Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset miehiltä toivovat

Tinder konkari
03.03.2018 |

Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.

Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Kommentit (271)

Vierailija
241/271 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suurin osa naisista tietenkään tietoisesti mieti "haluanko tuon geenit lapsilleni". Vastakkaisesta sukupuolesta viehättymisen tarkoitus on alunperin lisääntyminen, joten ne viehättymiseen vaikuttavat vaistot ovat samantapaisia riippumatta siitä, haluaako kyseinen nainen lapsia.

Keskustelussa on tullut esiin paljon hyviä pointteja. Esim. joku sanoi, että koulutus, työ tms. ei saa ketään syttymään. Se on siinä mielessä totta, että yksinään ne eivät riitä. Toisaalta esim. työn puute VOI aivan hyvin tuhota miehen kiinnostavuuden. Eli käytännössä kaikki keskeiset kriteerit ovat sellaisia, jotka on oltava kunnossa, mutta jotka eivät takaa vielä mitään. Esim. harvalle pitkistä miehistä tykkäävälle riittää pelkkä pituus, mutta lyhyys voi yksinään olla karsiva kriteeri. Siinä on kuitenkin paljonkin eroa, mikä on kenellekin karsiva kriteeri.

Itse olen AINA ihastunut vain ihmisiin, jotka tunnen ja joiden seurassa viihdyn. Ihan yököttävä ajatus, että pitäisi esim. harrastaa jonkun periaatteessa fyysisesti upean miehen kanssa seksiä, jos en tuntisi häntä. Olen kyllä tässä mielessä aika ääripäästä, mutta en varmaan ainut.

Tietyssä mielessä olen tuntenut kaikista parhaiden ystävien ja seurustelukumppanieni kanssa samanlaista iloa kun olen tutustunut heihin, sellaisen tunteen että voi vitsi tän ihmisen kanssa on hauskaa. Eli siis kriteerini kiinnostukselle on, että kyseisen ihmisen kanssa on tosi mukavaa ja hauskaa?

Nykyisen mieheni kanssa olen tuntenut 12 vuotta, 4 vuotta oltu yhdessä. Ekojen 6 vuoden aikana en tuntenut häneen mitään vetoa, kun oli pahasti ylipainoinen. Karua mutta totta - hänessä oli aivan kaikki kohdillaan paitsi tuo painoasia, en ikinä edes miettinyt että "olisipa hän hoikempi", kun ei vaan tullut mieleenkään. Kun mies laihdutti nykyiseen kuntoonsa (pari kiloa yli normaalipainon rajan), niin aloin yhtäkkiä nähdä hänestä eroottissävytteisiä unia ja tajusin, että on muutakin kuin kaverillisia tunteita.

Tästä varmaan selvisikin, että ylipaino on itselleni tosi paha turn off. Esim. pituus sitten taas ei ole mulle tärkeää.

En nyt tiedä kertooko tämä mitään naisten kiinnostuksen syntymisestä yleisesti, mutta tässä yksi näkökulma.

Ihme nössykkämies, kun suostui suhteeseen tuon jälkeen. Mahtaa miehellä olla kivaa, kun jatkuvasti pelko perseessä siitä, jos sattuukin taas lihoomaan ja sä pistät suhteen poikki

Turhaan yrität syyllistää edellistä kirjoittajaa. Jos ulkonäkö ei viehätä, vetovoimaa ei ole. Se ei ole kenenkään syy.

Vierailija
242/271 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ilmoitan asiattomaksi. Vinkkinä ilmoitajille: kun ilmoitat asiattomaksi, syytä ei tarvitse kirjoittaa. Eikä kannata vastata asiattomaan viestiin, sillä vaikka viesti poistetaan, vastaus asiattomaan viestiin ja sitä kautta se viestikin jää näkyviin. Jakakaa tätä neuvoa ja muistakaa kopioida viestinne, sillä häirikkö voi onnistua poistattamaan viestin. Yritetän yhdessä potkia tuo häirikkö pois palstalta.

Kannatan täydellistä sananvapautta. Ei kuulu mun tyyliin yrittää rajoittaa sananvapautta ilmiantamalla viestejä. Ehkä sun tyyliin kuitenkin kuuluu?

