Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset miehiltä toivovat

Tinder konkari
03.03.2018 |

Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.

Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Kommentit (271)

Vierailija
161/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoin pysyvää rakkautta, paljon seksiä, yhteisiä intressejä, henkinen yhteys, peruskalliomaisuus luonteenpiirteenä sekä pituus tai jykevyys. Löysin viimein, en heti. Keep searching, keep trying!

Vierailija
162/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder konkari kirjoitti:

Mä olen kyllä suudelmia saanut ja olisi ollut tarjolla enemmänkin mutta en harrasta yhden yön juttuja. Olen siinä mielessä vanhanaikainen että toivoin vakituista.

.

Voi mitä luonnonvarojen väärinkäyttöä :(

Nykyään ne vanhanajan hyvät tavat ja herrasmiehen käytös ei enää ole IN vaan pitää olla jotain ihan muuta.

Painaa vaikka heti ekoilla treffeillä jos mahdollisuus siihen tulee, koska erittäin todennäköisesti naiset pitää ns. "Ovea raollaan" jos joku vielä parempi vaihtoehto löytyisi, tämä asia on hyvä tiedostaa, nykyään lähes kaikki on kertakäyttöistä jopa rakkaus jne...

Kaikki sinun ja monen muun miehen kertomukset ovat kyllä melko pöyristyttävää luettavaa ja varsinkin kun tietää niiden olevan totta.

Ei siis mikään ihme että harvemmin nykyään mitään suurempia rakkaustarinoita syntyy Tinderin tai vastaavien sovellusten kautta, Silti tsemppiä ap:lle voihan joskus käydä hyväkin tsägä, jopa VASTOIN TODENNÄKÖISYYKSIÄ, siis katse eteen ja suupielet ylöspäin teet vastoinkäymisistä voimaa. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä suudelmia saanut ja olisi ollut tarjolla enemmänkin mutta en harrasta yhden yön juttuja. Olen siinä mielessä vanhanaikainen että toivoin vakituista.

.

Mistä etukäteen tiesit, että kyseessä olisi ollut yhden yön juttu?

Sopimuspaperi seksin harrastamisesta lyöty nenän eteen ja tarjottu kuulakynää

Vierailija
164/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.

Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Pidä itsesi kondiksessa, luo uraa ja vaurautta ja 5v päästä olet kova luu! Mutta tuossa parisuhdehakuisuudessa menet metsään..

Vierailija
165/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder konkari (ketjun aloittaja) kirjoitti:

Noniin nostetaan tätä ketjua ylöspäin. Viime päivityksestä olen deittaillut monia lisää, lähemmäs 50 eri naista. Entistä enemmän olen ymmällä. Kymmeneen olen ollut ihastunut ja 30:n kanssa olisin halunnut jatkaa deittailua. Mutta ei pakit vaan tulee, ei kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään. Uskovatko naiset oikeasti että täydellisiä miehiä on olemassa ja riittää jokaiselle. Kokemuksestani tuntuu että mikään ei riitä vaikka ulkoinen olemus miellyttää, juttu luistaa hyvin, yhteisiä intressejä löytyy... silti vaan tulee pakit pakkien perään. Välillä suoraan, useammin ei viitsitä edes ilmoittaa ettei kiinnosta jatkaa deittailua. Olen saanut kuulla vaan että olen hyvä mies mutta jotakin puuttuu, täydellinen kai pitäisi olla hoh hoijaa..

Tänään lähden kavereiden kanssa baareihin, eipä tarvi Tinderiä selailla. 

Ongelma on se, että ihmiset on niin tyhmiä. Torveloita vailla mitään introspektiota tai kykyä asettua toisen asemaan. Niin sinä, kuin ne jota deittailet. Kierretään kehää. Ja sitten mietitään miksi mikään ei onnistu, missä mättää. Miksi ei kohdata. Koska sisällä ei ole mitään, mitä kohdata. Mutta jatkakaa ihmeessä, mielenkiinnolla näitä tarinoita luen.

Vierailija
166/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikkien kaveri kirjoitti:

.

Voi mitä luonnonvarojen väärinkäyttöä :(

Nykyään ne vanhanajan hyvät tavat ja herrasmiehen käytös ei enää ole IN vaan pitää olla jotain ihan muuta.

