Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten kriteerit ovat realistisempia?

121212
22.02.2018 |

Minulta kysyttiin tätä.

Koska ketju kuitenkin poistetaan, vastaan lyhyesti: miesten kriteerit ovat realistisempia koska ne ovat sellaisia jotka kaikki voivat täyttää samanaikaisesti.

Naisten kriteerit ovat päasiassa
- geneettisiä, esim. kaikki miehet eivät voi olla pitkiä (vs kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia)
- relatiivisia, kaikki eivät voi erottua positiivisesti muihin verrattuna (miehen asema verrattuna muihin vs nainen on mukava ja empaattinen)

Käytännössä naisen kriteerit ovat sellaisia että miehistä osa karsiutuu, riippumatta siitä ovatko miehet hyviä vai huonoja. Yksinkertaista.

Kommentit (6169)

Vierailija
1/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin naisten kriteerit ovat niin utopistisia, että heillä on pää pilvissä.

Vierailija
2/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Mulla ei ole koskaan ollut ns. pitkää miestä. Pituus on ollut max 172cm. Mä en halua hujoppia. En ole pitkä nainen. Vain 163cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jankkaa nuorista naisista toinen hullu tästä :D

Vierailija
4/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Mulla ei ole koskaan ollut ns. pitkää miestä. Pituus on ollut max 172cm. Mä en halua hujoppia. En ole pitkä nainen. Vain 163cm.

Eikä mulla ole koskaan ollut hoikkaa ja urheilullista naista, vaikka olen itse normaalipainoinen, keskipituinen ja urheilullinen. Mitä tämä muka todistaa?

Vierailija
5/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli miehelle vain kolme "kriteeriä":

- minun silmääni miellyttävä, seksikäs ja komea ulkonäkö

- minua miellyttävä luonne

- samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat

Niin ja vapaa piti olla, ehkä se on sitten neljäs kriteeri. Löytyi.

Vierailija
6/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naisilla ne yleisimmät toiveet ole rehellinen, luotettava ja uskollinen, mutta nuo ovat suurimmalle osalle miehistä kyllä mahdottomia joten kai nuo sitten ovat geneettisia tai relatiivisa ja ap olisi oikeassa. Miesten toiveet taas vaikuttavat usein olevan "antaa pillua".

Mies

Vierailija
7/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän naisilla ne yleisimmät toiveet ole rehellinen, luotettava ja uskollinen, mutta nuo ovat suurimmalle osalle miehistä kyllä mahdottomia joten kai nuo sitten ovat geneettisia tai relatiivisa ja ap olisi oikeassa. Miesten toiveet taas vaikuttavat usein olevan "antaa pillua".

Mies

Varmasti tuntuu tuolta, jos ei juuri ole tekemisissä ihmisten kanssa.

Vierailija
8/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla ap:lle mutta olet aina täällä jankkaamassa eri keskusteluissa tuolla samalla viestilläsi, että naiset hyväksyvät vain pitkän miehen jne...

Tässä voisin tehdä oletuksen että olet niin sanotusti pikkumies.

Oletko ajatellut siltä kannalta että naisille ei ole ollut ongelma pituutesi vaan olematon itsevarmuutesi, koska aika nähtävästi itse koet asian ongelmallisena ei muut.

Totta kai nainen valitsee mieluummin itsevarman miehen.

Vierailija
9/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla ap:lle mutta olet aina täällä jankkaamassa eri keskusteluissa tuolla samalla viestilläsi, että naiset hyväksyvät vain pitkän miehen jne...

Oletko ajatellut siltä kannalta että naisille ei ole ollut ongelma pituutesi vaan olematon itsevarmuutesi, koska aika nähtävästi itse koet asian ongelmallisena ei muut.

”Pikkumies” oli palstan hulluimmat-ketjussa mainittuna...

Vierailija
10/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe siinä mitään realistista, että miehet odottavat saavansa hoikan ja isotissisen naisen. Luonto kun on hoitanut asian yleensä niin, että mitä vähemmän rasvaa, niin myös sitä pienemmät tissit.

Vierailija
11/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kaikki naiset ja kaikki miehet ovat samanlaisia, yksi kollektiivinen tajunta ilman suuria poikkeamia. Milloinkohan ap pääsisi "tilastojen" ja "tutkimusten" värittämästä maailmastaan todellisuuteen, jossa ihmiset ovat yksilöitä yksilöllisine preferensseineen, ajatuksineen, mielipiteineen ja toiveineen.

Vierailija
12/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Minulta kysyttiin tätä.

Koska ketju kuitenkin poistetaan, vastaan lyhyesti: miesten kriteerit ovat realistisempia koska ne ovat sellaisia jotka kaikki voivat täyttää samanaikaisesti.

Naisten kriteerit ovat päasiassa

- geneettisiä, esim. kaikki miehet eivät voi olla pitkiä (vs kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia)

- relatiivisia, kaikki eivät voi erottua positiivisesti muihin verrattuna (miehen asema verrattuna muihin vs nainen on mukava ja empaattinen)

Käytännössä naisen kriteerit ovat sellaisia että miehistä osa karsiutuu, riippumatta siitä ovatko miehet hyviä vai huonoja. Yksinkertaista.

No eivät ole. Mies tavoittelee liikaa itseään korkeammalla tasolla olevia naisia vaikka piatäisi tavoitella niitä alemmalla tasolla olevia. Korkealla tasolla olevia naisia ei alemman tason muehet kiinnosta. Lisäksi näitä miehiä ei kiinnosta naiset ollenkaan vaan kun nainen 30v niin heti miehet lemppaa ja vaihtaa kymmenen vuotta nuorempaan.

Vierailija
13/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kaikki naiset ja kaikki miehet ovat samanlaisia, yksi kollektiivinen tajunta ilman suuria poikkeamia. Milloinkohan ap pääsisi "tilastojen" ja "tutkimusten" värittämästä maailmastaan todellisuuteen, jossa ihmiset ovat yksilöitä yksilöllisine preferensseineen, ajatuksineen, mielipiteineen ja toiveineen.

Ap kun istuu kotona päivät pitkät tietokoneensa ääressä haukkumassa naisia, vaikka ainut ongelma on hänen mielenterveys sekä olematon itsevarmuus, ettei hän saa naista. Kannattaa mennä oikeaan maailmaan sekä ulos ihan aluksi.

Vierailija
14/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti ulkonäkö ja status vaikuttavat arvioon luonteesta.

- pitkät miehet koetaan itsevarmemmiksi

- harteikkaat miehet koetaan kyvykkäämmiksi

- matalaääniset miehet koetaan hauskemmiksi

- rahaa ja statusta omaavat miehet koetaan myös komeammiksi

Jne. Usein kun nainen kertoo rakastuneensa "itsevarmuuteen", on se vain puolet totuudesta. Jos sitäkään.

Vierailija
15/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ajattelin asiaa ja tajusin että mun kaikilla naisystävilläni on ollut isot ja pehmeät rinnat.

Vierailija
16/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jne. Usein kun nainen kertoo rakastuneensa "itsevarmuuteen", on se vain puolet totuudesta. Jos sitäkään.

Jankuti jankuti uli uli! Voisitko linkata nämä "tutkimukset" tänne kiitos? :D

Vierailija
17/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kuitenkin menisit ulkomaailmaan, niin huomaisit, että ihan kaikenlaisilla miehillä ja naisilla on seurustelukumppaneita. Sä oot jämähtänyt nyt sellaiseen kuvitelmaan, että vain hyvännäköiset ihmiset pariutuvat.

Vierailija
18/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on selvästikin ongelmia itsesi hyväksymisen kanssa. Suosittelisin hoitamaan ensiksi tämän asian kuntoon.

Vierailija
19/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on pikkumies!

Vierailija
20/6169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa nähdä jälleen kerran että naiset hyökkää aloittajaa vastaan henkilökohtaisilla solvauksilla eivätkä pysty ottamaan kantaa hyvin laadittuun aloitukseen.

Perustelkaa miksi ap on väärässä tai olkaa hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi