Miksi miesten kriteerit ovat realistisempia?
Minulta kysyttiin tätä.
Koska ketju kuitenkin poistetaan, vastaan lyhyesti: miesten kriteerit ovat realistisempia koska ne ovat sellaisia jotka kaikki voivat täyttää samanaikaisesti.
Naisten kriteerit ovat päasiassa
- geneettisiä, esim. kaikki miehet eivät voi olla pitkiä (vs kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia)
- relatiivisia, kaikki eivät voi erottua positiivisesti muihin verrattuna (miehen asema verrattuna muihin vs nainen on mukava ja empaattinen)
Käytännössä naisen kriteerit ovat sellaisia että miehistä osa karsiutuu, riippumatta siitä ovatko miehet hyviä vai huonoja. Yksinkertaista.
Kommentit (6169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.stara.fi/2012/09/10/tutkimus-paljasti-tallainen-on-naisten-…
Näitä on helppo löytää..
Nää on söpöjä. Luotettavia lähteitä ovat:
- 50 shades of Grey
- YouTube
- Shampoofirma Herbal Essencen galluppi Stara-viihdeuutisten nettisivulla.Toki yliopistojen tutkimuksiakin tänne on linkattu, mutta ne eivät myöskään ole kelvanneet.
Huomionarvoista on se, että MITÄÄN oman elämän ulkopuolista evidenssiä ei ole esitetty sen puolesta, että muunlaiset miehet olisivat naisten suosiossa. Pölisty vain jotain kemioista ja siitä, että ette te tajuu koska neurologinen häiriö.
Minä olen noin tuhat kertaa sanonut, että ne yliopistotutkimukset kertovat IHANTEISTA, ei parisuhdevaatimuksista!!! Miksi ohitat tämän joka ikisen kerran?!
Miten niin ohitan? Tuollainen halutaan, sellaista tavoitellaan, se otetaan mitä saadaan. Ei tässä mitään ristiriitaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on helppo löytää..
- 50 shades of Grey
- YouTube
- Shampoofirma Herbal Essencen galluppi Stara-viihdeuutisten nettisivulla.Toki yliopistojen tutkimuksiakin tänne on linkattu, mutta ne eivät myöskään ole kelvanneet.
Huomionarvoista on se, että MITÄÄN oman elämän ulkopuolista evidenssiä ei ole esitetty sen puolesta, että muunlaiset miehet olisivat naisten suosiossa. Pölisty vain jotain kemioista ja siitä, että ette te tajuu koska neurologinen häiriö.
Kliininen laboratoriokoe on siis luotettavampi kuin ne monet empiiriset kokemukset ja naisten ajatukset, joita monet ovat täällä yrittäneet jakaa kanssanne? En jaksa edes laskea, kuinka moni on jo sanonut, ettei viehätys juuri tuosta yhdestä miestyyppiin - mutta nämä te sivuutatte sujuvasti, koska ne eivät mahdu siihen pieneen kuplaanne.
Johtunee siitä että naiset eivät ole miespreferensseissään usein rehellisiä. Ei haluta myöntää että etsitään sitä komeaa dominoivaa miestä. Kuitenkin tämä näkyy siinä että kuvatunlaiset miehet ovat naisten suosiossa-tutkitusti ja ihan empiirisesti havaittuna. Eli naisten puheet eivät vastaa heidän valintojaan
Kuinka moni mies sanoo rehellisesti että haluaa hoikan aasialaisen?
No minä ainakin haluan hoikan naisen. Lievä ylipaino ok jos on kurvikas. Aasialaiset on ihan nättejä vaikka eivät ole minulle mikään ihanne
Miksi valehtelet että lievä ylipaino on ok? Johan täällä esitettiin tutkimus, jonka mukaan miesten naisihanne on herttuatar Catherinen näköinen hyvin hoikka nainen! Näin ollen miehet eivät nimenomaan siis pidä ylipainosta eivätkä kurvikkuudesta. Mutta taas huomaa miten vaikea teille on myöntää totuutta.
Yrittäkää nyt kiihkossanne edes lukea toisen viestit. Hän sanoi, että haluaa hoikan = ihanne. Kurvitkin kelpaa = ei ihanne, mutta kelpaa jos ihanteeseen ei päästä. Eli täsmälleen sen lehtijutun mukainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Superalfa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt ap:n logiikalla jokainen irtosuhde vie lähemmäs parisuhdetta. Kai tämä sitten pätee naisiinkin? Mitenköhän monta irtosuhdetta minun pitäisi vielä käydä läpi, että minä saisin parisuhteen? Ja tulevatko ne parisuhdemiehet sitten ovelle koputtelemaan, kun minähän en tapaa muita kuin niitä irtosuhdemiehiä seksimielessä?
Tuskin.
Seksin saaminen on haastavaa miehille, mutta helppoa naisille. Saadakseen seksiä miehessä on oltava toivottuja ominaisuuksia kuten komeus, status, itsevarmuus, viettelytaidot, jne. Nainen saa seksiä vain olemalla nainen. Sen lisäksi miehet tyypillisesti arvostavat parisuhdemielessä tietynlaista viattomuutta ja sitä että nainen haluaa vain häntä mutta ei muita miehiä.
Harrastat irtosuhteita miesten kanssa joiden sitouttamiseen tasosi ei riitä.
No niin, tämähän ei ollut yllätys, että samat säännöt eivät pädekään toisin päin, vaan sinun armollesi pitää tietysti olla neitsytnainen, eikä mikään itsevarma ja kokenut alfanaaras.
Miehet päättävät mitä arvostavat naisessa, naiset päättävät mitä arvostavat miehessä.
Jos haluatte samojen sääntöjen pätevän molempiin, voitte koska tahansa alkaa arvostamaan kokemattomia ja siveitä neitsytmiehiä, eikä itsevarmoja ja kokeneita alfamiehiä.Ottaisin ihan mielelläni sen kokemattoman miehen. Tosin ei taida enää tässä iässä olla kokemattomia tarjolla.
Mutta kokemattomiksi jää ne miehet, jotka eivät kelpaa kenellekään, eli luultavasti eivät sinullekaan. Taas ne miehet, jotka kelpaavat sinulle, kelpaavat muillekin, jolloin kokemuksia karttuu. Vaikeaa.
Kerro minulle, mistä tunnistaa kokemattomat miehet? Siis sellaiset muuten hyvät ja normaalit miehet, mutta vain kokemattomat. En tarkoita nyt mitään syrjäytyneitä tässä, vaan niitä, joilla ei ole jostain syystä (esim ujous) ollut naisia. Minulla on tästä jonkinlainen käsitys, mutta en ole ihan varma. Haluaisin kuulla sinun kuvauksesi.
Minulta ei kysytty, mutta...
Ulkoisesti olen alle 175cm ja melko hoikka - siis omaan 121212:n teoriassa alimman tason vartalon.
Aika hyvin pukeutunut, joskin välillä liiankin konservatiivisesti.
Osaan käyttäytyä, olen kuulemma vanhanaikainen herrasmies.
Töissäkin olen, ja löytyypä vielä harrastuksiakin.
Ravintolassa voisit ajatella minun olevan niitä suosittuja, päätellen seurastani.
Itse asiassa voisit kuvitella että minulla on naisia, ehkä joku niistä kaunottarista joiden kanssa juttelen.
Vaan ei ole. Olin nuorena liian ujo. Saatoin vedota johonkin tyttöön, ehkä hiljaiseen älykköön joka ei myöskään uskaltanut olla aloitteellinen. Menetin toivoni ja päätin keskittyä muihin asioihin välttääkseni masentumisen.
Sittemmin olen saanut kiinnostusta osakseni, mutta on vaikeaa muuttaa pinttyneitä tapoja. Kiinnostuneissa on ollut useimpien mielestä kuuma nainen, yli 180cm nainen, 15v nuorempi nainen, ja vieläpä tunnettu laulaja. "MAT" ei tunnu pätevän ihan täysin. Ja olihan niitä nuorempanakin, itseluottamus vain oli siinä vaiheessa pohjalukemissa.
Muutama yritys on päättynyt tilanteeseen jossa nainen ihmetteli miksi en ole mies ja vie. Viimeisenä naulana arkkuuni haluaisin että molemmat vievät, tai jopa että nainen veisi. Selvästikin harva nainen haluaa.
Joskus tulee sellainen fiilis että tämä on hauska vitsi. Vaikutan ihan normaalilta mieheltä, mutta valepuvun alta löytyykin aito neitsytsetä :DTunnenkohan sinut? (Tarkistuskysymys: Panda?)
No ainakin tunnen kuvauksesi mukaisen miehen, joka on hienovaraisesti vihjaillut olevansa minusta kiinnostunut. Pidän miehestä oikein paljonkin, en kuitenkaan romanttisessa mielessä nyt häneen paremmin tutustuttuani. Kerron nyt syyt tähän tuon miehen kohdalla:
1. Tuo toive, että nainen veisi. Omalla kohdallani se vaikuttaa aika paljon. Olen itse todella assertiivinen ja ns. "kova viemään", ja erityisesti suomalaisten miesten kanssa parisuhteissa ongelmakseni on muodostunut suhteen valtatasapainon vinoutuminen. Mies jää siis tossun alle. Totesin erottuani pitkästä suhteesta, että en enää huoli perässävedettävää miestä, vaikka kuinka muuten tykkäisinkin, ja päätin olla jatkossa olematta seuranhakuprosessissa aktiivinen osapuoli. Tämä tehosi, ja löysin aivan ihanan miehen, jolla on kaikki arvostamani hyvät ominaisuudet (nöyryys, empatia, jne.), mutta joka on lisäksi hieman itseäni assertiivisempi. Nyt suhteessa saan panna kampoihin hänelle ihan kunnolla! :)
2. Hieman katkeranlta haiskahtava pariutumismekanismeihin liittyvä teoretisointi, jonka tämä mies välillä aloittaa - en oikein tiedä mistä syystä. Ehkä haastaakseen ja nostaakseen naispuolisen keskustelukumppanin pulssia? En oikein tykkää eikä siitä tule tunne, että onpa mukavaa keskustella tämän - sinänsä todella fiksun ja moniulotteisesti ajattelevan - miekkosen kanssa. Juttu on toki huomattavasti laadukkaampaa kuin tällä palstalla ja hänen väitteilleen löytyy aina tieteellinen pohja, mutta silti. Nuo teoriat kun eivät sitten kuitenkaan esim. omaan käytökseeni sovi tai arkikokemustani tue, niin niihin paneutuminen ei ole minulle mitenkään erityisen mielenkiintoista. En muidenkaan tuttavieni kanssa käytä aikaani keskustelemalla wt-kansanosan touhujen lainalaisuuksista (anteeksi halventava sanavalinta).
3. Preselection-aiheiden hienovarainen korostaminen. Siis jaarittelu siitä, kuinka se-ja-tämä nuori nainen kävi häneen niin kovin kuumana ja oli niin kovin kaunis ja äärimmäisen älykäskin. Noissa jutuissa on sellaista lievään naisen esineellistämisen makua, joka nostaa karvat pystyyn.
Olet (/lienet) monella tapaa viehättävä ja mielenkiintoinen mies. Jätä nuo markkina-arvoteoriahenkiset juttusi vähemmälle ja keskity siihen, mikä elämässä on ihanaa, niin eiköhän kohdallesi vielä osu se viehättävä nainen, jonka toiveena on että nainen vie ja mies vikisee. ;) Heitäkin kuitenkin on, ja pariutumisessa yhteensopivuus on ratkaisevaa.
t. Ketjuun aiemmin kommentoinut nainen, jolla on kumppanina maailman ihanin, lyhyt mies
Panda ei sano mitään, sori :)
Minusta toisessa ketjussa oli hyvä ajatus, että naiset jotka päätyvät tilanteeseen jossa mies on ns. tossun alla eivät oikeasti haluaisi viedä. Kun päätyy epämukavuusalueelle, alkaakin käyttäytymään kuvaamallasi tavalla. Minusta ajatus että haluat sinusta olevan miehelle "vastusta", viittaa siihen että haluat kuitenkin olla se vietävä osapuoli.
En ole kovinkaan vakuuttunut että löytyisi, tuo ominaisuus on naisissa äärimmäisen harvinainen. Jostain syystä meissä miehissä on viejiä ja vietäviä, mutta naisissa melkein pelkästään vietäviä.
Onneksi tuo ei ole pakko, kunhan dynamiikka ei toimi siten että nainen odottaa miehen olevan vievä osapuoli. Joten 50-50 sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on helppo löytää..
- 50 shades of Grey
- YouTube
Minä olen noin tuhat kertaa sanonut, että ne yliopistotutkimukset kertovat IHANTEISTA, ei parisuhdevaatimuksista!!! Miksi ohitat tämän joka ikisen kerran?!
Miten niin ohitan? Tuollainen halutaan, sellaista tavoitellaan, se otetaan mitä saadaan. Ei tässä mitään ristiriitaa ole.
Yleensä siihen toiseen ihmiseen ihastutaan ja rakastutaan, ei "tyydytä ja oteta sitä mikä saadaan".
En ymmärrä tätä taso vs kemia-väittelyä.
121212 on ihan loogisesti kerrostalo-vertauksellaan selittänyt kuinka homma toimii.
Kemiat ratkaisevat, oman tasoisten kesken. Kaunis nainen saattaa vihata komeaa miestä A, mutta valitseekin komean miehen B.
Tasoteoria toteutui, ja kemiat ratkaisi. Molemmat ovat totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on helppo löytää..
Entä sitten? Edelleen
IHANNE
KRITEERI
Ymmärrätkö eron!?
Minun pointtini eroaa ap:sta ja vastaan vain omasta puolesta: ja siksi nimimerkki olisi paikallaan. Oma väittämäni on, että naisten miesmaku on kapea, jopa liikuttavan yksimielinen.
Todisteet:
- tutkimuksesta toiseen sama kultainenkolmio; pitkä, tumma, komea
- Tinder tutkimuksessa vain pientä osaa miehistä pidetään komeana
- Naiset kiinnostuvat miehestä, jolla on jo kysyntää
- Miehistä vain pienellä osalla on yli 50 seksipartneria, kun naisilla on tasaisesti aika saman verran
- Oma ja kavereiden kokemus ( tällä ei tietenkään ole tässä painoarvoa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on helppo löytää..
- 50 shades of Grey
- YouTube
Yleensä siihen toiseen ihmiseen ihastutaan ja rakastutaan, ei "tyydytä ja oteta sitä mikä saadaan".
Tässä onkin se villakoiran ydin. Kuvitellaan, että parisuhdetta pääsee suorittamaan, kun tekee näin ja noin ja on tämän ja tuon näköinen. Ja sitten ottaa tuommoisen, mihin nyt pitää tyytyä, ja se saa sitten olla onnellinen kun minä esitän romanttista.
Varmasti pitkä ja onnellinen liitto edessä.
eijummarra kirjoitti:
121212 on ihan loogisesti kerrostalo-vertauksellaan selittänyt kuinka homma toimii.
Kemiat ratkaisevat, oman tasoisten kesken. Kaunis nainen saattaa vihata komeaa miestä A, mutta valitseekin komean miehen B.
Tasoteoria toteutui, ja kemiat ratkaisi. Molemmat ovat totta.
Eli jokaiselle löytyy joku, ja tämä aloitus ja sitä seuraavat 2000 viestiä ovat olleet ihan turhia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on helppo löytää..
Entä sitten? Edelleen
IHANNE
KRITEERI
Ymmärrätkö eron!?
Minun pointtini eroaa ap:sta ja vastaan vain omasta puolesta: ja siksi nimimerkki olisi paikallaan. Oma väittämäni on, että naisten miesmaku on kapea, jopa liikuttavan yksimielinen.
Todisteet:
- tutkimuksesta toiseen sama kultainenkolmio; pitkä, tumma, komea
- Tinder tutkimuksessa vain pientä osaa miehistä pidetään komeana
- Naiset kiinnostuvat miehestä, jolla on jo kysyntää
- Miehistä vain pienellä osalla on yli 50 seksipartneria, kun naisilla on tasaisesti aika saman verran
- Oma ja kavereiden kokemus ( tällä ei tietenkään ole tässä painoarvoa)
Jospa kuitenkin lukisit tämän ketjun ajatuksella ihan uusiksi, nämä sinun pointtisi on kumottu jo moneen otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on helppo löytää..
- 50 shades of Grey
- YouTube
Mutta missä kohtaa ne vaatimukset olivat epärealistiset ja missä kohtaa naiselle ei kelvannut muu kuin jykeväleuka-alfa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on helppo löytää..
- 50 shades of Grey
- YouTube
Väestöliiton tutkimuksia on esitetty esim siitä, että esim 20 v miehistä 8/10 on kelvannut ainakin yhdyntään jollekkin ja tuskin nämä kaikki ovat pitkiä tummia ja neliöpäitä. Mutta kyllähän betamutu tieteellisen tutkimuksen voittaa luotettavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
eijummarra kirjoitti:
Tasoteoria toteutui, ja kemiat ratkaisi. Molemmat ovat totta.Eli jokaiselle löytyy joku, ja tämä aloitus ja sitä seuraavat 2000 viestiä ovat olleet ihan turhia?
Lukisitko huolellisemmin? Jokaiselle kauniille ja komealle löytyy joku, joo.
Sitten mun mennään osastolle tavis/rumat, tilanne alkaakin muuttua kun naiset alkaa tavoitella niitä ylempien kerroksien miehiä (ja toki miehetkin joskus ylempien kerroksien naisia).
Ja tässähän on nyt pitkään väännetty siitä KOSKA kaikille löytyy se joku. Onko se 18-vuotiaana, 28-vuotiaana seksiseikkailujen jälkeen vai 28-vuotiaana pakkoselibaatin jälkeen?
eijummarra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eijummarra kirjoitti:
Tasoteoria toteutui, ja kemiat ratkaisi. Molemmat ovat totta.Eli jokaiselle löytyy joku, ja tämä aloitus ja sitä seuraavat 2000 viestiä ovat olleet ihan turhia?
Sitten mun mennään osastolle tavis/rumat, tilanne alkaakin muuttua kun naiset alkaa tavoitella niitä ylempien kerroksien miehiä (ja toki miehetkin joskus ylempien kerroksien naisia).
Ja tässähän on nyt pitkään väännetty siitä KOSKA kaikille löytyy se joku. Onko se 18-vuotiaana, 28-vuotiaana seksiseikkailujen jälkeen vai 28-vuotiaana pakkoselibaatin jälkeen?
Back to square one. Luovutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on helppo löytää..
- 50 shades of Grey
- YouTube
Kliininen laboratoriokoe on siis luotettavampi kuin ne monet empiiriset kokemukset ja naisten ajatukset, joita monet ovat täällä yrittäneet jakaa kanssanne? En jaksa edes laskea, kuinka moni on jo sanonut, ettei viehätys juuri tuosta yhdestä miestyyppiin - mutta nämä te sivuutatte sujuvasti, koska ne eivät mahdu siihen pieneen kuplaanne.
Johtunee siitä että naiset eivät ole miespreferensseissään usein rehellisiä. Ei haluta myöntää että etsitään sitä komeaa dominoivaa miestä. Kuitenkin tämä näkyy siinä että kuvatunlaiset miehet ovat naisten suosiossa-tutkitusti ja ihan empiirisesti havaittuna. Eli naisten puheet eivät vastaa heidän valintojaan
Kuinka moni mies sanoo rehellisesti että haluaa hoikan aasialaisen?
No minä ainakin haluan hoikan naisen. Lievä ylipaino ok jos on kurvikas. Aasialaiset on ihan nättejä vaikka eivät ole minulle mikään ihanne
Miksi valehtelet että lievä ylipaino on ok? Johan täällä esitettiin tutkimus, jonka mukaan miesten naisihanne on herttuatar Catherinen näköinen hyvin hoikka nainen! Näin ollen miehet eivät nimenomaan siis pidä ylipainosta eivätkä kurvikkuudesta. Mutta taas huomaa miten vaikea teille on myöntää totuutta.
Yrittäkää nyt kiihkossanne edes lukea toisen viestit. Hän sanoi, että haluaa hoikan = ihanne. Kurvitkin kelpaa = ei ihanne, mutta kelpaa jos ihanteeseen ei päästä. Eli täsmälleen sen lehtijutun mukainen tilanne.
Niin tätähän naisetkin on yrittänyt miljoona kertaa selittää täällä, että ihanne on eri kun se millaisen muuten haluaa. Tumma ja pitkä, komea mies on joidenkin naisten ihanne, kuitenkin luonne plus monet muut asiat ratkaisevat enemmän tuleeko heistä pari.
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe siinä mitään realistista, että miehet odottavat saavansa hoikan ja isotissisen naisen.
Minä en näe siinä mitään realistista, että miehet noin odottaisivat. Mutta kait joku nainen saatta noin kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Luonto kun on hoitanut asian yleensä niin, että mitä vähemmän rasvaa, niin myös sitä pienemmät tissit.
Näinhän se on.
eijummarra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eijummarra kirjoitti:
Väestöliiton tutkimuksen mukaan 8/10 kaksikymppisenä miehestä on ollut yhdynnässä , joten tämäkin ihana kokemus jää vain kahdelta myöhäisemmäksi. Tytöistä 1/10 on tuossa vaiheessa kokematon.
eijummarra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eijummarra kirjoitti:
A) Miksi et ota alemman kerroksen naista, niinkuin muutkin miehet, vai asutko kellarissa?
B) Mitä väliä sillä on, koska sen yhden oikean löytää?
C) Mikä arvo niillä seksihurjasteluilla on? Naiset niitä nimittäin eivät arvosta.
Vierailija kirjoitti:
eijummarra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eijummarra kirjoitti:
Ja tässähän on nyt pitkään väännetty siitä KOSKA kaikille löytyy se joku. Onko se 18-vuotiaana, 28-vuotiaana seksiseikkailujen jälkeen vai 28-vuotiaana pakkoselibaatin jälkeen?Back to square one. Luovutan.
Mun mielestä tässä haiskahtaa semmoinen asenne että "no se nyt vaan on niin että me naiset saadaan ne alfapanot ennen parisuhdetta koska naiset nyt vaan on suositumpia. Miksei miehet voi olla tytyväisiä siihen että saahan nekin sen parisuhteen lopulta?".
Ei naisetkaan tyytyisi jos miehet sanoisi että "no katsellaan sitä pariutumista ja perhettä sitten kun me ollaan 38, siihen asti me pannaan vaikka maksullisia jos ei saada haluttavampia nuoria kissoja".
Vierailija kirjoitti:
eijummarra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eijummarra kirjoitti:
Ja tässähän on nyt pitkään väännetty siitä KOSKA kaikille löytyy se joku. Onko se 18-vuotiaana, 28-vuotiaana seksiseikkailujen jälkeen vai 28-vuotiaana pakkoselibaatin jälkeen?Väestöliiton tutkimuksen mukaan 8/10 kaksikymppisenä miehestä on ollut yhdynnässä , joten tämäkin ihana kokemus jää vain kahdelta myöhäisemmäksi. Tytöistä 1/10 on tuossa vaiheessa kokematon.
Omien kokemusten perusteella aika moni nuori mies valehtelee noissa tutkimuksissa välttääkseen häpeän kokemattomuudesta. Jos nyt siis tutkimus väittää, että 20 -vuotiaana 80% miehistä olisi ollut yhdynnässä.
Taitaa olla kaukana ap:sta