Painaa vaikka heti ekoilla treffeillä jos mahdollisuus siihen tulee, koska erittäin todennäköisesti naiset pitää ns. "Ovea raollaan" jos joku vielä parempi vaihtoehto löytyisi, tämä asia on hyvä tiedostaa, nykyään lähes kaikki on kertakäyttöistä jopa rakkaus jne...

Kaikki sinun ja monen muun miehen kertomukset ovat kyllä melko pöyristyttävää luettavaa ja varsinkin kun tietää niiden olevan totta.

Ei siis mikään ihme että harvemmin nykyään mitään suurempia rakkaustarinoita syntyy Tinderin tai vastaavien sovellusten kautta, Silti tsemppiä ap:lle voihan joskus käydä hyväkin tsägä, jopa VASTOIN TODENNÄKÖISYYKSIÄ, siis katse eteen ja suupielet ylöspäin teet vastoinkäymisistä voimaa. 👍

Kertakäyttöisyys on tehnyt sen että löytyy paljon miehiä että naisia, jotka kohtelee (seksi)kumppaneitaan kuin mitä tahansa kulutustuotetta. Mullakin yhden kaverin taktiikka on että puhuu ja kuuntelee just sen mitä mimmi haluaa tinderissä ja panee aina kun vähänkään vihreää valoa syttyy. Jos oli hyvä pano niin jatkaa, jos ei niin poistaa pareista.  Toinen ääripää taas kaveri, joka masentui kun ensimmäinen match ei lähtenytkään heti treffeille.

Vierailija
167/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder konkari (ketjun aloittaja) kirjoitti:

Noniin nostetaan tätä ketjua ylöspäin. Viime päivityksestä olen deittaillut monia lisää, lähemmäs 50 eri naista. Entistä enemmän olen ymmällä. Kymmeneen olen ollut ihastunut ja 30:n kanssa olisin halunnut jatkaa deittailua. Mutta ei pakit vaan tulee, ei kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään. Uskovatko naiset oikeasti että täydellisiä miehiä on olemassa ja riittää jokaiselle. Kokemuksestani tuntuu että mikään ei riitä vaikka ulkoinen olemus miellyttää, juttu luistaa hyvin, yhteisiä intressejä löytyy... silti vaan tulee pakit pakkien perään. Välillä suoraan, useammin ei viitsitä edes ilmoittaa ettei kiinnosta jatkaa deittailua. Olen saanut kuulla vaan että olen hyvä mies mutta jotakin puuttuu, täydellinen kai pitäisi olla hoh hoijaa..

Tänään lähden kavereiden kanssa baareihin, eipä tarvi Tinderiä selailla. 

Mehän ollaan täsmälleen samanlaisessa tilanteessa.

Myös minä olen miehenä käynyt +50 kertaa treffeillä tinderistä mutta naisilta tulee aina pakit ellen sitten ole mennyt treffeille sellaisen naisen kanssa josta näen jo etukäteen että tuskin pystyn kiinnostumaan hänestä.

Niin eli naisten pitäisi laskea kriteereitään että SÄ löytäisit parisuhteen. Mutta sun kriteerit on tietysti ihan ok.

Vierailija
168/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoin mieheltä:

- perhekeskeisyyttä

- taitoa keskustella, ei pelkkiä urahduksia

- mielenkiintoa jotain kohtaan/harrastusta

- että miehellä olisi kavereita emmekä kyhnöttäisi aina kahdestaan

- uskollisuutta ja lojaaliutta

- kykyä elää arjessa eikä jatkuvaa lomallekaipuuta

- positiivista elämänasennetta

- taloudenhallintaa

- tilannekomiikkaa

- eläinystävällisyyttä

- terveitä röämäntapoja (ei polta, ei juo/tissuttele toistuvasti, syö ihan terveellistä kotiruokaa)

- ettei ole mikään pyhimys, teen itsekin virheitä

- kunnianhimoa (lähinnä ettei luovuta heti vaan jos oikeasti jotain haluaa niin myös tavoittelee sitä)

- sitoutumiskykyä

Sain puolisoni ja hän on minulle täydellinen. Noista asioista en olisi tinkinyt. En myöskään kulkenut mikään lista kädessä, vaan ajan myötä paljastui kaikki tuo hyvä. Olin avoin ulkonäön suhteen, en esim. Etsinyt vain tiettyyn muottiin menevää miestä. Sain kuitenkin semmoisen komistuksen, että vieläkin ihmettelen miten onnekas olen jopa sillä saralla ollut.

Vierailija
169/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä seikat on mulla on jo kondiksessa. Kumppanin etsimiseen en jaksa liikaa energiaa käyttää, Tinder mahdollistaa tutustumisen ilman että tarvii notkua baareissa viikonloppuisin.

Vierailija
170/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoin mieheltä:

- perhekeskeisyyttä

- taitoa keskustella, ei pelkkiä urahduksia

- mielenkiintoa jotain kohtaan/harrastusta

- että miehellä olisi kavereita emmekä kyhnöttäisi aina kahdestaan

- uskollisuutta ja lojaaliutta

- kykyä elää arjessa eikä jatkuvaa lomallekaipuuta

- positiivista elämänasennetta

- taloudenhallintaa

- tilannekomiikkaa

- eläinystävällisyyttä

- terveitä röämäntapoja (ei polta, ei juo/tissuttele toistuvasti, syö ihan terveellistä kotiruokaa)

- ettei ole mikään pyhimys, teen itsekin virheitä

- kunnianhimoa (lähinnä ettei luovuta heti vaan jos oikeasti jotain haluaa niin myös tavoittelee sitä)

- sitoutumiskykyä

Sain puolisoni ja hän on minulle täydellinen. Noista asioista en olisi tinkinyt. En myöskään kulkenut mikään lista kädessä, vaan ajan myötä paljastui kaikki tuo hyvä. Olin avoin ulkonäön suhteen, en esim. Etsinyt vain tiettyyn muottiin menevää miestä. Sain kuitenkin semmoisen komistuksen, että vieläkin ihmettelen miten onnekas olen jopa sillä saralla ollut.

Mitä tämä ”eläinystävällinen” oikeasti tarkoittaa?

Loppuun kulunut klise mielestäni.

Siis kuka eläimiä vihaa, ei kukaan.

Mutta se ei sitä tarkoita että eläin on joku jumala jota palvotaan mistään muusta välittämättä.

Vierailija
171/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisiköhän tämäkin naisten nirsouteen, useita artikkeleita on joissa kerrotaan että syntyvyys on rajussa laskussa. Yksi, aika yleinen syy on sopivan kumppanin puuttuminen.

Vierailija
172/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta kipinä-asiasta:

Minä tulen helposti juttuun miesten kanssa, toki myös naisten, koska olen sosiaalinen enkä ujo. Minulla on paljon miespuoleisia ystäviä, ollut aina, jo lapsena. Siis ihan vain pelkkiä ystäviä, mitään "sellaista" ei välillämme ole. Koska olen tottunut siihen, että kavereina on sekä miehiä että naisia, niin joku miehen kanssa kahvilla käyminen tai kävelylenkki tms ei ole minulle mitenkään harvinainen asia, teenhän sellaista ystävien kanssa koko ajan. No jos sovin treffit jonkun nettitreffijutun kautta, niin treffien pitäisi tuntua treffeiltä eikä miespuoleisen kaverin kanssa kahvilla olemiselta. Olen tavannut netin kautta (treffi-idealla) paljon miehiä, jotka ovat olleet "paperilla" hyviä ja livenä mukavia, mutta lähes aina heistä tulee vain kaverifiilis. Tapaan heitä mielelläni toistekin, koska pidän heistä ja haluaisin tutustua lisää, mutta vain kaveripohjalta. Tämän kyllä sanon sitten niin, että en tunne kipinää meidän välillä, mutta olet kiva, ja kaveripohjalta voimme tavata uudelleen (haluan olla rehellinen). Se kipinä tarkoittaa jotain seksuaaliseen haluun liittyvää, jotain joka ainakin minun maailmassa erottaa kaverimiehet miehistä, joiden kanssa haluan parisuhteen tai joiden kanssa voisin kuvitella itseni sänkyyn. Jos en tunne voimakasta kipinää, niin en voi kuvitella itseäni sänkyyn sen miehen kanssa. Ekalla tapaamisella tunnustelen tuota asiaa: haluaisinko tämän miehen kanssa sänkyyn vai tuntuuko hän enemmän kuin kaverilta. Sitä se kipinä on. 

