Jos sinulla olisi oma naisluola
Kommentit (375)
Siellä on 4 kaapillista kankaita, 1 lankoja, 4 laatikollista nappeja ja nauhoja ja noin 3 hyllymetriä ompeluun liittyviä kirjoja ja lehtiä. Lisäksi kunnon pöytä kankaiden leikkaamiseen, saumuri, peittari ja ompelukone ikkunaseinustalla rinnakkain. Silityslauta ja -rauta löytyvät myös (tai oikeastaan se kai on nimeltään höyryasema). Lisäksi on nojatuoli, pieni pöytä läppärille ja kaiuttimet.
Naiscaveni voisi olla nimeltään buduaari. Mulla se pursuisi kaikenlaista kaunista: koruja, hörselöitä, hattuja, ylellisiä aamutakkeja, tuoksuja, kirjoja, kukkia, tauluja, soittimia, tuoksuja, kuppeja. Kaiken keskellä upottava sohva ja paljon erivärisiä tyynyjä
Seinät hyllymetreittäin laatukirjallisuutta ja iso nojatuoli valaisimineen lukemiseen, mukava villamatto. Erillinen taso tuoleineen tuhansien palojen palapelejä varten. Läppäri. Flyygeli. Pieni viinikaappi jossa kuivaakin kuivempaa skumppaa. Kahvinkeitin.
Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo. Siellä on mm. pari kirjahyllyllistä täynnä kirjoja, mukava sohva, paljon huonekasveja, pelikonsoleita ja iso kasa pelejä niille(kerännyt jo lapsesta asti). Ihana pehmeä matto. Säädettävä valaistus. Kissalle raapimapuu ja oma peti. Minijääkaappi jossa kylmää vettä.
Lähinnä rentoudun siellä kirjoja lueskellen ja pelejä pelaillen.
Minun vaimolla on oma naisluola. Kun rakennettiin talo ,niin hän sanoi että tällä lainarahalla haluaa oman huoneen missä on hänen omat jutut ja sellainen oma paikka. Olin ok. Se tehtiin. hänellä on siellä myös satoja kirjoja, Vinyylisoitin ja kasa levyjä, iso divaani, oma valaistus ja pelikonsoni. Kun hän tarvitsee sen sen omanajan arjesta, niin sinne hän menee. Siellä rentoutuu ilman häiriötä. Kun hän menee kammioonsa, niin en ole ikinä häirinnyt häntä. Saa olla ja nauttia omasta jutustaan. Arvostan hänen omaa juttuaa ja hän arvostaa myös minun, vaikka miesluolaa ei olekaan. Jos katson jalkapalloa, niin ei hän tule hokemaan mitään. Tällaiset asiat on hienoja.
Viihtyisä. Pehmeitä muotoja, maanläheisiä värejä ja valoisa tila. Ei ollekaan luolamainen ja synkkä. Mukavat lepotuolit, sohva ja päivävuode, jossa on ihanaa ottaa vaikka päivätorkut, eli kauneusunet. Muutama viherkasvi ja joskus leikkokukka-asetelmia maljakoissa (vaikka ruusuja). Vaaleat, kevyet verhot ikkunoissa ja ransklaiset ovet vievät pienelle parvekkeelle. Minijääkaapissa aina kuohuvaa valmiina nautittavaksi.
Kevyttä luettavaa (kirjoja, lehtiä), musiikkia, tv ja toimiva netti.
Tässä toimivia ratkaisuja mukavan ja viihtyisän naisluolan kokoamiseen.
Uusin x-box ja hyvä pöytätietokone. Valtava telkkari. Mukava sohva, jossa voi pelailla ja katsella leffoja tai vaikka nukkua. Pehmeä matto. Hyvät kajarit josta kuunnella musaa ja vahvari kitaransoittoa varten. Jääkaappi, jossa kivennäisvettä ja kaljaa.
Ja juu, olen nainen. 😁
Minä ap haluaisin jotain edellisten vastaajien tapaista. En ole asunut täysin yksin, ja asunnot on sisustettu käytännöllisesti. En omista omaa mökkiä enkä huonetta.
Kun ostimme tämän ensimmäisen oman asuntomme, mietin jo kivoja juttuja kuten maalattuja kuvioita seiniin. Niitä ei kuitenkaan tullut toteutettua.
Nyt mies on ilmoittanut, että hän varaa pian pois muuttavan lapsen huoneen ( pienen ja vaurastomaisen) itselleen ja harrastusvälineilleen. Siitä vaan, mutta olen alkanut kaivata omaa tilaa, aikuisen leikkimökkiä. Tekisin siitä jotain aivan mieletöntä. Pukeutuisin siellä hauskasti ja tai överisti. Kirjoittaisin lastenkirjoja, opiskelisin rauhassa, tekisin enemmän käsitöitä ja muita projekteja.
Minulla on osuus kahdesta perikunnan paikasta, jotka aion joskus muuttaa rahaksi ja ostaa yksiön tai hyväkuntoisen mökin. Asun saariston liepeillä, joten mökkejä riittää. Ikävä kyllä hinnat ovat melko suolaisia.
Sellaiseen lähimökkiin olisi mukava sulkeutua viikonloppuisin. Mies saisi tulla metsästämään, kalastamaan ja harrastamaan hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi naistorni. Katsoisin tähtiä ja sinertävää vettä.
Näen mielessäni kauniin taulun, julisteen tai kirjan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo. Siellä on mm. pari kirjahyllyllistä täynnä kirjoja, mukava sohva, paljon huonekasveja, pelikonsoleita ja iso kasa pelejä niille(kerännyt jo lapsesta asti). Ihana pehmeä matto. Säädettävä valaistus. Kissalle raapimapuu ja oma peti. Minijääkaappi jossa kylmää vettä.
Lähinnä rentoudun siellä kirjoja lueskellen ja pelejä pelaillen.Minun vaimolla on oma naisluola. Kun rakennettiin talo ,niin hän sanoi että tällä lainarahalla haluaa oman huoneen missä on hänen omat jutut ja sellainen oma paikka. Olin ok. Se tehtiin. hänellä on siellä myös satoja kirjoja, Vinyylisoitin ja kasa levyjä, iso divaani, oma valaistus ja pelikonsoni. Kun hän tarvitsee sen sen omanajan arjesta, niin sinne hän menee. Siellä rentoutuu ilman häiriötä. Kun hän menee kammioonsa, niin en ole ikinä häirinnyt häntä. Saa olla ja nauttia omasta jutustaan. Arvostan hänen omaa juttuaa ja hän arvostaa myös minun, vaikka miesluolaa ei olekaan. Jos katson jalkapalloa, niin ei hän tule hokemaan mitään. Tällaiset asiat on hienoja.
Kadehdin. Oma luolani voisi olla myös minimalistinen, mutta kauempana kuten opiskelija-asunto jossain kaupungissa. Ap
Siellä olisi sohvasänky, jossa kuitenkin myös petivaatteet. Iso työpöytä, jonne voisi jättää kaikenlaista keskeneräistä tekelettä, taidetta tai ompeluksia. Siinä olisi myös siisti virtapiste, jossa olisi kaikki mahdolliset laturit. Tilaa mun peliläppärille. Juoksumatto. Itse suunniteltu valaistus, kaukosäätimellä. Matala kiinteä kaapisto kaikelle rojulle. Iso huonekasvi. Pimennysverhot. Iso peili. Jalkakylpyallas. Äänentoistojärjestelmä ja lempitauluni. Pehmeä villamatto. Äänieristys. Merinäköala.
Vierailija kirjoitti:
Seinät hyllymetreittäin laatukirjallisuutta ja iso nojatuoli valaisimineen lukemiseen, mukava villamatto. Erillinen taso tuoleineen tuhansien palojen palapelejä varten. Läppäri. Flyygeli. Pieni viinikaappi jossa kuivaakin kuivempaa skumppaa. Kahvinkeitin.
Siinäpä se.
Todellakin. Otan tän kans ja lisäsiipeen vielä tuolla aiemmin hahmotellun ompelutilan.
Se olisi minimaalisesti ja makuni mukaan sisustettu yksiö, jossa olisi käytännöllistä tilaa myös harrastusvälineilleni. Kukaan ei tulisi sinne sotkemaan. Minulla olosi siellä hyvin vähän kotitöitä, vain omani ja laittaisin ruokaa vain itselleni, vain kun olisi nälkä ja pesisin vain omat pyykkini. Vetäytyisin sinne aina, kun muualla ei olisi osattu huolehtia omista asioista ja niitä olisi yritetty vierittää minulle tehtäväksi.
Jos en saa luolaa ennen eläkettä, voisin elää miehen kanssa jossain palvelutalossa osan aikaa naapureina. Kävisimme treffeillä toistemme luona. Mmm..
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi minimaalisesti ja makuni mukaan sisustettu yksiö, jossa olisi käytännöllistä tilaa myös harrastusvälineilleni. Kukaan ei tulisi sinne sotkemaan. Minulla olosi siellä hyvin vähän kotitöitä, vain omani ja laittaisin ruokaa vain itselleni, vain kun olisi nälkä ja pesisin vain omat pyykkini. Vetäytyisin sinne aina, kun muualla ei olisi osattu huolehtia omista asioista ja niitä olisi yritetty vierittää minulle tehtäväksi.
Juuri näin.
Ap.
Mökkiluolassa olisi myös hyvä, kosteat löylyt antava hirsisauna. Se olisi mieluiten mummolamaisen rustiikki, miellyttävän hämärä ja kodikas.
Ap
Lähinnä rentoudun siellä kirjoja lueskellen ja pelejä pelaillen.