Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää aikuinen, terve ihminen, joka ei perjantaina pääse töihin kun pitäisi kävellä 6 km/suunta?

Vierailija
31.01.2018 |

On kuulemma liian pitkä matka käveltäväksi eli 12 km edestakaisin.

Kommentit (197)

Vierailija
81/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan viitsi kävellä. Menen polkupyörällä

Vierailija
82/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, miksei tilaa taksia. Jos ei ole varaa taksiin, niin ajattelisin että hän on varmaan jollain tapaa sairas, liikuntarajoitteinen, lonkka- tai polvivaivainen tms. Tai ehkä työ alkaa/loppuu yöllä, ymmärrän jos ei huvita silloin kävellä yksin ulkona noin pitkää matkaa.

Kyllä mä sen kävelisin, jos jostain syystä ei taksia voisi tilata. Tilaisin taksin ihan sen takia, että töihin mennessä mulla on aina iso laukku. 2-3 km kävelyä sisältyy päivässä työmatkoihin, jos menen junalla, ja työpäivän aikana kävelen ja olen jaloillani paljon, mutta 12 km ison laukun kanssa on sellainen matka, että voisin sen kertaluontoisesti pakon edessä tehdä, mutta en säännöllisesti.

Vierailija
84/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän sellaista ihmistä, mikäli hän tekee fyysisesti raskasta työtä. esim. seisoo ja kävelee sen 8h päivässä + siihen ne työmatkakävelyt. Koska itselläni on työ, jossa seison koko päivän ja kävelen parhaimmillaan 13km työpäivän aikana ja kävelen myös töihin yht. 8km. Jalat huutaa toisinaan hoosiannaa, eikä aina jaksaisi kävellä töihin. MUTTA silloin mä meen bussilla tai pyörällä. En koskaan jätä menemättä töihin vaan sen takia etten jaksa kävellä sinne.

Vierailija
85/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyväkuntoisena ja rankkaa työtä tekevänä siivoojana en todellakaan alkaisi aamulla 4.30 heräämään tuollaista kävelyä varten. Sitä olis 100 kertaa enemmän väsynyt kotiin päästessä kuin jo nyt normaalin päivän jäljiltä.

Vierailija
86/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku kaupunkilainen.

Itsehän kuljin peruskoulun pääsääntöisesti pyörällä tai kävellen. Talviaamuina sain isältä kyydin mutta kotiin piti tulla aina kävellen. Pitkän koulupäivän jälkeen nälkäisenä, -satoi tai paistoi. Aikaa meni aina se 45 minuuttia.

Vierailija
87/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin kävelisin tuon matkan, sillä poissaoloni vaatisi erityisjärjestelyjä. Nyt opiskelijana kuitenkin jätän tuon 10km matkan takia koulupäivän väliin, siitä ei aiheudu harmia kenellekkään muulle kuin ehkä minulle.

Vierailija
88/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä.

Jos työ ei ole todella motivoivaa ja resursseja moiseen patikointiinnoikein löydy.

Vierailija
89/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ajatuksia että sellaisen kaverin tilalle voisi ottaa jonkun toisen jolla on enemmän työhaluja. Ottajia olisi jonoksi asti.

4km suuntaansa ja koko päivä purkuhommissa jaloillaan 11e tuntipalkalla kelpaa minulle patalaiskalle pätkätyöläiselle jota pitäisi vielä aktivoidakin. Kuka aktivoisi näitä työllisiä patalaiskoja?

Vierailija
90/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskomatonta että jotkut kommentoi täällä tuon matkan olevan pitkä? Siis ei oo todellista!

Tässähän alkaa tuntea itsensä hyväkuntoiseksi ihmiseksi. ..tuo matkahan menee kevyesti ihan tällaiselta keski-ikäiseltä akaltakin.

Vierailija
91/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, no minä en edes harkitse tuollaisen matkan kävelemistä lakon takia. Eri asia jos menen vartavasten kävelylenkille, mutta en todellakaan kävele mihinkään tärkeisiin paikkoihin tuollaista matkaa. Syy? Hikoilen jo alasti kotona, joten en halua ajatella millainen hikikasa olisin perillä. Olen aina hikoillut liikaa, ei johdu painosta. Toinen syy? En edes osaisi suunnistaa tuollaista matkaa. Todettu hahmotushäiriö. Kolmas syy? Naama menee tulipunaiseksi kun ensin jäädyttää sen kylmässä ja menee sisälle lämpimään. Kuka haluaa olla tulipunainen muiden nähden?

Öh-höttelijä bongattu!

Vierailija
92/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa tulee käveltyä 2,5 tuntia päivässä, joten kyllä ihmetyttää ettei jakseta kävellä 6 km edestakaisin. Sehän on vaan hyvää happihyppelyä. 

Vierailija
93/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi sellainen jonka työ on muutenkin fyysisesti raskasta. 

Höpöhöpö. Jos jaksaa töissä tehdä, jaksaa kyllä kulkea kerran jalankin.

Mikäli monta päivää putkeen pitäisi, tulee uupumusta, nythän on viikonloppukin tulossa.

Enemmänkin plösöt virkailijat tms eivät suoriudu kävelystä.

Vierailija
94/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo pitkä matka käveltäväksi työmatkana ja muutenkin. Ei mua ainakaan kiinnostaisi mennä asiakkaaksi paikkaan jossa työntekijä nuokkuu koko päivän otettuaan pk-treenin jo aamusta raikkaassa ilmassa.

Ai kuuden kilsan kävelyn takia nuokkuu koko päivän? joopa..

Vierailija
95/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan hän ottaa taksin. Ei se niin paljoa maksaisi.

Pyöräily ilman nastoja on hengenvaarallista talvikelillä.

Riippuu kyllä ihan siitä onko peilijäätä vai ei.

Jos liikkuu muutenkin kuin autosta taloon, tietää kyllä mikä keli on.

Vierailija
96/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin poikkeustapauksessa. En jatkuvasti. T. Läski

Vierailija
97/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei voi olla terve jos ei tuota matkaa kävele tarvittaessa. Hauskempaahan se on mennä autolla, ku aamulla kävellä, mutta kun tuota matkaa kävelee jotkut lapsetkin kouluun niin aikuinenko ei muka siihen pysty?

Vierailija
98/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

velliperse!

Vierailija
99/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi sellainen jonka työ on muutenkin fyysisesti raskasta. 

Höpöhöpö. Jos jaksaa töissä tehdä, jaksaa kyllä kulkea kerran jalankin.

Mikäli monta päivää putkeen pitäisi, tulee uupumusta, nythän on viikonloppukin tulossa.

Enemmänkin plösöt virkailijat tms eivät suoriudu kävelystä.

Kyllähän sen aamusta jaksaa, mutta raskaassa työssä usein vetää joka päivä itsensä ihan tappiin niin kyllä siinä jalat alkaa loppu päivästä jo aika paljon painaa. Kyllähän sen kävelee jos nyt ihan pakko on, työmoraalia kuitenkin sen verran, mutta kyllä se paljon ottaa ihan uupuneena vielä tallaamaan lähteä.

Vierailija
100/197 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kävelisi kuutta kilometriä aamulla töihin klo 05:30. Kyse ei ole siitä että en jaksaisi, vaan siitä etten halua. Onneksi ei tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän