinenkin, on käynyt tuuri. Viimeksi joutui hiukan puhuttelemaan kun tunki mun parin sadan euron japanilaisen kokkiveitsen astiapesukoneeseen..

Vierailija
2/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole sellaista väittänyt. Jossakin on pakko myös saada purkaa kokemuksia niistä paska-anopeista ja saada vertaistukea.

Täällähän ei ole mitään pakkoa lukea aloituksia, jotka eivät kiinnosta tai itseä kosketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus!

Tiedän perheen, jossa miniä ja anoppi eivät tule toimeen. Miniä on kuitenkin niin fiksu, että ei myrkytä lastenlasten ja anopin välejä. Arvostan!

Vierailija
4/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla loistava ex anoppi ja nykyinenkin, on käynyt tuuri. Viimeksi joutui hiukan puhuttelemaan kun tunki mun parin sadan euron japanilaisen kokkiveitsen astiapesukoneeseen..

Anopeilla ei pitäisi olla mitään pääsyä miniöidensä astianpesukoneille.

Vierailija
5/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus!

Tiedän perheen, jossa miniä ja anoppi eivät tule toimeen. Miniä on kuitenkin niin fiksu, että ei myrkytä lastenlasten ja anopin välejä. Arvostan!

No harvemmin kai sen miniä sen miehensä sisarusten lasten ihmissuhteista muutenkaan päättää.

Vierailija
6/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus!

Meillä anoppi on hoitanut myrkyttämisen ihan itse, mun rooli on olla syntipukkina.

Ei sillä, ex-anoppi oli ihana. Harmillisesti hänen poikansa ei ollut. 

Vierailija
7/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Mutta se ei poista faktaa, että mun anoppi on hirviö.

Kirjoittelen aihepiirin ketjuihin saadakseni vertaistukea. Aihe on arka, eikä sitä voi ymmärtää kuin saman kokenut. Lähipiirissä on ihmisiä joilla on ongelmia anopin kanssa, mutta kenelläkään tuntemallani ei ole samanlaista megaluokan psykoa anoppina kuin minulla.

Vierailija
8/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelen aihepiirin ketjuihin saadakseni vertaistukea. Aihe on arka, eikä sitä voi ymmärtää kuin saman kokenut. Lähipiirissä on ihmisiä joilla on ongelmia anopin kanssa, mutta kenelläkään tuntemallani ei ole samanlaista megaluokan psykoa anoppina kuin minulla.

Millainen hän on?

Vierailija
9/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen hän on?

No lue niitä ketjuja, joista just valitit. Siellä on kuvauksia psykoanopeista.

Vierailija
10/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen hän on?

En tiedä mistä puhut, tulin tähän ketjuun juuri.

Vierailija
11/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen hän on?

En tiedä mistä puhut, tulin tähän ketjuun juuri.

Mutta et osannut lukea ketjun otsikkoa, etkä aloitusta? Yritä nyt edes.

Vierailija
12/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin asiaa juurikin kiinnostuksesta, merkillisiä päätelmiä tehdään. Onko niin, että yleensä negatiiviset asiat on sanomisen arvoisia?

Vierailija
13/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus!

No harvemmin kai sen miniä sen miehensä sisarusten lasten ihmissuhteista muutenkaan päättää.

Aloittaja tarkoitti varmaan miehensä omia lapsia.

Vierailija
14/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anopeilla ei pitäisi olla mitään pääsyä miniöidensä astianpesukoneille.

Sitten valitetaan, että tulee vain sohvalle istumaan ja passattavaksi.

Vierailija
15/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus!

Aloittaja tarkoitti varmaan miehensä omia lapsia.

LASTENlapsia siinä luki eli useamman oman lapsensa lapsia. Ellei sitten se poika ole tehnyt lapsia siskonsa kanssa.

Vierailija
16/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin asiallista keskustelua, asia ei ole niin tai näin, mutta mielenkiintoista on ihmissuhde, jossa vähän pakolla`olla toisen kanssa tekemisissä. Tai sitten välit poikki.

Vierailija
17/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin asiallista keskustelua, asia ei ole niin tai näin, mutta mielenkiintoista on ihmissuhde, jossa vähän pakolla`olla toisen kanssa tekemisissä. Tai sitten välit poikki.

Mitään tuollaista pakkoa ei ole.

Vierailija
18/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihmissuhde muiden joukossa. Normaaleilla käytöstavoilla pääsee pitkälle. 

Vierailija
19/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana anoppi. Myös ex-anopin kanssa on nykyään ihan ok välit, vaikka aikanaan oli hankalampaa hänen henkilökohtaisen ongelman vuoksi.

Vierailija
20/62 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihmissuhde muiden joukossa. Normaaleilla käytöstavoilla pääsee pitkälle. 

No jos sillä anopilla ei niitä ole niin ei sille sitten muut mitään voi. Ja anoppihan ei ole miniälle edes sukua, joten mitään pakkoa ei ole olla tekemisissä ollenkaan. Edes omien mänttien sukulaisten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä, jos se tuottaa vain pahaa mieltä.