Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesvauvat parisuhteessa

Typeryydestäsakotetaan
06.02.2018 |

En varmasti ole ainut jota ihmetyttää naiset jotka parisuhteessa sietävät miesvauvoja, eli miehiä jotka eivät tee mitään, valittavat ja syövätkin ainoastaan jotain mautonta makaronimössöä. Ja sitten nämä naiset vielä perustavat perheen näiden isojen vauvojen kanssa ja ihmettelevät kun on raskasta kun äijä on kuin vetelä taikina joka ei tee mitään. Tai korkeintaan saa itsensä raahattua töihin ja loppuaika meneekin sitten soffalla tai tietokoneella samalla valittaen että missä makaronimössö ja puhtaat kalsarit.

Mikä teitä vaivaa? Olen ihan kyllästynyt kuuntelemaan naisten valitusta, kun se unelmien miesvauva ei muuttunutkaan mieheksi perheenlisäyksen johdosta. Eikö mikään hälytyskello soi että älä tee perhettä laiskan taikinan kanssa?? Ennemmin olisin yksin kun katselisin kotonani moista riippakiveä.

Kommentit (529)

Vierailija
121/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi piru! Tämän ketjun kuvausten perusteella vaikuttaa siltä että minulla on avovaimona miesvauva :O

Sulla on naisvauva. Kyllä niitäkin on, mutta harvinaisempia ovat. Äidit eivät yleensä passaa tyttäriään ihan pilalle.

Naisvauvat on harvinaisempia siksi, että sinä tällä palstalla mieluummin ilottelet miesvihallasi tehtailemalla näitä ketjuja, joissa sana "miesvauva" toistuu noin 15 kertaa. Ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Let's be real. Enemmän on naisvauvoja kuin miesvauvoja, sillä enemmän on talouksia mies tekee töitä ja nainen loikoilee ja shoppailee netissä.

Miksi et tehtaile ketjuja näistä naisista, vaan ainaisen vihasi ja halveksuntasi kohteena ovat miehet? Se, että sinulla on miesten kanssa mennyt huonosti, ei ole mikään yleinen fakta.

Toi on aika urbaanilegendaa että mies elättää vaimoa joka makaa kotona ja shoppsailee miehen rahat. Oikeassa elämässä en tunne edes yhtäkään lapsia hoitamassa olevaa naista joka kaataisi kotityöt yksin miehen niskaan.. Saati sitten että työtön vaimo ilman lapsia ei tekisi kotona mitään. Joopajoo.

Vierailija
122/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi piru! Tämän ketjun kuvausten perusteella vaikuttaa siltä että minulla on avovaimona miesvauva :O

Sulla on naisvauva. Kyllä niitäkin on, mutta harvinaisempia ovat. Äidit eivät yleensä passaa tyttäriään ihan pilalle.

Naisvauvat on harvinaisempia siksi, että sinä tällä palstalla mieluummin ilottelet miesvihallasi tehtailemalla näitä ketjuja, joissa sana "miesvauva" toistuu noin 15 kertaa. Ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Let's be real. Enemmän on naisvauvoja kuin miesvauvoja, sillä enemmän on talouksia mies tekee töitä ja nainen loikoilee ja shoppailee netissä.

Miksi et tehtaile ketjuja näistä naisista, vaan ainaisen vihasi ja halveksuntasi kohteena ovat miehet? Se, että sinulla on miesten kanssa mennyt huonosti, ei ole mikään yleinen fakta.

Sinä olet misogynisti. Ei yksikään tumtemani nainen loikoile ja shoppaile netistä. Shoppailevat kyllä, mutta omilla rahoillaan. Siinä missä miehetkin laittavat rahansa autoihinsa ja harrastuksiinsa.

Yksikään tuntemasi nainen; mikäs yhteiskunnallinen mittari sinä kuvittelet olevasi?

Toki minä olen misogynisti, mutta jos sinua sanoo miesvihaajaksi niin johan on helvetti irti. Tämä koko ketjuhan on nimenomaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tunnista tuota sinunkaan väitettä yleiseksi faktaksi. Olisiko sinulla laittaa viitteitä tutkimuksiin, jossa nähdään kuinka suuri osa naisista Suomessa elää työttöminä miehensä siivellä? Jätetään äitiyslomat ja vanhempainvapaat pois tästä jos nainen vielä palaa työelämään lasten tultua tarpeeksi vanhoiksi päiväkotiin. Sillä mä en tunne ainuttakaan perhettä jossa kumpikin ei olisi töissä. Toki äidit ovat enemmän kotona kun lapset ovat pieniä, mutta olen käsittänyt, etteivät isät ole pitäneet tätä kohtuuttomana. Kai he ovat olleet itseki sitä mieltä, ettei vauvaa voi jättää päiväksi yksin kotiin. Hetkellistä työttömyyttä toki on, mutta sitä sattuu sekä miehille että naisille.

Vierailija
124/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Aloittajan asenne on ruma ja aihe on tehty lähinnä pilkkaamistarkoituksessa. Sellaisia ei olekaan kuin "miesvauvat". On olemassa miehiä jotka ovat aktiisia ja niitä jotka ovat passiivisia. Jos nainen ottaa puolisokseen miehen joka on suhteen alusta lähtien passiivinen, on vika 100% naisen oma! Jos on passiivisen kelpuuttanut, sitten passiivisen kanssa eläköön, ei ole yhtään varaa valittaa.

Jos taas mies on suhteen alussa aktiivinen ja muuttuu suhteen aikana passiiviseksi, syyt löytyvät parisuhteesta! Se ei ole mikään asia mikä vain tapahtuu, vaan syy/seuraus ketju on sen nähtävillä jolla on ymmärrystä nähdä nenäänsä pitemmälle.

Väitän että suurimmassa osassa tapauksista, jopa 95%:ti vika on naisessa! Miehet ajattelevat hyvin suoraviivaisesti ja käytännönläheisesti. Jos nainen päsmäröi suhteessa, miehet, vaikka he voisivat nujertaa naisen lähes sormia napsauttamalla, eivät sitä kuitenkaan tee. Mies ei halua riitaa vaan luonnostaan ennemminkin väistyy. Mitä enemmän nainen päsmäröi, sitä enemmän mies väistyy. Lopulta ollaan tilanteessa jossa nainen valittaa että mies ei tee mitää ja hän tekee kaiken!

Nainen on alun alkujaan halunnut päteä ja ottaa hommat hoitaakseen, suomeksi lakaissut miehen syrjään, johon mies suostuu, ei heikouttaan, ja ihan tietoisella päätöksellä, välttääkseen taistelun naisen kanssa. Näin nainen on saantu vallan perheessä, vallan jota on toivonut, mutta loppujen lopuksi nainen, vaikka on saanutkin haluamansa, ei ole saanut mitään mitä olisi toivonut.

Naisille vihjeeksi että antakaa sen miehen olla oma itsensä ja tehdä asiat omalla tavallaan. Ei pienintäkään arvostelua tai neuvomista saatia asiaan puuttumista. Arvostakaa ja kunnioittakaa, vaikka siihen ei aina syytä olisikaan. Näin mies ei tee päätöstä vetäytyä ja hän pysyy onnellisena ja aktiivisena osapuolena parisuhteessa. Pahin asia minkä nainen voi miehelle sanoa on: MINÄ NÄYTÄN MITEN SE TEHDÄÄN!!! Tämän jälkeen nainen saakin tehdä sitten hommansa kuten parhaaksi näkee!

Kukaan mies ei moista katsele eikä ryhdy asian takia riitelemään vaan väistyy. Väitän että lähes poikkeuksetta ne naiset jotka sanovat että mies muuttui suhteen aikana saamattomaksi, ovat itse syyllisiä tilanteeseen. Miestä ei tarvitse nolata tai häpäistä kuin kerran tai pari ja tämä lumipallo alkaa vieriä rinnettä alas, koko ajan kasvaen ja kasvaen. Suurin osa naisista ei vain edes ymmärrä että se todellinen syyllinen tilanteeseen löytyykin sieltä peilin edestä...

Sä saat miehet kuulostamaan tosi hankalilta ja käsiteltäviltä. Vätykset tietysti ovatkin, mutta kaikki miehet eivät onneksi ole sellaisia. Niiden vätystenkin kanssa pärjää, kun kouluttaa kuin kaksivuotiasta: kaksi vaihtoehtoa, ei perääntymismahdollisuutta.

Yksinkertaiselle mielelle ovat yksinkertaisetkin asiat hankalia käsitellä.

Vierailija
125/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAPUHETTA!

Vierailija
126/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joillekin miehille pitää leikkiä jotain äitiä. :D Eivät osaa itse tehdä edes ruokaa tai siivota jälkiään. Ja taantuvat muutenkin pikkulapsiksi, joita pitää vahtia, ja joille pitää asettaa rajoja. 

Vierailija
127/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Aloittajan asenne on ruma ja aihe on tehty lähinnä pilkkaamistarkoituksessa. Sellaisia ei olekaan kuin "miesvauvat". On olemassa miehiä jotka ovat aktiisia ja niitä jotka ovat passiivisia. Jos nainen ottaa puolisokseen miehen joka on suhteen alusta lähtien passiivinen, on vika 100% naisen oma! Jos on passiivisen kelpuuttanut, sitten passiivisen kanssa eläköön, ei ole yhtään varaa valittaa.

Jos taas mies on suhteen alussa aktiivinen ja muuttuu suhteen aikana passiiviseksi, syyt löytyvät parisuhteesta! Se ei ole mikään asia mikä vain tapahtuu, vaan syy/seuraus ketju on sen nähtävillä jolla on ymmärrystä nähdä nenäänsä pitemmälle.

Väitän että suurimmassa osassa tapauksista, jopa 95%:ti vika on naisessa! Miehet ajattelevat hyvin suoraviivaisesti ja käytännönläheisesti. Jos nainen päsmäröi suhteessa, miehet, vaikka he voisivat nujertaa naisen lähes sormia napsauttamalla, eivät sitä kuitenkaan tee. Mies ei halua riitaa vaan luonnostaan ennemminkin väistyy. Mitä enemmän nainen päsmäröi, sitä enemmän mies väistyy. Lopulta ollaan tilanteessa jossa nainen valittaa että mies ei tee mitää ja hän tekee kaiken!

Nainen on alun alkujaan halunnut päteä ja ottaa hommat hoitaakseen, suomeksi lakaissut miehen syrjään, johon mies suostuu, ei heikouttaan, ja ihan tietoisella päätöksellä, välttääkseen taistelun naisen kanssa. Näin nainen on saantu vallan perheessä, vallan jota on toivonut, mutta loppujen lopuksi nainen, vaikka on saanutkin haluamansa, ei ole saanut mitään mitä olisi toivonut.

Naisille vihjeeksi että antakaa sen miehen olla oma itsensä ja tehdä asiat omalla tavallaan. Ei pienintäkään arvostelua tai neuvomista saatia asiaan puuttumista. Arvostakaa ja kunnioittakaa, vaikka siihen ei aina syytä olisikaan. Näin mies ei tee päätöstä vetäytyä ja hän pysyy onnellisena ja aktiivisena osapuolena parisuhteessa. Pahin asia minkä nainen voi miehelle sanoa on: MINÄ NÄYTÄN MITEN SE TEHDÄÄN!!! Tämän jälkeen nainen saakin tehdä sitten hommansa kuten parhaaksi näkee!

Kukaan mies ei moista katsele eikä ryhdy asian takia riitelemään vaan väistyy. Väitän että lähes poikkeuksetta ne naiset jotka sanovat että mies muuttui suhteen aikana saamattomaksi, ovat itse syyllisiä tilanteeseen. Miestä ei tarvitse nolata tai häpäistä kuin kerran tai pari ja tämä lumipallo alkaa vieriä rinnettä alas, koko ajan kasvaen ja kasvaen. Suurin osa naisista ei vain edes ymmärrä että se todellinen syyllinen tilanteeseen löytyykin sieltä peilin edestä...

Sä saat miehet kuulostamaan tosi hankalilta ja käsiteltäviltä. Vätykset tietysti ovatkin, mutta kaikki miehet eivät onneksi ole sellaisia. Niiden vätystenkin kanssa pärjää, kun kouluttaa kuin kaksivuotiasta: kaksi vaihtoehtoa, ei perääntymismahdollisuutta.

Yksinkertaiselle mielelle ovat yksinkertaisetkin asiat hankalia käsitellä.

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että monet miehet ovat hyvin yksinkertaisia. Eri mieltä olen siitä, että tuollaisen yksinkertaisen miehen käsittely olis hankalaa vain yksinkertaiselle ihmiselle - tätä todistaa jo se, että erityisopettajilla pitää olla todella paljon erityisiä keinoja saada niitä yksikinkertaisia lapsia oppimaan jotain. 

Vierailija
128/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun olen luullut, että olet niin kauan itse lapsi, kunnes saat oman. Huojentava uutinen tai havainto.

Vierailija
129/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama kirjoittaja, joka valitti että "Unelmien mies syö minut vararikkoon"?

Vierailija
130/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapset paistaa pullaa mieslapsilleen ja ulisee. 

Vierailija
131/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolääkäri kirjoitti:

Tuo oli just niin hyvin kirjoitettu, että kyllä mies sitä ruokaa tekisi, kunhan se vain kelpaisi! Mutta kun ota huomioon tuo ja en tykkää tuosta ja tuo on epäterveellistä eikä tuota noin kuulu valmistaa...

Ja ihan sama aika monessa kotihommassa. Eli "tee niin kuin haluat, kunhan se on minun tavallani tehty".

Väitätkö, että miehille kelpaa kaikki ruoka, mitä nainen laittaa? Ei tasan kelpaa. Ja kun ei kelpaa, lopettako nainen herne nenässä ruuan laittamisen kokonaan? Niinpä. Miksi sitten mies käyttäytyy näin lapsellisesti, ellei ole miesvauva? "Yhyy, en sitten tee yhtään mitään enää ikinä kun kerran ei kelpaa!  Kyllä pitää mun laittaman ruispuuron kelvata vaikka oletkin keliaakikko! Ja koska en saa pyyhkiä pöytäluutulla lattioitakin, niin tee sitten itse!!!"

Tuo on ihan tasan sitä vauvamaista käytöstä.

Vierailija
132/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tosiaan tässä asiassa ongelma. Suurin osa naisista haluaa vakaan parisuhteen, miehen ja lapsen ennen kolmeakymppiä, ja nuoruuskin pitäisi siinä ehtiä viettämään. No, näitä naisia on väijymässä vaikka minkälaisia häntäheikkejä ja pelimiehiä, joten valinta on vaikeaa. Hyväkin valinta voi osoittautua huonoksi.

Vierailija
133/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aina pitäneet haasteellisista koulutusprojekteista. Pitää sopivasti lupailla tapojen parantamista, mutta pitää tiukasti kiinni omista tavoita. 😝

Vierailija
134/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaa että mies on kuin pikkulapsi niin pitäisi ihan jokaisen siskon katsoa vaan itse siihen peiliin. Sitä otetaan kaikenlaista retkua nurkkiin,  Vanhemmiten toiset oppii mutta ei kaikki

Vierailija
135/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaa että mies on kuin pikkulapsi niin pitäisi ihan jokaisen siskon katsoa vaan itse siihen peiliin. Sitä otetaan kaikenlaista retkua nurkkiin,  Vanhemmiten toiset oppii mutta ei kaikki

Monet pariutuvat jo nuorena, jolloin molemmat ovat monella tapaa keskenerisiä vielä. Sitä kuvittelee, että molemmat myös kehittyvät ja aikuistuvat kasvaessaan ja varttuessaan, mutta valitettavasti näin ei aina käy. Ja jostain kumman syystä se kiukuttelevan ja laiskottelevan teinin asteelle jäävä puolisko on useimmiten mies.

Vierailija
136/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet pariutuvat jo nuorena, jolloin molemmat ovat monella tapaa keskenerisiä vielä. Sitä kuvittelee, että molemmat myös kehittyvät ja aikuistuvat kasvaessaan ja varttuessaan, mutta valitettavasti näin ei aina käy. Ja jostain kumman syystä se kiukuttelevan ja laiskottelevan teinin asteelle jäävä puolisko on useimmiten mies.

Näin siis naisten näkökulmasta.

Vierailija
137/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on keskitysleiri, jonka komentoorana hääri Justiina, joka tietää miltä kodin tulee näyttää. Se on äideiltä perittyä ja sen näkemyksen jakaa lähes koko hameväki.

Mies selviäisi koko höskästä vähemmällä, mutta kun pitää olla se förmyntäri. Miksi pitää?

Vierailija
138/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin joku teki tästä aiheen!

Vierailija
139/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siis naisten näkökulmasta.

Näin siis ihan kenen hyvänsä täysikasvuisen ja -järkisen ihmisen näkökulmasta. Henkilö, joka ei kykene ottamaan aikuisen paikkaa tai vastuuta mistään vaan joka haluaa vain oleilla ja pelailla, ei ole kasvanut tasavertaiseksi puolisoksi saati kelvolliseksi vanhemmaksi. Hän on auttamatta jäänyt keskentekoiseksi. Mietipä nyt ihan rauhassa ja kiihkoilematta, kummalle tämä on perinteisesti ollut (ja vanhojen käytänteiden myötäaallokossa on edelleen) helpompaa ja luontaisempaa?

Todellakin olisi suotavaa, että jos toinen osoittautuu tuollaiseksi kehityksessä korkeintaan teinin asteelle jumahtaneeksi yksilöksi, ymmärrettäisiin olla lisääntymättä.

Vierailija
140/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti on keskitysleiri, jonka komentoorana hääri Justiina, joka tietää miltä kodin tulee näyttää. Se on äideiltä perittyä ja sen näkemyksen jakaa lähes koko hameväki.

Mies selviäisi koko höskästä vähemmällä, mutta kun pitää olla se förmyntäri. Miksi pitää?

Kerro lisää kotioloistasi... Miksi kuvittelet, että kokemuksesi on yleistettävissä koskemaan kaikkia ihmisiä ja heidän parisuhteitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän