Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?

Vierailija
07.03.2018 |

Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?

Kommentit (655)

Vierailija
621/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43

oma rasva % on 15.

BMI 25. Pyykkilauta on.

Muuten hyvä viesti, mutta 15% ei ole pyykkilauta miehellä. 7% alkaa olla.

-M40.

Vierailija
622/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunainen luonne ja jankkaaminen, jota tuntuu löytyvän muutamalta tähänkin ketjuun katkerasti kommentoineelta naiselta.

Someriippuvuus.

Perusasioista kauas karannut ravintovouhotus ja ulkonäkökeskeinen pakkokuntoilu. Syöminen ja liikkuminen on minusta kivaa eikä kummankaan pitäisi olla pakkopullaa.

Pinnallisuus.

Ylimielisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43

oma rasva % on 15.

BMI 25. Pyykkilauta on.

-M40.

Hyvä herra kaikkitietävä M40

15% ne mittasivat työpaikalla kun tekivät jotakin työntekijöiden kuntokartoitusta. Muuten en osaisi sanoa kovinkaan paljon moiseen. Pihdeillä puristelivat ei elektronista mittausta.

Kotona vaaka tekee tuollaisen elektronisen mittauksen ja en luottaisi 5%-35%

Peiliin osaan kanssa katsoa.. 

Rutiineihini kuuluu 200 punnerusta joka toinen päivä

400 vatsalihasta tai 150 linkkuveistä joka toinen päivä

Kunnioittaen

M43

Vierailija
624/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rapakunto ( liikalihavuus, isopylly.)

2 Tupakointi ( menee jos ei polta kun vähän)

3. Harrastuksien puute. ( Pelkkä kävely riittää harvalle, kaikki mikä tapahtuu kotona ei ole harrastamista)

4. Huonokunto. ( saa olla pyöreyttä, mutta pitää olla vastaavasti myös tahtoa päästä parempaan kuntoon)

Mun mielestäni jos mies käyttää alkoholia niin saa nainenkin sitä juoda.  Tässä päästää asetelmaan, jossa mies haluaa missin ja nainen halua prinssin. Kumpikin jos katsoisi peiliin ja antaisi itsestään 2 vuotta ja aloittais urheilun niin loppu elämän voisi nauttia siitä missistä tai prinssistä.

Itse uskoisin, että naiset on vielä enemmän varautuneempia kuin miehet, itse "miehenä" ongelmaksi näen sitoutumiskammon. Eka pitäisi päästä niin rauhassa tutustumaan ja lempeäkin voisi tulla viikkojen aikataululla, mutta kaikki muu höpinä pitäisi tulla luonnostaan.

Lapset eivät ole ongelma, joskus kyllä kun lukee yh palstaa niin ihmettelen, miksi on niin nuoria lapsia ja nainen etsii itselleen miestä. Missä isä oikein on?

Aikuisella naisella voisi olla likemmäs täysi ikäiset lapset, ei haittais yhtään.

Jos naisella on mt-ongelmia niin ei haittaa ollenkaan. Taitaa tuo prosentti olla pimeässä suomessa niin kova, että jos kerran oot syönnyt lääkettä niin olet aina mt-luokassa... ja sehän ei pidä paikkansa.

Isoin pointti on naisen akilleen kantapää. ISO pylly on ehdoton nou nou, -ja sitä ei paras mahdollinen luonne paikkaa millään. Ja miten siitä isosta pyllystä pääsee eroon ?

Jos elämä alkoi siiderivalaana niin silloin voi olla ongelmia päästä normaaliin kuntoon. Kaikki muut voivat kyllä päästä. Se on vaan karua kun katsot jääkaappiin.  Syominen muuttuu kun laihduttaa, sitten pitäisi naisen vielä tehdä voimaa, ja taas laihduttaa... Vuodessa saa aikaa ihmeen, 2 vuodessa tuloksia.

100 kilonen saa 25 kiloa pois, 90 kilonen saa 20 kiloa pois, 80 kilonen saa vajaa 20 kiloa pois.........

M41

Vierailija
625/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43

oma rasva % on 15.

BMI 25. Pyykkilauta on.

-M40.

Hyvä herra kaikkitietävä M40

15% ne mittasivat työpaikalla kun tekivät jotakin työntekijöiden kuntokartoitusta. Muuten en osaisi sanoa kovinkaan paljon moiseen. Pihdeillä puristelivat ei elektronista mittausta.

Kotona vaaka tekee tuollaisen elektronisen mittauksen ja en luottaisi 5%-35%

Peiliin osaan kanssa katsoa.. 

Rutiineihini kuuluu 200 punnerusta joka toinen päivä

400 vatsalihasta tai 150 linkkuveistä joka toinen päivä

Kunnioittaen

M43

Hieno homma, olet varmasti loistokunnossa, enkä väheksy treeniäsi tai tuloksiasi. Mutta jos rasvaprosenttisi on 15%, sinulla ei ole pyykkilautavatsaa, simple as that. Ne alla olevat lihakset eivät poista sitä rasvaa niitten päältä, olivat missä kunnossa tahansa.

Joko mittaus tai peili valehtelee. Yleensä se on peili, mutta pihtimittaus ei välttämättä ole sen parempi kuin koti-laite. 

Vierailija
626/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma ja sen sisko ja naispapit

Vierailija
627/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit ukot täällä vaatimassa naiselta hoikkuutta :D hö hö hö..

Oikeasti, mitä edes tekee jollain vanhalla lerppamunalla?

N31

http://www.scientificpsychic.com/health/BMI-female.jpg

Vartalokuva

Ilmeesi kun tajuat, että puolet suomalaisista naisista kuuluu luokkaan bmi>30

Niin ja miehistä vain 66 %. Niin että kummallahan sukupuolella on todennäköistä joutua läskin kanssa yhteen?

Se lerppa ei tule pelkästään iän mukana vaan sen voi mies hankkia ihan pelkästään omalla lihavuudellakin missä tahansa iässä.

Lihavat naiset nyt unohtavat jälleen kerran sen tosiasian, miten erilaisia miesten ja naisten kehonkoostumukset ovat. Miehillä painoa on tietenkin suhteessa pituuteen enemmän, koska lihasmassaa on 25-35% enemmän kuin naisilla. BMI ei ota tuota eroavaisuutta huomioon. Kannattaisi edes yhdeksi päiväksi sammuttaa mielestään miesvihamielisyys ja katsella oikeasti ympärilleen, niin silloin kyllä tajuaa itsekin, että naisilla ylipainoisuus on Suomessa valtava ongelma.

Nimenomaan kun on tullut katsottua ympärilleen niin on nähnyt tämän miesten valtavan itsepetoksen.

Kun miehillä aivan yleisesti, vaikkei olisi sitä tyypillistä pallomahaa, niin isojen lihasten päällä on jäätävät rasvakerrokset.

Ei löydy pyykkilautaa ei.

Toki löytyy niitä kuivan maan oraviakin, ei lihasta, ei läskiä, ei mitään.

Mutta aika vähän on oikeasti hyvävartaloisia miehiä.

Olen 43

oma rasva % on 15.

BMI 25. Pyykkilauta on.

En käy salilla. 

harrastuksessa 2h/viikko.

omaa jumppaa 15-30 min päivä . Mukaan kuuluu venyttely jolloin katson töllöä.

Työmatkat kävelen 1h/päivä jollei sada.

Seksiä harrastan 7h viikossa. Olen naimisissa.

Minulle pulska nainen on turn off.

Naisen rasva% pitää olla alle 20%

Lyhyet hiukset ei kanssa miellytä tai tupakointi, mutta niistä varmaan pääsisin yli jos nainen olisi muuten hyvä.

En etsi uutta naista ja ihmettelnkin miksi lihavat tädit valittavat ketjussa kun ktsytään mikä on turn off yli 40 vuotiaassa naisessa.

Vautsi (taputtaa), sullahan on kaikki hyvin, miksi siis ylipäätään viitsit miettiä mikä on naisessa turn off? 

Vierailija
628/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nikas kirjoitti:

Lapset eivät ole ongelma, joskus kyllä kun lukee yh palstaa niin ihmettelen, miksi on niin nuoria lapsia ja nainen etsii itselleen miestä. Missä isä oikein on?

Kun valitsee lapsen isäksi semmoisen hepun, joka katoaa taivaan tuuliin, kertoohan se jotain naisestakin. Hänen miesmausta. Ehkä se oli pointtisi.

