Onko kohtalotovereita: halusit eron, exä löysi uuden heti ja näyttää onnelliselta, itse onnettomana etsit ja etsit uutta?
Kommentit (28)
Olin tyytyväinen, kun eksä löysi uuden.
Yritä olla positiivinen toisen puolesta ja lopeta nuo negatiiviset ajatukset
Halusit eron, mutta silti seuraat eksän tekemisiä?
Turhaudut siitä, kun eksällä menee ihan hyvin?
Miksi sitä uutta pitää etsiä? Etkö vain olisi onnellinen ihan itsesi kanssa.
Olin iloinen, kun lasteni isä löysi uuden. Olin häissä ja niin oli myös vanhin lapsemme. Tänäkin jouluna kahviteltiin yhdessä.
Olisi painajaismaista, jos entinen aviopuoliso edelleen vahtisi minua aiheettomasti mustasukkaisena. Nyt hän vahtii uutta vaimoaan. Ihmettelen, miten hän kestää sitä mustasukkaisuutta. Minä en kestänyt.
Exä näyttää onnelliselle uuden kanssa ja minä olen erittäin onnellinen kun pääsin hänestä eroon. Vaikka olen itse sinkkunainen.
Toisinpäin, mä löysin heti uuden, esillä kesti kauemmin. Vaikutti kyllä aika turhautuneelta. Nyt melkein 20 v myöhemmin on hänkin rauhoittunut jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Exä näyttää onnelliselle uuden kanssa ja minä olen erittäin onnellinen kun pääsin hänestä eroon. Vaikka olen itse sinkkunainen.
Sama homma. Yhteydenotot lopulta loppuivat, kun löysi uuden kumppanin. Todella positiivista itseäni ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä uutta pitää etsiä? Etkö vain olisi onnellinen ihan itsesi kanssa.
Samaa mieltä.
Ja kysyisin myös että miksi se exä ei saa löytää uutta ja olla onnellinen jos ei sinulle kelvannut? Oletko mustasukkainen vielä jos ei kerran muutkaan saa häneen koskea?
Miksi seuraat exän tekemisiä? Jokin syyhän sille eroamiselle oli.
Halusit exastä eroon, mutta nyt ottaa pattiin, kun hän menee elämässä eteenpäin. Sinä kuitenkin sait mitä halusit eli pääsit siitä exästä eroon, joten mikä nyt on vikana?
Sait mitä halusit, mutta siltikin vaan valitat? Oletko koskaan tyytyväinen elämääsi?
Teet niin tai näin, niin aina on väärinpäin.
Mieluummin niin, koska sitten on pienempi vaara, että exä jää roikkumaan perään tai alkaa ruinaa takaisin.
Mun miehelläni olikin yllättäen jo uusi valmiina kun erottiin.
Ei harmittanut, nautin 3v parista ihanasta laastarista ja löysin paljon upeamman kumppanin. Heillä riitaisa suhde ja vaatimaton elämä kohta 30v, meillä seesteinen ja rakastava, taloudellisesti turvattu 27v
Älä välitä. Eksäsi ei osaa olla yksin ja on heti ottanut laastarisuhteen. Ei ole tervettä.
Nauti nyt vapaudestasi ja tutustu itseesi uudelleen. Mieti mitä oikeasti haluat elämältä ja tulevalta kumppanilta.
Minkä takia sä sitä exää kyttäät? Mitä sillä on väliä, mitä se tekee ja miten sillä menee?
Anna olla, lakkaa seuraamasta sen elämää ja keskity omaasi. Vanhassa roikkumalla et koskaan pääse eteenpäin.
Huh