Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?
Kommentit (655)
Tupakointi, tatuointi, räväkät kampaamohiukset, räväkät disainsilmälasit, runsaat isot korut, ylipaino, vartalonpeitevaatteet, vankat hajusteet ja meikit, revityt farkut, merkkiasusteet, habitustrendeily, happy hour -viininlipitys, suklaamässytys, rihkamasisustus, erotausta, lapset, koira,
Vierailija kirjoitti:
Yli 35-vuotias, kannanperse hiukset, tatuoinnit, epäluonnollisen väriset hiukset, tukevuus, yh-äippä, epä naisellisuus. Onhan näitä
Pidä mamu pääs kiinni! Ei teistä hoonosoomi-mulkuista ole naisille mitään hyötyä.
sdp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xxl kirjoitti:
MT-ongelmat.allit, nuo laiskan ihmisen merkki,,,,ei pysty edes kuvittelemaan että koskisi sellaiseen käteen,hyi helkkari.
Sanoo oikeinkirjoitusta osaamaton nimimerkki "XXL". Et taida itsekään mikään naismaailman kirkkain tähti olla. :DD
Hei sinä täydellinen nainen, menikö tunteisiin pahasti? Kysyttiinkö ketjussa oikeinkirjoitusta vai mielipidettä jostain asiasta? Vai etkö mitenkään kyennyt keksimään muuta sanottavaa kun nyt niin mielesi pahoitit?Hei vinkiksi sinulle,ainahan voit koittaa vääntää asian kirjoittajan ulkonäköön myös.
Pakko puuttua keskusteluun. Siis pojuhan ei osaa vieläkään kirjoittaa. Mikä WT-jätkä tää oikein on? Vähänkö nolo tyyppi. T: Toinen täydellinen nainen, joka ei koskisi noin huonosti koulutettuun pitkällä tikullakaan.
P.S. kiukuttelua odotellessa...
Turn off on ehdottomasti alle 30 vuoden ikä. Jutut ovat jotain niin lapsellista näin 42-vuotiaan mielestä.
Vai onko joku joskus keskustellut järkeviä alle 29-vuotiaan kanssa? Ne on niin jonnettaria, että ei ne edes tiedä maailmanmenosta mitään.
"Meidän reetta-oskari-ellamilla-samulin kurahousut unohtui Leo's leikkimaahan. Vai olikos se nyt kumminkin HopLoppiin. Ja vegeä! Vegeä vaan syödään, koska normaali ruoka on perkeleesä" HUOH. Kuka noita jaksaa.
Olen siis epähaluttava yli 40v nainen. Olen yksinhuoltaja. Tuli ero, kun mies alkoi leikkiä nuorta neljänkymmenen villityksessä ja halusi vapaaksi. Ylipainoa on lievästi. Mulla on allit. Liikun joka päivä vähintään tunnin kävelylenkin. Lisäksi joogaan, käyn pilateksessa ja tanssin. Naama on kai ok? On pitkä tukka ja se värjäämätön. Pidän hameista, mutta käytän myös farkkuja. Muodostan itse omat mielipiteeni. Osaan myös miesten töitä esim vaihtaa autoon renkaat. Nautin elämästä. Vietän aikaa lasteni kanssa esim pidetään elokuva iltoja, hiihtoreissuja jne.. En tupakoi, viina ei maistu. Suklaa on liikakilojen takana.
Liikalihavuus, vittumainen luonne, lyhyet hiukset, 3 pientä lasta, yli 40v ikä
Mikä vain yllämainituista riittää
Vierailija kirjoitti:
Riipputissit. Voiko vastenmielisempää näkyä olla :P
Voi.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis epähaluttava yli 40v nainen. Olen yksinhuoltaja. Tuli ero, kun mies alkoi leikkiä nuorta neljänkymmenen villityksessä ja halusi vapaaksi. Ylipainoa on lievästi. Mulla on allit. Liikun joka päivä vähintään tunnin kävelylenkin. Lisäksi joogaan, käyn pilateksessa ja tanssin. Naama on kai ok? On pitkä tukka ja se värjäämätön. Pidän hameista, mutta käytän myös farkkuja. Muodostan itse omat mielipiteeni. Osaan myös miesten töitä esim vaihtaa autoon renkaat. Nautin elämästä. Vietän aikaa lasteni kanssa esim pidetään elokuva iltoja, hiihtoreissuja jne.. En tupakoi, viina ei maistu. Suklaa on liikakilojen takana.
Mä en usko, että elämästä nauttiva nainen olisi normaalille, järkevälle miehelle turn off. Tän palstan miehet ei ehkä suurimmaksi osaksi ole sitä laadukkainta tavaraa, joten ei heidän mielipiteillä ole kovin suurta arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Aa-kerhossa on rikkaita raittiita miehiä.
Naama on juotu..mutta tuskin sä prinssiä odotatkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit ukot täällä vaatimassa naiselta hoikkuutta :D hö hö hö..
Oikeasti, mitä edes tekee jollain vanhalla lerppamunalla?N31
http://www.scientificpsychic.com/health/BMI-female.jpg
Vartalokuva
Ilmeesi kun tajuat, että puolet suomalaisista naisista kuuluu luokkaan bmi>30
Niin ja miehistä vain 66 %. Niin että kummallahan sukupuolella on todennäköistä joutua läskin kanssa yhteen?
Se lerppa ei tule pelkästään iän mukana vaan sen voi mies hankkia ihan pelkästään omalla lihavuudellakin missä tahansa iässä.
Lihavat naiset nyt unohtavat jälleen kerran sen tosiasian, miten erilaisia miesten ja naisten kehonkoostumukset ovat. Miehillä painoa on tietenkin suhteessa pituuteen enemmän, koska lihasmassaa on 25-35% enemmän kuin naisilla. BMI ei ota tuota eroavaisuutta huomioon. Kannattaisi edes yhdeksi päiväksi sammuttaa mielestään miesvihamielisyys ja katsella oikeasti ympärilleen, niin silloin kyllä tajuaa itsekin, että naisilla ylipainoisuus on Suomessa valtava ongelma.
Nimenomaan kun on tullut katsottua ympärilleen niin on nähnyt tämän miesten valtavan itsepetoksen.
Kun miehillä aivan yleisesti, vaikkei olisi sitä tyypillistä pallomahaa, niin isojen lihasten päällä on jäätävät rasvakerrokset.
Ei löydy pyykkilautaa ei.
Toki löytyy niitä kuivan maan oraviakin, ei lihasta, ei läskiä, ei mitään.
Mutta aika vähän on oikeasti hyvävartaloisia miehiä.
Ulkoinen käytös ja habitus: Piereskely, syljeskely, amis-teiniä muistuttava käytös.
Sisäisiä turnoffeja: Itsekkyys ja itsekeskeisyys (Minä minä).
Mies 40 kirjoitti:
Ulkoinen käytös ja habitus: Piereskely, syljeskely, amis-teiniä muistuttava käytös.
Sisäisiä turnoffeja: Itsekkyys ja itsekeskeisyys (Minä minä).
Olen tumma ja hoikka, minulla on kiinteät pakarat joilla murskaa vaikka pähkinän.
Rintani ovat pienet ja pystyt, hiukset pitkät ja laineekkaat.Silmät kirkkaan siniset
Olen mielestäni ihana ja kaunis.
Olen 18v ja opiskelen ammattikoulussa autonasentajaksi
Tykkään pieruhuumorista ja prätkistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalokuva
Niin ja miehistä vain 66 %. Niin että kummallahan sukupuolella on todennäköistä joutua läskin kanssa yhteen?
Se lerppa ei tule pelkästään iän mukana vaan sen voi mies hankkia ihan pelkästään omalla lihavuudellakin missä tahansa iässä.
Lihavat naiset nyt unohtavat jälleen kerran sen tosiasian, miten erilaisia miesten ja naisten kehonkoostumukset ovat. Miehillä painoa on tietenkin suhteessa pituuteen enemmän, koska lihasmassaa on 25-35% enemmän kuin naisilla. BMI ei ota tuota eroavaisuutta huomioon. Kannattaisi edes yhdeksi päiväksi sammuttaa mielestään miesvihamielisyys ja katsella oikeasti ympärilleen, niin silloin kyllä tajuaa itsekin, että naisilla ylipainoisuus on Suomessa valtava ongelma.
Nimenomaan kun on tullut katsottua ympärilleen niin on nähnyt tämän miesten valtavan itsepetoksen.
Kun miehillä aivan yleisesti, vaikkei olisi sitä tyypillistä pallomahaa, niin isojen lihasten päällä on jäätävät rasvakerrokset.
Toki löytyy niitä kuivan maan oraviakin, ei lihasta, ei läskiä, ei mitään.Mutta aika vähän on oikeasti hyvävartaloisia miehiä.
Ja vielä vähemmän yhtä hyvävartaloisia naisia. Vaikka en ole miesten perään, niin lähes jokaisessa salissa on miehiä jotka ovat kehittäneet kroppansa parempaan kuosiin kun naiset. Onneksi miehet eivät ole niin kranttuja kuin naiset.
Tässä ketjussa on kuitenki kysytty mikä on 40+ miehille ehdoton turn-off naisessa. Jos vastaukset satuttaa, niin ei kannata lukea. Vielä vähemmän alkaa haukkumaan miehiä, se paljastaa vaan tunteesi.
t. pyykkilauta touko-syyskuu, joka vuosi.
En itse laittaisi ikärajaa, eihän se ikä sinänsä haittaa. Vaan iän tuoma heikentynyt ulkonäkö, joka vaihtelee ihmisestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalokuva
Toki löytyy niitä kuivan maan oraviakin, ei lihasta, ei läskiä, ei mitään.Mutta aika vähän on oikeasti hyvävartaloisia miehiä.
Ja vielä vähemmän yhtä hyvävartaloisia naisia. Vaikka en ole miesten perään, niin lähes jokaisessa salissa on miehiä jotka ovat kehittäneet kroppansa parempaan kuosiin kun naiset. Onneksi miehet eivät ole niin kranttuja kuin naiset.
Tässä ketjussa on kuitenki kysytty mikä on 40+ miehille ehdoton turn-off naisessa. Jos vastaukset satuttaa, niin ei kannata lukea. Vielä vähemmän alkaa haukkumaan miehiä, se paljastaa vaan tunteesi.
Saan kyllä vastata jos haluan etkä sinä voi sitä estää.
Enkä minä ole mitään tunteitani tässä paljastanut , kerroinpahan vain omat havaintoni.
Hyvävartaloisia miehiä on erittäin vähän kun nyt puhutaan 40+ miehistä. Nuoremmissa miehissä on vähän enemmän.
Kaunisvartaloisia naisiakaan ei 40+ ikäluokassa kovin paljon ole, se on totta.
Mutta turha miesten on sulkea silmiään omilta puutteiltaan ja kuvitella ettei niitä ole.
Toki salilta voi löytyä enemmän hyvännäköisiä miesvartaloita, ei kuitenkaan minun makuuni.
Liian muhkeita ja iso osa myös ylipainoisia.
Ehkä olen sitten kovin kranttu.
Sitäkin saan olla.
-Epänaisellisuus, karvaisuus, piereskely, röyhtäily
-Aggressiivisuus, kovaäänisyys
-Rumuus, ylipaino (pieni pyöreys on ok)
-Epäitsenäisyys, ongelmaisuus (vakavat elämää hallitsevat mt-ja päihdeongelmat, velat, exät)
-Hyödyttömyys, uusavuttomuus
Siinäpä ne pahimmat. Kukaan ei tietenkään ole täydellinen ja kokonaisuus ratkaisee. Ts. vaikka joitain edellä mainittuja vikoja naisesta löytyisikin, hän voi silti olla sopiva puoliso, kunhan hänessä on riittävästi niitä hyviäkin puolia:
+Naisellisuus, sirous, kauneus
+Sydämellisyys, huomaavaisuus, positiivisuus, reipas luonne
+Puhtaus, pitää huolta itsestään ja terveydestään
+Osaa tehdä jotain hyödyllistä, esim. siivota ja laittaa ruokaa (Kyllä, näilläkin asioilla on väliä, vaikka vanhanaikaiselta kuulostaakin. Hyödytön aikuinen on yhtä kuin iso lapsi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalokuva
Olen 43
oma rasva % on 15.
BMI 25. Pyykkilauta on.
En käy salilla.
harrastuksessa 2h/viikko.
omaa jumppaa 15-30 min päivä . Mukaan kuuluu venyttely jolloin katson töllöä.
Työmatkat kävelen 1h/päivä jollei sada.
Seksiä harrastan 7h viikossa. Olen naimisissa.
Minulle pulska nainen on turn off.
Naisen rasva% pitää olla alle 20%
Lyhyet hiukset ei kanssa miellytä tai tupakointi, mutta niistä varmaan pääsisin yli jos nainen olisi muuten hyvä.
En etsi uutta naista ja ihmettelnkin miksi lihavat tädit valittavat ketjussa kun ktsytään mikä on turn off yli 40 vuotiaassa naisessa.
Ei saa olla uskovainen. Ei saa olla lapsia. Eikä mielellään lyhyitä hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalokuva
Saan kyllä vastata jos haluan etkä sinä voi sitä estää.
Enkä minä ole mitään tunteitani tässä paljastanut , kerroinpahan vain omat havaintoni.
Hyvävartaloisia miehiä on erittäin vähän kun nyt puhutaan 40+ miehistä. Nuoremmissa miehissä on vähän enemmän.
Kaunisvartaloisia naisiakaan ei 40+ ikäluokassa kovin paljon ole, se on totta.
Mutta turha miesten on sulkea silmiään omilta puutteiltaan ja kuvitella ettei niitä ole.
Toki salilta voi löytyä enemmän hyvännäköisiä miesvartaloita, ei kuitenkaan minun makuuni.
Liian muhkeita ja iso osa myös ylipainoisia.
Ehkä olen sitten kovin kranttu.
Sitäkin saan olla.
Esimerkillinen tapaus narsistisesta naisesta, joka menee koiranäyttelyyn riehumaan siitä miksei kissanäyttelyjä arvosteta yhtä paljon kuin kissanäyttelyjä.
Miksi ihmeessä riehuu ketjussa jossa jotkut vastaavat kysymykseen omanmielipiteensä, että vastaus on väärä. Haukkuu vastaajia omituisilla omilla olettamuksillaan.
Tuollainenkin on turn off. Se ei ole kuitenkaan ensimmäinen tutustumisen tappaja koska se ei näy ulospäin.
M43
Muuta nyt pois sieltä Askolasta itkemästä sitä kun et ketään saa ja lähettelemästä tuplaviestejä vauva-palstalle.