Isännöintifirma kieltäytyy antamasta isännöitsijän puhelinnumeroa, minne voin valittaa?
Eli ymmärrän, että alkuun on ok puhua kiinteistösihteerin kanssa, tai jos asiat sujuvat, mutta jos osakas on tyytymätön asioiden hoitoon ja haluaisi selitttää tilanteen itse isännöitsijälle, ja on odottanut asian hoitoa 5.1. alkaen, niin miten niin ei muka ole oikeutta saada isännöitsijän puhelinnumeroa?
Lisäksi minua pidettiin odottamassa jonkun asiaan kuulumattoman henkilön loman loppumista, eikä ohjattu asiaa isännöitsijälle. Kuvittelin siis sen lomalla olijan olevan sitten isännöitsijä, ja odotin kiltisti.
Katossani on havaittu jo kuivunut kosteusvario, eikä asian selvittäminen, eli kuka sen maksaa ja milloin saan sen maalauttaa/se maalataan meinaa oikein edistyä.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mietin tuossa, että oisko mun pitänyt kysyä heiltä, että "pitääkö mun uhata ampua sinut, jos et nyt anna sitä isännöitsijän numeroa?" Vai mitä mun ois pitänyt tehdä?
ap
Tällaisista äitini just hiiltyy. Sen mielestä tuossa ei ollut mitään ongelmaa. Jos se haluaa p*skakasana istua kun muut ei palvele sitä, niin kaikin mokomin, mutta mä en halua.Tuskin hiiltyy. Reagoi kuten tasapainoinen ihminen reagoi. On tietysti pahoillaan puolestasi (että olet noin sairas)
Kyllä hiiltyy. Hän alkaa huutaa minulle, miten en saa loukata niitä asiakaspalvelun ihmisiä, ja miten minun pitää ajatella sitä, mitä mieltä he minusta ovat ja miten se haittaa vain minua, jos olen hankala. Ai jaa? Kyllä,se on toisin päin, että nuo tässä mokasivat ja HE saavat ajatella, mitä minä ajattelen heistä ja että onko heillä enää töitä, jos osakkaita ja asiakkaita kohdellaan tuolla tavalla, eikä asiaa selvitetä?
Äitini on aivan wacko kuvitellessaan, että mun kannattaa nyt olla hillitty siksi, että he eivät suutu mulle.
Aivan sama.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mieltä äitisi olisi tästä?
No äidille ei voi kertoa. Ensin ois samaa mieltä mun kanssa, että ei toimittu oikein ei, ja siinä kohdassa kun mä en jättäisi asiaa siihen, alkaisi moite, että olen todella kamala heitä kohtaan. Voi uli uli ja nyyh. Enkä ole.
apÄitisi on ihana ihminen
Mutta sinä et tunnista vittuiluaTunnistin kyllä, mutta minusta kysymys oli relevantti. Jos äitini olisi aikoinaan tukenut minua KUN minä olen oikeassa, en vaatisi näitäkään ihmisiä nyt hoitamaan hommaa loppuun.
ap
Et sinä olisi vastannut kuten kieli poskella provosoitiin, jos olisit tajunnut, että sinulle nauretaan.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin hupaisaa miten äitihullu luulee muiden hiiltyvän. Ehei. Raivoomisesi on vain surkuhupaisaa. Kertoo sinun häiriintyneisyydestä
Äitini todellakin hiiltyy tällaisesta. Alkaa huutaa ja raivota minulle, jos kertoisin kaiken tämän, minkä tässä teille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äidille ei voi kertoa. Ensin ois samaa mieltä mun kanssa, että ei toimittu oikein ei, ja siinä kohdassa kun mä en jättäisi asiaa siihen, alkaisi moite, että olen todella kamala heitä kohtaan. Voi uli uli ja nyyh. Enkä ole.
Mutta sinä et tunnista vittuiluaTunnistin kyllä, mutta minusta kysymys oli relevantti. Jos äitini olisi aikoinaan tukenut minua KUN minä olen oikeassa, en vaatisi näitäkään ihmisiä nyt hoitamaan hommaa loppuun.
apEt sinä olisi vastannut kuten kieli poskella provosoitiin, jos olisit tajunnut, että sinulle nauretaan.
En ajatellut, että minulle nauretaan, vaan onhan se tosiaan naurettavaa, että äitini tulee tässä muillekin mieleen, koska hän osittain on riitoihin tai erimielisyyksiin tai loukkaamiseeni suhtautumiseni alkusyy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mietin tuossa, että oisko mun pitänyt kysyä heiltä, että "pitääkö mun uhata ampua sinut, jos et nyt anna sitä isännöitsijän numeroa?" Vai mitä mun ois pitänyt tehdä?
ap
Tällaisista äitini just hiiltyy. Sen mielestä tuossa ei ollut mitään ongelmaa. Jos se haluaa p*skakasana istua kun muut ei palvele sitä, niin kaikin mokomin, mutta mä en halua.Tuskin hiiltyy. Reagoi kuten tasapainoinen ihminen reagoi. On tietysti pahoillaan puolestasi (että olet noin sairas)
Kyllä hiiltyy. Hän alkaa huutaa minulle, miten en saa loukata niitä asiakaspalvelun ihmisiä, ja miten minun pitää ajatella sitä, mitä mieltä he minusta ovat ja miten se haittaa vain minua, jos olen hankala. Ai jaa? Kyllä,se on toisin päin, että nuo tässä mokasivat ja HE saavat ajatella, mitä minä ajattelen heistä ja että onko heillä enää töitä, jos osakkaita ja asiakkaita kohdellaan tuolla tavalla, eikä asiaa selvitetä?
Äitini on aivan wacko kuvitellessaan, että mun kannattaa nyt olla hillitty siksi, että he eivät suutu mulle.
Aivan sama.
ap
Ihan varmasti ei huuda. Katsoo kummastuen. Miettii miten uskaltaa reagoida...
Ei ole helppoa olla hullun äiti
Äitini suuttuu ja hiiltyy siitä, että minä kerron sen aspan olevan minusta pska ja ei-osaavaan hommiomaan. Mieletön loukkaus siis!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aivan sama.
apIhan varmasti ei huuda. Katsoo kummastuen. Miettii miten uskaltaa reagoida...
Ei ole helppoa olla hullun äiti
Ei, kyllä hän huutaa. Miksi kuvittelet, että äitini ei uskaltaisi reagoida minuun miten haluaa? Miksi hän jättäisi tunteensa minua kohtaan katselun tasolle?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEt sinä olisi vastannut kuten kieli poskella provosoitiin, jos olisit tajunnut, että sinulle nauretaan.
En ajatellut, että minulle nauretaan, vaan onhan se tosiaan naurettavaa, että äitini tulee tässä muillekin mieleen, koska hän osittain on riitoihin tai erimielisyyksiin tai loukkaamiseeni suhtautumiseni alkusyy.
ap
Eli et tunnista selvää vittuilua. Asperger?
Ei minun äitini minua pelkää. Hänhän on juuri se, jonka mielestä mä teen mitä äiti sanoo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEli et tunnista selvää vittuilua. Asperger?
Kyllä tunnistin, ja naurahdin kysymykselle. Mutta asiassa on samaan aikaan se vakavampikin puoli, eli että äitini oikeasti edelleen liittyy tähänkin tilanteeseen. Se on naurettavaa ja siitä saa tehdä pilaa. Naurattaa itseänkin hiukan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei minun äitini minua pelkää. Hänhän on juuri se, jonka mielestä mä teen mitä äiti sanoo.
ap
Niin, tämä. Eikö se ole vielä valjenut teille äidistäni? Normaali aikuinen, hän siis?
ap
Äitini mielestä minä teen asiat niin kuin hän sanoo.
ap
Tämmöiset tilanteet ovat herkullisia kohtia kiusata äitiä sillä, että enpäs teekään. Joskaan en nyt soita tästä äidille, koska en jaksa.
ap
On niin koomista, kun aikuinen ihminen, äiti, suuttuu siitä, kun mua kohdellaan huonosti, mulle.
ap
Eli jottei äiti suuttuisi, mulle, kun mua kohdeltiin huonosti, mun pitäisi niellä,se huono kohtelu. Nohou.
ao
Mulle on AIVAN SAMA, jos se asiakaspalvelu suuttuu mulle, itsepähän nyt mokasivat. Äitini mielestä mä häviän siinä jotain, jos he mokattuaan suuttuvat mulle 😂
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Tällaisista äitini just hiiltyy. Sen mielestä tuossa ei ollut mitään ongelmaa. Jos se haluaa p*skakasana istua kun muut ei palvele sitä, niin kaikin mokomin, mutta mä en halua.
Olisi pitänyt a) esittää asiansa rauhallisesti ja asiallisesti olematta kynnysmatto, ja b) ymmärtää että asiat eivät tapahdu just niin kuin sinä vaadit mutta tapahtuvat kuitenkin, jollakin aikataululla ja tavalla tai toisella. By the way, kynnysmattoja on sekä hiljaisia että huutavia ja meuhkaavia.
Zen-harjoitus: kannattaako huutaa ja meuhkata just niille ihmisille jotka mahdollisesti pystyvät sinua auttamaan?
Itseasiassa mä oikeastaan toivonkin, että se asiakaspalvelu suuttuu mulle, koska sen jälkeen paha olo ois heillä, eikä mulla yksin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tällaisista äitini just hiiltyy. Sen mielestä tuossa ei ollut mitään ongelmaa. Jos se haluaa p*skakasana istua kun muut ei palvele sitä, niin kaikin mokomin, mutta mä en halua.Olisi pitänyt a) esittää asiansa rauhallisesti ja asiallisesti olematta kynnysmatto, ja b) ymmärtää että asiat eivät tapahdu just niin kuin sinä vaadit mutta tapahtuvat kuitenkin, jollakin aikataululla ja tavalla tai toisella. By the way, kynnysmattoja on sekä hiljaisia että huutavia ja meuhkaavia.
Zen-harjoitus: kannattaako huutaa ja meuhkata just niille ihmisille jotka mahdollisesti pystyvät sinua auttamaan?
Kuule kun ne ei antaneet sitä numeroa vaikka ihan kauniisti koko ajan käyttäydyin, ymmärrätkö? Kyllä mä erotan huonon käytöksen hyvästä ja tiedän, ettei huonolla käytöksellä saa mitään aikaan. Ongelma oli se, että he eivät kauniisti kysyessäni antaneet sitä numeroa. Eivätkä suostuneet edes yhdistämään. Tajuatko?
ap
On jotenkin hupaisaa miten äitihullu luulee muiden hiiltyvän. Ehei. Raivoomisesi on vain surkuhupaisaa. Kertoo sinun häiriintyneisyydestä