Osaatko sanoa miten mies voisi tuota kipinää aiheuttaa? Pitääkö miehen pyrkiä suutelemaan naista jo ekoilla treffeillä ja koskettelemaan usein?

No mielestäni mies ei oikein sitä kipinää tarkoituksella aiheuttaa. Joko tunnen seksuaalista halua jotakuta miestä kohtaan tai sitten en. Luulen että siinä on ainakin osittain kyse jostain biologisesta jutusta, että ketä kohtaan tunnen halua, feromoneista tai jostain sellaisesta. 

Olen tavannut netin kautta miehiä, jotka yrittävät kosketella ja suudella jne ekoilla treffeillä, se ei lisää yhtään haluani heitä kohtaan vaan ällöttää, jos en ennestään tunne sitä halua. Ylipäätään hitaasti eteneminen on kiihottavampaa ja kasvattaa halua enemmän kuin kiireellä eteneminen. 

Mutta tunnistan kyllä, että biologian lisäksi asia varmaan osin liittyy miehen persoonallisuuteen tai tapaan olla ja "kantaa itsensä". Tunnen kipinää sellaisia miehiä kohtaan, joilla on terve itseluottamus. Se ei tarkoita röyhkeyttä eikä pyrkyryyttä eikä dominoivaa tapaa olla vuorovaikutuksessa, vaan jotenkin sellaista, että mies on sinut heikkouksiensa kanssa, ei ole epätoivoinen, suhtautuu asioihin rauhallisesti (ei epätoivoisesti, ei ujosti eikä hyökkäävästi) ja uskaltaa johtaa tilannetta. 

Onpa kiva että mies ei voi edes vaikuttaa asiaan mitenkään.

Tuollainen tunne on kyllä tullutkin kymmenien treffien jälkeen että en vain ole haluttava kenellekään naiselle enkä voi edes tehdä asialle mitään :D

Naisilla on täsmälleen samanlainen miesmaku.

Hauska huomata, miten aina toistuu sama kaava: jos nainen saa pakkeja, se miettii mikä ITSESSÄ on vialla; jos mies saa pakkeja, se miettii mikä KAIKISSA NAISISSA on vialla.

Tutkimustenkin mukaan naisten miesmaku vaihtelee muuten enemmän kuin miesten naismaku.

Mitä itse aiheeseen tulee, niin joo, totta kai jokainen valitsee henkilön, joka on itselle just eikä melkein. Nykyään, kun puoliso ei ole pakollinen osa elämää, se huolitaan vain, jos itseä sattuu joku tietty tyyppi kiinnostamaan. Ja minusta tämä on pelkästään hyvä asia. Parinvalinnassa ei voi olla liian nirso.

Jos mietin, että itse nyt eroaisin, niin en varmaan ikinä enää menisi suhteeseen kenenkään kanssa. Oma mies on asettanut riman sen verran korkealle, ettei sinne kukaan pysty hyppäämään. En todellakaan alkaisi näiden vuosien jälkeen passaamaan jotakuta ”ihan kivaa”.

Vierailija
173/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan sama se on meille tavallisennäköisille kolmekymppisille naisille, ei kelvata tavallisennäköisille kolmekymppisille miehille, he kun haluavat sen parikymppisen kaunottaren itselleen. Olen käynyt kymmenillä tindertreffeillä myös. 

Vierailija
174/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

niin. olikohan se 70% jpitkistä suhteista jotka alkaa seksillä ekalla tapaamisella

Yritettäänkö tässä sanoa, että seksi ekalla kerralla johtaa suhteeseen?  Joillakin naisilla tuntuu olevan tällainen harjakuvitelma, että seksillä saa suhteen. Miehenä voi sanoa, että sehän ei todellakaan noin mene. Seksi ekoilla treffeilla on ok, kun nainen on entuudestaan tuttu, mutta baariopano muuttuu heti orgasmin jälkeen epähaluttavaksi.

Että lähde kyllä kiinnostaisi tuolle luvulle, ja ylipäätään mitä siinä on tutkittu...?

Vierailija
175/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista on varmasti aika nirsoja.. Tai odotetaan tunnetta että menee jalat alta. Tämän tempun, jossa nainen saadaan tuntemaan itsensä ainutlaatuiseksi ja seksikkääksi, osaavat yleensä toteuttaa pleijerit, tai sitten tosi näyttävät miehet jotka ovat myös usein tottuneita käsittelemään naisia.

Itse tapasin mieheni Tinderissä. Hän oli mukava mutta ei heti vienyt jalkoja alta tai "vietellyt" minua. Tulimme hyvin toimeen ja miehessäni oli minusta kauniita piirteitä, hän oli kohtelias ja huomaavainen, ja koin että voin olla oma itseni. (miehetkin haluavat sen prinsessanaisen). Olin itse aika aloitteellinen, vaikka olen vähän ujo. Mies oli niin kohtelias, eikä halunnut ahdistella. Ihastuminen tapahtui vähä vähältä, ja sen jälkeen onkin ollut rakkautta. Mieheni on ihana.

En tapaile koskaan kuin yhtä henkilöä kerrallaan, ja teen sen rauhassa ja kunnolla ja kerron toiselle missä mennään. En innostu miehistä, jotka panevat jotain lissua päivä sen jälkeen kun olemme olleet treffeillä. Ansaitsen miehen, joka arvostaa minua sen verran että ottaa minut tosissaan ja antaa minulle aikaa, katsoo pintaa syvemmälle. Valinnanmäärä tekee mielestäni sitoutumisesta vaikeampaa, kun koko ajan tarjolla joku uusi vaihtoehto, ei kukaan ole koskaan sep paras, kun voi tulla parempikin. Pitää osata keskittyä.

Vierailija
176/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso RSD dating videoita ja myös Roosh Valdezin foorumia kannattaa ehkä lukea. 

Onnistuminen vaatii tilanteen seksualisoimista ja se vaatii itseluottamusta. Itseluottamusta saa onnistumalla sellaisissa asioissa, jotka ovat itselle merkityksellisiä ja käyttämällä sitä itseluottamusta seksuaalisiin onnistumisiin, vaikka yhdeltä tililtä ei voi suoraan siirtää toiselle. 

Jos joku nainen siis sanoo, että vain lumilautaileva mies on kiinnostava, niin miehen pitää miettiä josko lumilautailu on hänelle merkityksellistä. Jos ei ole, mies ei saa siitä itseään puhuttelevia kokemuksia ja onnistumisia, vaan hänen pitää jatkaa oman polun etsimistä ja sitä kautta tulla valmiiksi tuotteeksi, joka vastaa jonkun tietyn markkinaväen kysyntää. 

Vierailija
177/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua kaikkien naisten puolesta mutta mä haluan/vaadin kahta asiaa: orgasmeja ja luottamusta. Eipä oo tollasta miestä vielä löytynyt.0

Vierailija
178/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Katso RSD dating videoita ja myös Roosh Valdezin foorumia kannattaa ehkä lukea. 

Onnistuminen vaatii tilanteen seksualisoimista ja se vaatii itseluottamusta. Itseluottamusta saa onnistumalla sellaisissa asioissa, jotka ovat itselle merkityksellisiä ja käyttämällä sitä itseluottamusta seksuaalisiin onnistumisiin, vaikka yhdeltä tililtä ei voi suoraan siirtää toiselle. 

Jos joku nainen siis sanoo, että vain lumilautaileva mies on kiinnostava, niin miehen pitää miettiä josko lumilautailu on hänelle merkityksellistä. Jos ei ole, mies ei saa siitä itseään puhuttelevia kokemuksia ja onnistumisia, vaan hänen pitää jatkaa oman polun etsimistä ja sitä kautta tulla valmiiksi tuotteeksi, joka vastaa jonkun tietyn markkinaväen kysyntää. 

Montako seurustelusuhdetta sinulla on ollut?

Vierailija
179/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin jokin aika sitten treffeillä. Mies oli fiksu ja mukava, siis ihan ok kaikin puolin. Meillä oli hauskaakin. Mutta sitten myös tuli vaikutelma, että liian kiltti. En halua mitään perässävedettävää miestä.

Aloittajaa voisi auttaa joku sellainen, että tutustuu kaikessa rauhassa. Itse uskon sellaiseen.

Uskot tutustumiseen kaikessa rauhassa, mutta tuntemattomasta miehestä olit varma että hän on liian kiltti?!

Vierailija
180/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

niin. olikohan se 70% jpitkistä suhteista jotka alkaa seksillä ekalla tapaamisella

Ihan totta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi