Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesvauvat parisuhteessa

Typeryydestäsakotetaan
06.02.2018 |

En varmasti ole ainut jota ihmetyttää naiset jotka parisuhteessa sietävät miesvauvoja, eli miehiä jotka eivät tee mitään, valittavat ja syövätkin ainoastaan jotain mautonta makaronimössöä. Ja sitten nämä naiset vielä perustavat perheen näiden isojen vauvojen kanssa ja ihmettelevät kun on raskasta kun äijä on kuin vetelä taikina joka ei tee mitään. Tai korkeintaan saa itsensä raahattua töihin ja loppuaika meneekin sitten soffalla tai tietokoneella samalla valittaen että missä makaronimössö ja puhtaat kalsarit.

Mikä teitä vaivaa? Olen ihan kyllästynyt kuuntelemaan naisten valitusta, kun se unelmien miesvauva ei muuttunutkaan mieheksi perheenlisäyksen johdosta. Eikö mikään hälytyskello soi että älä tee perhettä laiskan taikinan kanssa?? Ennemmin olisin yksin kun katselisin kotonani moista riippakiveä.

Kommentit (529)

Vierailija
41/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan tuossa valitsee miehen rahat eli koska mies tuo rahaaa kotiin ja antaa naisen päättää, niin tilannehan on naiselle ihanteellinen.

Usein tuo koko homma lähtee siitä, että nainen ryhtyy kantamaan miehen tavaroita roskiin, koska ne eivät sovi yhteiseen kotiin. Muutamassa vuodessa koko koti on naisen näköinen, sieltä ei löydy mitään miehestä muituttavaa. Vain tietokone on miehen maailma. Eipä ihme, että mies viihtyy pelailemassa.

Voitko valaista, mikä ihmeen hokema nykyään on, että vain mies tuo rahaa kotiin...

Kun työllisyysaste naisilla on parempi, kuin miehillä, eikä sitä voi perustella myöskään palkkaerolla, kun naisten ja miesten palkkataso on lähes sama.

Jos nainen kantaa miehen tavarat roskiin, niin se jos mikä kertoo miehen avuttomuudesta ja kyvyttömyydestä.

Vierailija
42/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä siinä jos tykkää avuttomasta kumppanista, joka ei osaa oikein mitään. Jos suhde toimii, niin eihän asia kenellekään ulkopuoliselle kuulu.

Valitettavasti kuuluu. Ensin vuosikymnen valitetaan miesvauvasta ja sitten keksitään suhteen parannus! Vauva! Ja sitten valitetaan koko lähipiirille kun hoidettava onkin"yhtäkkiä" kaksi vauvaa. Valitettavasti kukaan lähipiirissä ei pidä tilannetta mitenkään yllättävänä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeryydestäsakotetaan kirjoitti:

En varmasti ole ainut jota ihmetyttää naiset jotka parisuhteessa sietävät miesvauvoja, eli miehiä jotka eivät tee mitään, valittavat ja syövätkin ainoastaan jotain mautonta makaronimössöä. Ja sitten nämä naiset vielä perustavat perheen näiden isojen vauvojen kanssa ja ihmettelevät kun on raskasta kun äijä on kuin vetelä taikina joka ei tee mitään. Tai korkeintaan saa itsensä raahattua töihin ja loppuaika meneekin sitten soffalla tai tietokoneella samalla valittaen että missä makaronimössö ja puhtaat kalsarit.

Mikä teitä vaivaa? Olen ihan kyllästynyt kuuntelemaan naisten valitusta, kun se unelmien miesvauva ei muuttunutkaan mieheksi perheenlisäyksen johdosta. Eikö mikään hälytyskello soi että älä tee perhettä laiskan taikinan kanssa?? Ennemmin olisin yksin kun katselisin kotonani moista riippakiveä.

Olin joskus nuori ja hölmö. Seurustelin tällaisen mieslapsivätyksen kanssa jonka elämä pyöri ruuan, seksin ja pelien ympärillä! Käytiin tekemässä pakollinen leipätyö ja heti kotiin tullessa oikopäätä sohvalle röhnöttämään! Netflix päälle ja leffa pyörimään. Sipsipussi kaivetaan esiin ja murustellaan niitä sohvalle. Sitten leffan jälkeen sipsinrasvaisilla sormilla näpyttelemään tietokonetta. Peli päälle ja kuulokkeet korville. Alkaa WoW:n tai minkälie pelin ryhmätaistelut. Ikää on jo kolmekymmentä ja eletään kuin lapset. Siivoaminen ja kodinhoito oli yksin minun vastuulla.

Mulle riitti ja lopulta lähdin suhteesta. Ei enää ikinä.

Hyvä sinä kun rohkenit tekemään päätöksen :)!

Vierailija
44/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä sivuaako tämä edes aihetta,mutta oon alkanu tunteen itteni kans joksikin äitihahmoksi oman mieheni kanssa.Tekee paljon kotona,käy töissä Mutta raha-asioissa täysin edunvalvottava.En jaksais olla edes siinä asiassa pomo/äiti. Aikusten ihmisten pitäis yhdessä osata pyörittää arkea kokonaisuutena...

Vierailija
45/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin herää kysymys minkä APtä vaivaa? Katkeruus?

Lähinnä sääli naisia kohtaan jotka valittavat ja valittavat mutta eivät tee asioille mitään. Ensin valitetaan miesvauvasta ennen perheenlisäystä ja sitten ihmetellään perheenlisäyksen jälkeen ettei se aikuinen vauva muuttunutkaan mieheksi perheen myötä. Tuskastuttavaa kuunnella iänikuista narinaa, eikö järki sano ettei suhde toimi, en ymmärrä. Ja sitten vielä tehdään lapsia ja sama valitus vaan jatkuu, ihan kuin lapsi korjaisi tilanteen.... Ap

Kuten täälläkin on jo sanottukin, ennen lasten tekemistä ei useinkaan voi tietää, millaiseksi mies heittäytyy. Ihan normaalin oloiset miehet taantuvat vauvoiksi, kun oikea sellainen tulee perheeseen. Niin monesti nähty. Miten tuohon ennakolta voi varautua? Kerro!

Jaa-a, miten olisi keskustelu oman puolison kanssa? Ihan rehellisesti voisi kysyä että mistä nyt tulee ja kertoa havainnoista ilman saarnaamista. Jospa vauva-aika on miehelle vaikeaa eikä hän kehtaa puhua siitä kanssasi koska äideillä on usein muutakin puuhaa tuoreen vauvan kanssa. Joskushan mies voi kokea jäävänsä ulkopuolelle kun äidin ja vauvan side on niin vahva.

Minä kyllä yritin keskustella, mutta miten keskustella vauvan kanssa? Vauva ei tajua eikä pysty, vauvalle on ylivoimaista käyttäytyä aikuisen tavoin. Ja sama miesvauvan. Edellisessä se on luonnollista, jälkimmäisessä tapauksessa ei ole. 

Enkä tosiaan olisi ikinä tehnyt lasta tuollaisen kanssa, joka on henkisesti itsekin lapsen tasolla.

Kurja asia on, että niitä miesvauvoja on niin paljon, osalla naisista biologinen kello saa sivuuttamaan järjen aiheelliset varoitukset.

Jätä se. Parempi yksin kuin riippakiven kanssa. Pahoittelen, mutta vähän kyllä ihmettelen miten et huomannut että mies on henkisesti lapsi ennen lapsen tekemistä.... Lapsi on aika iso päätös elämässä, sitä ei pitäisi tehdä jos ei tunne puolisoaan lainkaan... Ei kukaan ihan yhtäkkiä muutu täysjärkisestä miehestä lapsen tasolle, uskottelet vaan itsellesi että niin muka on, enpä usko.

Vierailija
46/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli valehdellut eron jälkeen, että oli miesvauva vaikka tein täyttä työpäivää ja opiskeli samalla akateemista tutkintoa. Olin vaan yksinkertaisesti niin uupunut iltaisin, että olisin halunnut vähän huomiota ja iltapalan eteeni.

Ilmeisesti se oli liian raskasta kotona olevalle ja työtävieroksuvalle eksälle....erohan siitä tuli vaikka oli pienet lapset jne. No nyt olen valmistunut ja hyvä isä lapsille, eksä joutui ottamaan ekan vastaan tulleen äijän taloutta pyörittääkseen. Pahaksi onneksi miehellä ei ollut koulutusta ja lähti opiskelemaan ja eksä joutui menemään töihin elättääkseen heitä. Ai että sitä vahingoniloa!

Joten omien kokemusten perusteella annan piutpaut naisten miesvauvahöpinöille.

Vierailija
47/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se miehen (miesvauvan) vika, jos nainen nai ja tekee lapsen hänen kanssaan. Tuskin kukaan näistä miesvauvoista pakottaa tai raiskaa ketään. Näissä tapauksissahan mies ei esitä mitään mitä ei ole, eli nainen näkee millainen mies on ja silti vinkuu naimisiin, tekee lapsen ja sitten ihmettelee miksi mies ei muutu

Vierailija
48/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan tuossa valitsee miehen rahat eli koska mies tuo rahaaa kotiin ja antaa naisen päättää, niin tilannehan on naiselle ihanteellinen.

Usein tuo koko homma lähtee siitä, että nainen ryhtyy kantamaan miehen tavaroita roskiin, koska ne eivät sovi yhteiseen kotiin. Muutamassa vuodessa koko koti on naisen näköinen, sieltä ei löydy mitään miehestä muituttavaa. Vain tietokone on miehen maailma. Eipä ihme, että mies viihtyy pelailemassa.

Höpötihöps! Ei se välttämättä ole miehelle temppu eikä mikään olla siivoamatta itse sisustamiaan tiloja tai olla hoitamatta itse varta vasten haluamiaan lapsia. Meillä vieläpä mies raijaa kotiin viherkasveja, koska niitä "pitää olla" ja koska sen äiti harrasti niitä - mutta ei se niitä hoida, olettaa, että mua jotenkin mystisesti kiinnostaa, aika rumia ruppanoitahan nuo on. Kyllä se tietokoneella pelaaminen on paljon viihdyttävämpää ja mukavampaa kuin siivoaminen, siksihän mieskin siellä viihtyy. Ja eipä ole kukaan meillä ole raahannut korkeajännityksiä roskiin, paljon enemmän vie miehen kamat kaappitilaa kuin mun, mutta silti se joskus kehtaa minun harrastusvälineistä märistä. Eiköhän se todellinen syy vauvailun takana ole ihan puhdas evvk.

Vierailija
49/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se miehen (miesvauvan) vika, jos nainen nai ja tekee lapsen hänen kanssaan. Tuskin kukaan näistä miesvauvoista pakottaa tai raiskaa ketään. Näissä tapauksissahan mies ei esitä mitään mitä ei ole, eli nainen näkee millainen mies on ja silti vinkuu naimisiin, tekee lapsen ja sitten ihmettelee miksi mies ei muutu

Mistä noin avuttomia miehiä tulee, jotka pakotetaan naimisiin tai perheenisäksi? Kyse on elämän suurimmista valinnoista, joihin nämä miehet vain vastentahtoisesti ajautuvat? Missä selkäranka ja oma tahto? Miten ihmeessä aikuinen voi olla noin vastuuton? Ai niin, koska nainen päättää ja hoitaa?

Vierailija
50/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä oli valehdellut eron jälkeen, että oli miesvauva vaikka tein täyttä työpäivää ja opiskeli samalla akateemista tutkintoa. Olin vaan yksinkertaisesti niin uupunut iltaisin, että olisin halunnut vähän huomiota ja iltapalan eteeni.

Ilmeisesti se oli liian raskasta kotona olevalle ja työtävieroksuvalle eksälle....erohan siitä tuli vaikka oli pienet lapset jne. No nyt olen valmistunut ja hyvä isä lapsille, eksä joutui ottamaan ekan vastaan tulleen äijän taloutta pyörittääkseen. Pahaksi onneksi miehellä ei ollut koulutusta ja lähti opiskelemaan ja eksä joutui menemään töihin elättääkseen heitä. Ai että sitä vahingoniloa!

Joten omien kokemusten perusteella annan piutpaut naisten miesvauvahöpinöille.

Toimivan ja terveen oloinen suhde ollut teillä. NOT. Toivottavasti lapset selviävät ilman suurempia vahinkoja kahden henkisesti taantuneen aikuisen taistelutantereella.

Vierailija
51/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt jos joku nainen taantuisi vauvaksi joka töiden jälkeen hyppäisi loppuillaksi sohvalle laiskottelemaan ja huutelisi sieltä välillä että "sano vaan kulta jos voin auttaa jossain". Kukaan ei mies suostuisi siihen että olisi itse vastuussa kodin -ja lastenhoidosta ja nainen olisi vain se joka "auttaa" jos mies erikseen sitä pyytää.

Ei me naisetkaan suostuta siihen, eihän?

Vierailija
52/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies dinkkuvaiheessa voi tehdä puolet kotona, muttei nostakaan panostaan lainkaan, kun muututaan perheeksi, saattaa vähentääkin, kun naisella on turvallisesti pallo jalassa. Ja kyllä vauvamies voi haluta lapsia jopa enemmän kuin nainen, muttei sitten käytännössä haluakaan hoitaa.

Vierailija
53/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt jos joku nainen taantuisi vauvaksi joka töiden jälkeen hyppäisi loppuillaksi sohvalle laiskottelemaan ja huutelisi sieltä välillä että "sano vaan kulta jos voin auttaa jossain". Kukaan ei mies suostuisi siihen että olisi itse vastuussa kodin -ja lastenhoidosta ja nainen olisi vain se joka "auttaa" jos mies erikseen sitä pyytää.

Riippuu siitä paljon nainen tienaa yhteiseen pottiin rahaa.

Vierailija
54/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin nähdä sen päivän kun nainen synnytyksen jälkeen heittäisi lapsen miehelle ja sanois että hoida sä tää mähän tein jo suurimman työn tässä, sano jos tarviit apua joskus niin voin ehkä kerran pari joustaa tyttöjen illasta ja uhrautua yheks illaks

:'--------DDD

Vierailija
55/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailen juuri nyt miestä joka ei vaikuta pelkältä miesvauvalta vaan miesvauvalta joka on kasvanut jossain sivistyksen ulkopuolella. Miehellä ei ole mitään käsitystä kuinka elää.ns normaalia elämää. Ei maksa laskuja, ei siivoa, tiskaa, pyykköä.. minun vuoksi on nyt yrittänyt mutta hankalaa se on kun mies ei ole koskaan joutunut opettelemaan näitä taitoja. Esimerkiksi jos kokkaa sen harvan kerran, ei huomaa miten pöydät jää täyteen roskia ja mies syökin todella harvoin ellei saa ruokaa valmiina eteen. Mies on muutenkin täysin ulkoapäin ohjautuva, ei tavallaan osaa tehdä mitään itse ja käytännön älyä ei ole ollenkaan. Pahinta on se että tyyppi on kärsinyt tosissaan parisuhteen puutteesta ja kokee olevansa laiminlyöty kun ei ole löytänyt naista. Olen yrittänyt avata hänelle tätä asiaa, että ei kukaan ihminen halua parisuhteeseen ihmisen kanssa joka ei osaa pitää huolta itsestään. Ja miksi tapailen tyyppiä? Koska seksi on aivan uskomatonta ja mies on äärettömän kuuma :D parasta seksiä mitä olen koskaan saanut, sattumalta tyypin löysin yhden illan jutusta niin ei voinut jättää yhteen kertaan. Mutta luulen että miehellekin on hyötyä minun tapailemisestani jollain tasolla.

Älä vaan muuta tuon kanssa yhteen tai suunnittele mitään vakavaa. Seksisuhteessa varmaan ok, mutta muuten tulee hiertämään liikaa.

Joo se on täytynyt hyväksyä, että tulevaisuus miehen kanssa on mahdoton. Etenkin kun häneltä puuttuu se tärkein, eli oma tahto kehittää itseään ja ottaa vastuu omasta elämästään.

Mies koittaa petrata jotta kävisin hänen luonaan, mutta jo muutaman tapaamisen jälkeen huomasin, että hänen petraamisensakin jäi sen varaan, että minä huomautan hänelle asioista ja hän vähän kuin odotti minulta sitä. En ala kenenkään äidiksi ja huomauttelemalla pidä hänestä vastuuta. Olen tehnyt vain selväksi omat periaatteeni ja vaatimukseni joista pidän kiinni, joten mies tietää etten hyväksy hänen elämäntyyliään ja että tästä syystä tulevaisuutta ei voi olla, koska häneltä puuttuu taidot pitää huolta itsestään sekä myös halu oppia pitämään huoli itsestään.

Vierailija
56/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies dinkkuvaiheessa voi tehdä puolet kotona, muttei nostakaan panostaan lainkaan, kun muututaan perheeksi, saattaa vähentääkin, kun naisella on turvallisesti pallo jalassa. Ja kyllä vauvamies voi haluta lapsia jopa enemmän kuin nainen, muttei sitten käytännössä haluakaan hoitaa.

Meillä kävi just näin, ja mies halusi lasta enemmän, lupaili - ja taantui. Suostuin yhteen lapseen, en kahteen, joten otin sen pallon ja kävin, kun tilanne ei muuttunut neljässä vuodessa. Avioiduin uudelleen fiksummin. Lapsi on jo aikuistumassa.

Vierailija
57/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne vasta vauvoja ovatkin. Jos jokin asia ei mene oman mielen mukaan, niin kitistään ja potkitaan, eikä toimita.

Vierailija
58/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä perusteella nainen miehensä valitsi?

Tuliko valituksi kiltti ja ahkera, tunnollinen mies joka kuuntelee naisen murheita raflaillan jälkeen ja auttelee saatettuaan kämpille?

Vai hauska ja sosiaalinen mies joka piti hauskaa kavereidensa kanssa ja vasta loppuillasta "vain ilmestyi jostain" ja vei jalat alta?

News flash: miehet eivät muutu sormia napsauttamalla naisen elämänvaiheiden muuttuessa.

Vierailija
59/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noin avuttomia miehiä tulee, jotka pakotetaan naimisiin tai perheenisäksi? Kyse on elämän suurimmista valinnoista, joihin nämä miehet vain vastentahtoisesti ajautuvat? Missä selkäranka ja oma tahto? Miten ihmeessä aikuinen voi olla noin vastuuton? Ai niin, koska nainen päättää ja hoitaa?

Ei kukaan puhunut pakottamisesta mitään? Paitsi se, että naisella on pakottava tarve muuttaa tämä tietokoneella pelaileva mies, joksikin remotti reiskaksi. Ihmettelen vain sitä, että jos saat selville, että mies on hieman vauvamainen ja pelaa tietokoneella... miksi seurustelet hänen kanssaan? Teet hänen kanssaan lapsen? Miksi haluat naimisiin? Miksi luulet, ettei mies koskaan halua enää pelata? En käsitä. Jos tapaan naisen, joka harrastaa joogaa. Uskon, että hän haluaa joogata vielä vuosienkin päästä. Enkä pakota häntä muuttamaan identiteettiään.

Vierailija
60/529 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pallojalassa on aika 60lukua