Mitä naiset miehiltä toivovat
Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.
Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.
Kommentit (271)
Toivon miehen olevan oatoiminen mutta onko suomalainen mies sitä? Suomalaisissa miehissä on lähinnä juopppoja ja mammanpoikia jotka makasivat vain sohvalla pelikoneen äärellä ja heittivät paskaiset vaatteensa lattialle kun niitä ei osattu omatoimisesti viedä pyykkikoppaan. Onneksi mulla on nyt arabimies ja oon hänelle todellinen prinsessa jota hemmotellaan. Jokainen nainen haluaa tuntea itsensä prinsessaksi mutta yhteiskunnan asettamien paineiden takia he hoitavat lapset, käyvät töissä, hoitavat kodin ja vaihtavat auton renkaat.
Itse haluan miehen jolta haluan samaa kuin itsekin olen, eli siis mielen avoimuutta uusia asioita kohtaan eli joustavuutta ja erinäkökulmista kykenee katsomaan asioita, syvällisiä keskusteluja, kiinnostusta uusiin asioihin eli niin sanottu uteliaisuus, ymmärrys mitä toisen kunnioittaminen on ja sellainen emotionaalinen järjenkäyttö kypsää ja hyvää, en jaksa kuunnella jos miehellä on huono itsetunto, omat heikkoutensa on hyvä ymmärtää mutta niitä on typerää surkutella koska meillä kaikilla on niitä, eli siis JATKUVA itsensä painamien alaspäin.
Haluan myös että miehellä kuten itsellänikin on halu olla välillä omissa oloissa, se suhde ei katoa mihinkään vaikkei kokoajan toisissamme kyhnytetä. Toista ei myöskään voi omistaa eli en kiinnostu kontrollifriikeistä, luottamus pitää olla molemmin puolista ja jos ei heti ole niin sitten sellainen kehitetään. Kuitenkin kumpikin tykkää mennä vaikka leffaan tai muuten vaan seikkailemaan ulos etsimään uusia paikkoja.
Miehellä on hyvä olla myös tavoitteita elämässä, oli se sitten työssä kehittyminen tai liikunta, jostain on hyvä pitää kiinni.
Vaikuttaako liian kireältä nää mun toivomukset? Itse näen asiat näin ja niin myös elän, jos sen tasoista miestä ei löydy niin sitten olen mieluummin sinkku :D Ulkonäön suhteen ei ole toiveita, se persoona ja älykkyys valloittaa mut helpoiten.
25N
Vierailija kirjoitti:
Toivon miehen olevan oatoiminen mutta onko suomalainen mies sitä? Suomalaisissa miehissä on lähinnä juopppoja ja mammanpoikia jotka makasivat vain sohvalla pelikoneen äärellä ja heittivät paskaiset vaatteensa lattialle kun niitä ei osattu omatoimisesti viedä pyykkikoppaan. Onneksi mulla on nyt arabimies ja oon hänelle todellinen prinsessa jota hemmotellaan. Jokainen nainen haluaa tuntea itsensä prinsessaksi mutta yhteiskunnan asettamien paineiden takia he hoitavat lapset, käyvät töissä, hoitavat kodin ja vaihtavat auton renkaat.
Joitain naisia näyttää vaivaavan katkeruus kun ei saa olla miehensä seurassa nainen, heikompi ja prinsessa. Mieheni avaa mulle oven, avaa auton oven ja ojentaa käden kun nousen autosta sekä kantaa kauppakassit. Koen olevani paljon vapaampi kun saan toteuttaa naisellisuuttani eikä mulle aseteta paineita.
Vierailija kirjoitti:
Miesten yleinen ahdistus johtuu seuraavasta kuviosta.
1) Todetaan vallitseva tilanne: osa miehistä saa paljon huomiota naisilta, kun taas toiset eivät lainkaan.
2) Todetaan kuuluvaksi siihen kastiin, joka ei saa huomiota.
3) Tehdään oletus, että asialle voi tehdä jotain.
4) Aloitetaan yleensä vuosikausien projekti, jossa tehdään pitkällä tähtäimellä muutoksia omaan olemukseen: vartalonmuokkaus (voimailu, ruokavalio, lepo jne.), pukeutuminen (mahdollisesti vuosien testailu oman varallisuuden mukaan), hiustyyli, sosiaaliset taidot (ehkä vaikein harjoiteltava), ensivaikutelman luomisen harjoittelu, treffipaikan valinta, treffien kesto, tarjotako naiselle vai -dilemma, oma koulutustaso (tulee olla korkea) ja ammatinvalinta (jos ei ole vielä valintaa tehty niin seksikäs ja hyväpalkkainen ammatti), varallisuuden kartuttaminen (projekti, joka päättyy vasta hautaan), oma asunto tietyllä asuinalueella, riittävän edustava auto ynnä muut statuksen merkit jne.
5) Kun kaikki neljännessä kohdassa huomioidut asiat on saavutettu (järjellisissä rajoissa) todetaan, ettei edelleenkään saa naisilta huomiota.
Ja tästä sitten seuraa se ahdistus, jossa kysellään netissä, mitä nyt oikeastaan pitäisi tehdä. Parannettavien asioiden listalla kun on tässä vaiheessa enää niitä asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa (pituus, hiusten määrä päälaella, genetiikan rajoittama lihasmassa, kasvonpiirteet, etnisyys, kehon ominaistuoksu jne.)
Täydellinen postaus. Harmi ettei täällä voi antaa superpeukkua. Kuvaa erinomaisesti mun viimeistä kymmentä vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder konkari kirjoitti:
Mä olen kyllä suudelmia saanut ja olisi ollut tarjolla enemmänkin mutta en harrasta yhden yön juttuja. Olen siinä mielessä vanhanaikainen että toivoin vakituista.
.
Mistä etukäteen tiesit, että kyseessä olisi ollut yhden yön juttu?
niin. olikohan se 70% jpitkistä suhteista jotka alkaa seksillä ekalla tapaamisella
Ihan totta?
Muistelen tällaisen tutkimuksen lukeneeni.
Ex-vaimon kanssa suhde alkoi työpaikan juhlissa ja suoraan sänkyyn. Oltiin tavattu aikaisemmin vain ohimennen, kun työskentelimme eri toimipisteissä. 10 vuotta oltiin yhdessä. Nykyisen tapasin Tinderissä ja koko viikonloppu kului sängyssä. Hieman on meno rauhoittunut, mutta yhdessä ollaan edelleen ja onnellisia.
Lähdettä ei mulla ole tähän hätään, mutta se menee niin, että miehen pitää olla vakavasti kiinnostunut ennen seksiä, muuten ensimmäisen kerran vaikutus on negatiivinen. Seuraava artikkeli avaa hieman syitä
http://sciencenordic.com/why-you-have-negative-feelings-after-sex
Men want to leave
“The sexual act itself can reinforce the ties between the parties if the right hormones are triggered. But for the partner who gains the most from moving on to other potential short-term partners, it more often triggers a feeling of distance instead,”
"Men on average wanted to leave to a greater degree than be intimate after sex in all the geographical regions,” says Kennair."
ohis
Niin anteeksi, en ollut tuo alkuperäinen asian esiintuoja. Piti kirjoittaa, että minäkin olen vastaavan tuloksen mielestäni lukenut jostain.
Mutta jos toisesta ei ole vakavasti kiinnostunut ennen seksiä, niin olisikohan sitä kiinnostunut odottamalla tai puolinaisilla treffeillä (jos ei tosissaan kiinnosta, niin treffitkin. varmaan pakkopullaa)? Luulen ettei toisia treffejä olisi tullut siltikään.
Jos taas kemiat, seksi ja läheisyys toimivat ja ihastuu toisen ominaistuoksuun hikisenä peuhtaroidessa, niin kyllä se on helposti siinä. Kun löytää jonkun, jonka vieressä on hyvä ja luonnollinen maata sylikkäin toisiinsa kietoutuneena jälkeenkin päin.
Treffit sovittu jälleen.
Koitan unohtaa ne edelliset ja nyt keskityn tähän ja katson mitä tuleman pitää. Harmillista vain että deittailumaailma on opettanut ettei naisiin voi lähtökohtaisesti luottaa, koitan unohtaa tämänkin kun eihän tällä tapauksella ole mitään tekemistä edellisten deittien kanssa.
Treffit sovittu jälleen.
Koitan unohtaa ne edelliset ja nyt keskityn tähän ja katson mitä tuleman pitää. Harmillista vain että deittailumaailma on opettanut ettei naisiin voi lähtökohtaisesti luottaa, koitan unohtaa tämänkin kun eihän tällä tapauksella ole mitään tekemistä edellisten deittien kanssa.
En veikkaisi onnistumista tälläkään kertaa, olet aivan liian kyyninen. Eikä viestistäsi heijastu yhtään aitoa kiinnostusta ko. treffikumppania kohtaan, sellaista että "Wow, nyt olen tutustunut mielenkiintoiseen ihmiseen!" Ei, olet menossa treffeille, et tutustumaan ihmiseen, joka olisi herättänyt ainutlaatuisuudellaan kiinnostuksesi. Sinulle ei ole paljon väliä sillä, onko siellä treffeillä juuri tämä nainen vai joku muu, pääasia että on treffit. Sellainen näkyy ulospäin.
Treffit sovittu jälleen.
Tuolla naisia vihaavalla asenteella saat kumppaniksi korkeintaan naisen joka vihaa miehiä. Etkä tietenkään muuta ansaitsekaan. Uskotko että teille tulee mukava elämä yhdessä? Vai kannattaisiko pysyä poissa "deittailumaailmasta" kunnes olet korjannut viallisen asenteesi?
Että antavat minun olla rauhassa. En tarvitse mitään prinssiä säätämään ympärilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kannattaisiko pysyä poissa "deittailumaailmasta" kunnes olet korjannut viallisen asenteesi?
Naisista lähes kaikki lähtevät dettailemaan sillä viallisella asenteella, että miehen on käytävä töissä, rahaa pitää tienata, nainen pitää ostaa niillä rahoilla ja tietenkin mahdollistaa kaikki materiaalinen kiva naiselle. Ovat siis lähes järjestäänsä maksullisia, jotka yrittävät vain lypsää mieheltä rahaa.
Kannattaisi ehkä korjata omat viat ensin ja alkaa vasta sitten saarnaamaan muille viallisuudesta.
Aion ilmoittaa jatkossakin asiattomaksi joka ikisen viestisi, jossa rivien välissä tai suoraan nimität naisia h.uoriksi (maksullisiksi) ja toivon, että muutkin ilmoittavat. Asiallinen keskustelu ei sinun kanssasi ole mahdollista. Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai kannattaisiko pysyä poissa "deittailumaailmasta" kunnes olet korjannut viallisen asenteesi?
Naisista lähes kaikki lähtevät dettailemaan sillä viallisella asenteella, että miehen on käytävä töissä, rahaa pitää tienata, nainen pitää ostaa niillä rahoilla ja tietenkin mahdollistaa kaikki materiaalinen kiva naiselle. Ovat siis lähes järjestäänsä maksullisia, jotka yrittävät vain lypsää mieheltä rahaa.
Kannattaisi ehkä korjata omat viat ensin ja alkaa vasta sitten saarnaamaan muille viallisuudesta.
Sinä elät minun verorahoillani, joten ole kiitollinen että maksan ruokasi ja lopeta tuo louskutus. Olet maksullinen mies josta kukaan ei maksa kuin pakon edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion ilmoittaa jatkossakin asiattomaksi joka ikisen viestisi, jossa rivien välissä tai suoraan nimität naisia h.uoriksi (maksullisiksi) ja toivon, että muutkin ilmoittavat. Asiallinen keskustelu ei sinun kanssasi ole mahdollista. Olet sairas.
