Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset miehiltä toivovat

Tinder konkari
03.03.2018 |

Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.

Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Kommentit (271)

Vierailija
181/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi puhua kaikkien naisten puolesta mutta mä haluan/vaadin kahta asiaa: orgasmeja ja luottamusta. Eipä oo tollasta miestä vielä löytynyt.0

Minulla taas jokainen pidempi suhde on ollut tuollainen. Päättyneet sitten nykyistä lukuunottamatta elämän toiveiden erilaisuuteen. Ehkä et pysty itse tulemaan tai luottamaan...?

Vierailija
182/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder konkari kirjoitti:

Mä olen kyllä suudelmia saanut ja olisi ollut tarjolla enemmänkin mutta en harrasta yhden yön juttuja. Olen siinä mielessä vanhanaikainen että toivoin vakituista.

.

Mistä etukäteen tiesit, että kyseessä olisi ollut yhden yön juttu?

niin. olikohan se 70% jpitkistä suhteista jotka alkaa seksillä ekalla tapaamisella

Ihan totta?

Muistelen tällaisen tutkimuksen lukeneeni.

Ex-vaimon kanssa suhde alkoi työpaikan juhlissa ja suoraan sänkyyn. Oltiin tavattu aikaisemmin vain ohimennen, kun työskentelimme eri toimipisteissä. 10 vuotta oltiin yhdessä. Nykyisen tapasin Tinderissä ja koko viikonloppu kului sängyssä. Hieman on meno rauhoittunut, mutta yhdessä ollaan edelleen ja onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tällä hetkellä sinkkumarkkinoilla, mutta jos olisin, niin kriteerini olisivat seuraavanlaiset:

Miehen tulee olla

- sen verran varoissaan, että kykenee maksamaan laskunsa ja elämisensä, eli normaalia toimeentuloa   odotan

-suurinpiirtein normaalin kokoinen (pieni vatsakkuus ei haittaa) ja näköinen

-ei mielenterveysongelmia, ei mustasukkaisuusongelmia

-alkoholin käyttö ehdottomasti hallinnassa

-tupakoimaton (tämä on ehdoton vaatimus)

-huolehtii hygieniastaan, hiuksistaan ja hampaistaan

Vierailija
184/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olet päässyt treffeille. Ehkä naiset joita tapaat ovat sellaisia joille on muutenkin miehiä tarjolla... itse olen ollut kiinnostunut melkein jokaisesta miehestä jonka kanssa olen käynyt treffeillä ja heitä on ollut 5. Yhdestä en tykännyt kun lähetti treffien jälkeen pippelikuvan ja jutut oli omituisia :D

Kukaan tapaamistani miehistä ei ollut minusta kiinnostunut, ehkä sen takia kun en ole missi/malli tyyppiä.

Tuo on kyllä jännä juttu...mietin miksi entisaikaan tavalliset naiset ja miehet kelpas ja nyt ei enää...

Vierailija
185/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä suudelmia saanut ja olisi ollut tarjolla enemmänkin mutta en harrasta yhden yön juttuja. Olen siinä mielessä vanhanaikainen että toivoin vakituista.

.

niin. olikohan se 70% jpitkistä suhteista jotka alkaa seksillä ekalla tapaamisella

Yritettäänkö tässä sanoa, että seksi ekalla kerralla johtaa suhteeseen?  Joillakin naisilla tuntuu olevan tällainen harjakuvitelma, että seksillä saa suhteen. Miehenä voi sanoa, että sehän ei todellakaan noin mene. Seksi ekoilla treffeilla on ok, kun nainen on entuudestaan tuttu, mutta baariopano muuttuu heti orgasmin jälkeen epähaluttavaksi.

Että lähde kyllä kiinnostaisi tuolle luvulle, ja ylipäätään mitä siinä on tutkittu...?

Olen eri, ja minustakin 70% kuulostaa kyllä kovin suurelta lukemalta, mutta kyllä meillä ainakin on tuttapiirissä useita tällaisia pareja. Itsekin olen tavannut puolisoni humalassa ja harrastanut hänen kanssaan jo samana iltana seksiä. En ymmärrä, miksi joillakin miehillä on niin kova tarve puhua koko miessukupuolen suulla. Selvä, sinua ei nainen orkkujen jälkeen enää kiinnosta, mutta mistä ihmeestä olet päätellyt ettei ketään muutakaan voisi kiinnostaa?

Vierailija
186/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta esitin toivomuksiani, turhaan. Oma aika, oma tekeminen ja etenkin oma nautinto meni edelle. Vaihdoin naisiin.

Vierailija
187/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ihan totta?

Muistelen tällaisen tutkimuksen lukeneeni.

Ex-vaimon kanssa suhde alkoi työpaikan juhlissa ja suoraan sänkyyn. Oltiin tavattu aikaisemmin vain ohimennen, kun työskentelimme eri toimipisteissä. 10 vuotta oltiin yhdessä. Nykyisen tapasin Tinderissä ja koko viikonloppu kului sängyssä. Hieman on meno rauhoittunut, mutta yhdessä ollaan edelleen ja onnellisia.

Lähdettä ei mulla ole tähän hätään, mutta se menee niin, että miehen pitää olla vakavasti kiinnostunut ennen seksiä, muuten ensimmäisen kerran vaikutus on negatiivinen. Seuraava artikkeli avaa hieman syitä

http://sciencenordic.com/why-you-have-negative-feelings-after-sex

Men want to leave

“The sexual act itself can reinforce the ties between the parties if the right hormones are triggered. But for the partner who gains the most from moving on to other potential short-term partners, it more often triggers a feeling of distance instead,”

"Men on average wanted to leave to a greater degree than be intimate after sex in all the geographical regions,” says Kennair."

ohis

Vierailija
188/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat sänkyyn melkein kenen tahansa naisen kanssa. Naiset taas haluavat sänkyyn vain niiden miesten kanssa, joidenka kanssa kuvittelevat voivansa (haluavansa) lisääntyä. Se on ihan sama eläimilläkin, naaraat kelpuuttavat aktiin vain ne urokset, joiden kanssa naaras haluaa yhdistää geeninsä. 

Kyse on tuosta, evoluution perussääntöjä. Sitä nainen treffeillä tunnustelee. Haluanko tuon miehen geenit lapselleni. Geenit ei määritä vain ulkonäköä vaan myös persoonallisuutta (temperamenttia) ja luonnetta. 

Ai nainenkin joka ei tahdo lapsia etsii sellaista jonka kanssa lisääntyä? Sänkyyn menee aika moni muistakin syistä.

Vierailija
189/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainakin liian paljon sellaisia asioita ja ominaisuuksia mitä aika harvalla miehellä on, osa niistä ns kriteereistä on kyllä ihan ymmärrettäviä ja osa ei.

Vierailija
190/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä yhteydenotoista yli puolet etsi pelkkää seksiä, vaikka profiilissa luki "tositarkoituksella".

Tuo on kyllä outoa. Miksi ei voi heti kirjoittaa, että hakee seksiä, jos hakee juuri seksiä eikä parisuhdetta. 

191/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole tällä hetkellä sinkkumarkkinoilla, mutta jos olisin, niin kriteerini olisivat seuraavanlaiset:

Miehen tulee olla

- sen verran varoissaan, että kykenee maksamaan laskunsa ja elämisensä, eli normaalia toimeentuloa   odotan

Varmaan riittää nuo alkuun, mutta eiköhän sullakin ole lista muitakin asioita jotka ratkaisee. En ole tavannut yhtään naista jolle nuo kriteerit riittäisi pelkästään. Nuo kriteerit nimittäin täyttää varmaan yli puolet miehistä.

Vierailija
192/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee olla

Tämä ei voi olla naisen kirjoittama, koska se on aivan liian normaali ja vaikuttaa hyvin kohtuulliselta, ja tuon listan toiveet/vaatimukset täyttäisi aika moni mies, tietysti hylkäys tulisi viimeistään silloin kun "henkilökemiat" eivät kohtaa, niinhän se aina menee.

Liian paljon sitä tai liian vähän tuota, ja seuraava ehdokas saa yrittää.

Vierailija
193/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat sänkyyn melkein kenen tahansa naisen kanssa. Naiset taas haluavat sänkyyn vain niiden miesten kanssa, joidenka kanssa kuvittelevat voivansa (haluavansa) lisääntyä. Se on ihan sama eläimilläkin, naaraat kelpuuttavat aktiin vain ne urokset, joiden kanssa naaras haluaa yhdistää geeninsä. 

Kyse on tuosta, evoluution perussääntöjä. Sitä nainen treffeillä tunnustelee. Haluanko tuon miehen geenit lapselleni. Geenit ei määritä vain ulkonäköä vaan myös persoonallisuutta (temperamenttia) ja luonnetta. 

Ai nainenkin joka ei tahdo lapsia etsii sellaista jonka kanssa lisääntyä? Sänkyyn menee aika moni muistakin syistä.

Kuten?

Vierailija
194/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta. 

Näin meillä Babyloniassa. 

Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa. 

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

No ei siitä voi oletusasetuksena syyttää pelkästään kumppaneitakaan ilman mitään ilmeistä syytä.

Vierailija
195/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten?

No ne orgasmit.

Vierailija
196/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Yritettäänkö tässä sanoa, että seksi ekalla kerralla johtaa suhteeseen?  Joillakin naisilla tuntuu olevan tällainen harjakuvitelma, että seksillä saa suhteen. Miehenä voi sanoa, että sehän ei todellakaan noin mene. Seksi ekoilla treffeilla on ok, kun nainen on entuudestaan tuttu, mutta baariopano muuttuu heti orgasmin jälkeen epähaluttavaksi.

Että lähde kyllä kiinnostaisi tuolle luvulle, ja ylipäätään mitä siinä on tutkittu...?

Olen eri, ja minustakin 70% kuulostaa kyllä kovin suurelta lukemalta, mutta kyllä meillä ainakin on tuttapiirissä useita tällaisia pareja. Itsekin olen tavannut puolisoni humalassa ja harrastanut hänen kanssaan jo samana iltana seksiä. En ymmärrä, miksi joillakin miehillä on niin kova tarve puhua koko miessukupuolen suulla. Selvä, sinua ei nainen orkkujen jälkeen enää kiinnosta, mutta mistä ihmeestä olet päätellyt ettei ketään muutakaan voisi kiinnostaa?

Luulempa, että olen kuullut hieman enemmän miesten rehellisiä kokemuksia, mistä naisille ei puhuta. Ei miehet halua menettää mahdollisuuttaan irtoseksiin puhumalla tuollaisista asioista. Sen sijaan, käänteisiä esimerkkejä löytyy tästäkin ketjusta - nuo anaaliseksijuttujen spämmääjät yrittävät saada naiset harrastamaan enemmän anaaliseksiä luomalla kuvan siitä että kaikki muutkin naiset tekevät sitä.

Vierailija
197/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suurin osa naisista tietenkään tietoisesti mieti "haluanko tuon geenit lapsilleni". Vastakkaisesta sukupuolesta viehättymisen tarkoitus on alunperin lisääntyminen, joten ne viehättymiseen vaikuttavat vaistot ovat samantapaisia riippumatta siitä, haluaako kyseinen nainen lapsia.

Keskustelussa on tullut esiin paljon hyviä pointteja. Esim. joku sanoi, että koulutus, työ tms. ei saa ketään syttymään. Se on siinä mielessä totta, että yksinään ne eivät riitä. Toisaalta esim. työn puute VOI aivan hyvin tuhota miehen kiinnostavuuden. Eli käytännössä kaikki keskeiset kriteerit ovat sellaisia, jotka on oltava kunnossa, mutta jotka eivät takaa vielä mitään. Esim. harvalle pitkistä miehistä tykkäävälle riittää pelkkä pituus, mutta lyhyys voi yksinään olla karsiva kriteeri. Siinä on kuitenkin paljonkin eroa, mikä on kenellekin karsiva kriteeri.

Itse olen AINA ihastunut vain ihmisiin, jotka tunnen ja joiden seurassa viihdyn. Ihan yököttävä ajatus, että pitäisi esim. harrastaa jonkun periaatteessa fyysisesti upean miehen kanssa seksiä, jos en tuntisi häntä. Olen kyllä tässä mielessä aika ääripäästä, mutta en varmaan ainut.

Tietyssä mielessä olen tuntenut kaikista parhaiden ystävien ja seurustelukumppanieni kanssa samanlaista iloa kun olen tutustunut heihin, sellaisen tunteen että voi vitsi tän ihmisen kanssa on hauskaa. Eli siis kriteerini kiinnostukselle on, että kyseisen ihmisen kanssa on tosi mukavaa ja hauskaa?

Nykyisen mieheni kanssa olen tuntenut 12 vuotta, 4 vuotta oltu yhdessä. Ekojen 6 vuoden aikana en tuntenut häneen mitään vetoa, kun oli pahasti ylipainoinen. Karua mutta totta - hänessä oli aivan kaikki kohdillaan paitsi tuo painoasia, en ikinä edes miettinyt että "olisipa hän hoikempi", kun ei vaan tullut mieleenkään. Kun mies laihdutti nykyiseen kuntoonsa (pari kiloa yli normaalipainon rajan), niin aloin yhtäkkiä nähdä hänestä eroottissävytteisiä unia ja tajusin, että on muutakin kuin kaverillisia tunteita.

Tästä varmaan selvisikin, että ylipaino on itselleni tosi paha turn off. Esim. pituus sitten taas ei ole mulle tärkeää.

En nyt tiedä kertooko tämä mitään naisten kiinnostuksen syntymisestä yleisesti, mutta tässä yksi näkökulma.

Vierailija
198/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Luulempa, että olen kuullut hieman enemmän miesten rehellisiä kokemuksia, mistä naisille ei puhuta. Ei miehet halua menettää mahdollisuuttaan irtoseksiin puhumalla tuollaisista asioista. Sen sijaan, käänteisiä esimerkkejä löytyy tästäkin ketjusta - nuo anaaliseksijuttujen spämmääjät yrittävät saada naiset harrastamaan enemmän anaaliseksiä luomalla kuvan siitä että kaikki muutkin naiset tekevät sitä.

Enhän minä puheista mitään tiedäkään vaan niistä teoista. Kun on sormus sormessa ja kaksi lasta rattaissa, niin sinun on kohtalaisen turha tulla kertomaan minulle tietäväsi varmasti ettei miehet ala yhden yön jutun kanssa suhteeseen. :D Ja kuten sanoin, ei todellakaan olla tuttavapiirin ainut pari.

Vierailija
199/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Enhän minä puheista mitään tiedäkään vaan niistä teoista. Kun on sormus sormessa ja kaksi lasta rattaissa, niin sinun on kohtalaisen turha tulla kertomaan minulle tietäväsi varmasti ettei miehet ala yhden yön jutun kanssa suhteeseen. :D Ja kuten sanoin, ei todellakaan olla tuttavapiirin ainut pari.

Niin että mitä se sun sormus kertoo? Se, että se vaikuttaa kokemukseen naisen haluttavuudesta, ei tarkoita että se mitätöisi suhteen mahdollisuuden. Mut jos nyt pitää ruveta naljailemaan, niin ei ne yleensä ole ihan siitä haluttavimmasta päästä ne miehet, joille ei ole väliä...

Vierailija
200/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Jotain johtopäätöksiä voi vetää kun nainen ei ollut enää halukas jatkamaan tapailua. Tuskin tilanne olisi kehittynyt yhtään paremmaksi vaikka oltaisiin hypätty sänkyyn heti ekoilla treffeillä. 

Jos olet taitava rakastaja, niin varmasti tilanne olisi parantunut. Jos taas olet surkea sängyssä, niin kannattaa pitää tuo linja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi