Keitä ovat milleniaanit?
Tämä on minulle täysin outo käsite näin 2000-luvun alussa peruskoulua käyneenä. Muut sukupolvet minä kyllä tiedän X (1964-1979), Y (1980-1995) ja X (2000-2015).
Kommentit (10)
Tuo Y. Mielestäni vähän harhaanjohtava ilmaisu, mutta tarkoittaa kai aikuistumisikää. Joka on siis vuosien 1998-2013 välillä.
Sellaisia, jotka osaavat käyttää Googlea.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Y. Mielestäni vähän harhaanjohtava ilmaisu, mutta tarkoittaa kai aikuistumisikää. Joka on siis vuosien 1998-2013 välillä.
Kiitos. On tuo kyllä aika harhaan johtava nimitys varsinkaan kun ei aina tahdo ottaa selvää keitä silöä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua ole opetettu kysymään muilta? Google ei aina anna varminta ja suoraa vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua ole opetettu kysymään muilta? Google ei aina anna varminta ja suoraa vastausta.
Ja av antaa?
Hyvä kysymys. Tätä on moni miettinyt. Turhaan.
millenniaalit ovat reptiliaanien serkkuja
Onko ne niitä jotka ei enää ajaneet pois karvojaan, erotuksena edeltäjästään sinkkuelämää-sukupolvesta joka niin teki?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne niitä jotka ei enää ajaneet pois karvojaan, erotuksena edeltäjästään sinkkuelämää-sukupolvesta joka niin teki?
En minä tiedä mutta Z-sukupolvi on se jossa miehetkin ajaa kakki karvat pois paitsi naamasta.
Se on toinen nimi Y:lle. Y:n jälkeen tulee Z eli post-milleniaanit jotka sekoitetaan keltaista mediaa myöten usein milleniaaneihin.