Tänään on 13.päivä ja perjantai, joka tietää huonon onnen päivää!
Onko pitänyt kutinsa tuo lausahdus kohdallanne?
Miten on tähän mennessä tämä päivä niin kuin suurinpiirtein mennyt?
Kommentit (19)
Viime kuussa oli perjantai 13. päivä myös. Ei tapahtunut mitään kovin erikoista silloin eikä ole tänä päivänä ainakaan tähän mennessä tapahtunut.
13 PERJAITAI ALKOI KORONASTA 2020 JA VAUHTI TUNTUU KIIHTYVÄN KUN UUTISIA JA MAAILMAN MENOA SEURAA
Olen jostakin lukenut joskus, että jos syntymäpäivä on 13. päivä silloin kun on syntynyt tähän maailmaan, niin hänelle perjantai 13.päivä olisikin päinvastoin onnenpäivä. Lieneekö noin?
No tähän mennessä ollut hyvä päivä. Sain yllätystuloja ja sekä suklaarasian. Lemppariartistilta ilmestynyt uusi albumi, joten sitä kuuntelen nyt. Yö tosin alkoi vähän pelottavasti kun naapurin palovaroitin soi, mutta onneksi sekin oli väärä hälytys.
Tänään on talvi-sodan päättymisen juhlapäivä. Talvisota päättyi 86 vuotta sitten. Uskoisin, että on liputuspäivä?
Maaliskuun 13. on talvisodan päättymisen muistopäivä. Aseet vaimenivat, alkoi lyhyt välirauhan aika. Oma sukuni on joutunut lähtemään evakkoon Kannakselta, pääsivät uuden elämän alkuun palattuaan kotiseuduille kunnes taas piti paeta itänaapurin hyökättyä. Peilaan niitä vuosia nykyaikaan, aina saamme kärsiä ison karhun kainalossa.
Ihan jees. Perjantai = weekend. Ja sit on vielä palkkapäivä.
Normipäivä.
Numeron 13 symboliikkaa voi hakea uskonnoista jos semmoiset kiinnostaa.
Luin tänään että taloyhtiössä yksi naapuri kuollut. Ei tietoa koska. Lähiaikoina varmaan. Oli vähän shokeeraavaa, urheilullinen mies eikä vanha.
Olen syntynyt perjantaina ja 13. päivä. Menin kihloihin perjantaina ja 13. päivä (tänään siis juhlitaan).
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuun 13. on talvisodan päättymisen muistopäivä. Aseet vaimenivat, alkoi lyhyt välirauhan aika. Oma sukuni on joutunut lähtemään evakkoon Kannakselta, pääsivät uuden elämän alkuun palattuaan kotiseuduille kunnes taas piti paeta itänaapurin hyökättyä. Peilaan niitä vuosia nykyaikaan, aina saamme kärsiä ison karhun kainalossa.
Äitini perhe lähti myös kaksi kertaa evakkoon.
Kävin pari vuotta sitten Lahden evakkonäyttelyssä ja romahdin täysin, vaikka en itse ole joutunut sitä kokemaan. Mutta jostain syystä se viilsi silti todella syvältä, varsinkin ne lasten tavarat joita e olivat ottaneet mukaansa evakkomatkalle, niiden joukossa oli jopa kansakoulun läksyjä
Minulla syntymäpäivä!Aivan mahtavaa!🌹🎂🍾
Vierailija kirjoitti:
Minulla syntymäpäivä!Aivan mahtavaa!🌹🎂🍾
Onnea! 🌷🌷🌷
Olin nuorena putkassa pe. 13. pv.
Olin muistaakseni sammunut jollekin bussipysäkille teininä.
Tuohan oli tänä vuonna jo kerran. En ottanut todesta, mutta sitten päivä menikin ihan helvetiksi ja meinasin oikeasti tppaa itteni. Että ihan varovasti tänään!
Sylkäisin aamulla kolme kertaa olan yli ja se canceloi epäonnen. Koko päivä ollut yhtä nousukiitoa.
Vierailija kirjoitti:
Sylkäisin aamulla kolme kertaa olan yli ja se canceloi epäonnen. Koko päivä ollut yhtä nousukiitoa.
:D HAHAHHAAHAAA
Tavallinen päivä