Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on 13.päivä ja perjantai, joka tietää huonon onnen päivää!

Vierailija
13.03.2026 |

Onko pitänyt kutinsa tuo lausahdus kohdallanne?

Miten on tähän mennessä tämä päivä niin kuin suurinpiirtein mennyt? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen päivä 

Vierailija
2/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kuussa oli perjantai 13. päivä myös. Ei tapahtunut mitään kovin erikoista silloin eikä ole tänä päivänä ainakaan tähän mennessä tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 PERJAITAI ALKOI KORONASTA 2020 JA VAUHTI TUNTUU KIIHTYVÄN KUN UUTISIA JA MAAILMAN MENOA SEURAA

Vierailija
4/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskammarjat ja mansikat.

Vierailija
5/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostakin lukenut joskus, että jos syntymäpäivä on 13. päivä silloin kun on syntynyt tähän maailmaan, niin hänelle perjantai 13.päivä olisikin päinvastoin onnenpäivä.  Lieneekö noin?

Vierailija
6/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän mennessä ollut hyvä päivä. Sain yllätystuloja ja sekä suklaarasian. Lemppariartistilta ilmestynyt uusi albumi, joten sitä kuuntelen nyt. Yö tosin alkoi vähän pelottavasti kun naapurin palovaroitin soi, mutta onneksi sekin oli väärä hälytys.

Vierailija
7/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on talvi-sodan päättymisen juhlapäivä. Talvisota päättyi 86 vuotta sitten. Uskoisin, että on liputuspäivä?

Vierailija
8/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuun 13. on talvisodan päättymisen muistopäivä.   Aseet vaimenivat, alkoi lyhyt  välirauhan aika.  Oma sukuni on joutunut lähtemään   evakkoon Kannakselta, pääsivät uuden elämän alkuun palattuaan kotiseuduille kunnes taas piti paeta itänaapurin hyökättyä. Peilaan niitä vuosia nykyaikaan, aina saamme kärsiä ison karhun kainalossa. 

Vierailija
9/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees. Perjantai = weekend. Ja sit on vielä palkkapäivä.

Vierailija
10/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä. 
Numeron 13 symboliikkaa voi hakea uskonnoista jos semmoiset kiinnostaa.

Vierailija
11/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tänään että taloyhtiössä yksi naapuri kuollut. Ei tietoa koska. Lähiaikoina varmaan. Oli vähän shokeeraavaa, urheilullinen mies eikä vanha.

Vierailija
12/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt perjantaina ja 13. päivä. Menin kihloihin perjantaina ja 13. päivä (tänään siis juhlitaan). 

Vierailija
13/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaliskuun 13. on talvisodan päättymisen muistopäivä.   Aseet vaimenivat, alkoi lyhyt  välirauhan aika.  Oma sukuni on joutunut lähtemään   evakkoon Kannakselta, pääsivät uuden elämän alkuun palattuaan kotiseuduille kunnes taas piti paeta itänaapurin hyökättyä. Peilaan niitä vuosia nykyaikaan, aina saamme kärsiä ison karhun kainalossa. 

Äitini perhe lähti myös kaksi kertaa evakkoon. 

Kävin pari vuotta sitten Lahden evakkonäyttelyssä ja romahdin täysin, vaikka en itse ole joutunut sitä kokemaan. Mutta jostain syystä se viilsi silti todella syvältä, varsinkin ne lasten tavarat joita e olivat ottaneet mukaansa evakkomatkalle, niiden joukossa oli jopa kansakoulun läksyjä 

Vierailija
14/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syntymäpäivä!Aivan mahtavaa!🌹🎂🍾

Vierailija
15/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla syntymäpäivä!Aivan mahtavaa!🌹🎂🍾

Onnea! 🌷🌷🌷

Vierailija
16/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena putkassa pe. 13. pv. 

Olin muistaakseni sammunut jollekin bussipysäkille teininä.

Vierailija
17/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli tänä vuonna jo kerran. En ottanut todesta, mutta sitten päivä menikin ihan helvetiksi ja meinasin oikeasti tppaa itteni. Että ihan varovasti tänään!

Vierailija
18/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkäisin aamulla kolme kertaa olan yli ja se canceloi epäonnen. Koko päivä ollut yhtä nousukiitoa.

Vierailija
19/19 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sylkäisin aamulla kolme kertaa olan yli ja se canceloi epäonnen. Koko päivä ollut yhtä nousukiitoa.

:D HAHAHHAAHAAA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi