Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rv 5+3 ja alamahakipu, auttakaa!

Vierailija
28.06.2008 |

kipu tuntuu keskellä alavatsaa, ei vuotoa. Keksikää hyvät naiset, mikä muu tämä voisi olla kuin alkava keskenmeno?! Virtsaamisvaivoja ei ole. Tätä vauvaa on tehty 2,5 vuotta, haluaisin jo niin äidiksi... ;((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmenoon tai sitten eivät.

Mulla oli kaksi kertaa alkuraskaudessa ensin valtavat alavatsakivut (jotka vetivät ihan kaksinkerroin) ja kipujen jälkeen valtava verenvuoto. No voinette arvata, että olin 100% varma, ette kesken meni (ja niin myös sh, jolle soitin). Mutta niin vain sängyssä tuhisee 3 kk vauva.

Tutkineiden lääkärien mukaan kyseessä mahdollisesti jokin revennyt verisuoni tms... Eivät osanneet sanoa kipujen tai vuotojen syytä varmasti.

Vierailija
2/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä välttämättä liity raskauteen, jos mitään vuotoakaan ei oo. Kaveri oli ihan paniikissa kun vatsaa särki, lähti ambulanssilla sairaalaan kun luuki synnytyksen alkaneen (rv taisi olla n. 27). Sitten hänellä olikin ainoastaan suolitukos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla viikoilla on ihan normaalia tuntea kohdun kasvu kipuja.

Mullakin on ollut kovia kipuaj alkuraskauksista, yhdessä oikealla siinä "munasrajan" kohdalla koski tosi paljon ja oli varma kohdun ulkoisesta raskaudesta. Mutta ei ollut.

Onko sun kivut menkkakipuja muistuttavia?

Vierailija
4/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt olevani raskaana, kivun vuoksi tein raskaustestin. Mitään vuotoa ei tullut ja raskaus sujui ihan normaalisti.

Vierailija
5/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myöhemmillä viikoilla kohdun kasvaessa edelleen mulla oli sellaista sukkapuikkomaista vihlontaa.

Mutta jos oudon kipeä olet niin kohdunulkoinen raskaus pitää aina muistaa, käy tarv lääkärissä

Vierailija
6/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista, nopeista vastauksistanne! Mulla on umppari leikattu, joten voisikohan se olla kiinnikekipua tms?

ap