Amerikassa käytetään joskus raaempaa kieltä noista lapsista, thugspawn. Jos ei itse ole samanlainen mies, jos itse on kunnollinen ja vastuullinen, miten kauan nainen jaksaa esittää rakastunutta? 

No, jos nyt puhutaan vain turn-offeista, ehkä silloin puhutaan vain seksistä, jolloin tuommoisilla asioilla ei ole niin paljon väliä.

Vierailija
629/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi, tatuointi, räväkät kampaamohiukset, räväkät disainsilmälasit, runsaat isot korut, ylipaino, vartalonpeitevaatteet, vankat hajusteet ja meikit, revityt farkut, merkkiasusteet, habitustrendeily, happy hour -viininlipitys, suklaamässytys, rihkamasisustus, erotausta, lapset, koira,

Olen tälle täydellinen vastakohta eikä näy miehiä kiinnostavan sekään. Näyttää meilläpäin siltä että juuri ne tauoidut viinaan menevät "hauskat" naiset ovat kovassa huudossa, en tajua miksi miehiä kiinnostaa raahata/kantaa känniläisiä mutta siltä se vaikuttaa.

Vierailija
630/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameet kunniaan kirjoitti:

Verryttely/treenihousut ovat naisella ällöttävät.

Treeneissä tai siivotessa kyllä käytän niitä. Kuka treenaa minihameessa? Oli sitten ällöttävää tai ei, minusta treenamaaton ihminen on ällöttävä, myös aivojen treenamattomuus, hyhyhyyhy.

Vierailija
631/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Vartalokuva

Niin ja miehistä vain 66 %. Niin että kummallahan sukupuolella on todennäköistä joutua läskin kanssa yhteen?

Se lerppa ei tule pelkästään iän mukana vaan sen voi mies hankkia ihan pelkästään omalla lihavuudellakin missä tahansa iässä.

Lihavat naiset nyt unohtavat jälleen kerran sen tosiasian, miten erilaisia miesten ja naisten kehonkoostumukset ovat. Miehillä painoa on tietenkin suhteessa pituuteen enemmän, koska lihasmassaa on 25-35% enemmän kuin naisilla. BMI ei ota tuota eroavaisuutta huomioon. Kannattaisi edes yhdeksi päiväksi sammuttaa mielestään miesvihamielisyys ja katsella oikeasti ympärilleen, niin silloin kyllä tajuaa itsekin, että naisilla ylipainoisuus on Suomessa valtava ongelma.

Nimenomaan kun on tullut katsottua ympärilleen niin on nähnyt tämän miesten valtavan itsepetoksen.

Kun miehillä aivan yleisesti, vaikkei olisi sitä tyypillistä pallomahaa, niin isojen lihasten päällä on jäätävät rasvakerrokset.

Olen 43

oma rasva % on 15.

BMI 25. Pyykkilauta on.

En käy salilla. 

Lyhyet hiukset ei kanssa miellytä tai tupakointi, mutta niistä varmaan pääsisin yli jos nainen olisi muuten hyvä.

En etsi uutta naista ja ihmettelnkin miksi lihavat tädit valittavat ketjussa kun ktsytään mikä on turn off yli 40 vuotiaassa naisessa.

Minä en todellakaan valita. Minulla on mies jota rakastan ja jolta saan rakkautta. Jokaisella saa olla mitkä tahansa kriteerit ja vaikka kuinka tiukat.

MUTTA vastasin vain siihen että miehet eivät muka ole ylipainoisia vaan ainoastaan lihaksikkaita. Ei pidä paikkaansa.

Miesten isommat lihakset eivät estä ylipainoa ja se näkyy.

Että älkää viitsikö itseänne pettää kuvittelemaan ettei nainen näe ylipainoa tai ikää tms.

Muuten ladatkaa toki niin kovat vaatimukset ja kriteerit kuin suinkin, ei se minua hetkauta.

Vierailija
632/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaantuneet hiukset tai niin että harmaita raitoja siellä täällä. Vanhentaa ja näyttää epäsiistiltä

Vierailija
633/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Vartalokuva

Ja vielä vähemmän yhtä hyvävartaloisia naisia. Vaikka en ole miesten perään, niin lähes jokaisessa salissa on miehiä jotka ovat kehittäneet kroppansa parempaan kuosiin kun naiset. Onneksi miehet eivät ole niin kranttuja kuin naiset. 

