Kerro joku harvinainen etunimi, jonka olet joskus kuullut!
Minä aloitan: kun olin pieni, naapurissamme asui Taisia (syntynyt varmaan joskus 1930-luvulla, siis nainen).
Kotikylälläni on kuulemma asunut joskus 1960-luvun tietämillä mies, jonka etunimi oli Keiju.
Kommentit (175)
Kirpiä mietin kauan, että kumpi on, mutta tarkistin vrk:n sivuilta että on 2 naista sillä nimellä
näihin en ole kovin usein törmännyt.
Elmiina, Stella, Malva, Noel, Cristo, Jenniina, Petro, Niilas, Niila, Viena, Nella, Sanelma, Karo, Miila, Hertta
Bongasin sen tässä yhtenä päivänä hautakivestä.
Elis, Joose. Ulpukka, Elmo, Maximus, Eliel, Nooa, Elliot, Patricia, Unna, Naattan, Lumia, Ekku, Pricella, Desire, Selina, Nette, Mila, Asso, Nanna, Nana, Nadia, Feodor, Annu, Ambrosius, Odessa, Louna, Aurelio, Thanasis, Etti, Aava, Petriina....
Keino, Meili, lennu, kelmi, Sello, Miska, Remu, Siila, Memmi, Lotto-Voitto, Asla
Arijanna, Pieta-Maria, Isla, Mio, Mona, Eeli, Timi, Mitro, Miiro, Marno, Aava, Tinja, Unna, Netta, Etti, Lili, Aapi ja Roni
Kyllä tuo Lotto nimi on jollekkin lapselle vasta annetu sillä Oulu seudun rauhan terveydessä oli kastettu Lotto Iita Amalia.
Siksi en uskonut. Enkä usko vieläkään, että se hyväksytään, ennen kuin näen itse sen ilmestyvän nimipalveluun.
Luultavasti lapsen nimi on Lotta Iita Amalia.
Eelo Helmut Sameli oli kerran kastetuissa. Aika söpö! :)
Orkkuli ja Lalla (näitä tosin on useampia).
kukkamaaria(N)
Frans-valdemar (M)
marutzela(N)