Kerro joku harvinainen etunimi, jonka olet joskus kuullut!
Minä aloitan: kun olin pieni, naapurissamme asui Taisia (syntynyt varmaan joskus 1930-luvulla, siis nainen).
Kotikylälläni on kuulemma asunut joskus 1960-luvun tietämillä mies, jonka etunimi oli Keiju.
Kommentit (175)
olen ainoa laatuani
Mutta tässä muita (määrät suluissa):
P (miehiä 7, naisia 4)
N (miehiä 11, naisia 5)
Mato (miehiä 5)
Ridge (miehiä 3)
Brooke (miehiä 1, naisia 17)
Mun tytön nimen suosio senkun kasvaa vuosi vuodelta =(
Aina onnistun ensimmäisten joukossa iskemään suosikkiin!
Velma
Atticus
Aida
Pälvijaana
Pippa-Riina
Rho
Tii
Maura
Kauto
Marilouise
Maru
Daria
Veeni
Tuikku
Sarianna
Tuhr-Erik. On taas taidettu päästää joku itäsuomalainen toimittajaksi...
Oikea nimi tässä tapauksessa lienee Thor-Erik, joka taas ei ole ollenkaan harvinainen.
Oie miehen nimi ja Laimi naisen nimi
lue näitä ketjuja lainkaan? Tässäkin se Orkkuli mainitaan 'uutena' tietona joka sivulla. Vaikka kaikkien luulis tietävän, että jokainen palstalla 2 kertaa käynyt himoitsee päästä sen kirjoittamaan tähän listaan. Eli on aina ekan 10 viestin joukossa.
vaan harvinaisen kuuloisiksi, älkää nyt arvostelko muiden "harvinaisuusvalintoja". Siis ei niitä nimiä nyt väestörekisterikeskuksesta tarvitse tarkistaa, ennen kuin av:lle uskaltaa kirjoittaa.
Esim. minulle lappilaisena Unna ei ole mikään harvinainen nimi, (saamelaista alkuperää), mutta en ihmettele, jos joku muu sitä sellaisena pitää, tai jos se kuulostaa oudolta. Tunnen monta Unnaa. En ole katsonut, miten monelle se nimi on annettu, ei varmaan koko Suomessa kovin yleinen ole.
Aava, Unna, Malva, Stella, Etti, Lotto, Tiitus, Noel, Edith, Tiitu ja Piitu
Olen aikoinaan yhden tällaisen nähnyt nimilistassa, ajattelin kyllä olevan oudot vanhemmat kun eivät tiedä miten Pia/Piia kirjoitetaan... No, näemmä näitä on 20 ollut, ensimmäinen annettu jo ajat sitten, viimeisin viime vuonna.
Seela, Freedrika, Valonia, Tara, Manjana, Juuli, Luka, Ottila, Andreas, Aana, Sevilla, Kaino-Ilta, Adalia, Elle, Maili, Fiia, Lenne, Elmi, Silva, meea, Menni, Neko, Meta, Myy-Peppi, Matilde, Jade, Sanja, Sella, Jaro, Eliel, Klaase, Liska, Lotto, Edith, Isla, Jali, Leni, Enso, Remu, Luna, Elita, Elia, mette, Pieta, Pietta ja Lumia
Mistä te tuon olette nykäisseet?
Samoin voisin väittää, että jonkun etunimi on pikkugee.
Kyllä tuo Lotto nimi on jollekkin lapselle vasta annetu sillä Oulu seudun rauhan terveydessä oli kastettu Lotto Iita Amalia.
Ei muuten hassumpi tuo Tinjakaan. ;)
Mistä te tuon olette nykäisseet?
Samoin voisin väittää, että jonkun etunimi on pikkugee.
Ihan totta tuo nimi on sillä Oulun seudun Rauhan Tervehduksessä oli vasta kastettu Lotto Iita Amalia.
Jarina 4kpl
Jenia 6kpl
Jeni 34kpl
Tinjami 3kpl
Silmu 50kpl
Liida 145kpl
Kaisli 65kpl
Jadessa 36kpl
Erko 47kpl
Joole 111kpl
Pellava 10kpl
Lumpeenkukka
Karma Armas
Ella Seoirse
Ranja Aino Aurinko
Siinäpä kai nämä mielestäni erikoisimmat.