Et tosiaan taida olla penaalin terävin kynä? Koko viestini sisältö oli kertoa että ilmoitan asiattomat viestit ja rohkaisin muitakin tekemään saman. Ja silti kysyt kuuluko tyliini ilmoittaa asiattomat viestit. No, KYLLÄ KUULUU. En vastaa jankutukseesi enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/271 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ilmoitan asiattomaksi. Vinkkinä ilmoitajille: kun ilmoitat asiattomaksi, syytä ei tarvitse kirjoittaa. Eikä kannata vastata asiattomaan viestiin, sillä vaikka viesti poistetaan, vastaus asiattomaan viestiin ja sitä kautta se viestikin jää näkyviin. Jakakaa tätä neuvoa ja muistakaa kopioida viestinne, sillä häirikkö voi onnistua poistattamaan viestin. Yritetän yhdessä potkia tuo häirikkö pois palstalta.

Kannatan täydellistä sananvapautta. Ei kuulu mun tyyliin yrittää rajoittaa sananvapautta ilmiantamalla viestejä. Ehkä sun tyyliin kuitenkin kuuluu?

Et tosiaan taida olla penaalin terävin kynä? Koko viestini sisältö oli kertoa että ilmoitan asiattomat viestit ja rohkaisin muitakin tekemään saman. Ja silti kysyt kuuluko tyliini ilmoittaa asiattomat viestit. No, KYLLÄ KUULUU. En vastaa jankutukseesi enempää.

Mä vastasin topikin aloittaneelle henkilölle, en sulle tai muille topikin naisille. Topikissa selvästi kysytään, mitä naiset toivovat (vaativat).

Jos naiset eivät suoraan kerro rahaan liittyviä ehdottomia vaatimuksia, jotka käytännössä ratkaisevat kaiken, niin kai se on ihan oikein, että joku tuo asian esille? Miksi haluat estää topikin avaajaa näkemästä kysymyksessä puolia jotka eivät sua tai osaa palstan naisista miellytä? Ne ovat kuitenkin niitä ehdottomimpia juttuja naisille.

Vierailija
244/271 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo esille naisten rahaan liittyvät, ehdottomat vaatimukset, jotka käytännössä tekevät naisesta maksullisen = asiaton viesti.

Lompakko-Lassen kanssa ei pysty käymään dialogia. Hänellä ei ole henkistä kapasiteettia siihen. Ainoa mitä hän osaa, on laittaa sormet korviin ja huutaa laalaata ja sen jälkeen jankuttaa samaa ikänikuista mantraansa. En ole koskaan lukenut häneltä viestiä, jossa hän olisi esittänyt asiallisia kysymyksiä ja osoittanut että "ahaa, noinkin asia voi olla, onpa mielenkiintoista, kiva lukea todellisia kokemuksia". Ei ikinä. Hän ei kykene siihen.

No eipä täällä ole muita vastauksia kuin ne samat tekosyyt, joilla yritetään selitellä omaa ahneutta ja rahan perässä juoksemista. Mullakin on omat kokemukset naisten ahneudesta ja rahan tärkeydestä miestä kelpuuttaessa. Tämän palstan jutut vain lähinnä vahvistavat omia kokemuksia, että nimenomaan raha on naisille kaikki kaikessa miehessä. Jos sitä ei käy tienaamassa tai edes käskystä suostu menemään töihin tienaamaan, ei kelpaa naiselle.

Vierailija
245/271 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder konkari kirjoitti:

Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.

Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Jos olet ollut 25 kertaa treffeillä, ja aina on 'jotain' niin kyllähän tuosta tulee jo olo, että jotain varmaan sitten onkin.

Jos treffejä kuitenkin noinkin paljon Tinderin kautta, eikä aina ole jäänyt edes yhteen kertaan, niin ulkonäkö ei liene se issue vaan jotain on käytöksessäsi tai luonteessasi.

Mutta ennen kuin lähdet sen isompia psykoanalyysejä saati tunnelukkopurkuja teettämään, niin muista ettei kaikkia kuulukaan miellyttää. Ei sellaista kuin kaikkien naisten mielestä hyvä mies edes ole.

Ja kyllä tätä samaa tapahtuu myös toiseen suuntaan. Mä olen ollut elämäni aikana mm. liian urakeskeinen, en tarpeeksi sitä, turhan etäinen, liian clingy, lapsia liikaa, lapsia liian vähän. Lista on loputon!

Pointti on arpoa sieltä jostain se, jonka mielestä on just hyvä ja joka on itselle sitä. Joskus tämä onnistuu, ainakin melko usein omalla kohdallakin ei. En minä silti ajattele, että eikö tässä nyt hyvä nainen 'kelpaa'. Tietenkin myönnän, että virheitä on tehty, ja koitan sitten mahdollisuuksien mukaan kehittyä 'paremmaksi' niissä piirteissä, joissa voin.

Eli siis koita relata, ja älä ainakaan uhriudu saati mene sen kelpaamisesi kautta. Ne kun ovat molemmat juuri se sellainen 'jotain' mikä helposti treffikumppanissa on turn off.

Vierailija
246/271 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakko-Lassen kanssa ei pysty käymään dialogia. Hänellä ei ole henkistä kapasiteettia siihen. Ainoa mitä hän osaa, on laittaa sormet korviin ja huutaa laalaata ja sen jälkeen jankuttaa samaa ikänikuista mantraansa. En ole koskaan lukenut häneltä viestiä, jossa hän olisi esittänyt asiallisia kysymyksiä ja osoittanut että "ahaa, noinkin asia voi olla, onpa mielenkiintoista, kiva lukea todellisia kokemuksia". Ei ikinä. Hän ei kykene siihen.

Tästä on itse asiassa käyty useinkin dialogia, missä todistin, että Suomessa pystyy hyvin elämään, vaikka eläisi pelkästään tukitasolla. Jos siihen päälle vaatii jotain ylimääräistä ja vaatii sen takia mieheltä rahan tienaamista tai tarpeeksi varallisuutta, se on luksuksen vaatimista ja asettaa todella paljon kysymysmerkkejä sille, miksi nainen miehen haluaa. Kyse ei ole ainakaan miehen persoonasta ja luonteesta, jos rahat elämiseen riittää, mutta silti nainen alkaa vaatimaan isompia tuloja mieheltä.

Näistä keskusteluista tosin aikaa 2-3 vuotta.

Vierailija
247/271 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ymmälläni olen kyllä kun treffit kerta toisensa jälkeen menevät hyvin. Rento ilmapiiri, nauretaan yhdessä ja syvällisiäkin keskustellaan. Mutta sitten vain nainen joskus häviää kuin tuhka tuuleen vaikka on sanonut tapaavansa mielellään uudestaan. Jotkut reilusti ilmoittavat että eivät halua jatkaa deittailua kaikesta huolimatta, syitä en ole kysellyt eikä se ole asianmukaistakaan.

Tosiaan treffeille pääsen varsin hyvin. Ulkoiseen olemukseeni panostan kyllä kaikilta osin kuin vain mahdollista mutta niin toimin aina muutoinkin. Fyysinen kuntoni on hyvä ja omaan terveelliset elämäntavat mutta en liian terveellisiä :) Siis kyllä kiinnostuneita löytyy mutta sitten vain kiinnostus jostain syystä naisilla lopahtaa, saattavat deittailla montaa yhtäaikaa. En kritisoi sitä mutta silloin oikeesti voi olla vaikeaa päästä kenenkään kanssa eteenpäin kun ei osata päättää.

Vierailija
248/271 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ymmälläni olen kyllä kun treffit kerta toisensa jälkeen menevät hyvin. Rento ilmapiiri, nauretaan yhdessä ja syvällisiäkin keskustellaan. Mutta sitten vain nainen joskus häviää kuin tuhka tuuleen vaikka on sanonut tapaavansa mielellään uudestaan. Jotkut reilusti ilmoittavat että eivät halua jatkaa deittailua kaikesta huolimatta, syitä en ole kysellyt eikä se ole asianmukaistakaan.

Tosiaan treffeille pääsen varsin hyvin. Ulkoiseen olemukseeni panostan kyllä kaikilta osin kuin vain mahdollista mutta niin toimin aina muutoinkin. Fyysinen kuntoni on hyvä ja omaan terveelliset elämäntavat mutta en liian terveellisiä :) Siis kyllä kiinnostuneita löytyy mutta sitten vain kiinnostus jostain syystä naisilla lopahtaa, saattavat deittailla montaa yhtäaikaa. En kritisoi sitä mutta silloin oikeesti voi olla vaikeaa päästä kenenkään kanssa eteenpäin kun ei osata päättää.

Sun pitää ymmärtää panostaa taloudelliseen kannattavuuteen kaikki energia. Ei naisia kiinnosta mikään fyysinen ulkonäkö, vaan raha on se selvä ykkösjuttu naiselle miehessä.

Vierailija
249/271 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monet naiset yrittäävät muuttaa miestään, kun mies sitten muuttuu sellaiseksi kun nainen haluaa, nainen ei enää pidä tästä miehestä" -Marlene Dietrich-

Vierailija
250/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittajalta hyviä uutisia :)

Olen poistunut Tinderistä koska löysin rinnalleni upean naisen ja innolla yhdessä katsomme mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Vinkkinä sanoisin että kannattaa yrittää jos vain vähänkin tuntuu että treffikumppanissa voisi olla potentiaalia sen sijaan että heti siirtyy seuraavaan, oikean ihmisen osuessa kohdalle asiat kyllä lähtee rullaa :)

Toiveikasta joulun odotusta kaikille!

