Mitä naiset miehiltä toivovat
Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.
Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu meillä naisilla, jos et satu olemaaan hottis. Jostain kumman syystä aina kuvitellaan, että naisilla olis jotenkin helppoa nämä asiat. Ei ole, jos et kuulu muutaman prosentin parhaimmistoon aivan kuten miehilläkin.
Ei nämä palstan uli-miehet tajua tätä asiaa. Itse havittelevat missitasoista naista ja vinkuvat, ettei kelpaa kenellekään naiselle. Tavallisia naisia eivät itse huoli treffiseuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole tällä hetkellä sinkkumarkkinoilla, mutta jos olisin, niin kriteerini olisivat seuraavanlaiset:
Miehen tulee olla
- sen verran varoissaan, että kykenee maksamaan laskunsa ja elämisensä, eli normaalia toimeentuloa odotan
-suurinpiirtein normaalin kokoinen (pieni vatsakkuus ei haittaa) ja näköinen
-ei mielenterveysongelmia, ei mustasukkaisuusongelmia
-alkoholin käyttö ehdottomasti hallinnassa
-tupakoimaton (tämä on ehdoton vaatimus)
-huolehtii hygieniastaan, hiuksistaan ja hampaistaan
Tämä ei voi olla naisen kirjoittama, koska se on aivan liian normaali ja vaikuttaa hyvin kohtuulliselta, ja tuon listan toiveet/vaatimukset täyttäisi aika moni mies, tietysti hylkäys tulisi viimeistään silloin kun "henkilökemiat" eivät kohtaa, niinhän se aina menee.
Liian paljon sitä tai liian vähän tuota, ja seuraava ehdokas saa yrittää.
Ai aivan liian normaali? No kun ei tunnu vaan olevan.
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsi rähjäisen olemuksen syyksi olla tapaamatta uudestaan.
Onko päinvastainen tilanne mahdollinen? Olen menossa räätälille pukua hankkimaan edustustehtäviini: reilusti parempaa kuin arkivaate, mutta ei yhtä juhlava kuin Linnan juhlissa tai vastaavissa näkee. Pukeutumisella voisin osoittaa leidille olevani ainakin lähtökohtaisesti kiinnostunut... vai olenko sitten jo epätoivoinen, joka pukeutuu liian edustavasti jo ensitapaamiselle => ei kannata huolia toiselle tapaamiselle?
Jos ihminen ei ymmärrä tilannetajuista pukeutumista (suuntaan tai toiseen), niin se on varmasti iso miinus.
Vierailija kirjoitti:
Miesten yleinen ahdistus johtuu seuraavasta kuviosta.
1) Todetaan vallitseva tilanne: osa miehistä saa paljon huomiota naisilta, kun taas toiset eivät lainkaan.
2) Todetaan kuuluvaksi siihen kastiin, joka ei saa huomiota.
3) Tehdään oletus, että asialle voi tehdä jotain.
4) Aloitetaan yleensä vuosikausien projekti, jossa tehdään pitkällä tähtäimellä muutoksia omaan olemukseen: vartalonmuokkaus (voimailu, ruokavalio, lepo jne.), pukeutuminen (mahdollisesti vuosien testailu oman varallisuuden mukaan), hiustyyli, sosiaaliset taidot (ehkä vaikein harjoiteltava), ensivaikutelman luomisen harjoittelu, treffipaikan valinta, treffien kesto, tarjotako naiselle vai -dilemma, oma koulutustaso (tulee olla korkea) ja ammatinvalinta (jos ei ole vielä valintaa tehty niin seksikäs ja hyväpalkkainen ammatti), varallisuuden kartuttaminen (projekti, joka päättyy vasta hautaan), oma asunto tietyllä asuinalueella, riittävän edustava auto ynnä muut statuksen merkit jne.
5) Kun kaikki neljännessä kohdassa huomioidut asiat on saavutettu (järjellisissä rajoissa) todetaan, ettei edelleenkään saa naisilta huomiota.
Ja tästä sitten seuraa se ahdistus, jossa kysellään netissä, mitä nyt oikeastaan pitäisi tehdä. Parannettavien asioiden listalla kun on tässä vaiheessa enää niitä asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa (pituus, hiusten määrä päälaella, genetiikan rajoittama lihasmassa, kasvonpiirteet, etnisyys, kehon ominaistuoksu jne.)
Muuten hyvä, mutta 5-kohta meni pieleen. Tässä oikea versio:
5) Kun kaikki neljännessä kohdassa huomioidut asiat on saavutettu, todetaan, että on päästy helpon seksin makuun, eikä malteta lopettaa sitä elämäntyyliä, vaan sivuutetaan kaikki tavisnaiset ja edelleen itketään, kun ei elämänkumppania löydy.
Nimimerkillä 'Tosielämässä sivusta seurannut'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole tällä hetkellä sinkkumarkkinoilla, mutta jos olisin, niin kriteerini olisivat seuraavanlaiset:
Miehen tulee olla
- sen verran varoissaan, että kykenee maksamaan laskunsa ja elämisensä, eli normaalia toimeentuloa odotan
-suurinpiirtein normaalin kokoinen (pieni vatsakkuus ei haittaa) ja näköinen
-ei mielenterveysongelmia, ei mustasukkaisuusongelmia
-alkoholin käyttö ehdottomasti hallinnassa
-tupakoimaton (tämä on ehdoton vaatimus)
-huolehtii hygieniastaan, hiuksistaan ja hampaistaan
Tämä ei voi olla naisen kirjoittama, koska se on aivan liian normaali ja vaikuttaa hyvin kohtuulliselta, ja tuon listan toiveet/vaatimukset täyttäisi aika moni mies, tietysti hylkäys tulisi viimeistään silloin kun "henkilökemiat" eivät kohtaa, niinhän se aina menee.
Liian paljon sitä tai liian vähän tuota, ja seuraava ehdokas saa yrittää.
Aivan liian normaali! Siis mitä ihmettä nyt?? Jos listassa olisi lueteltu ominaisuuksia kuten iso kalu, komea, rikas, uskollinen jne. listaa oli moitittu siitä, että se täysin mahdoton ja ettei tuollaisia kriteereitä täyttäviä miehiä ole olemassakaan (mikä on kyllä valitettavasti totta :D). Ja sitten te miehet sanotte, että naiset ovat vaikeita ja heitä on mahdoton miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ah mikä autuus kun ei TARVITSE parisuhdetta! Lapset jo valmiina, seuralaiset vain bonusta jo hyvään elämään :)
Sanopa muuta. Lapset on jo tehty, eikä lisää tule. Missään nimessä en halua huonontaa elämänlaatuani, joten olen mielummin yksin tai etsin itselleni sopivan kumppanin kuin tyydyn olotilaani pahentavaan seuralaiseen.
Tinder konkari kirjoitti:
Mä olen kyllä suudelmia saanut ja olisi ollut tarjolla enemmänkin mutta en harrasta yhden yön juttuja. Olen siinä mielessä vanhanaikainen että toivoin vakituista.
.
Mitäpä jos nainen ajattelee ettet tahdo häntä, kun et mene sänkyyn? Että hän ei kelpaa sinulle ja vonkaat vaan rahaa tai jotain muuta?
Olen kerran törmännyt tapaukseen, jolla olisi ollut tarjolla enemmän ja nopeammin kuin olisin itse ollut valmis etenemään. Sitten kun itse yritin edetä, homma tyssäsi. Keskustelun jälkeen selvisi, että hän kuvitteli minulla olevan jotain mystisiä taka-ajatuksia, kun alussa olin niin varovainen.
Kaveripiiristä pystyn sanomaan mitä suominaiset haluu. Eli näillä on menekkiä.
- lihavahko 170cm guatemalalainen jätkä. Ihan hyvä rento tyyppi mutta sellaiset macho naisia halventavat arvot. Ymmällään miksi kelpaa paremmin muijille kuin vaaleat ja pitkät suomalaiset kaverinsa. Noh, only in Finland juttuja nää.
- hoikka 185cm tumma jälkeenjäänyt alkkis joka kähmii naisia tanssilattialla kunnes nappaa. Mikä tahansa kelpaa sille ja usein poistuukin lopuksi jonkun kanssa baarista. Luonteeltaan täys ku sipää.
- romanialainen 165cm jätkä. Tukeva. Ei mikään penaalin terävin kynä. Usein lyhyitä teinilikkoja vaikka on 25v+. Tollainen narsisti luonteltaan. Diilaa huumeita yhden yökerhon vessassa. Muita laittomia juttuja myös.
- suomenruotsalainen hoikka 180cm piilohomo. Pukeutuu viimeisen päälle ja hieno audi. Rikkaasta miljonääriperheestä. Tosi lapsellinen ja simppeli, aika puhelias, ok mukava. Käy paljon punttiksella muttei sille tule lihaksia. Sille kelpaa tyyliin vaan superhotit 16vee neitsyet, mallit ym. Ikää 26vee. Naiset valittaa ettei sängyssä tapahdu paljo mitään. Tiedetään sen suuntautuminen koska kovalevy oli täynnä homopokee.
- sitten pari pelimiestä. Lukevat netistä kaikenlaisia pua juttuja. Satoja panoja. Varmaan naamastaan ok näköisiä. Yksi niistä niko nousiaisen näköinen. Keskipituisia, n 175cm. Hoikkia.
Sitten kaverit joilla ei ole onnea. Akateemiset ja tylsät perus suominaamoilla. Nistit. Ujot.yks tosi lihava.
Vierailija kirjoitti:
- lihavahko 170cm guatemalalainen jätkä. Ihan hyvä rento tyyppi mutta sellaiset macho naisia halventavat arvot. Ymmällään miksi kelpaa paremmin muijille kuin vaaleat ja pitkät suomalaiset kaverinsa. Noh, only in Finland juttuja nää.
- hoikka 185cm tumma jälkeenjäänyt alkkis joka kähmii naisia tanssilattialla kunnes nappaa. Mikä tahansa kelpaa sille ja usein poistuukin lopuksi jonkun kanssa baarista. Luonteeltaan täys ku sipää.
- romanialainen 165cm jätkä. Tukeva. Ei mikään penaalin terävin kynä. Usein lyhyitä teinilikkoja vaikka on 25v+. Tollainen narsisti luonteltaan. Diilaa huumeita yhden yökerhon vessassa. Muita laittomia juttuja myös.
- suomenruotsalainen hoikka 180cm piilohomo. Pukeutuu viimeisen päälle ja hieno audi. Rikkaasta miljonääriperheestä. Tosi lapsellinen ja simppeli, aika puhelias, ok mukava. Käy paljon punttiksella muttei sille tule lihaksia. Sille kelpaa tyyliin vaan superhotit 16vee neitsyet, mallit ym. Ikää 26vee. Naiset valittaa ettei sängyssä tapahdu paljo mitään. Tiedetään sen suuntautuminen koska kovalevy oli täynnä homopokee.
- sitten pari pelimiestä. Lukevat netistä kaikenlaisia pua juttuja. Satoja panoja. Varmaan naamastaan ok näköisiä. Yksi niistä niko nousiaisen näköinen. Keskipituisia, n 175cm. Hoikkia.
Sitten kaverit joilla ei ole onnea. Akateemiset ja tylsät perus suominaamoilla. Nistit. Ujot.yks tosi lihava.
On sullakin kaverit ja miten niistä puhut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu meillä naisilla, jos et satu olemaaan hottis. Jostain kumman syystä aina kuvitellaan, että naisilla olis jotenkin helppoa nämä asiat. Ei ole, jos et kuulu muutaman prosentin parhaimmistoon aivan kuten miehilläkin.
Ei nämä palstan uli-miehet tajua tätä asiaa. Itse havittelevat missitasoista naista ja vinkuvat, ettei kelpaa kenellekään naiselle. Tavallisia naisia eivät itse huoli treffiseuraksi.
Mulle vaahdottiin täällä, että kun pyyhin missit sun muut vasemmalle tinderissä niin vika on siinä. Eli jos tiedostaa oman tasonsa niin sekään ei kyllä kelpaa. Teki miten vain niin aina on väärin.
Löysin Tinderistä miehen, joka oli jo selaimessa "vahinko" -kymmenenvuotta vanhempana. Sovittiin kuitenkin nopeasti tapaaminen, jota ennen ja jonka jälkeen olin vakuuttunut että tämä ei tule jatkumaan. Mutta...
Nyt 6kk myöhemmin voin (37v. naisena) todeta että olen onnellinen. Olen kohdannut ihmisen, joka on kaltaiseni -harrastukset, rentous, rohkeus, komeus /kauneus, kohteliaisuus, vakavaraisuus ja elämän arvot. Keskeistä meillä molemmilla on "hyvät omat elämät" ja terve itsetunto. Koska meidän ei tarvitse täyttää mitään, voimme aidosti rikastuttaa toistemme elämää.
Vaikka vietämme aikaa päivittäin, emme puhu "seurustelesta" emmekä suunnittele liikaa tulevaa. Meillä ei ole kiire mihinkään. Emme omista toisiamme, mutta me emme myöskään pelaa toisillamme.
Tärkeänä asiana sen "oikean löytämisessä" pidän että tulee luopua ennakkokäsityksistä. Kun antaa mahdollisuuden, joidenkin mielikuvien rikkoutua saa todennäköisesti aidompaa takasin. Tärkeätä olisi myös hyväksyä ettei oleyhtä suhde mallia - toisinsanoen, ei seurustelu eikä edes naimisissa olo takaa hyvää suhdetta. Hyvä suhde lähtee itsestä
Mun mies on AMK-koulutettu, keskituloinen, kilon-pari ylipainon puolella, nörtti harrastuksiltaan, käy salilla pari kertaa viikossa, hirmu lempeä, pitää kissoista, silmälasipäinen, pituudeltaan noin 175 cm, melko karvainen rinnasta. Tajuaa Fingerporit ja myös sellaiset vitsit jotka edellyttää yleissivistystä tai nokkeluutta. Ajaa rauhallisesti, tämä teki vaikutuksen heti ekalla kerralla kun tavattiin. Erittäin hyvätapainen ja toiset huomioiva, mutta toisaalta myös ilkeä huumori onnistuu oikeassa seurassa, eli esim. ärsyttävät työkaverit saa kyllä osakseen vähemmän imartelevia (mutta erittäin onnistuneita) imitaatioita ajoittain kun puretaan työpaineita. Sängyssä ihan kokematon ennen mua, mutta siinä touhussa kummasti auttaa tuo toisen huomioimisen taito, ja nyt onkin erittäin osaava. Osaa siivota, kokata ja leipoa, mutta myös vaihtaa renkaat ja käyttää iskuporakonetta. Ei pidä ikean huonekalujen kokoamista vaikeana tai ärsyttävänä. Ei tupakoi, ei ryyppää, ottaa joskus pari kaljaa.
Eli siis mitä me naiset halutaan, no tämmöisiä täydellisiä miehiä :)
Vierailija kirjoitti:
Löysin Tinderistä miehen, joka oli jo selaimessa "vahinko" -kymmenenvuotta vanhempana. Sovittiin kuitenkin nopeasti tapaaminen, jota ennen ja jonka jälkeen olin vakuuttunut että tämä ei tule jatkumaan. Mutta...
Nyt 6kk myöhemmin voin (37v. naisena) todeta että olen onnellinen. Olen kohdannut ihmisen, joka on kaltaiseni -harrastukset, rentous, rohkeus, komeus /kauneus, kohteliaisuus, vakavaraisuus ja elämän arvot. Keskeistä meillä molemmilla on "hyvät omat elämät" ja terve itsetunto. Koska meidän ei tarvitse täyttää mitään, voimme aidosti rikastuttaa toistemme elämää.
Vaikka vietämme aikaa päivittäin, emme puhu "seurustelesta" emmekä suunnittele liikaa tulevaa. Meillä ei ole kiire mihinkään. Emme omista toisiamme, mutta me emme myöskään pelaa toisillamme.
Tärkeänä asiana sen "oikean löytämisessä" pidän että tulee luopua ennakkokäsityksistä. Kun antaa mahdollisuuden, joidenkin mielikuvien rikkoutua saa todennäköisesti aidompaa takasin. Tärkeätä olisi myös hyväksyä ettei oleyhtä suhde mallia - toisinsanoen, ei seurustelu eikä edes naimisissa olo takaa hyvää suhdetta. Hyvä suhde lähtee itsestä
Taidat olla niitä naisia, jotka eivät juuri seksistä perusta? Harrastukset ja vakavaraiisuus...
33treffit kirjoitti:
Meillähän on lähes identtinen tilanne.
Itse käynyt vuodessa 33 kertaa treffeillä enkä ole saanut edes suudelmaa naisilta.
Parisuhde ollut aina tavoitteena.
Vastasit juuri itsellesi. Ongelma on että haet parisuhdetta. Nainen haluaa parisuhteen, mutta ei miehen kanssa joka haluaa parisuhteen (pikkarit ei vain kostu parisuhdemiehen kanssa). Ala etsimään seksiä. Sulla on kohta liikaa parisuhteita haluavia naisia.
Nimim. Sarjapanija jonka kanssa kaikki haluaisi parisuhteen
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aika erikoinen kaveripiiri. Minun kaveripiirini naisilla on aivan erilaisia miehiä kuin sinun listassasi. Tästä huomaamme, että naisille kelpaavat kaikenlaiset miehet.
Minä en kelpaa miehelleni. Asumme eri paikkakunnilla ja etäsuhde ei hänelle käy. Jommankumman pitäisi irtisanoutua heti ja muuttaa toisen paikkakunnalle, sekään ei käy, että on etäsuhde kunnes joku parempi ratkaisu löytyy (etätyö tai työpaikka toisen paikkakunnalla). Olemme molemmat jo keski-iässä ja riski, että se osapuoli, joka irtisanoutuu jää pysyvästi työttömäksi on suuri. Miesystäväni ei ole näyttänyt kovin hyviä "kotimies-taitoja", asuttiin yhdessä kun hän oli vuorotteluvapaalla ja sain haukut, kun tulin väsyneenä töistä kotiin, etten ole hoitanut riittävästi kotitöitä. Että kuka tässä on vaativa...?
Todennäköisesti olet liian epätoivoinen, joka on luotaantyöntävää.
Eivät he välttämättä mitään ikuisia etsijöitä ole, etkä oman kokemuksesi perusteella voi vielä sanoa, että heille ei kelpaa mikään. Sinä et kelpaa, mutta todennäköisesti moni muu kelpa.
Yit kirjoitti:
No tein juuri aloituksen... miehessä natsasi suunnilleem kaikki , mutta se haju hänen ympärillään...ja kotona....En yksinkertaisesti enää halua häntä tavata tämän takia 😣
Minäkin kävin parit treffit miehen kanssa, joka oli muuten mukava ja fiksun oloinen, ei pahan näköinenkään, mutta hänen ympärillään tuntui koko ajan sellainen epämiellyttävä pistävä haju. Se ei varsinaisesti tuntunut olevan hiki, eikä mikään alapään odöörikään, mutta kertakaikkisen hapan ja pistävä. Treffien jälkeen muistin sen hajun nenässäni päiväkausia ja voin pahoin ajatuksestakin mennä miestä lähemmäs. Hyi. Toivon, että kyse oli vain yhteensopimattomuudesta eikä siitä, että hän kaikkien nenään haisisi yhtä kamalalle. Pahoin pelkään, että hän vain on haisuli.
Minun "listani" olisi aika samanlainen, mutta eihän se nyt hyvänen aika tarkoita että kuka tahansa kävisi joka tuohon kuvaukseen sopii! Pitää olla kipinää, kemiaa, sielujen sympatiaa. Juuri sitä mitä epätoivoiset miehet pilkkaavaat ja vähättelevät palstalla. Ilman sitä henkilökemiaa on aivan järjetöntä edes harkita suhdetta, eli ihan turhaan laitat sen lainausmerkkeihin. Loppujen lopuksi se on ainut millä todella on väliä.