Olen samaa mieltä ja ilmoitan asiattomaksi myös. Tällä sossurotalla ei ole käytössään kuin yksi ja sama rikkinäinen levy, jota soittaa vuodesta toiseen. Samat naisvihaiset jargonit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen mies. Varmaan tämän kommentoijan mielestä on homomaista ja neitimäistä puuhaa avata naiselle ovi ja kantaa raskaat kantamukset naisen puolesta. Meidän pojat ei onneksi häpeä sitä ja kuvittele palvelevansa naista olemalla herrasmies. He tietävät että naisista tulee pitää hyvää huolta. No onhan ulkomaalaisilla miehillä sentään herrasmiessäännöt hallussa. Arabimiehelleni saan olla todellinen prinsessa ja meidän tytöistäkin on kasvatettu prinsessoja. Tämä kasvatus sopii meille paremmin. Säälin kommentoijan lapsia jos hänellä on tyttäriä. Varmaan kasvattaa tytöistäänsä supernaisia.
Minäkin ilmoitan asiattomaksi. Vinkkinä ilmoitajille: kun ilmoitat asiattomaksi, syytä ei tarvitse kirjoittaa. Eikä kannata vastata asiattomaan viestiin, sillä vaikka viesti poistetaan, vastaus asiattomaan viestiin ja sitä kautta se viestikin jää näkyviin. Jakakaa tätä neuvoa ja muistakaa kopioida viestinne, sillä häirikkö voi onnistua poistattamaan viestin. Yritetän yhdessä potkia tuo häirikkö pois palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topikissa toki kysytään mitä naiset toivovat (ts. vaativat) ja tuleehan se aina selväksi, että toivovat (ts. vaativat) nimenomaan rahaa. Jos tätä kysytään, niin miksi sitä ei saisi ääneen sanoa?
Jankjankjankjank. Tätä sinä toitotat jatkuvasti. Sinun aivoissasi ei taida olla kuin kaksi solua ja nekin melko surkastuneita. KOSKAAN sinulle ei kelpaa mikään muu, omakohtainen kertomus tai kokemus. Miksi jaksat jankuttaa tätä samaa vuodesta toiseen? Jos tämä on sinun absoluuttinen totuutesi, olkoon sitten niin, mutta miksi sitä pitää jankuttaa joka ikisessa ketjussa ja sivuuttaa muiden mielipiteet tyystin? Tällainen vänkääminen ja itsensä toistelu ei ole millään muotoa asiallista keskustelua.
Treffit sovittu jälleen.
Ihan mielenkiinnosta: voiko nainen osoittautua luotettavaksi ihmiseksi jotenkin muuten kuin aloittamalla seurustelun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topikissa toki kysytään mitä naiset toivovat (ts. vaativat) ja tuleehan se aina selväksi, että toivovat (ts. vaativat) nimenomaan rahaa. Jos tätä kysytään, niin miksi sitä ei saisi ääneen sanoa?
Jankjankjankjank. Tätä sinä toitotat jatkuvasti. Sinun aivoissasi ei taida olla kuin kaksi solua ja nekin melko surkastuneita. KOSKAAN sinulle ei kelpaa mikään muu, omakohtainen kertomus tai kokemus. Miksi jaksat jankuttaa tätä samaa vuodesta toiseen? Jos tämä on sinun absoluuttinen totuutesi, olkoon sitten niin, mutta miksi sitä pitää jankuttaa joka ikisessa ketjussa ja sivuuttaa muiden mielipiteet tyystin? Tällainen vänkääminen ja itsensä toistelu ei ole millään muotoa asiallista keskustelua.
En ole ikinä saanut sellaista kuvaa, että tuo sossurotta edes yritäisi asiallista keskustelua. Eihän se mitään muuta halua kuin purkaa naisvihaansa, pettymystään elämään ja kerjätä huomiota. Mitä se kyllä saakin kiitettävästi, eihän se muuten jaksaisi täällä pyöriä. No, kyllähän koiranläjä kengänpohjassa saa myös naisilta huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei suurin osa naisista tietenkään tietoisesti mieti "haluanko tuon geenit lapsilleni". Vastakkaisesta sukupuolesta viehättymisen tarkoitus on alunperin lisääntyminen, joten ne viehättymiseen vaikuttavat vaistot ovat samantapaisia riippumatta siitä, haluaako kyseinen nainen lapsia.
