Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko soveliasta lähestyä kiinnostavaa naista arkisessa tilanteessa?

Vierailija
06.09.2023 |

Oletetaan että tavallinen mies jolla käytöstavat ja sosiaaliset taidot.

Onko soveliasta lähestyä kiinnostavaa naista arkisessa tilanteessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tule lähestyä naista missään tilanteessa.

Vierailija
2/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisesti lähestyminen on ok, mutta kaikenlainen ehdottelu ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Se mikä on ongelma: Jos nainen antaa pakit niin ihan järkyttävän moni jää jankkaamaan MIKSI tai alkaa painostamaan sekä haistattelemaan. Tuo on se ongelma, ei lähestyminen

Vierailija
4/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järkevä mies pysyy kaukana naisista.

Vierailija
5/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on soveliasta lähestyä arkisessa tilanteessa, jos toinen on vastaanottavainen eli ilmaisee nonverbaalisesti (esim. katse, hymy) tai verbaalisesti (esim. tervehdys) huomanneensa sinut ja suhtautuvansa positiivisesti keskustelun avaukseen. Itse rupattelen todella usein ventovieraiden ihmisten kanssa ja he alkavat jutella minulle, koska otan helposti katsekontaktia ja hymyilen vieraille ihmisille.

Jos tarkoitit lähestymisellä sellaista, minkä toivoisit kehittyvän kipinäksi teidän välillänne, on toivottavaa että osaat todella hyvin lukea sosiaalisia tilanteita. Ja koska kysyt tuollaista asiaa täällä, minulla on vahva epäilys, että niin ei ole.

Vierailija
6/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan, jos oot Jason Momoa. Rydmanit älkööt vaivautuko.

Vierailija
7/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei saa missään nimessä lähestyä missään tilanteessa, eikä ainakaan alkaa jutella, ja jos jutteleekin niin ei ainakaan missään nimessä sellaisia kysymyksiä kuin "Mistä olet?". Kaikki tämä on mikroaggressiota.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/10/22/mista-sa-oot-kotoisin-viisi-ra…

Vierailija
8/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on. Se mikä on ongelma: Jos nainen antaa pakit niin ihan järkyttävän moni jää jankkaamaan MIKSI tai alkaa painostamaan sekä haistattelemaan. Tuo on se ongelma, ei lähestyminen

En suostunut pakkeihin ja sinnikkäästi pyysin kahville. Sain naisen treffeille ja ollaan oltu yhdessä jo viisi vuotta. Miten voit antaa pakit jos et edes tiedä millainen ihminen on? Pitää antaa mahdollisuus

Vierailija
9/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostunut pakkeihin ja sinnikkäästi pyysin kahville. Sain naisen treffeille ja ollaan oltu yhdessä jo viisi vuotta. Miten voit antaa pakit jos et edes tiedä millainen ihminen on? Pitää antaa mahdollisuus

Voi apua...

Vierailija
10/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan...

Vierailija
11/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ei, koska ap on friikki, joka ei osaa käyttäytyä normaalisti missään tilanteessa. Se "lähestyminenkin" lienee munanheiluttelua.

Vierailija
12/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa käyttäytyä, älä tule lähelle.

Vierailija
13/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että tarvitsisin luvan normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen.

Vierailija
14/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet teette tätä? Ettekö van tajua että ei se vastaus siitä jankkaamalla muutu? Annatte itsestänne vaan nolon sosiopaatin kuvan.

Vierailija
15/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkisesti lähestyminen on ok, mutta kaikenlainen ehdottelu ei

Arkisesti lähestyminen sellaisessa paikassa, missä nainen voi helposti poistua tilanteesta, on ok.

Eli ei esim. niin, että nainen istuu bussissa ikkunan vieressä ja istut siihen viereen käytäväpaikalle "mukavasti juttelemaan arkisia asioita". 

Vierailija
16/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin että samassa työmatkabussissa ängetään päivittäin viereen ja ihoon kiinni eikä sanota mitään. Been there

Vierailija
17/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kyllä, mua on lähestytty "arkisessa tilanteessa", olin menossa kauppaan. Annoin pakit, mutta kiusallisilta tilanteilta en ole välttynyt, koska käymme samassa lähikaupassa ja törmäämme usein. Ehkä vika on minussa, mutta se tuntuu jotenkin inhottavalta.

Toisen kerran mies pyysi mua kaljalle kämpilleen. Olin juuri myynyt sille komennusmiehelle ylihintaan kännykänlaturin. No, tätä sankaria en ole sen jälkeen nähnyt ja hyvä niin.

Jostain syystä kaikki miehet haluavat tarjota mulle aina kaljaa. Oon vissiin sen verran pubiruusun näköinen 😂.

Vierailija
18/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Fernando Torres, niin sitten.

Muuten ei ole niin väliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi