Kerro joku harvinainen etunimi, jonka olet joskus kuullut!
Minä aloitan: kun olin pieni, naapurissamme asui Taisia (syntynyt varmaan joskus 1930-luvulla, siis nainen).
Kotikylälläni on kuulemma asunut joskus 1960-luvun tietämillä mies, jonka etunimi oli Keiju.
Kommentit (175)
mutta kaverin ex on Jetro... empä oo Jetroihin törmäilly... Silvo nimestä kuulin pari viikkoa sitten ensimmäisen kerran... anoppini toinen nimi on Maritta, en ole sitäkään ennen kuullut...
semmoinen tosi ylilihava, oman ulkonäön huolehtimisesta laistava Prinsessa saattaisi jopa joutua kiusatuksi ennemmin kuin edellä ehdotettu versio..
Minä aloitan: kun olin pieni, naapurissamme asui Taisia (syntynyt varmaan joskus 1930-luvulla, siis nainen).
Kotikylälläni on kuulemma asunut joskus 1960-luvun tietämillä mies, jonka etunimi oli Keiju.
Minorka, Ia, Liia, Myrsky-Oskari ja Pyry-Petteri.
Tua,
en ole sen jalkeen Tua'an tormannyt mutta nayttaa heitakin olevan liki 600. Mielestani natti nimi ja siksi jai tietysti mieleenkin :)
pojan jonka nimi oli Liuhu. Ei mikään ihme että niitä löytyy vain yksi suomesta
Siskokset Eppi ja Kua Itse en henk koht. tykkää yhtään näistä nimistä. Kua aivan kamala ja Eppi lempinimimäinen.
Ja vauvauinnissa oli Tuvia niminen tyttö. Kuulostaa paikkakunnalta tuo nimi, joten en tykkää siitäkään.
En tiedä onko niitä monta sen jälkeen tullut. Joku vain oli tämän nimen tänne laittanut, niin oli pakko kommentoida. :)
Ja se oli pikkasen tarkoituskin, kun nimeä annettiin. =))))))))
Tutteli oli yhtäaikaa koulussa.
Puuterikukka (yksi ainoa Suomessa)