Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?
Kommentit (655)
Tupakointi ja se ettei ole kunnossa.Tatuoinnit pudottaa pisteitä ja jos on kissa,kissoja tai koira,koria niin never,never,never.........................................................
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?
Ranskalaisin viivoin:
- Ei harrasta liikuntaa
- Ei harrasta mitään
- Ei pidä itsestään huolta
- Jatkuva somettaminen
- Liika töiden tekeminen
- Ei ole kiinnostunut kodin rakentamisesta eikä sisustamisesta
- Ei osaa laittaa ruokaa
- Ei ole aloitteellinen seksin suhteen
Äänestää persuja, vihreitä, kokoomusta tai kepua. On frigidi. Katsoo Putousta, X-Factoria ja hääohjelmia. Siinä sitä on vikoja kerrakseen. Muunlaiset naiset on kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 43v urheileva, hoikka, pitkähiuksinen ja koulutettu nainen. Olen hyvän geeniperimän takia rypytön ja minua luullaan yleensä 28-32v ikähaarukkaan. Usein kysytään papereita.
Onko oikeesti niin että ryppyinen ja rupsahtanut 30v on parempi kuin sileä ja kiinteä 40v? Kai miehet tajuatte että ikä ei ole aina kauneuden tae, moni parikymppinen voi olla rupsahtaneempi kuin urheileva nelikymppinen. En nyt ole sinkkumarkkinoilla mutta ihmettelen vaan. Tiedän jopa upeavartaloisia ja kauniita viisikymppisiä jotka hakkaa mennen tullen kolmekymppiset tavikset.Maa kutsuu sinua 43-vuotias Vanha nainen. Nainen voi toki olla ikäisekseen hyvin säilynyt, mutta aikamoinen rumilus saa 20-30-vuotias nainen olla ettei kiinnostaisi enemmän kuin +40v. naiset.
Tässä 42v äiti joka juuri sai vauvan, ja ennen raskautta kilpaili vielä body fitnessissä. Mikä hiton ”vanha nainen”? Millaisia nelikymppisiä tunnette jos ne näyttää kiikkutuolimummoilta? Jutta gustafsberg, janina frostell, vsppu pimiä...mummoja?
Aika paljon yli 40-vuotiaitakin taitavat olla nuo luettelemasi tai ainakin Jutta...
- mutta on nuoremmankin näköisiä 40-vuotiaita taviksia kuin nuo, sellaisia sirompia ja hoikempia, jotka aina pitäneet huolta sekä kehostaan että naamastaan, hampaat ovat valkoiset jne.
Ja tiedän myös 40-vuotiaita naisia, joita nuoret naisetkin luulleet oman ikäisiksiin...
- itse olen myös luullut monia 2-kymppisiä 3- tai 4-kymppisiksi, koska ovat olleet niin vanhan näköisiä tai jopa rupsahtaneita, päihteitä käyttävät tietysti asia erikseen...
Lasten saannin takia toki ikä on keskeinen - mutta jos mies ei halua lapsia, niin ihmettelen, että ottavat mielummin rupsahtaneen 30-kymppisen kuin hyvännäköisen 4-kymppisen...
Rehellinen mies kirjoitti:
Äänestää persuja, vihreitä, kokoomusta tai kepua. On frigidi. Katsoo Putousta, X-Factoria ja hääohjelmia. Siinä sitä on vikoja kerrakseen. Muunlaiset naiset on kivoja.
Minkä puolueen kannattaminen on ok? SDP, vasemmisto, kristillisdemokraatit, rkp, piraattipuolue? Frigidi en ole mutta hääpukuohjelmia katson. En taida olla kiva.
Vierailija kirjoitti:
Tässä 42v äiti joka juuri sai vauvan, ja ennen raskautta kilpaili vielä body fitnessissä. Mikä hiton ”vanha nainen”? Millaisia nelikymppisiä tunnette jos ne näyttää kiikkutuolimummoilta? Jutta gustafsberg, janina frostell, vsppu pimiä...mummoja?
Kuuntelin eilen sivukorvalla kahden, minun silmissäni vanhemman, elähtäneen ja ylipainoisen naisen keskustelua. Koko keskustelun ajan pidin heitä vanhoina ja auttamattomasti oman kategoriani ulkopuolella olevista semimummoilta, kunnes alkoivat puhumaan syntymävuosistaan. Toinen oli minua 3 vuotta, ja toinen 5 vuotta nuorempi.
Itse olen pian 50 vuotias, hyväkuntoinen, liikunnallinen ja särmä kaveri. Tuollainen pölyttynyt, siideripulloa iltaisin hamuava sipsirohmu ei kyllä käännä päätä mitenkään, mutta oman ikäinen, itsestää huoltapitävä hoikka nainen saa kyllä heti sydämen pamppailemaan. Onneksi heitäkin on ja mpaljon mielummin sellaisen kanssa olen kuin 30 vuotiaan!
Jos on työhistoriaa av-palstan mo-deraattorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset. Ei oikeestaa muu. M37
Halle Berry, Marilyn Monroe, Heidi Sohlberg ja Arja Koriseva ovatkin suorastaan oksettavia vai???
Ei. Sinulla on siis lyhyet hiukset ja näytät Marilyn Monroelta? Kuule, siinä tapauksessa kelpaa oikein mainiosti.
Lyhyet hiukset. En itsekään ymmärrä, mikä siinä on. Voi olla vaikka kuinka kaunis nainen, mutta jos on lyhyet hiukset, niin en syty. M41
Se 'turn off' on mielestäni yleensä vain (jommankumman) korvien välissä ja riippuu henkilöstä, eikä katso ikää, eikä edes sukupuolta.
Itsekeskeisyys ja heikko itsetunto ovat ehdottomat turn-offit. En pidä meikkaavista enkä tupakoivista naisista. Perinteiset arvot omaava nainen on paras. Tarkoittaa yhteen hiileen puhaltamista, eli yhteisiä tavoitteita, toisen kunnioitusta ja arvostusta.
Riittää kun on 20-25-vuotias, pitkät hiukset, hoikka ja nätti. Muut ovat turn offeja
Tupakoimattomuus, kasvissyönti, nämä ovat negatiivisia piirteitä.
Tupakointi, tatuoinnit, luonnottoman väriseksi värjätty fleda, lihavuus, pystyrypyt silmien välissä ja muu vihaisen näköisyys.
Sellaiset isot riippuvat lollot sekä outie
On se jännää, että kun tiivistää miesten vaatimukset, niin ne ovat että on nuori, hoikka, pitkätukkainen, eikä ole suurinpiirtein mielisairaalasta karannut. Eli luonne saa olla mikä tahansa, kunhan edellämainitut toteutuu. Viimeistä vaatimustakaan, eli sitä ettei ole MT-ongelmainen ei oikein voi pitää luonteeseen liittyvänä.
Tämä on nähty niin monta kertaa, että kaikki ihmettelevät kun joku mies seurustelee/avioituu tyhmän/ilkeän/mustasukkaisen naisen kanssa. Sitten muka vain sisin merkitsee. Niin ihan varmaan.
Tatskat nro 1 Inhotus. Niin miesmäistä ja likaisenoloista, että odottaa näkevänsä myös tuhdit kainalokarvat hienhajuineen.
Vierailija kirjoitti:
On se jännää, että kun tiivistää miesten vaatimukset, niin ne ovat että on nuori, hoikka, pitkätukkainen, eikä ole suurinpiirtein mielisairaalasta karannut. Eli luonne saa olla mikä tahansa, kunhan edellämainitut toteutuu. Viimeistä vaatimustakaan, eli sitä ettei ole MT-ongelmainen ei oikein voi pitää luonteeseen liittyvänä.
Tämä on nähty niin monta kertaa, että kaikki ihmettelevät kun joku mies seurustelee/avioituu tyhmän/ilkeän/mustasukkaisen naisen kanssa. Sitten muka vain sisin merkitsee. Niin ihan varmaan.
Pitäähän miehellä sen verran olla omanarvontuntoa, että ajattelee, että mun seura parantaa kohtalaiset tai vähäisemmät, sinkkuaikana tai huonommalla seuralla hankitut mt-ongelmat.
Karaokessa viihtyvä, pyöreähkö vihreillä kulahtaneilla tatuoinneilla varustettu pubiruusu. Siihen päälle vielä sellainen viehättävä viskibasso- ääni.