Keskustelussa on tullut esiin paljon hyviä pointteja. Esim. joku sanoi, että koulutus, työ tms. ei saa ketään syttymään. Se on siinä mielessä totta, että yksinään ne eivät riitä. Toisaalta esim. työn puute VOI aivan hyvin tuhota miehen kiinnostavuuden. Eli käytännössä kaikki keskeiset kriteerit ovat sellaisia, jotka on oltava kunnossa, mutta jotka eivät takaa vielä mitään. Esim. harvalle pitkistä miehistä tykkäävälle riittää pelkkä pituus, mutta lyhyys voi yksinään olla karsiva kriteeri. Siinä on kuitenkin paljonkin eroa, mikä on kenellekin karsiva kriteeri.
Itse olen AINA ihastunut vain ihmisiin, jotka tunnen ja joiden seurassa viihdyn. Ihan yököttävä ajatus, että pitäisi esim. harrastaa jonkun periaatteessa fyysisesti upean miehen kanssa seksiä, jos en tuntisi häntä. Olen kyllä tässä mielessä aika ääripäästä, mutta en varmaan ainut.
Tietyssä mielessä olen tuntenut kaikista parhaiden ystävien ja seurustelukumppanieni kanssa samanlaista iloa kun olen tutustunut heihin, sellaisen tunteen että voi vitsi tän ihmisen kanssa on hauskaa. Eli siis kriteerini kiinnostukselle on, että kyseisen ihmisen kanssa on tosi mukavaa ja hauskaa?
Nykyisen mieheni kanssa olen tuntenut 12 vuotta, 4 vuotta oltu yhdessä. Ekojen 6 vuoden aikana en tuntenut häneen mitään vetoa, kun oli pahasti ylipainoinen. Karua mutta totta - hänessä oli aivan kaikki kohdillaan paitsi tuo painoasia, en ikinä edes miettinyt että "olisipa hän hoikempi", kun ei vaan tullut mieleenkään. Kun mies laihdutti nykyiseen kuntoonsa (pari kiloa yli normaalipainon rajan), niin aloin yhtäkkiä nähdä hänestä eroottissävytteisiä unia ja tajusin, että on muutakin kuin kaverillisia tunteita.
Tästä varmaan selvisikin, että ylipaino on itselleni tosi paha turn off. Esim. pituus sitten taas ei ole mulle tärkeää.
En nyt tiedä kertooko tämä mitään naisten kiinnostuksen syntymisestä yleisesti, mutta tässä yksi näkökulma.
Ihme nössykkämies, kun suostui suhteeseen tuon jälkeen. Mahtaa miehellä olla kivaa, kun jatkuvasti pelko perseessä siitä, jos sattuukin taas lihoomaan ja sä pistät suhteen poikki
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ilmoitan asiattomaksi. Vinkkinä ilmoitajille: kun ilmoitat asiattomaksi, syytä ei tarvitse kirjoittaa. Eikä kannata vastata asiattomaan viestiin, sillä vaikka viesti poistetaan, vastaus asiattomaan viestiin ja sitä kautta se viestikin jää näkyviin. Jakakaa tätä neuvoa ja muistakaa kopioida viestinne, sillä häirikkö voi onnistua poistattamaan viestin. Yritetän yhdessä potkia tuo häirikkö pois palstalta.
Kannatan täydellistä sananvapautta. Ei kuulu mun tyyliin yrittää rajoittaa sananvapautta ilmiantamalla viestejä. Ehkä sun tyyliin kuitenkin kuuluu?
Kokeiltu on. Sammakkoa suudellessa saa todeta limaista rupikonnaa, ei prinssiä. Vetovoima ei tule odottamalla ja pakottamalla, jos sitä ei alkuunkaan ole lainkaan.
P.S. Prinssi kyllä saattaa muuttua suudellessa sammakoksi.