Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isännöintifirma kieltäytyy antamasta isännöitsijän puhelinnumeroa, minne voin valittaa?

Vierailija
15.02.2018 |

Eli ymmärrän, että alkuun on ok puhua kiinteistösihteerin kanssa, tai jos asiat sujuvat, mutta jos osakas on tyytymätön asioiden hoitoon ja haluaisi selitttää tilanteen itse isännöitsijälle, ja on odottanut asian hoitoa 5.1. alkaen, niin miten niin ei muka ole oikeutta saada isännöitsijän puhelinnumeroa?
Lisäksi minua pidettiin odottamassa jonkun asiaan kuulumattoman henkilön loman loppumista, eikä ohjattu asiaa isännöitsijälle. Kuvittelin siis sen lomalla olijan olevan sitten isännöitsijä, ja odotin kiltisti.
Katossani on havaittu jo kuivunut kosteusvario, eikä asian selvittäminen, eli kuka sen maksaa ja milloin saan sen maalauttaa/se maalataan meinaa oikein edistyä.

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap näet oman roolisi tässä maailmassa? Oletko se joka huomaa vääryydet ja virheet ja vaatii sitten järkähtämättä oikaisua,moninkertaista anteeksipyyntöä ja syyllusten rankaisemista? Toimitko aina noin? Olitko jo koulussa samanlainen? Mistä köytöjsesi kumpuaa?

Reagoit hyvin henkilökohtaisesti virheeseen jota ei ole tarkoitettu sellaiseksi

Oletko kuullut sellaisesta kuon vaativa persoonallisuus? Tiedätkö mistä se syntyy? Voisitko ajatella hakevasi apua itsellesi että et jumiutuisi erilaisiin vääryyksiin? Elämässä pitäisi ola muutakin.

Näen roolini nauttia elämästäni. Miten nautin siitä, kun minut jätetään täysin avuttomaan tilaan omien asioitteni edistämisen suhteen?

Mulle, taloyhtiölle, tulevalle asukkaalleni ja urakoitsijoilleni KAIKILLE oli etu, jos katto saataisiin maalattua ennen kuin urakkani on ohi. Urakkani, joka ei sinänsä liittynyt katon kosteusjälkiin mitenkään.

Isännöitsijän toimisto tiesi, että tässä on tällainen "ulottuvuus". Koska oletan maalaamisen tilaamisen olleen halvinta ja helpointa näin. Myös suorittamisen. Mulle, asukkaalle, KAIKILLE.

Ja sitten joudun epäilemään, että tämä ei onnistu, ja syypää on se vttun sihteeri lopulta. Ensin ajattelin, että asiat vain menevät hitaasti, mutta ei ollut edes siitä kyse.

Haluan nauttia elämästäni, en jakaa maapalloa tuollaisten tunareitten kanssa. OPPIKOOT nyt tästä, että osakkaalle on annettava puheyhteys ISÄNNÖITSIJÄÄN.

ap

Vierailija
182/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap näet oman roolisi tässä maailmassa? Oletko se joka huomaa vääryydet ja virheet ja vaatii sitten järkähtämättä oikaisua,moninkertaista anteeksipyyntöä ja syyllusten rankaisemista? Toimitko aina noin? Olitko jo koulussa samanlainen? Mistä köytöjsesi kumpuaa?

Oletko kuullut sellaisesta kuon vaativa persoonallisuus? Tiedätkö mistä se syntyy? Voisitko ajatella hakevasi apua itsellesi että et jumiutuisi erilaisiin vääryyksiin? Elämässä pitäisi ola muutakin.

Kyllä hän terapiassa käy, mutta ei siitä ole apua hänelle, koska hän on narsisti. Kaikki muut ovat hänen mielestään väärässä ja kaikkien muiden pitäisi kumartaa häntä. Narsisti ei juuri koskaan parane, koska ei vain näe itsessään mitään vikaa. Eli kyllä tänne tulee vielä monia vuosia näitä sekopäisiä aloituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ollut tosi harmissani, jos en ois saanut katon maalausta ennen kuin urakkani päättyy. Se ois suoraan sanoen vtuttanut minua. Mutta jos se ois ollut "pakollista", ainoa vaihtoehto, niin pakkohan se ois ollut hyväksyä.

Nyt sen sijaan se menasi mennä reisille, sillä minut pidettiin poissa hoitamasta omaa asiaani.

ap

Vierailija
184/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän terapiassa käy, mutta ei siitä ole apua hänelle, koska hän on narsisti. Kaikki muut ovat hänen mielestään väärässä ja kaikkien muiden pitäisi kumartaa häntä. Narsisti ei juuri koskaan parane, koska ei vain näe itsessään mitään vikaa. Eli kyllä tänne tulee vielä monia vuosia näitä sekopäisiä aloituksia.

On ollut apua, enkä ole narsisti. Sanoinhan, että pystyn ärsyyntymään tästä jo paljon maltillisemmin, kuin ilman terapiaa. Teille ei vain oikeuksistanne kiinnipitäminen ole mahdollisuus. Olette luusereita.

ap

Vierailija
185/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin urakoitsijalleni hänen lopulta saatua tilauksen, että meinasin, että ellen ois torstaina saanut isännöitsijää kiinni, sanoa asiakaspalveluun, että "mä ammun sut ellen saa nyt sitä isännöitsijän puhelinnumeroa", niin tämä repesi nauramaan :D

ap

Vierailija
186/186 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en joutunut uhkamaan pyssyllä :)

ap