Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?

Vierailija
07.03.2018 |

Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?

Kommentit (655)

Vierailija
41/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan haju.

Vierailija
42/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omalista kirjoitti:

- elämäntavoista johtuva ylipaino

- olemus luokkaa likaiset verkkarit, tatskoja ja Kouvolahiustyyli

- haussa taloudellinen pelastaja

- huonosti kasvatetut lapset

- jännämiesexä pyörii kuvioissa

- matkailija-herkuttelija

- juntti, rasisti, tms

- "räväkkä", "sanon mitä ajattelen" = WT

- koulutuksen tai uran korostaminen

- panoja, pettämisiä riittää taustalla

- "miehen pitää viedä" + nainen itse käyttäytyy miesmäisesti. Vain todella feminiininen nainen herättää halun viedä ja suojella

Äkkiä katsoen fiksun oloinen listaus. Mutta entäs jos:

- fiksu ja hyväntahtoinen, menestyvä eksä pyörii kuvioissa hyvän ystävän roolissa, koska ero hoidettiin sopuisasti yhteisymmärryksessä

- nainen nauttii ulkomailla käymisestä ja hyvästä ruoasta itsensä vuoksi, ei siksi että pyrkii kohottamaan sosiaalista statustaan?

Minulla loppuu usko itseeni ja pippeli kutistuu. Olet siis käynnyt panemassa ympäri planeettaa kokeneita gigoloja ja ex:n tasolle pitäisi päästä vaikka rima on jo aika korkealla. Lisäksi suhteessa saisi olla mustasukkainen ex:stä, joka olisi koko ajan kuvioissa muistuttamassa siitä, että olet joutunut tinkimään kumppanisi tasosta ja minut on valittu, koska olet jo selkä seinää vasten. Sinun on vain pakko ottaa joku mies, koska vaihtoehdot vain huononevat koko ajan.

En usko, että voisin olla onnellinen tuollaisessa suhteessa, enkä tehdä naista onnelliseksi, koska hän ajattelisi joka kerta kun näkee naamani "Miksi minulle kävi näin?".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, agressiivinen koira, itsensä jakeleminen, "monikulttuurinen".

Vierailija
44/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

xxl kirjoitti:

MT-ongelmat.allit, nuo laiskan ihmisen merkki,,,,ei pysty edes kuvittelemaan että koskisi sellaiseen käteen,hyi helkkari.

Sanoo oikeinkirjoitusta osaamaton nimimerkki "XXL". Et taida itsekään mikään naismaailman kirkkain tähti olla. :DD

Hei sinä täydellinen nainen, menikö tunteisiin pahasti? Kysyttiinkö ketjussa oikeinkirjoitusta vai mielipidettä jostain asiasta? Vai etkö mitenkään kyennyt keksimään muuta sanottavaa kun nyt niin mielesi pahoitit?Hei vinkiksi sinulle,ainahan voit koittaa vääntää asian kirjoittajan ulkonäköön  myös.

Vierailija
45/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v urheileva, hoikka, pitkähiuksinen ja koulutettu nainen. Olen hyvän geeniperimän takia rypytön ja minua luullaan yleensä 28-32v ikähaarukkaan. Usein kysytään papereita.

Onko oikeesti niin että ryppyinen ja rupsahtanut 30v on parempi kuin sileä ja kiinteä 40v? Kai miehet tajuatte että ikä ei ole aina kauneuden tae, moni parikymppinen voi olla rupsahtaneempi kuin urheileva nelikymppinen. En nyt ole sinkkumarkkinoilla mutta ihmettelen vaan. Tiedän jopa upeavartaloisia ja kauniita viisikymppisiä jotka hakkaa mennen tullen kolmekymppiset tavikset.

Vierailija
46/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumitissit

Kouvola- tai muuten lyhyt tukka

Mt-häiriöt

t.newer again

Vierailija
47/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että näyttää yli 25 vuotiaalta.

Itse näytän George Glooneylta ikää 59 v

Vierailija
48/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43v urheileva, hoikka, pitkähiuksinen ja koulutettu nainen. Olen hyvän geeniperimän takia rypytön ja minua luullaan yleensä 28-32v ikähaarukkaan. Usein kysytään papereita.

Onko oikeesti niin että ryppyinen ja rupsahtanut 30v on parempi kuin sileä ja kiinteä 40v? Kai miehet tajuatte että ikä ei ole aina kauneuden tae, moni parikymppinen voi olla rupsahtaneempi kuin urheileva nelikymppinen. En nyt ole sinkkumarkkinoilla mutta ihmettelen vaan. Tiedän jopa upeavartaloisia ja kauniita viisikymppisiä jotka hakkaa mennen tullen kolmekymppiset tavikset.

Ymmärrät varmaan, että ikäistäsi on vaikeampaa alistaa ja hallita uhkailulla, kuin parikymppistä. Siitä pohjimmiltaan on kyse.

Vierailija
49/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa kutsuu sinua 43-vuotias Vanha nainen. Nainen voi toki olla ikäisekseen hyvin säilynyt, mutta aikamoinen rumilus saa 20-30-vuotias nainen olla ettei kiinnostaisi enemmän kuin +40v. naiset.

Vierailija
50/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MT-ongelma + vittumainen luonne.

M40

Ymmärrän. Hyväksyt tilanteen vain omalla kohdallasi, joten naisen kannattaa olla psyykkisesti terve.

Vierailija
51/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultimaattumien jakelu ja nokan nostelu joka asiassa. Mitään muuta en inhoa naisissa niin paljoa kuin sitä että aina pitäis tehdä niiden mielen mukaan, oli siinä järkeä tai ei.

Vierailija
52/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että näyttää yli 25 vuotiaalta.

Itse näytän George Glooneylta ikää 59 v

Epäilemättä näytät.

Vierailija
53/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maa kutsuu sinua 43-vuotias Vanha nainen. Nainen voi toki olla ikäisekseen hyvin säilynyt, mutta aikamoinen rumilus saa 20-30-vuotias nainen olla ettei kiinnostaisi enemmän kuin +40v. naiset.

Tässä 42v äiti joka juuri sai vauvan, ja ennen raskautta kilpaili vielä body fitnessissä. Mikä hiton ”vanha nainen”? Millaisia nelikymppisiä tunnette jos ne näyttää kiikkutuolimummoilta? Jutta gustafsberg, janina frostell, vsppu pimiä...mummoja?

Vierailija
54/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmaan, että ikäistäsi on vaikeampaa alistaa ja hallita uhkailulla, kuin parikymppistä. Siitä pohjimmiltaan on kyse.

Ei vaan siitä on kyse että he näyttävät PAREMMILTA.

Vierailija
55/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xxl kirjoitti:

MT-ongelmat.allit, nuo laiskan ihmisen merkki,,,,ei pysty edes kuvittelemaan että koskisi sellaiseen käteen,hyi helkkari.

Sanoo oikeinkirjoitusta osaamaton nimimerkki "XXL". Et taida itsekään mikään naismaailman kirkkain tähti olla. :DD

Hei sinä täydellinen nainen, menikö tunteisiin pahasti? Kysyttiinkö ketjussa oikeinkirjoitusta vai mielipidettä jostain asiasta? Vai etkö mitenkään kyennyt keksimään muuta sanottavaa kun nyt niin mielesi pahoitit?Hei vinkiksi sinulle,ainahan voit koittaa vääntää asian kirjoittajan ulkonäköön  myös.

Heippa, XXL! Ei mennyt tunteisiini millään tavoin. Osallistuin vain keskustelupalstan keskusteluun kommentillani. 

Vierailija
56/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omalista kirjoitti:

- elämäntavoista johtuva ylipaino

- olemus luokkaa likaiset verkkarit, tatskoja ja Kouvolahiustyyli

- haussa taloudellinen pelastaja

- huonosti kasvatetut lapset

- jännämiesexä pyörii kuvioissa

- matkailija-herkuttelija

- juntti, rasisti, tms

- "räväkkä", "sanon mitä ajattelen" = WT

- koulutuksen tai uran korostaminen

- panoja, pettämisiä riittää taustalla

- "miehen pitää viedä" + nainen itse käyttäytyy miesmäisesti. Vain todella feminiininen nainen herättää halun viedä ja suojella

Äkkiä katsoen fiksun oloinen listaus. Mutta entäs jos:

- fiksu ja hyväntahtoinen, menestyvä eksä pyörii kuvioissa hyvän ystävän roolissa, koska ero hoidettiin sopuisasti yhteisymmärryksessä

- nainen nauttii ulkomailla käymisestä ja hyvästä ruoasta itsensä vuoksi, ei siksi että pyrkii kohottamaan sosiaalista statustaan?

Minulla loppuu usko itseeni ja pippeli kutistuu. Olet siis käynnyt panemassa ympäri planeettaa kokeneita gigoloja ja ex:n tasolle pitäisi päästä vaikka rima on jo aika korkealla. Lisäksi suhteessa saisi olla mustasukkainen ex:stä, joka olisi koko ajan kuvioissa muistuttamassa siitä, että olet joutunut tinkimään kumppanisi tasosta ja minut on valittu, koska olet jo selkä seinää vasten. Sinun on vain pakko ottaa joku mies, koska vaihtoehdot vain huononevat koko ajan.

En usko, että voisin olla onnellinen tuollaisessa suhteessa, enkä tehdä naista onnelliseksi, koska hän ajattelisi joka kerta kun näkee naamani "Miksi minulle kävi näin?".

Hmm, lienee totta että olisit itsetunnoltasi turhan heikko olemaan suhteessa kanssani. En minäkään olisi onnellinen miehen kanssa, jonka haavoittuvan egon vuoksi minun pitäisi luopua yhteydenpidosta hyvään ystävääni. Ja joka lisäksi jollain oudolla prosessilla tulisi päätelleeksi, että olen "käynyt panemassa ympäri planeettaa kokeneita gigoloja". :D

Minua ei kukaan ole pakottanut ottamaan miestä. Hassu ajatuskin. Halusin suhteeseen vain siinä tapauksessa, että olisin siinä yhtä onnellinen tai onnellisempi kuin aikaisemmassa. Puolen vuoden deittailun päätteeksi tapasinkin miehen, jonka kanssa olen onnellinen ja jolle mm. eksäni ei ole minkäänlainen ongelma.

Vierailija
57/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset ja viinalla läträäminen.

Sulkee pois suurimman osan suomalaisista naisista.

Vierailija
58/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sdp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xxl kirjoitti:

Heippa, XXL! Ei mennyt tunteisiini millään tavoin. Osallistuin vain keskustelupalstan keskusteluun kommentillani. 

Ei kun jaa, osallistuit tällä kertaa nimimerkillä "sdp". 

Vierailija
59/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

xxl kirjoitti:

Mikä tuossa vastauksessa otti sinua niin koville, että piti henkilöön hyökätä? Minusta oli ihan asiallinen vastaus esitettyyn kysymykseen, mutta jokin siinä kuitenkin taisi päästä ihosi alle, kun tuollainen näpäytyksen tarve sinussa heräsi. Ja yli kolmekymmentä ylänuolta viestilläsi - kertoo paljon palstan naisista.

Vierailija
60/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on ehdoton este.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä