Haluaisin pukeutua ekstranaisellisesti, oikein jotain pitsiä tai röyhelöä mutta aina tulee nolo olo jos on vähänkin siihen suuntaan :(
En nyt mihinkään verkkaireihin pukeudu nytkään mutta miten tämä silti tuntuu näin vaikealta...
Kommentit (84)
Millainen hame sopii converseihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle tulee nolo olo? Kokeile valita yksi vaatekappale, joka on supernaisellinen ja yhdistät sen asuun, joka on muuten tosi simppeli. Vaikka musta, yksinkertainen kynähame ja valkoinen pitsinen yläosa. Tai suorat housut ja pusero, jossa on röyhelöä.
En tiedä, hävettää ja tuntuu että ihmiset kattoo että mikä toikin on olevinaan.
Kuka katsoo? :) Kokeile vain rohkeasti. Jos jokin yhdistelmä ei tunnu hyvältä, ainahan voit palata entiseen tyyliin.
2 & 5
No kyllä olen joskus saanut pukeutumisestani ihmetteleviä katseita tai jotain rumaa on sanottu suoraankin. Vaikka siis sinänsä ihan asiallisesti olen pukeutunut vaikka mekkoon terassille niin se oli vain joillekuille sellaista kulmien nostamisen arvoista hymistelyä.
Kannattaako välittää kateellisten junttien mielipiteistä? Elät vain kerran. Ajattele kuinka sinua harmittaa vanhainkodissa kun et nuorena pukeutunut juuri kuten olisit halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään pukeutua paljon mekkoihin, ja joskus jotkut kommentoivat vähän ikävästi. Esimerkiksi menin kavereitteni kanssa syömään, niin sanottiin että ei me kyllä mihinkään kauhean hienoon ravintolaan olla menossa. Mekko ei ollut kyllä mikään juhlamekko... Ja tuntuu juhlissakin jotenkin ylipukeutuneelta,, jos on tosiaan juhlamekko päällä, kun kovin moni ei sellaisia pidä (ainakaan minun lähipiirissä). No, käytän silti mieluummin kauniita vaatteita, kuin sellaisia mistä en pidä. Olkoon muut mitä mieltä hyvänsä.
Pidä pintasi. Mekkoja on monenlaisia ja melkein jokaiseen tilanteeseen löytyy sopiva mekko. Ihmeellistä kommentoida toisen vaatteita syömään mennessä. Juhlamekossa saa syödä vaikka nakkikopperolla jos haluaa.
Feministi ainoastaan haluaa että ketään ei laiteta tiettyyn muottiin ja lokeroida vaan saa pukeutua kuten haluaa. Ennen ei naiset saanut käyttää housuja, ja nykyään naiset todellakin saa, ja voimme siitä kiittää vain feministejä.