Paljonko menee rahaa autoon?
Paljonko sinulta menee rahaa autoon.Polttoaine ja kaikki muut kulut.
Kommentit (12)
Ehkä nelisen sataa kk. Autolaina hieman alle 250e kk. Polttoaineet 80e kk. Trafin maksut alle 100e vuosi. Vakuutuksista en tiedä,ne menee suoravelotuksena. Kotona ilmanen pysäköinti,töissä ilmanen pysäköinti. Pesen auton omalla pihalla. En parkkeeraa ikinä maksullisiin parkkipaikkoihin.
Dieseliä menee 100 litraa kuukaudessa, eli näillä hinnoilla 250e/kk.
Verot on 74e/kk.
Vakuutuksena osakasko 45e/kk.
Katsastus 60e/vuosi
Eli loppusummana n. 375e/kk.
Renkaat tietty siihen päälle, mutta ei ole nyt lähivuosien ostolistalla, molemmat renkaat on tosi hyvät. Mitään isoja remppoja en ala ennustamaan, mutta perushommat mies tekee itse. Osat on halpoja.
Edellisen auton osalta laskin, että kokonaiskustannukseni oli 0,36 euroa per km. Vuodesta riippuen ajokilometrejä tuli 15000-30000. Eniten ajettuina vuosina osa kilometreistä oli kilometrikorvauksellista ajoa ja kilometrikorvaus omalta kohdaltani oli suurempi kuin todelliset kuluni.
Mulla on 2 autoa. Niiden kulut verot+vakuutukset on yhteensä 90e kuussa. Bensat sit ajettujen kilsojen mukaan.
Vuodessa noin 500e ja bensat noin 800e.
Vierailija kirjoitti:
Edellisen auton osalta laskin, että kokonaiskustannukseni oli 0,36 euroa per km. Vuodesta riippuen ajokilometrejä tuli 15000-30000. Eniten ajettuina vuosina osa kilometreistä oli kilometrikorvauksellista ajoa ja kilometrikorvaus omalta kohdaltani oli suurempi kuin todelliset kuluni.
Mistä sä kopiot tuon vastauksesi?
Lopetin auton pidon 3 vuotta sitten. Nyt tiedän paljonko autoon ei mene rahaa. Summa on 6000e/v. Sen verran enemmän saan nyt lyhennettyä asuntolainaa.
Ei mulla ole autoa
💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥
0 euroa.