Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ihminen saanut teidät tuntemaan täyttä mitättömyyden ja epäonnistujan osaa??

Vierailija
17.05.2025 |

Minut on. Eikä se tapahtunut parisuhteessa. Kukaan pettäjäkään ei ole saanut minua tuntemaan sellaista mitättömyyden tunnetta, mitä on saanut aikaan miltei puolivieras ihminen. En olisi koskaan uskonut. Mielessäni on pyörinyt lukemattomia kertoja jopa it..semurha, koska minut mitätöitiin niin täysin. Vertaistukea? Miten jatkaa? 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse

Elinkautinen, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus

2/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo mitätöinti tapahtui?

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä (akka).

Vierailija
4/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman. 

T. Kaikki lautamiehet

Vierailija
5/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

No, joku rando tuli kadulla vastaan ja sanoi: "En oo yrittänyt tarpeeks etkä sä oo tehnyt yhtään sen enempää" 🥺👉🏻👈🏻

Vierailija
6/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa peruskoulun opettajista.

Vierailija
7/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa peruskoulun opettajista.

Sama ja ne kaikki oli naisia.

Vierailija
8/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun luen tätä palstaa ja tajuan olevani sitä kautta pohjasakkaa. Tämä palsta muistuttaa jatkuvasti siitä, että kun tänne ajautuu, voi todeta elämän olevan tyhjää

Vierailija
9/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on lyhyt kuin pitkä pieru. Mä paskat nakkaan suurimmista osaa ihmisiä. 

Vierailija
10/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun luen tätä palstaa ja tajuan olevani sitä kautta pohjasakkaa. Tämä palsta muistuttaa jatkuvasti siitä, että kun tänne ajautuu, voi todeta elämän olevan tyhjää

Katso peiliin ja kysy itseltäsi miksi käyt tällä palstalla!

Vierailija
11/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse minä olen varmasti suurin kriitikkoni ja arvostelijani, mitä tulee siihen että olen edelleen kokematto pidempää parisuhdetta vaikka ikäni alkaa jo nelosella. - Vaikka sen verran viiltävää ja satuttavaakin kommenttia olen saanut kuulla "iksinkkuudestani", että se on saanut minut jo epäilemään, että osaanko enää ikinä kiintyä tai rakastua kehenkään oikeasti ja aidosti. 

Ja kasvaa epäluuloisuuteni täsät vielä suuremmaksi. Ja mitä sitten tapahtuu? Terve epäily voi olla fiksua mutta kaiken epäily ja tunne siitä, että kukaan ei oikeasti pidä sinusta tai siitä millaine olet taai ovat aika raskata asioita kannettavaksi, vallankaan kun ei oikein tiedosta miksi ei. 

En tietenkään väitä itseäni täydelliseksi, kuten kirjoitin olen varmast itse ollut vuoisen saatossa isoin kriitikkoni ja arvostelijani, Mutta kummissani ja ihmeissäni olen kyllä. Miksi se on juuri minun kohtalon elää ja olla ikisinkkuna? 

Mutta en usko, että tilanteeni muuttuu tosieksi, jos nyt uhriutuisin tai alkaisin arvostelemaan mudien valintoja tai päätöksiä, eiä minulla ole erityistä tarvetta halveksia ketään, joka ei tahallaan pyri tai ole pyrkinyt syvästi loukkaamaan tai tärkesäti satuttamaan jotain toista tai toisia. - - - Parisuhde on kuitenkin enempi mahdllsiuus kuin velvollsiuus. Ja luultavsti minun on ja on ollut parempi olla ja elää "aidosti sinkkuna" kuin, jossain hyvin loukkaavassa ja satuttavassa parisuhteessa. 

Joihin tuskin kukaan haluaa mutta silti niistä saa ihan liian lukea ja kuulla; joten jos joku toinen on sellaiseen joutunut tuskin tahallaa tuskin tietosiesti ja itse erityisesti haluten, niin yhtälailla kai minulle olisi voinut käydä niin. - Ja tietysti edelleen voi käydä koska en ole osannut luopua haaveestani ja unelamastani vielä jskus löytää ja kohdata hänet, joka haluaisi rakastaa ja välittää minusta niin kuin minä hänestä. Tekemään kuitenkin tähänastisista enimmäkseen hyvistä elämistämme tulevaisuudessa vielä parempaa.  

Vierailija
12/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin heikko itsetunto, että ottaa täällä anonyyminä kirjoitetut jutut tosissaan? Täällä ei ole kuin muutama mt-ongelmainen reppana ja niitten kirjoitteluista ei kannata välittää, heillä on vielä pahemmat ongelmat.

Vierailija
13/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin heikko itsetunto, että ottaa täällä anonyyminä kirjoitetut jutut tosissaan? Täällä ei ole kuin muutama mt-ongelmainen reppana ja niitten kirjoitteluista ei kannata välittää, heillä on vielä pahemmat ongelmat.

Tuota itsekin ihmettelen. Tämähän vain palsta. Ei sen enempää. Elämä on aivan muualla. Mitäpä tuosta.

Vierailija
14/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Työnantajan taholta. Lopetti yksipuolisesti työsuhteen. Antoi kuitenkin lähes loppuun asti ymmärtää, että olin tekijä paikallaan.

Ap.

Vierailija
15/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä (akka).

Olet heikko (ukko).

Vierailija
16/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Työnantajan taholta. Lopetti yksipuolisesti työsuhteen. Antoi kuitenkin lähes loppuun asti ymmärtää, että olin tekijä paikallaan.

Ap.

Jospa olit työnantajallesi rasite. Tai tuottamaton kuluerä. Oletko miettinyt sitä?

Vierailija
17/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Ap.

Jospa olit työnantajallesi rasite. Tai tuottamaton kuluerä. Oletko miettinyt sitä?

En todellakaan ollut. Tilalleni tuli työnantajan perhetutun 19 vuotias nassikka.

Vierailija
18/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska tiedän, etten ole sellainen.

Vierailija
19/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Ap.

Kuvitteletko että miettisin it...semurhaa, jos olisin ollut huono työntekijä? Kuinka tyhmänä minua oikein pidät? Tiedän kyllä itse, kuinka paljon pistin likoon työni vuoksi.  

Ap.

Vierailija
20/34 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Ap.

Tai ehkäpä tuon työnantaja havahtui että työssä oli täysin väärä ihminen. Jonka voi korvata paremmalla. Oikeammalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme