Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naiset miehiltä toivovat

Tinder konkari
03.03.2018 |

Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.

Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Kommentit (271)

Vierailija
261/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Ap on tavannut vuodessa 25 ihmistä joiden kanssa hän uskoi että parisuhde olisi hyvä? Epäilyttää nyt mikä aplle on "hyvä"?

Minä olen tavannut elämässäni kaksi ihmistä joiden kohdalla olen uskonut että parisuhde olisi hyvä ja kannattava.

Vierailija
262/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan-8892348763846834 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis niin, että miehet ei koskaan vaadi "kemiaa" tai "kipinää"? Mulle on nimittäin muutama mies treffien jälkeen ilmoittanut, ettei näe järkeväksi enää tavata, koska "se jokin" puuttuu, ja olettanut, että tarkoittavat sillä samaa kuin naisetkin niin sanoessaan.

Minä ainakin miehenä vaadin kemiaa ja kipinää. Kipinä ja kemia ei synny välttämättä ekoilla treffeillä vaikka moni nainen niin luuleekin. Tällä hetkellä menossa neljäs kuukausi ihanan tyttöystävän kanssa ja kemia on vain syventynyt sitä mukaa mitä paremmin toisiimme on tutustuttu. 

Naisten kielenkäytössä se kipinä on koodisana, joka oikeasti tarkoittaa rahaa ja statusta. Mitä se sinun kielenkäytössäsi tarkoittaa?

Mun kielenkäytössä se kyllä tarkoittaa sitä että mies saa pikkarit kostumaan. En oo niin ronski irl että sanoisin tuon suoraan, siksi puhun kemiasta . Itselle sen merkitys on selvä ja oon olettanut että miehillekin on. Ja ei, rahaan se ei liity. Duunarimiehelläni ja mulla on kemiaa, monien statusmiesten kanssa sitä ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis niin, että miehet ei koskaan vaadi "kemiaa" tai "kipinää"? Mulle on nimittäin muutama mies treffien jälkeen ilmoittanut, ettei näe järkeväksi enää tavata, koska "se jokin" puuttuu, ja olettanut, että tarkoittavat sillä samaa kuin naisetkin niin sanoessaan.

Minä ainakin miehenä vaadin kemiaa ja kipinää. Kipinä ja kemia ei synny välttämättä ekoilla treffeillä vaikka moni nainen niin luuleekin. Tällä hetkellä menossa neljäs kuukausi ihanan tyttöystävän kanssa ja kemia on vain syventynyt sitä mukaa mitä paremmin toisiimme on tutustuttu. 

Naisten kielenkäytössä se kipinä on koodisana, joka oikeasti tarkoittaa rahaa ja statusta. Mitä se sinun kielenkäytössäsi tarkoittaa?

Mun kielenkäytössä se kyllä tarkoittaa sitä että mies saa pikkarit kostumaan. En oo niin ronski irl että sanoisin tuon suoraan, siksi puhun kemiasta . Itselle sen merkitys on selvä ja oon olettanut että miehillekin on. Ja ei, rahaan se ei liity. Duunarimiehelläni ja mulla on kemiaa, monien statusmiesten kanssa sitä ei ollut.

Pikkarit kostuvat, vaikka äijän palkkakuitti ei ole kummoinen?

Vierailija
264/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Palkkakuitti ei oo se, joka on kätevä käsistään ja näppärä liikkeissään. Ollaan myös ilmeisen sopivia yhteen biologisesti, kun raskaaksi tulin heti kun alettiin yrittää. Kyllä keho tietää.

Vierailija
265/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Palkkakuitti ei oo se, joka on kätevä käsistään ja näppärä liikkeissään. Ollaan myös ilmeisen sopivia yhteen biologisesti, kun raskaaksi tulin heti kun alettiin yrittää. Kyllä keho tietää.

Ei sillä biologialla ja raskaaksi tulolla ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tuolla on paljon lapsettomia pareja ja se tuskin kertoo heidä biologisesta sopimattomuudestaan. Myöskään biologinen sopivuus ei tarkoita, että kumppani olisi muutoin sopiva. Kipinä tosiaan kohtaan on sitä biologiaa ja/ tai henkistä yhteensopivuutta, siinä ei paljoa palkkakuitti vaikuta, sitä joko on tai ei ole. Toki rahallakin "saa" siitä rahasta viehättyneitä naisia, mutta siinä on kyse kaikesta muusta kuin siitä, että nainen olisi miehestä viehättynyt ja ns "kipinä" syttynyt.

Vierailija
266/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Ap on tavannut vuodessa 25 ihmistä joiden kanssa hän uskoi että parisuhde olisi hyvä? Epäilyttää nyt mikä aplle on "hyvä"?

Minä olen tavannut elämässäni kaksi ihmistä joiden kohdalla olen uskonut että parisuhde olisi hyvä ja kannattava.

Miten edes ehtii tutustua noihin ihmisiin niin ettö voi ajatella millainen olisi parisuhde? Joidenkin kanssa käyty enemmän kuin yhdet treffit niin tapailiko ap siis kuinka montaa naista päällekäin?

Vierailija
267/271 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuvaa täydellisesti ongelman ytimen naisettomiksi jäävillä miehillä. Tää käy treffeillä 25 naisen kanssa ja marisee kun kukaan ei kelpuuttamut. Hän itse ilmeisesti kelpuuttaisi kenet tahansa 25 random vastaantulijaa elämänikäiseen parisuhteeseen. Reikä mikä reikä.

Vierailija
268/271 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä biologialla ja raskaaksi tulolla ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tuolla on paljon lapsettomia pareja ja se tuskin kertoo heidä biologisesta sopimattomuudestaan. Myöskään biologinen sopivuus ei tarkoita, että kumppani olisi muutoin sopiva. Kipinä tosiaan kohtaan on sitä biologiaa ja/ tai henkistä yhteensopivuutta, siinä ei paljoa palkkakuitti vaikuta, sitä joko on tai ei ole. Toki rahallakin "saa" siitä rahasta viehättyneitä naisia, mutta siinä on kyse kaikesta muusta kuin siitä, että nainen olisi miehestä viehättynyt ja ns "kipinä" syttynyt.

Kyllä biologinen yhteensopivuus on fakta. On niitä jotka vuosia yrittää lasta ilman tulosta vaikka tutkitustikaan kummassakaan ei ole vikaa. Ja uuden kumppanin kanssa voi tärpätäkin heti.

Ja tietenkään pelkkä biologinen yhteensopivuus ei riitä parisuhteeseen. Parisuhde kun on muutakin kuin seksiä. Pitää olla yhteiset arvot ja kivaa muuallakin kuin makkarissa. Mutta myös siellä.

Vierailija
269/271 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder konkari kirjoitti:

Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.

Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Olen itse jo varttunut mies ja voisi sanoa, että mulla on helppoa. Tajusin, ettei minua voisi vähempää kiinnostaa suomalaisen nirppaämmän ajatukset .. Lomailen usein Malagalla, ja siellä homma toimii ..

Vierailija
270/271 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan pinnallinen, mutta kyllä miehen ulkonäön pitää viehättää, jotta voin ihastua. Huumorintaju ja luotettavuus on myös tärkeitä. Mulle on ihan sama onko miehellä töitä/ varoja/ velkaa. Mutta sitä kemiaa pitää olla. (Lihavuus ja epäsiisteys sekä se, ettei osaa yhtään pukeutua on ehdottomia turn offeja mulle)

Vierailija
271/271 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hyvä ulkonäkö, massia ja sos. taitoja