Tässä ketjussa on kuitenki kysytty mikä on 40+ miehille ehdoton turn-off naisessa. Jos vastaukset satuttaa, niin ei kannata lukea. Vielä vähemmän alkaa haukkumaan miehiä, se paljastaa vaan tunteesi.

t. pyykkilauta touko-syyskuu, joka vuosi.

Saan kyllä vastata jos haluan etkä sinä voi sitä estää.

Enkä minä ole mitään tunteitani tässä paljastanut , kerroinpahan vain omat havaintoni.

Hyvävartaloisia miehiä on erittäin vähän kun nyt puhutaan 40+ miehistä. Nuoremmissa miehissä on vähän enemmän.

Kaunisvartaloisia naisiakaan ei 40+ ikäluokassa kovin paljon ole, se on totta.

Mutta turha miesten on sulkea silmiään omilta puutteiltaan ja kuvitella ettei niitä ole.

Toki salilta voi löytyä enemmän hyvännäköisiä miesvartaloita, ei kuitenkaan minun makuuni.

Liian muhkeita ja iso osa myös ylipainoisia.

Ehkä olen sitten kovin kranttu.

Sitäkin saan olla.

Esimerkillinen tapaus narsistisesta naisesta, joka menee koiranäyttelyyn riehumaan siitä miksei kissanäyttelyjä arvosteta yhtä paljon kuin kissanäyttelyjä.

Miksi ihmeessä riehuu ketjussa jossa jotkut vastaavat kysymykseen omanmielipiteensä, että vastaus on väärä. Haukkuu vastaajia omituisilla omilla olettamuksillaan.

Tuollainenkin on turn off. Se ei ole kuitenkaan ensimmäinen tutustumisen tappaja koska se ei näy ulospäin.

M43

Minulle väitettiin että näytin tunteeni. No sinulla taisi mennä tunteisiin pikemminkin.

Minulle väitettiin suurin piirtein ettei miehet ole ylipainoisia vaan lihaksikkaita mutta naiset ovat lihavia.

Tuo ei vaan pidä paikkansa, ikävä kyllä eikä tarvi kuin tehdä Prismaseuranta niin sen huomaa.

Älkää eläkö harhoissa miehet! Muuten jatkakaa toki.

Vierailija
634/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippurinnat.

Vierailija
635/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- alle 40 vuotias (itse asiassa tykkään itseäni vanhemmista naisista)

- karvaton pimppi ( ja vielä pahempaa jos on innie)

- vihervasuri

M45

Vierailija
636/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset.

Mutta jos nainen on oikein oikein mukava niin lapset menee.

Vierailija
637/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nainen on yli 25.

Vierailija
638/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi, tatuointi, räväkät kampaamohiukset, räväkät disainsilmälasit, runsaat isot korut, ylipaino, vartalonpeitevaatteet, vankat hajusteet ja meikit, revityt farkut, merkkiasusteet, habitustrendeily, happy hour -viininlipitys, suklaamässytys, rihkamasisustus, erotausta, lapset, koira,

Olen tälle täydellinen vastakohta eikä näy miehiä kiinnostavan sekään. Näyttää meilläpäin siltä että juuri ne tauoidut viinaan menevät "hauskat" naiset ovat kovassa huudossa, en tajua miksi miehiä kiinnostaa raahata/kantaa känniläisiä mutta siltä se vaikuttaa.

Kuules - jokainen mies vastaa vain omalta osaltaan. Tuolle tyypille saattaisit kelvata, mutta se ei tarkoita, että kelpaat kaikille. 

Toiseksi - turn offien puuttuminen ei tarkoita automaattisesti sitä, että kipinä syttyy. 

Vierailija
639/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva nainen.

Vierailija
640/655 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Vartalokuva

Olen 43

oma rasva % on 15.

BMI 25. Pyykkilauta on.

En käy salilla. 

Feministisen aivopesun ikävää tulosta. F*makot on aivopesseet lihavat naiset kuvittelemaan, että ovat haluttua tavaraa ja seuraava askel on yrittää aivopestä miehet haluamaan kuvottavia laardikasoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän