Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isännöintifirma kieltäytyy antamasta isännöitsijän puhelinnumeroa, minne voin valittaa?

Vierailija
15.02.2018 |

Eli ymmärrän, että alkuun on ok puhua kiinteistösihteerin kanssa, tai jos asiat sujuvat, mutta jos osakas on tyytymätön asioiden hoitoon ja haluaisi selitttää tilanteen itse isännöitsijälle, ja on odottanut asian hoitoa 5.1. alkaen, niin miten niin ei muka ole oikeutta saada isännöitsijän puhelinnumeroa?
Lisäksi minua pidettiin odottamassa jonkun asiaan kuulumattoman henkilön loman loppumista, eikä ohjattu asiaa isännöitsijälle. Kuvittelin siis sen lomalla olijan olevan sitten isännöitsijä, ja odotin kiltisti.
Katossani on havaittu jo kuivunut kosteusvario, eikä asian selvittäminen, eli kuka sen maksaa ja milloin saan sen maalauttaa/se maalataan meinaa oikein edistyä.

Kommentit (186)

Vierailija
61/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim jo sekin, ettei osakas saa heiltä taloyhtiönsä hallituksen puheenjohtajan puhelinnumeroa on aika paksua. Soittopyynnön sain jättää. Jos ei hän viikonlopun aikana soita, kysyn numeron entiseltä naapuriltani, johon toivottavasti saan yhteyden. Ja kerron tietenkin hänelle, että osakas ei saa puhua isännöitsijän kanssa, ja mikä muu meni pieleen. Hän on ollut aika aktiivinen yhtiössä. Enkä usko, että tyytyväinen tähänkään firmaan. En jaksa uskoa.

ap

Vierailija
62/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, aamulääkkeet vielä ottamatta? Ihme keuhkoamista itsekseen. Tiedoksesi että olet todella rasittavaa ihmistyyppiä, tuollaiset "minulla on oikeus, koin vääryyttä, taistelen loppuun asti" vievät aikaa kaikelta oikealta työn tekemiseltä. Homma on jo hoitunut, palautteesi on otettu varmasti vastaan niin mitä jos antaisit olla?

Haluan auttaa heitä hoitamaan työnsä paremmin. Ei voi olla rasittava ihmistyyppi. Varsinkin sen toimitusjohtajan on tiedettävä, millaista palvelua osakkaat oikeasti saavat, eikä että miltä se näyttää juhlapuheissa. Jos hän oikeasti välittää firmastaan ja asiakkaistaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se tietenkään ole mukavaa kuulla, että asiakas on tyytymätön. Katsotaan nyt, kestävätkö sen, vai alkavatko perisuomalaiseen tapaan puolustautua, vaikka minä vain otan epäkohdat esiin, sanon suoraan, ENNEN kuin äänestän jaloillani vaan hiljaa. Koska tässäkään kohtaa ei välttämättä voi. Siksi ainoa keino parantaa omaa kokemustani elämästä on vaatia heitä havaitsemaan virheet.

ap

Vierailija
64/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä loppujen lopuksi haluat? Että sinulle levitetään punainen matto ja toimitusjohtaja pyytää anteeksi mitä nöyrimmin ja kuuntelee meuhkaamistasi ja pyytää anteeksi mitä näyrimmin otsa maasaa?

Asia on hoidettu niin enää ei ole jäljellä kuin mielipuolinen huutaminen ja kiroilu. Löysää nyt herrantähden sitä rusettia niin helpottaa.

Vierailija
65/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla varma että kaikki asianomaiset toivovat sinun äänestävän HILJAA jaloillasi.

Vierailija
66/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä loppujen lopuksi haluat? Että sinulle levitetään punainen matto ja toimitusjohtaja pyytää anteeksi mitä nöyrimmin ja kuuntelee meuhkaamistasi ja pyytää anteeksi mitä näyrimmin otsa maasaa?

Asia on hoidettu niin enää ei ole jäljellä kuin mielipuolinen huutaminen ja kiroilu. Löysää nyt herrantähden sitä rusettia niin helpottaa.

Haluan saada selvityksen ainakin seuraavista:

Haluan saada selvityksen siitä, 1) miksi sain vastaukseksi, että "ei toimenpiteitä taloyhtiön puolesta" ja 2) haluan selvityksen myös siitä, ketkä henkilöt kävivät asunnossani mittaamassa kattoni kostetutta sekä heidän yhteystietonsa ja minä päivänä tämä suoritettiin, sekä 3) sen, miksi vastaus siitä tuli minulle 14.2. 

:)

ap

Vierailija
67/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan saada selvityksen siitä, 1) miksi sain vastaukseksi, että "ei toimenpiteitä taloyhtiön puolesta" ja 2) haluan selvityksen myös siitä, ketkä henkilöt kävivät asunnossani mittaamassa kattoni kostetutta sekä heidän yhteystietonsa ja minä päivänä tämä suoritettiin, sekä 3) sen, miksi vastaus siitä tuli minulle 14.2. 

ap

Kuten elokuvissa sanotaan: good luck! Ei kannata tyhjentää kalenteria vastausten odottamiseksi.

Vierailija
68/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt en tiedä yhtään mitään. Jos olisin hoitanut asiaa asiaa hoitaneiden ihmisten kanssa, olisin informoitu.

En välttämättä olisi tarvinnut näitä tietoja, JOS kaikki olisi sujunut, mutta nyt kun minua odotutettiin puolitoista kuukautta niin se ei oikein sujuvaa ollut. Erään henkilön 12-päiväisen lomankin odotin, koska minua ei voitu mukamas yhdistää KENELLEKÄÄN muulle, kun kaiken aikaa se isännöitsijä olisi ainakin ollut töissä, ei lomilla. Mä odotin sen taloyhtiön projektipäällikön lomaltatuloa, vaikka ei hän ollut osallinen asiassa lainkaan. Luulin häntä isännöitsijäksi, koska en ole koskaan puhunut isännöitsijän kanssa, niin en tiennyt, kuka hän oli, oletin asiakaspalvelun antaessa asian "vastuuhenkilölle", että se on isännöitsijä.

ap

Vierailija
69/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuten elokuvissa sanotaan: good luck! Ei kannata tyhjentää kalenteria vastausten odottamiseksi.

En mä mikään nöyrä odottelija olekaan :) Mutta en toki räyhääkään, asiahan on vielä täysin puolellani. Peace vaan :D

ap

Vierailija
70/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minut siis pakotettiin odottamaan sen lomaltatulijan töihinpaluuta, vaikka pyysin asiaan jotakuta muuta, joka voisi edistää sitä. Niin ei. Isännöitsijää ei laitettu asiaa edistämään.

ap

Vierailija
71/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis VAIKKA asiani olisi vaatinut projektipäällikön osallisuutta, en SILTI käsitä, ettei minua KERTAAKAAN yhdistetty isännöitsijälle.

ap

Vierailija
72/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mieltä äitisi olisi tästä?

Vierailija
73/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan en tohtinut rumasti vaatia sitä. Minä nimenomaan kiltisti oletin, että asiani hoituu ilmankin sitä, että minä rupean ns. ikäväksi tai hankalaksi. Ja millä mä olisin voinut ns. uhata, että annatte mun puhua isännöitsijän kanssa, kun a) oletin hänen olevan lomalla ja b) millä oisin voinut siis uhata? Jos he eivät anna osakkaan puhua asiassa vastuullisten kanssa, niin HEIDÄN ON SYYTÄ OSATA ITSE HOMMANSA PRETTY DAMN WELL, eivätkä he osanneet. Siitä raivo.

ap

Vierailija
74/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ap:n kaltaisia ihmisia on oikeasti paljon. Loukkaantuu pienestä, vaatii, räyhää, riehuu ja jäkättää. Tuntuu että ne ei vaan lopeta koskaan.

Kaikilta muilta menee työaikaa ja energiaa.

Todella rasittavia minä minä tyyppejä.

Vierailija
75/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äidille ei voi kertoa. Ensin ois samaa mieltä mun kanssa, että ei toimittu oikein ei, ja siinä kohdassa kun mä en jättäisi asiaa siihen, alkaisi moite, että olen todella kamala heitä kohtaan. Voi uli uli ja nyyh. Enkä ole.

ap

Vierailija
76/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia ap:n kaltaisia ihmisia on oikeasti paljon. Loukkaantuu pienestä, vaatii, räyhää, riehuu ja jäkättää. Tuntuu että ne ei vaan lopeta koskaan.

Kaikilta muilta menee työaikaa ja energiaa.

Todella rasittavia minä minä tyyppejä.

Mitä työaikaa heillä tässä on mennyt? Ehkä kymmenen minuuttia käytin torstaina asian selvitessä sen aspan kanssa keskusteluun, joka ei päästänyt minua koko aikana puhelimeen kenenkään asioista vastaavan kanssa. Siis aiheena minun asiani hoito. Sitten puhuin jonkin aikaa lähiesimiehen kanssa. He valitsevat itse tuhlata aikaansa tämmöisiin, elleivät osaa työtään. En minä silloin valita.

ap

Vierailija
77/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mietin tuossa, että oisko mun pitänyt kysyä heiltä, että "pitääkö mun uhata ampua sinut, jos et nyt anna sitä isännöitsijän numeroa?" Vai mitä mun ois pitänyt tehdä?

ap

Tällaisista äitini just hiiltyy. Sen mielestä tuossa ei ollut mitään ongelmaa. Jos se haluaa p*skakasana istua kun muut ei palvele sitä, niin kaikin mokomin, mutta mä en halua.

Vierailija
78/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No äidille ei voi kertoa. Ensin ois samaa mieltä mun kanssa, että ei toimittu oikein ei, ja siinä kohdassa kun mä en jättäisi asiaa siihen, alkaisi moite, että olen todella kamala heitä kohtaan. Voi uli uli ja nyyh. Enkä ole.

ap

Äitisi on ihana ihminen

Mutta sinä et tunnista vittuilua

Vierailija
79/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti mietin tuossa, että oisko mun pitänyt kysyä heiltä, että "pitääkö mun uhata ampua sinut, jos et nyt anna sitä isännöitsijän numeroa?" Vai mitä mun ois pitänyt tehdä?

ap

Tällaisista äitini just hiiltyy. Sen mielestä tuossa ei ollut mitään ongelmaa. Jos se haluaa p*skakasana istua kun muut ei palvele sitä, niin kaikin mokomin, mutta mä en halua.

Tuskin hiiltyy. Reagoi kuten tasapainoinen ihminen reagoi. On tietysti pahoillaan puolestasi (että olet noin sairas)

Vierailija
80/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Äitisi on ihana ihminen

Mutta sinä et tunnista vittuilua

Tunnistin kyllä, mutta minusta kysymys oli relevantti. Jos äitini olisi aikoinaan tukenut minua KUN minä olen oikeassa, en vaatisi näitäkään ihmisiä nyt hoitamaan hommaa loppuun.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä