Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paloittelumurhan uhri Kim Wallinin äiti oli ihmeen rauhallinen tiedoitustilaisuudessa.

Vierailija
08.03.2018 |

Eilen tuli dokumentti siitä sukellusmurhasta. Jos mun lapsi olisi paloiteltu ja pää irrotettu ja heitetty mereen niin en todellakaan olisi kyennyt pitämään mitään puheita tiedoitustilaisuudessa. Olisin mielisairaalassa tai kuollut järkytykseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut rauhoittava lääkitys ? Sokki päällä?

Vierailija
2/4 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Meitä ihmisiä kun on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin jos se kaikki on tehty kiduttamalla eli ko henkilön ollessa tajuissaan. 

Toivottavasti psykomurhaaja saa itse kokea vankilassa saman. Suomessa pääsisi mukavaan täysihoitolaan ns. elinkautiseksi, mistä vapautuisi ensikertalaisena 6v jälkeen.

Vierailija
4/4 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin veljeni hautajaisissa rauhallinen ja rauhallinen. Suru oli valtava, mutta halusin kunnioittaa hänen muistoaan ja muistaa tapahtuman. Sain rauhoittavia lääkäriltä, mutta muutenkin se kuoleman lopullisuuden tunnelma oli oudon tyyni.

Ihmiset reagoivat eri tavalla. Jotenkin tunsin, että mulla oli veli rinnalla kulkemassa ja hänen ystävänsä apuna viemässä viimeiselle matkalle. Kuoli nuorena siis ja oudoissa olosuhteissa.

Ymmärrän perhettä että haluaa Kimin muistettavan toimittajana, ei rikoksen uhrina. Ajattelin samalla tavalla, että veljeni oli kokonainen elämä ei vaan kuolema.

Rauha molempien muistolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi