Isännöintifirma kieltäytyy antamasta isännöitsijän puhelinnumeroa, minne voin valittaa?
Eli ymmärrän, että alkuun on ok puhua kiinteistösihteerin kanssa, tai jos asiat sujuvat, mutta jos osakas on tyytymätön asioiden hoitoon ja haluaisi selitttää tilanteen itse isännöitsijälle, ja on odottanut asian hoitoa 5.1. alkaen, niin miten niin ei muka ole oikeutta saada isännöitsijän puhelinnumeroa?
Lisäksi minua pidettiin odottamassa jonkun asiaan kuulumattoman henkilön loman loppumista, eikä ohjattu asiaa isännöitsijälle. Kuvittelin siis sen lomalla olijan olevan sitten isännöitsijä, ja odotin kiltisti.
Katossani on havaittu jo kuivunut kosteusvario, eikä asian selvittäminen, eli kuka sen maksaa ja milloin saan sen maalauttaa/se maalataan meinaa oikein edistyä.
Kommentit (186)
Ristus mikä kouhu! Jaksaa keuhkota mitättömästä asiasta kuin maailmanlopusta.
Mietin vain sillä tätä, että miten voin hyvillä mielin jatkaa asuntoni omistamista taloyhtiössä, jolla on tuollainen isännöintitoimisto, joka vallankäytöllään ESTI minua asioimasta taloyhtiölleni osoitetun isännöitsijän, tai muiden vastaajien kanssa? En voi. Siksi isännöitsijäntoimiston on muututtava, koska minä en tehnyt tuossa mitään väärää. He olivat väärässä, ja hoitivat tehtävänsä surkeasti. Ei osakas voi heidän kanssaan minkäänlaista yhteistyötä tehdä.
Tuollaiset asiakaspalvelijat soveltuvat ainoastaan toimeksiantojen vastaanottamiseen, alullelaittamiseen ja ylöskirjaamiseen, muuhun hommien hoitoon osakkaan varallisuuden hoitoon liittyvissä asioissa heitä ei pitäisi päästää. Saunavuorojen sopiminen on myös hyvä esimerkki hommien tasosta, jolle heidät voi päästää.
Mutta ei hoitelemaan MUN asunnon vaurioita. Eikä KENENKÄÄN muunkaan.
Tuo virhe olisi voinut maksaa minulle 800 euroa enkä minä asiakkaana halua, että on minun vastuullani tehdä asiakaspalvelunkin työt, eli vahtia, että he tietävät, mikä on oikein ja mikä on väärin. Eli kenelle mikäkin korjaus kuuluu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Asia ei suinkaan ole mitätön. On aivan yhtä helppoa osata asioita, kuin olla niissä pska tumpelo, kuten nämä sihteerit tuolla. Ei ole vaikeaa yhdistää osakas tekniselle isännöitsijälle. Eikä ole vaikeaa antaa sitä prkeleen isännöitsijän puhelinnumeroa, kun minä hoidan asiaani! Ja kun siinä on heillä mennyt jo viikkoja, eikä KUKAAN tiedä mitään! 😝
Kun kysyin miksi minulle ei anneta isännöitsijän puhelinnumeroa (tässä aivan lopussa, kun tilanne oli mennyt päin mäntyä asiakaspalvelussa), vastaus oli: hän on niin kiireinen ja on paljon kokouksissa. Vai niin. Vai että olen joku, joka en saa soittaa ihmiselle, joka on paljon kokouksissa? Eikö tämä firma tiedä, että puhelinteknologia on sen verran kehittynyttä, että kännyköissäkin on sellainen kokous moodi?
Minä haluan kaiken asioimisen olevan miellyttävää, ja se olisi jos nuo k*sipäät antaisivat ihmisten asioida. Muidenkin kuin aivovmmaisten sihteerien kanssa.
ap
Luultavasti tulen perimään samasta taloyhtiöstä lisää asuntoja, joten eroon he eivät ainakaan minusta pääse 😆 Sitä ennen kannattaa viilata ne toimintatavat, niin ei tarvitse sitten käyttää kenenkään aikaa tyhjään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia ei suinkaan ole mitätön. On aivan yhtä helppoa osata asioita, kuin olla niissä pska tumpelo, kuten nämä sihteerit tuolla. Ei ole vaikeaa yhdistää osakas tekniselle isännöitsijälle. Eikä ole vaikeaa antaa sitä prkeleen isännöitsijän puhelinnumeroa, kun minä hoidan asiaani! Ja kun siinä on heillä mennyt jo viikkoja, eikä KUKAAN tiedä mitään! 😝
Kun kysyin miksi minulle ei anneta isännöitsijän puhelinnumeroa (tässä aivan lopussa, kun tilanne oli mennyt päin mäntyä asiakaspalvelussa), vastaus oli: hän on niin kiireinen ja on paljon kokouksissa. Vai niin. Vai että olen joku, joka en saa soittaa ihmiselle, joka on paljon kokouksissa? Eikö tämä firma tiedä, että puhelinteknologia on sen verran kehittynyttä, että kännyköissäkin on sellainen kokous moodi?
Minä haluan kaiken asioimisen olevan miellyttävää, ja se olisi jos nuo k*sipäät antaisivat ihmisten asioida. Muidenkin kuin aivovmmaisten sihteerien kanssa.
ap
Sihteerien homma nimenomaan on olla kerberosseina ettei kaikki mielipuolet pääse läpi.
Vierailija kirjoitti:
Puolusta sä vain kaikkea p*skaa työntekoa, p*skoja toimintamalleja, p*skasti ne ymmärtäviä tai ne ymmärtää haluavia ja muuta surkeaa, se takaa, että ainakin sinun maailmasi pysyy sellaisena. Vai haluatko sinä oikein, että sua saakin kohdella huonosti? Sille ei tarvitse tehdä mitään? Haluatko tulla päin v***ua kohdelluksi? Oletko sä sen arvoinen, etkä sen, että muut osaisivat tehdä sinulle, niin kuin toivoisit heidän tekevän? Antaako asenteesi sinullekin oikeuden peitellä virheesi ja olla pyytämättä niitä anteeksi muilta?
ap
Ahaa, äitihullu on ottanut uuden kohteen kiusattavaksi. Ilmoitan asiattomaksi tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSihteerien homma nimenomaan on olla kerberosseina ettei kaikki mielipuolet pääse läpi.
Minä en ollut suinkaan vihainen siinä vaiheessa, kun pyysin numeroa, minäkin ymmärsin, että he ehkä ovat kokeneet ongelmia. Mutta se ei ole minun vikani, kun MULLA OIS OLLUT SILLE ISÄNNÖITSIJÄLLE V***U ASIAA. TAJUATKO?? ASIAA! Niin miten mä oisin voinut hoitaa tämän paremmin, että saan puhua isännöitsijän kanssa? Sen on oltava oikeuteni, tai todellakin tuo firma lentää, jos se on minusta kiinni.
Tässä riitelee vain asia, ei se, että ne työntekijät siellä olisivat keksineet olla mulkkuja. Silti he olivat. Ja sekään ei käy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, äitihullu on ottanut uuden kohteen kiusattavaksi. Ilmoitan asiattomaksi tämän.
Ei se taho ole täällä, ei tässä tarvitse heitä suojella millään tavalla. Itseäsikö tämmöinen oikeuksien vaatiminen itkettää?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua minussa itkettää? Oletko huonosti työsi hoitava matalan tason toimija vallankäyttäjä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en tehnyt siinä hommassa mitään väärää, ja sinä otat minut silti kiusattavaksesi. Sinä olet irl kiusaaja ja siksi poiatelet ketjujani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän ketju poistettaisiin, kun minä en tehnyt sitä isännöintifirmaa kohtaan MITÄÄN väärää? HE tekivät minua kohtaan. Eikä ole toimari vielä tarttunut toimeen hoitaakseen asian. I'm waiting...
ap
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi on just tällainen irl kiusaaja, joka käyttää valtaa tahoja, jotka eivät ole tehneet mitään väärää, mutta joiden siitä sanominen kutittaa hänen persettään, vastaan. Oikea pikkusielu, siis.
ap
Koska minä en tehnyt mitään väärää, eikä minulle pahoitella, niin minä saan raivota kohtelustani, jos minua huvittaa.
ap
Koska minä en tehnyt mitään väärää jaksan taistella vaikka maailman tappiin saadakseni sen perille, että he mokasivat ja odotan siitä kunnon selvitystä sekä pahoitteluja siltä, jonka vastuulla tuo mokailu oli. Eli firman toimitusjohtajalta. Aivan normaali kunnon firman toimintatapa. Jos ovat kunnon. Kohtahan SE katsotaan.
ap
Jos kaikki asiakkaat vatisivat noilta firmoilta jotain, niin jokainen saisi parempaa palvelua.
ap
Ja minä siis vaadin. Että asioitani hoitaa porukka, joka ei mokaile, tai jos mokailee, niin sitten annetaan siitä selvitys minulle, että tiedän, missä ovat heidän heikot kohtansa ja osaan jatkossa itse hoitaa sen osan. Eli sanoa jatkossa heille, mitä HEIDÄN pitää siinä kohdassa tehdä. Niin mulle ei käy näin heidän aknssaan uudelleen.
Mutta jos en saa selvitystä tapahtuneesta, niin sitten en voi tietää, miten itse vahdin asioitani jos se on heille vaikeaa.
ap
Tässähän sen just näkee, että kun heillä ei ole pelkoa perseessä, että asiakkaat oikeasti voisivat vaatiakin heiltä jotain, koska varsinaiset asiakkaat eivät voi heille oikein melkein mitään yksin ainakaan, niin sitten sinne pääsee toimitusjohtajiksikin sellaisia, joilla on ilmeisesti varaa ylenkatsoa valituksia, jossa he itse ovat toimineet heikosti, ei valittava taho.
ap
Ok, aamulääkkeet vielä ottamatta? Ihme keuhkoamista itsekseen. Tiedoksesi että olet todella rasittavaa ihmistyyppiä, tuollaiset "minulla on oikeus, koin vääryyttä, taistelen loppuun asti" vievät aikaa kaikelta oikealta työn tekemiseltä. Homma on jo hoitunut, palautteesi on otettu varmasti vastaan niin mitä jos antaisit olla?
Ei, vaan asia koski huoneistoni (ylin krs) katossa olleita kosteusvauriojälkiä. Se oli selvää alusta asti heillekin.
ap