Minua pidetään töissä alisuoriutujana. Haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
No mistä tämä johtuu?
Lyhyesti: En sovi paikan työkulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tämä työkulttuuri on?
Sopimaton minulle. Selvisi sen jälkeen, kun olin aloittanut töissä. Aiemmin sain töissä paljon kehuja osaamisesta ja ahkeruudesta.
En halua kysyä. Mene napsimaan medisiiniä
Kuka sinulle niin sanoi ja minkä asian seurauksena sanoi?
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä. Mene napsimaan medisiiniä
Onko suosituksia? Mitä itse käytät?
En halua kysyä mitää mutta lähe menee sieltä
Ahdistaako olla sopimattomassa työkulttuurissa? Mäki olin ja ahdisti ihan törkeesti.
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä mitää mutta lähe menee sieltä
Se on tarkoituksena.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako olla sopimattomassa työkulttuurissa? Mäki olin ja ahdisti ihan törkeesti.
Ahdistaa. Kaduttaa että vaihdoin työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinulle niin sanoi ja minkä asian seurauksena sanoi?
Tähän en aio vastata.
Itse olen ollut vmäisessä paikassa entisellä työpaikalla kun tein kappaleita tuotantopuolelle ja koneistamon puolelle ja työpaikan porukka/ilmapiiri oli sellaista että tuotantopuoli vittuili koneistamon puolelle ja koneistamon puoli tuotantopuolelle itse en halunnut kumpaakaan piti vain jatkuvasti teeskennellä olevansa samaa mieltä niiden kanssa
Etkö halunnut venyä yhteisen edun vuoksi?
Etkö halunnut jakaa omastasi että muutkin hyötyisi.
Kannattaisi tsekata oma asenne.
Yleensä kannattaa joustaa ja jakaa, niitä rajoja ehtii vetää myöhemminkin jos näyttää ettei pärjää työmäärän kanssa. Kukaan ei tykkää sellaisesta joka kyttää vain omaa etuaan.
Olenkohan minäkin alisuoriutuja? Mulla on tekniikan alan korkeakoulutus ja liimaan työkseni tarroja pakkauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan minäkin alisuoriutuja? Mulla on tekniikan alan korkeakoulutus ja liimaan työkseni tarroja pakkauksiin.
Et välttämättä, jos olen pirun kova liimaamaan niitä tarroja.
Vakavammin puhen, ei se tutkinto ole tae siitä, että oikeasti olisi sopiva ja kykenevä tekemään niitä tutkinnonmukaisia töitä. En toki tiedä sinun tilannettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et välttämättä, jos olen pirun kova liimaamaan niitä tarroja.
Vakavammin puhen, ei se tutkinto ole tae siitä, että oikeasti olisi sopiva ja kykenevä tekemään niitä tutkinnonmukaisia töitä. En toki tiedä sinun tilannettasi.
Minä en ole kykenevä vaativampiin tehtäviin ainakaan perheeni, ystävieni, työkavereideni tai rekrytoijien mielestä.
No mistä tämä johtuu?