Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?
Kommentit (655)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset. En itsekään ymmärrä, mikä siinä on. Voi olla vaikka kuinka kaunis nainen, mutta jos on lyhyet hiukset, niin en syty. M41
Sama täällä! Minulla ei ikinä ole ollut lyhythiuksista naisystävää. Aina vähintään hiukset hartioille. Minäkään en tiedä, mistä tämä johtuu. Harmi, kun niin monet kauniit naiset leikkaavat hiuksensa lyhyiksi viimeistään nelikymppisenä.
Jos nainen on itseä reilusti nuorempi tai vanhempi. Sanokaa mitä sanotte, mutta elämänkatsomus on isolla ikäerolla niin erilainen.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset. En itsekään ymmärrä, mikä siinä on. Voi olla vaikka kuinka kaunis nainen, mutta jos on lyhyet hiukset, niin en syty. M41
Sama täällä! Minulla ei ikinä ole ollut lyhythiuksista naisystävää. Aina vähintään hiukset hartioille. Minäkään en tiedä, mistä tämä johtuu. Harmi, kun niin monet kauniit naiset leikkaavat hiuksensa lyhyiksi viimeistään nelikymppisenä.
No minäpä taas tykkään. Lyhyt tukka naisella on erittäinkin seksikäs ja merkki itsevarmasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en minäkään ymmärrä, vanhentaa naista tarpeettomasti
Mieäs
Jos nainen selvästi näyttää jo +40-vuotiaalta niin eihän se kovin paljoa kyllä kiihota tai aiheuta viisarissa värinää.
Ikä naisella on paha juttu tän mukaan. Olen 54 eikä taida olla baariin asiaa, ainakaan suutansa avata jutellakseen. Ai niin, mut eihän mun tarviikkaan, kun olen naimisissa. Tajuutteks te, miten ikävältä se voi tuntua, kun sielu pysyy samanlaisena mitä nuorempanakin, mutta kroppa vanhenee. Kauheita juttuja.
Itsestään liikaa luulevat vanhemmat naiset +35v. ja ylös päin jotka koreilevat vaatteilla, naama meikattu kuin värityskirja ja sitten ollaan olevinaan niin nättiä että. Tiedoksi että kyllä ne kilometrit silti näkyy ihan turhaan katsotte nenän varttanne pitkin.
Feministi, osallistuva viherpuna-anarkisti, monikulttuurin kannattaja.
Tupakointi
Tatuoinnit ja lävistykset, poislukien korvakorut
Akateeminen, eli sen tuomat luonteenpiirteet
Liian laiha, tikkujalat pistävät ulos tyhjänä lepattavan hameen alta.
Miehenä ihmettelen yllä mainittua lyhythiuksisuutta. Minusta yli nelikymppiselle naiselle ei missään tapauksessa sovi pitkät suora teinihiukset. Lyhyet hiukset ovat aina nätit ja seksyt.
Vierailija kirjoitti:
Kumitissit
Kouvola- tai muuten lyhyt tukka
Mt-häiriöt
t.newer again
Uudempi taas?
Huonot hampaat, hien haju, lihavuus, lisäleuka, hörökorvat
Elämäntavat ja se että nainen jo hiukan muistuttaa omaa äitiä jos jo kovin tätimäinen.
Viiksi- tai partakarvat naisella on turn off.
Elämänkoulu, kukkahattutäti, uskovainen, lihava,
Vierailija kirjoitti:
Itsestään liikaa luulevat vanhemmat naiset +35v. ja ylös päin jotka koreilevat vaatteilla, naama meikattu kuin värityskirja ja sitten ollaan olevinaan niin nättiä että. Tiedoksi että kyllä ne kilometrit silti näkyy ihan turhaan katsotte nenän varttanne pitkin.
Ylimielisyys on kamala piirre ihmisessä, kyllä. Mutta pitäisikö tämä ymmärtää myös niin, että yli 35v. laittautunut nainen ei saisi pitää itseään kauniina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys on kamala piirre ihmisessä, kyllä. Mutta pitäisikö tämä ymmärtää myös niin, että yli 35v. laittautunut nainen ei saisi pitää itseään kauniina?
Ja alle 35-vuotias nainenko saa käyttäytyä ylimielisesti, vain koska on nuori (ja kaunis)?
raskas meikki jos iho ei ole sileä.
Vierailija kirjoitti:
Viiksi- tai partakarvat naisella on turn off.
Joo, tätä olen välillä ihmetellyt, kai he näkevät peilistä että viikset näkyy. Miksi eivät sheivaa päivittäin?
Piia Lamberg on hyvä esimerkki naisesta jolla lyhyt tukka on paljon nätimpi ja särmikkäämpi kuin pitkä. Joten kyllä kauniille kasvoille sopii lyhyt todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ja veltto olemus. Sellainen nainen on todella vastenmielinen josta näkee ettei liikuntaa ole harrastettu koskaan.
Tämä
Ymmärrän kyllä jos tatskat on turn-off, mutta miksi kainalokarvat hirvittää niin kamalasti? Nehän luonnollinen osa kehoa. Ajatko sitten omat kainalokarvasi pois, vai nimenomaanko vain naisen karvat ovat kauhistus? Itse en naisena aja karvoja pois talvisin. Pesen kainalot joka päivä ja käytän deodoranttia joten en haise. Ei miehetkään haise karvoineen jos peseytyvät. Karvat ovat ihanan eläimelliset ja oikeastaan seksikkäät. :D Niiden alkuperäinen tarkoituskin on levittää feromoneja ja houkutella vastakkaista sukupuolta luokseen. :) Milloin luonnollisesta asiasta on tullut niin epäluonnollista?