Vierailija
251/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta kipinä-asiasta:

Minä tulen helposti juttuun miesten kanssa, toki myös naisten, koska olen sosiaalinen enkä ujo. Minulla on paljon miespuoleisia ystäviä, ollut aina, jo lapsena. Siis ihan vain pelkkiä ystäviä, mitään "sellaista" ei välillämme ole. Koska olen tottunut siihen, että kavereina on sekä miehiä että naisia, niin joku miehen kanssa kahvilla käyminen tai kävelylenkki tms ei ole minulle mitenkään harvinainen asia, teenhän sellaista ystävien kanssa koko ajan. No jos sovin treffit jonkun nettitreffijutun kautta, niin treffien pitäisi tuntua treffeiltä eikä miespuoleisen kaverin kanssa kahvilla olemiselta. Olen tavannut netin kautta (treffi-idealla) paljon miehiä, jotka ovat olleet "paperilla" hyviä ja livenä mukavia, mutta lähes aina heistä tulee vain kaverifiilis. Tapaan heitä mielelläni toistekin, koska pidän heistä ja haluaisin tutustua lisää, mutta vain kaveripohjalta. Tämän kyllä sanon sitten niin, että en tunne kipinää meidän välillä, mutta olet kiva, ja kaveripohjalta voimme tavata uudelleen (haluan olla rehellinen). Se kipinä tarkoittaa jotain seksuaaliseen haluun liittyvää, jotain joka ainakin minun maailmassa erottaa kaverimiehet miehistä, joiden kanssa haluan parisuhteen tai joiden kanssa voisin kuvitella itseni sänkyyn. Jos en tunne voimakasta kipinää, niin en voi kuvitella itseäni sänkyyn sen miehen kanssa. Ekalla tapaamisella tunnustelen tuota asiaa: haluaisinko tämän miehen kanssa sänkyyn vai tuntuuko hän enemmän kuin kaverilta. Sitä se kipinä on. 

Osaatko sanoa miten mies voisi tuota kipinää aiheuttaa? Pitääkö miehen pyrkiä suutelemaan naista jo ekoilla treffeillä ja koskettelemaan usein?

Voi. Hyvä. Luoja miten pihalla sä olet. Tuolla sä saat aikaiseksi vain seksuaalisesta ahdistelusta traumatisoituneen naisen. Suutelua ja koskettelua voi lisätä treffeihin JOS KIPINÄÄ LÖYTYY MOLEMMIN PUOLIN. Muuten se on vain lääppimistä ja lähentelyä.

Vierailija
252/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistunut Tinderistä koska löysin rinnalleni upean naisen ja innolla yhdessä katsomme mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Vinkkinä sanoisin että kannattaa yrittää jos vain vähänkin tuntuu että treffikumppanissa voisi olla potentiaalia sen sijaan että heti siirtyy seuraavaan, oikean ihmisen osuessa kohdalle asiat kyllä lähtee rullaa :)

Noniin, loistava homma. Pakko kysyä, tajuatko nyt mitä se "kipinä" on?

Vierailija
253/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tapasin miehen joka sanoi etsivänsä tuota samaa kuin ap. Hyvää parisuhdetta. Perhettä.

Deittailtiin jonkin aikaa ja koko ajan mies etsi tuota laajalla rintamalla monia deittaillen. Niinpä päätin tapailun. Ja mies kehtasi vielä valittaa että olin sitten samanlainen kuin muutkin naiset, joille hyvä mies ei kelvannut. :D

Vierailija
254/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan heti seuraavaan siirrykkään, mikäli siinä nykyisessä treffikumppanissa olisi potenttiaalia, syynsä sille siirtymiselle yleensä on. 

Hienoa kuitenkin kuulla onnistumisia, joten paljon onnea sinulle ja teille. :)

Vierailija
255/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ymmärtää panostaa taloudelliseen kannattavuuteen kaikki energia. Ei naisia kiinnosta mikään fyysinen ulkonäkö, vaan raha on se selvä ykkösjuttu naiselle miehessä.

Näin varmasti onkin siinä vaiheessa jos miehellä ei ole tarjota mukavaa luonnetta ja/tai ulkonäköä. Mikäli nuo löytyy ei tarvitse rahalla seuraansa valita. Eli sosiaalisten taitojen kehittäminen ja tyylin päivittäminen miellyttävään muotoon voisi auttaa. Myös sen että lopettaa niistä pintaliito naisista haaveilun ja alkaa tavoittelemaan ihan niitä tavis naisia.

Vierailija
256/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis niin, että miehet ei koskaan vaadi "kemiaa" tai "kipinää"? Mulle on nimittäin muutama mies treffien jälkeen ilmoittanut, ettei näe järkeväksi enää tavata, koska "se jokin" puuttuu, ja olettanut, että tarkoittavat sillä samaa kuin naisetkin niin sanoessaan.

Minä ainakin miehenä vaadin kemiaa ja kipinää. Kipinä ja kemia ei synny välttämättä ekoilla treffeillä vaikka moni nainen niin luuleekin. Tällä hetkellä menossa neljäs kuukausi ihanan tyttöystävän kanssa ja kemia on vain syventynyt sitä mukaa mitä paremmin toisiimme on tutustuttu. 

Vierailija
257/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  kun olin aikoinaan tinderissä on ja off tyylillä, niin ei meinannut onnistua millään. Minä etsin aitoa ihmistä, joka on todella se mitä sanoo olevansa. Toinen oli se, että pärjää omilla ja on suht siisti mies. Ei kovin kauheat vaatimukset ollut.

Sitten tuli näitä, jotka selittää purjeveneistä ja autoista mitä ei edes ollut ja sitten ne ikuiset haaveilijat ja tyhjän selittelijät. Jos ei omista mitään, niin turha alkaa leuhkimaan, kun se käry käy kuitenkin ja se valehtelu on iso miinus. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa purjenveneet ja muut, ne on jos on. Minä halusin aidon ihmisen en muuta.

Löysin sitten viimein sen aidon miehen ja hän on sellainen mitä sanoo olevansa ja ei selitä turhaa paskaa. Jos mieheni sanoisi nyt, että perjantaina on purjevene sitten tossa takapihalla, että pitää raivaa tilaa, niin se vene tosiaan on sitten siinä. Se minun miehessä on hienoa, että mitä sanoo niin se pitää.

On se tinderi ihan ok paikka, mutta kyllä sen seulominen on masentavaakin touhua. Oli niitä tapauksia, että hyvät treffit ja toiset tulossa, niin tulee viesti että voisko tänään mennä sänkyyn. Se oli sitten siinä se kiinnostus ja sitä tapahtu muutaman kerran. Nykyinen mies ei tehnyt aloitetta edes ensimmäiseen sänkykertaan ja se tapahtu, kun oltiin kuukausi tapailtu tiiviisti. Se kerto jo paljon, että todella haluaa olla minun kanssa muutenkin.

Vierailija
258/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan-8892348763846834 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis niin, että miehet ei koskaan vaadi "kemiaa" tai "kipinää"? Mulle on nimittäin muutama mies treffien jälkeen ilmoittanut, ettei näe järkeväksi enää tavata, koska "se jokin" puuttuu, ja olettanut, että tarkoittavat sillä samaa kuin naisetkin niin sanoessaan.

Minä ainakin miehenä vaadin kemiaa ja kipinää. Kipinä ja kemia ei synny välttämättä ekoilla treffeillä vaikka moni nainen niin luuleekin. Tällä hetkellä menossa neljäs kuukausi ihanan tyttöystävän kanssa ja kemia on vain syventynyt sitä mukaa mitä paremmin toisiimme on tutustuttu. 

Naisten kielenkäytössä se kipinä on koodisana, joka oikeasti tarkoittaa rahaa ja statusta. Mitä se sinun kielenkäytössäsi tarkoittaa?

Vierailija
259/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kielenkäytössä se kipinä on koodisana, joka oikeasti tarkoittaa rahaa ja statusta. Mitä se sinun kielenkäytössäsi tarkoittaa?

Juuri näin. Siksipä vain rikkaat ja varakkaat seurustelvat ja lisääntyvät mutta köyhät ja keskituloiset pysyvät sinkkuina ja lapsettomina, eiku. 

Vierailija
260/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Siksipä vain rikkaat ja varakkaat seurustelvat ja lisääntyvät mutta köyhät ja keskituloiset pysyvät sinkkuina ja lapsettomina, eiku. 

Tuo oli varmaan olevinaan sarkasmia, mutta miesten tapauksessa tuo on kärjistys faktoista, jotka voi tilastoilla varmentaa. Köyhä mies jää sinkuksi vaikka ei haluaisikaan. Isotuloisilla on mahdollisuus jopa sarjalliseen moniavioisuuteen ja ehkä jopa sivusuhteisiin, joista ei tosin löydy tilastoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi