Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesvauvat parisuhteessa

Typeryydestäsakotetaan
06.02.2018 |

En varmasti ole ainut jota ihmetyttää naiset jotka parisuhteessa sietävät miesvauvoja, eli miehiä jotka eivät tee mitään, valittavat ja syövätkin ainoastaan jotain mautonta makaronimössöä. Ja sitten nämä naiset vielä perustavat perheen näiden isojen vauvojen kanssa ja ihmettelevät kun on raskasta kun äijä on kuin vetelä taikina joka ei tee mitään. Tai korkeintaan saa itsensä raahattua töihin ja loppuaika meneekin sitten soffalla tai tietokoneella samalla valittaen että missä makaronimössö ja puhtaat kalsarit.

Mikä teitä vaivaa? Olen ihan kyllästynyt kuuntelemaan naisten valitusta, kun se unelmien miesvauva ei muuttunutkaan mieheksi perheenlisäyksen johdosta. Eikö mikään hälytyskello soi että älä tee perhettä laiskan taikinan kanssa?? Ennemmin olisin yksin kun katselisin kotonani moista riippakiveä.

Kommentit (529)

Vierailija
521/529 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vaimoja jotka syyttää kaikesta miehen ei hänelle sopivasta käytöksestiä ettei mies ole saanut seksiä? vaikka seksin jälkeen tulisi riita niin mies käyttäytyy siksi sillai. Nainen ei yksinkertaisesti osaa ajatella että hän itse on osallisena riidassa ja voi aiheuttaa miehelle tunteen joka ei saa miestä käyttäytymän kuten hän haluaisi. Tai miestä vain tympäsee kun heillä oli riita. Yleensähän kaikki puolustavat kyllä itseään. Suuttumukseen voi olla monia syitä pelosta lähtien sivusyitä väsymys tms. Miten käyttäydytte kun vaimo tulee valittaan että taas käyttäydy noin kun et ole saanu? sanotteko aina että no siks just käyttäydyn noin miettimättä asiaa laajemmalti?

Vierailija
522/529 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla vaimoja jotka syyttää kaikesta miehen ei hänelle sopivasta käytöksestiä ettei mies ole saanut seksiä? vaikka seksin jälkeen tulisi riita niin mies käyttäytyy siksi sillai. Nainen ei yksinkertaisesti osaa ajatella että hän itse on osallisena riidassa ja voi aiheuttaa miehelle tunteen joka ei saa miestä käyttäytymän kuten hän haluaisi. Tai miestä vain tympäsee kun heillä oli riita. Yleensähän kaikki puolustavat kyllä itseään. Suuttumukseen voi olla monia syitä pelosta lähtien sivusyitä väsymys tms. Miten käyttäydytte kun vaimo tulee valittaan että taas käyttäydy noin kun et ole saanu? sanotteko aina että no siks just käyttäydyn noin miettimättä asiaa laajemmalti?

Ei mun vaimo tee tuollaista, fiksu ja jalat maassa oleva ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/529 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän vaan pelaa koneella jotain räiskintäpelejä. Ei tee mitään kotitöitä tai miestentöitä

Vierailija
524/529 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko päivän vaan pelaa koneella jotain räiskintäpelejä. Ei tee mitään kotitöitä tai miestentöitä

Mitä ovat miestentyöt?

Vierailija
525/529 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on se, kun nämä naiset tulevat vaikka palstalla väittämään, että mitään merkkejä ei ollut ennen lasten hankkimista. Selitellään että ikinä ei voi tietää. Eikä kuulemma ole mitään hyötyä arvioida etukäteen mitään, koska kyllähän minäkin kasvoin äidiksi lapsen tultua. Tämä maa on ilmeisesti täynnä miehiä, jotka ovat kypsiä ja vastuullisia ennen perheenlisäystä, ja sitten vain luovuttavat. 

Vierailija
526/529 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muuttuu lapsekis siinä vaiheessa jos ei tee kaikkea mitä nainen vaatii niin kuin nainen vaatii että naisen ei itse tarvi tehdä mitään. Naisen pitää saada vain olla ja nauttia niin kuin lapset mutta naista ei saa sanoa lapseksi

Vierailija
527/529 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä merkit näin, mutta olin nuori ja sinisilmäinen. Luulin kai "pelastavani" vähän huono-osaisen reppanan normaaliin elämään. Että kyllä se sitten muuttuu kun lapsiakin tulee ja vastuu kasvaa. Onhan hänen kasvettava siinä mukana, varsinkin kun näin itsekin vannoo.

No ei kasvanut. En silti vain itseäni syyttäisi, kyllä sillä katteettomia lupailevalla miehelläkin vastuunsa on.

Vierailija
528/529 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan tuossa valitsee miehen rahat eli koska mies tuo rahaaa kotiin ja antaa naisen päättää, niin tilannehan on naiselle ihanteellinen.

Mitkä rahat?

Vierailija
529/529 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi