Mitä annoitte miehillenne ystävänpäivälahjaksi?
Kokkasitteko herkkuaterian vai ostitteko jotain? Kotikutoinen pikkulahja vai isompaa ja kalliimpaa? Vai kukkia kenties?
Kommentit (32)
Mä en antanut mitään. Mies hoitaa meillä minulle lahjat. :)
Kokkasin miehen toiveen mukaan ja tein ekstrana pienen jälkkärin. Lahjaksi sai hyviä suklaita. :)
Vierailija kirjoitti:
Anteeks? Mies ostaa sulle, mutta sinä et sille??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän tässä haettiin :DHuutavaa epätasa-arvoa!
Vierailija kirjoitti:
suihinoton
Mikä lahja näin arkipäivänen juttu on? Mies vei lahjaksi roskapussin roskikseen? Vähän nyt naiset sitä mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt vähän outoo, että naiset odottaa saavansa miehiltä sormuksia ja koruja ja ties mitä ystävänpäivänä, mutta itse ei vaivaudu edes tulppaanipukettia Prismasta hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama mitä viime vuonnakin. Anaalinvalkaisu ja vyölaukku.
Montako vyölaukkua sille on kertyny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt vähän outoo, että naiset odottaa saavansa miehiltä sormuksia ja koruja ja ties mitä ystävänpäivänä, mutta itse ei vaivaudu edes tulppaanipukettia Prismasta hankkimaan.
Onko sinulla paljonkin kokemuspohjaa mitä kaikki naiset odottaa?
Me ei harrasteta ystävänpäivää, vaikka mies onkin paras ystäväni. Ostin kuitenkin ärrältä kaksi nougatsydäntä, joista hän sai lähes vapaaehtoisesti antaa toisen minulle.
Parhaille ystävilleni lähetin sähköpostikimppatervehdyksen ja yhdeltä ystävältäni sain postikortin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta, koska miehet ja naiset on erilaisia näissä asioissa. Miehelle riittää se suihinotto, mutta naisia pitää palvoa lähes toisena päivätyönään ja se pitää osoittaa lahjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta, koska miehet ja naiset on erilaisia näissä asioissa. Miehelle riittää se suihinotto, mutta naisia pitää palvoa lähes toisena päivätyönään ja se pitää osoittaa lahjoilla.
Terv. nimim. Ihmissuhteista kokemusta vain netin välityksellä
Minä kokkasin ja syötiin hyvä illallinen.Mies oli saunaan laittanut kynttilät,oli jalkakylpy ja hieronta sekä pieni pullo kuohuvaa.Meille jo perinteiksi muodostunut ystävänpäivän vietto...hemmottelua puolin ja toisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla paljonkin kokemuspohjaa mitä kaikki naiset odottaa?
Siinähän ei muuten lue että "kaikki naiset". Mutta joo, on mulla aika paljon kokemusta siitä, mitä keskiverto nainen tuppaa odottamaan.
- toisessa ketjussa mamma marisee, että patalaput ja -kinnas on paska lahja, korut ja kukat ois ollu parempi
- naispuoliset ystäväni odottavat miehiltään koruja tai kylpyläpaketteja, vähintäänkin kukkia ja suklaata lahjaksi
- miespuoliset ystäväni kertovat naisensa odottavan koruja tai kylpyläpaketteja, vähintäänkin kukkia ja suklaata lahjaksi
- työpaikalla tästä keskusteltiin kahvipöydässä, ja sielläkin vallitsi yleinen konsensus asiasta: naiset haluavat koruja lahjaksi, mutta eivät ole valmiita ostamaan miehilleen oikein mitään
Niin ja olen siis nainen.
Minä en ostanut mitään, mies osti minulle kukkia. Ei lahjojen tarvitse mennä tasan. Mies on onnellinen kun saa ilahduttaa ja minä olen huono keksimään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ostanut mitään, mies osti minulle kukkia. Ei lahjojen tarvitse mennä tasan. Mies on onnellinen kun saa ilahduttaa ja minä olen huono keksimään mitään.
Miksei tarvitse mennä?
En mitään. Ystävänpäivä on naurettava ja pelkästään materialistinen juhla, niinku joulu ja Suomeen rantautunut halloween..
En mitään.