Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt niin, että metoo-kampanjan vuoksi ei saa enää kehua naisten ulkonäköä?

Vierailija
13.12.2017 |

?

Kommentit (233)

Vierailija
161/233 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Länkytykset kauneudesta yms jossain baarissa ovat nyt vain selkeitä pesälleyrityksiä, tökeröjä sellaisia. Niillä voi päästä jonkun epävarman, pikkusievän pöksyihin, niihin tuollaiset uppoaa. Rumat ja kauniit naiset tietävät useimmiten tarkalleen miltä näyttävät, eivätkä he tarvitse ketään siihen viereen sitä hokemaan."

Sinä et varmaankaan ole kaunis nainen?

Fiksu nainen kyllä osaa lukea miestä ja tämän tarkoitusperiä. Tietysti, jos nainen itse on sitä laatua, että sinne pöksyihin pääsee joka viikonloppu eri mies, niin ehkä myös lähestymisyrityksetkin ovat varsin tökeröitä ja jos mies sanoo kauniiksi, se on  selvästi valhe.

Oikeasti luonnollisen kauniit naiset eivät yleensä ymmärrä olevansa kauniita ja helposti häkeltyvät, jos joku kaltaiseni herrasmies sen huomaa ja mainitsee siitä hienovaraisesti. En tietenkään sano naista kauniiksi sen vuoksi, että haluaisin päästä hänen pöksyihinsä, vaan koska kauniita naisia on Suomessa niin vähän, niin haluan hänen olevan kauneudestaan hitusen ylpeä. Hän on ainutlaatuinen silloin.

Voiko tästä kirjoitus enää mennä puistattavammaksi ja karmaisevammaksi.... eikä kirjoittaja edes tajua sitä.

Jo peukut laskemalla pääsee jyvälle, kumpia löytyy enemmän, kauniita vai rumia naisia.

Vierailija
162/233 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taka-aasikkoa piinaa kun ei ole mikään kaunotar eikä muutenkaan oma sellaisia "avuja" mikä kiinnostaisi. Sitten sellaista pännii kun kohteensa ei rakastukkaan, minään vuonna.

Poikalapsia, alapäätään pitää perässähuuteluiden ohessa itkeä perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/233 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat sanoa minulle jotain kehuvaa ja mukavaa, kehu vaikka sitä, kuinka ylpeä olet minusta, kun kävin

vapaaehtoistyössä vanhainkodilla ja tuotin siellä asukkaille iloa.

Ulkonäöstäni en halua kuulla ylipäätään minkäänlaista kommenttia.

Ja varmasti kaikkein vähiten suoraa ja rehellistä kommenttia?

Vierailija
164/233 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pitkälti henkistyneitä olentoja, toisin kuin miehet.  Sen takia miehen ei tule kommentoida naisen ulkoasua millään tapaa.

Jos nainen vaikka epähuomiossa sattuisi lähtemään alasti ulos, ei yhdenkään miespuolisen henkilön tulisi katsoa naista kuin kaulasta ylöspäin. Itse asiassa tämä koskee kaikkea naisten asusteita.

Jos hiukset on laitettu, tai meikkausta on harrastettu, miehen velvoite on ajatella naista ilman kampausta ja pyrkiä poistamaan meikkauksen vaikutus.

Ainoan poikkeuksen luo tapaus jossa nainen on selkeästi laihtunut. Tällöin voi ohimennen mainita naiselle pudonneen elopainon vaikutuksesta terveyteen. Ulkonäöllisiin vaikutuksiin laihdutuksen suhteen ei kannata mennä, sillä osoittaa vain katsoneensa naista kaulan alapuolelle ja syyllistyneensä suurimpaan virheeseen, eli naisen kehon esineellistämiseen ja arvottamiseen.

Kääntäen tämä näkyy siinä, että naiset eivät koskaan katso miestä kaulasta alaspäin. Naiselle on täysin merkityksetöntä, onko mies lihava vai laiha, lihaksikas tai charmantti. Naiselle merkityksellisin piirre miehessä on luonne ja ko. luonteen sopivuus ko. naisen arvoihin.

Tähän tulee varmasti yläpeukkuja, eikä varmasti monikaan yläpeukuttajista edes tajua tämän olleen sarkasmia :D

Vierailija
165/233 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä tietyt miehet eivät millään ymmärrä itsestäänselvää asiaa? Siis mitä asiaa heillä on kommentoida kenenkään ulkonäköä missään tilanteessa?

Pitää olla helkatin itseriittoinen, jos kuvittelee, että kukaan haluaa kuulla just sun mielipiteen jonkun ulkonäöstä. Usko mua: ketään ei kiinnosta.

Miksi sinun takapuolta hiertää, jos jotain kaunista naista kehutaan kauniiksi?

Miksi sun takapuolesi ei osaa lukea? Kokeile käyttää sitä ylempänä olevaa osaa, jota aivoiksikin kutsutaan. Etkö ymmärrä ettei sun "kehut" ole tervetulleita kenenkään vastaanottajan puolesta! Se, että sinä halua "kehua" jotain naisia, on sun juttu, vain sun päässä. Ne naiset eivät halua kuulla sulta mitään!

Minä olen aina kehunut aidosti kauniita naisia ja niin tulen tekemään edelleenkin. Kysyn vielä uudestaan: Miksi sinun peppua hiertää se, että kauniita naisia kehutaan? Loukkaako se vähemmän kaunista naista?

Kehumani naiset ovat olleet otettuja kehuista.

Naiset ovat "olleet otettuja" -- huh huh mitä sovinismia. Huomaan sanavalinnastakin että olet syntynyt 1900-luvun alkuvuosikymmeninä. Kuka edes puhuu noin nykyään.

Mua loukkaa vain sun törppö asenne. Kuka sinulle on antanut luvan kommentoida ketään? Haluasitko että minä rupeaisin kommentoimaan älyäsi ja ymmärrystäsi, tai etenkin niiden puutetta? Joko rupeais omaa peppua hiertään!

Vierailija
166/233 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan se ja sama mitä tietämättömyyksissäsi ja itseriittoisuuksissasi luulet tai vaikka jotkut naiset sitten olisivatkin olleet "otettuja" tai mitä muut mielestäsi "rumat" ovat mieltä muille lirkuttelemistasi (piilo)vonkauksista, mutta sopimatonta ja alentavaa jokatapauksessa. Ilman taka-ajatuksiakin.

Etkö kestä hyvät käytöstavat säilyttäen naisten kauneutta tai rumuutta ilman, että sinä rupeat sitä pisteyttämään ja ääneen kommentoimaan, usko nyt ettei ketään kiinnosta mielipiteesi ja ettei se ole sinun asiasi arvostella yhtään ketään mihinkään suuntaan.

Mikä ihmeen ylivaltainen missidiktaattori Eino Mauton luulet olevasi? Lienet lähempänä joko Uuno Turhapuroa tai Vesa-Matti Loiria limaisissa lierouksissasi.

Myös vähintään kiusallista niiden fiksumpien kauniiden kohteidesi mielestä, joiden sinusta pitäisi olla läpinäkyvän noloista vonkausrepliikeistäsi "otettuja", jopa niin kouriintuntuvalla tavalla, että heti kehräisivät: "Oi kiitos ihana komistus Lauri Törkynen, olen niin otettu, että ooh ota minut tässä ja nyt heti..."

Miksiköhän lähes kaikki miehet suhtautuvat kaikkiin naisiin kaikkialla vain vongattavana, alistettavana ja valloitettava massana ja kelpuuttettujen pitäisi vain olla kiitollisia koska rumiahan ei kelpuuteta, elämänhallinnallisesti ongelmallista ja jopa sairasta? 

Vierailija
167/233 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kääntää tämän keskustelun ihan päälaelleen. Miksi naiset kaupungilla eivät koskaan sano minulle positiivisia asioita ulkonäöstäni? Piristäisi päivää ihan todella, kun joskus kuulisi jotain. Sillä varmaan leijuisi monta päivää, itse asiassa. Sitä ei kai naisena ymmärrä, kun on jo pilalle hemmoteltu kohteliaisuuksilla.

Vierailija
168/233 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfdsdfgsdf kirjoitti:

Minä haluaisin kääntää tämän keskustelun ihan päälaelleen. Miksi naiset kaupungilla eivät koskaan sano minulle positiivisia asioita ulkonäöstäni? Piristäisi päivää ihan todella, kun joskus kuulisi jotain. Sillä varmaan leijuisi monta päivää, itse asiassa. Sitä ei kai naisena ymmärrä, kun on jo pilalle hemmoteltu kohteliaisuuksilla.

Miksi kaipaat muilta egonpönkitystä?

Miten sinun haluamisesi liittyy aiheeseen "epätoivottu ahdistelu on sopimatonta ja sitä ei tule suvaita!"? Et tietenkään itsekkäänä minäminäminä-miehenä tajua yhtään mitään ja tätä keskustelua ei käännellä, vaan ole hyvä aloita oma teemaulina. 

Mieti esim. että joku nainen on voitu raiskata ja hänellä elinikäiset traumat tästä ja sinä KEHTAAT itkeä kun naiset eivät kehu sinua?? Ehkä sinussa ei ole kehuttavaa ulkoisestikaan??

Vierailija
169/233 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfdsdfgsdf kirjoitti:

Sanoisin ehkä jos olisin oikeasti sitä mieltä ja noin voisi sanoa ja jättää asian siihen niin, että kehuttu vain ilahtuisi ja kiittäisi, eikä alkaisi erikeepperiksi, mutta tuohan olisi ilmiselvää flirttailua, kutsu ja lupaus seksistä, joten antaa olla varmuuden vuoksi väärinkäsitysten välttämiseksi.

Miesten sosiaaliset taidot ovat paljon naisia huonommat, joten niiden hiomiseen kannattaisi tosiaan miehenä panostaa.

Vierailija
170/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäköä (ehkä korkeintaan saa huomata naisen käyneen kampaajalla?) saa kommentoida, tai siis mies ei saa sitä tehdä. Nainen voi kyllä aivan rauhassa kommentoida miehen tai naisen vartaloa, vaatetusta tai käytöstä, se on aivan hyväksyttävää. On se vaan hienoa, ettei Suomessa ole mitään kaksois-standardeja.... NOT.

Vierailija
171/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäköä (ehkä korkeintaan saa huomata naisen käyneen kampaajalla?) saa kommentoida, tai siis mies ei saa sitä tehdä. Nainen voi kyllä aivan rauhassa kommentoida miehen tai naisen vartaloa, vaatetusta tai käytöstä, se on aivan hyväksyttävää. On se vaan hienoa, ettei Suomessa ole mitään kaksois-standardeja.... NOT.

Mitä helvettiä. En ole elämässäni kommentoinut kenenkään miehen vaatteita tai vartaloa tai käytöstä, enkä tule ikinä kommentoimaankaan. Asiatontahan tuollainen olisi. 

Vierailija
172/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfdsdfgsdf kirjoitti:

Toivottavasti joku homomies sua joskus kehuu!

Vierailija
173/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä. En ole elämässäni kommentoinut kenenkään miehen vaatteita tai vartaloa tai käytöstä, enkä tule ikinä kommentoimaankaan. Asiatontahan tuollainen olisi. 

Hienoa, että palstalta löytyy se yksi miljoonasta, joka ei katso oikeudekseen/velvollisuudekseen 'opastaa' toisia ihmisiä.

Vierailija
174/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kuvittelit, että saisit kehua naista, kun et saa edes katsoa päin saati sitten yleensäkään puhua hänelle.

Vierailija
175/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että palstalta löytyy se yksi miljoonasta, joka ei katso oikeudekseen/velvollisuudekseen 'opastaa' toisia ihmisiä.

Jos sinulla olisi jotain ihmiskontakteja huomaisit, ettei naiset oikealla ja vasemmalla kommentoi miesten vartaloa, vaatteita ja käytöstä.

Vierailija
176/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfdsdfgsdf kirjoitti:

Miksi kaipaat muilta egonpönkitystä?

Miten sinun haluamisesi liittyy aiheeseen "epätoivottu ahdistelu on sopimatonta ja sitä ei tule suvaita!"? Et tietenkään itsekkäänä minäminäminä-miehenä tajua yhtään mitään ja tätä keskustelua ei käännellä, vaan ole hyvä aloita oma teemaulina. 

Mieti esim. että joku nainen on voitu raiskata ja hänellä elinikäiset traumat tästä ja sinä KEHTAAT itkeä kun naiset eivät kehu sinua?? Ehkä sinussa ei ole kehuttavaa ulkoisestikaan??

Egonpönkitystä? Ei toki, siitä vain tulisi hyvälle tuulelle. Miehet kun eivät ikinä kuule mitään positiivista mistään, etenkään nykypäivänä kun olemme vain syypäitä kaikkeen pahaan, mitä maailmassa tapahtuu.

Miten ahdistelu ja raiskaus tähän liittyy?

Vierailija
177/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelu on ikävää ja hyväksikäyttöä ei saa sallia kuitenkin tällä kampanjalla päästään myös tilanteeseen, jossa toista ihmistä ei saa kehua, ettei vaan tule syytettä ja kaikki työpaikkaromanssit vähenevät ja syrjähypyt työkavereiden kesken myös, koska pelko syytteistä ja sillä osa mustasukkaisista kumppaneista ajaakin omalta osaltaa kampanjaa. Asialla monia puolia.

Ikävää on, että sellainen puhdas toisen ihmisen ilahduttaminen sanoin ilman kaksimielistä tarkoitusta sekä piristävä flirtti kuolee. Kylmyys lisääntyy. Kaikkea flirttiä ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti ja edelleen hyväksikättö ja ruma irvokas käytös on ihan eri asia.

Vierailija
178/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfdsdfgsdf kirjoitti:

Sanoisin ehkä jos olisin oikeasti sitä mieltä ja noin voisi sanoa ja jättää asian siihen niin, että kehuttu vain ilahtuisi ja kiittäisi, eikä alkaisi erikeepperiksi, mutta tuohan olisi ilmiselvää flirttailua, kutsu ja lupaus seksistä, joten antaa olla varmuuden vuoksi väärinkäsitysten välttämiseksi.

Miesten sosiaaliset taidot ovat paljon naisia huonommat, joten niiden hiomiseen kannattaisi tosiaan miehenä panostaa.

En minä ainakaan sitä pitäisi minään muuna, kuin positiivisena kommenttina. Mutta joo, en voikaan puhua kaikkien miesten puolesta.

Vierailija
179/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei flirtti mihinkään kuole, mutta uskon että ihmiset ovat nyt tarkempia sen suhteen että sitä harjoitetaan ihmisen kanssa jolta saa vastakaikua. Ja hyvä niin.

Vierailija
180/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfdsdfgsdf kirjoitti:

Miehet ja naiset ovat yksilöitä, molemmista löytyy yksilöitä joiden taidot kaipaavat hiomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan