Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt niin, että metoo-kampanjan vuoksi ei saa enää kehua naisten ulkonäköä?

Vierailija
13.12.2017 |

?

Kommentit (233)

Vierailija
181/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfdsdfgsdf kirjoitti:

Minä haluaisin kääntää tämän keskustelun ihan päälaelleen. Miksi naiset kaupungilla eivät koskaan sano minulle positiivisia asioita ulkonäöstäni? Piristäisi päivää ihan todella, kun joskus kuulisi jotain. Sillä varmaan leijuisi monta päivää, itse asiassa. Sitä ei kai naisena ymmärrä, kun on jo pilalle hemmoteltu kohteliaisuuksilla.

Toivottavasti joku homomies sua joskus kehuu!

No vaikka homomies, ihan sama minulle. Se kertoisi joka tapauksessa siitä, että joku pitäisi minua viehättävänä. Miten siitä voisi olla muuta kuin otettu?

Vierailija
182/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naistahan saa kehua, jos sattuu itse olemaan naisesta viehättävä. Sehän se raadollinen kaksinaismoraali onkin tässä asiassa. Ongelma ei ole kehuissa, vaan siinä keneltä ne tulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kannattaa olla varovainen sanoissaan.

Vierailija
184/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, vaihda kävellessä tien toiselle puolelle, jos nainen tulee vastaan. Älä katso sinne päinkään, ettet ahdistelisi. Joskus joudut sivusilmällä vilkaisemaan eteenpäin, ettet kävelisi liikennemerkkiä päin. Käytä silloin (myös öisin) peiliaurinkolaseja ettei kukaan saa todisteita, että olet vahingossa vilkaissut päin naista, eli siis ahdistellut sitä.

Vierailija
185/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfhdfh kirjoitti:

Siis naistahan saa kehua, jos sattuu itse olemaan naisesta viehättävä. Sehän se raadollinen kaksinaismoraali onkin tässä asiassa. Ongelma ei ole kehuissa, vaan siinä keneltä ne tulevat.

Perustuen sinun mutuun? Jos joku mies tulisi ensi töikseen kehumaan minun ulkonäköä, hänen pisteensä laskisivat heti ja hän muuttuisi vähemmän viehättäväksi. Sitten jos rupeaisimme deittailemaan, ja parisuhteseen, niin asia tietenkin muuttuisi. Itsekin kehuisin kumppaniani silloin kun hän näyttää hyvältä. En allekirjoita tuota, että kaikki naiset haluaa koko ajan vain että ventovieraat viehättävät ihmiset arvottavat heitä ulkonäön perusteella. Minusta tuollainen mies on tyhmä ja pinnallinen ja luultavasti helpon seksin perässä. Sano jotain fiksua ja tilanteeseen sopivaa ja saat mielenkiintoni.

Vierailija
186/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan viljeleen lausetta: "Herran jestas, hanki itsellesi peili". Käytän tuota lausetta ulkonäköön katsomatta joka naiseen niin kellään ei ole tarvetta loukkaantua tai Metootella.

Vierailija
187/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken ei osaa asiallisesti ja ahdistelematta flirttailla, opetelkoon tai lopettakoon.

Vierailija
188/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan viljeleen lausetta: "Herran jestas, hanki itsellesi peili". Käytän tuota lausetta ulkonäköön katsomatta joka naiseen niin kellään ei ole tarvetta loukkaantua tai Metootella.

Herran pieksut, oletko oikeasti noin tyhmä? Viljele vaikka maissia, mutta anna kanssaihmisten olla.

Vierailija
189/233 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfhdfh kirjoitti:

Mikä pakko on kehua naista niin, että seksuaalisesta ahdistelusta olisi millään muotoa kyse?

Vierailija
190/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfhdfh kirjoitti:

Mikä pakko on kehua naista niin, että seksuaalisesta ahdistelusta olisi millään muotoa kyse?

Eihän siitä olekaan kyse, kun annetaan asiallinen kehu.

Vierailija
191/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfhdfh kirjoitti:

Perustuen sinun mutuun? Jos joku mies tulisi ensi töikseen kehumaan minun ulkonäköä, hänen pisteensä laskisivat heti ja hän muuttuisi vähemmän viehättäväksi. Sitten jos rupeaisimme deittailemaan, ja parisuhteseen, niin asia tietenkin muuttuisi. Itsekin kehuisin kumppaniani silloin kun hän näyttää hyvältä. En allekirjoita tuota, että kaikki naiset haluaa koko ajan vain että ventovieraat viehättävät ihmiset arvottavat heitä ulkonäön perusteella. Minusta tuollainen mies on tyhmä ja pinnallinen ja luultavasti helpon seksin perässä. Sano jotain fiksua ja tilanteeseen sopivaa ja saat mielenkiintoni.

Ai niin kuin vaikka kahvilassa, että: "Tosi hienosti laitoit tuon kupin tuohon tarjottimelle hei."

Vierailija
192/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä ketä se haittaa jos kehutaan ulkonäköä, ei ainakaan mua. Terveisin nainen.

Vierailija
193/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin. Saa kehua!

Vierailija
194/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gsdfgsdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfhdfh kirjoitti:

Ai niin kuin vaikka kahvilassa, että: "Tosi hienosti laitoit tuon kupin tuohon tarjottimelle hei."

Eli sinä et osaa puhua naisille asiallisesti. Tuo kommentti on silkkaa v*ttuilua. Muistele nyt vaikka hetki, missä tilanteessa ja millaista positiivista kommenttia olet antanut muille miehille, varmaan jotain vastaava voi sanoa naisellekin.

Vierailija
195/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

khjkhj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfhdfh kirjoitti:

Eihän siitä olekaan kyse, kun annetaan asiallinen kehu.

No mitä ihmettä täällä sitten vingutaan, että metoo-kampanjan takia naisten ulkonäköä ei muka saisi enää kehua?? Kuten itsekin sanoit, jos kehut asiallisesti, sinua ei edelleenkään syytetä seksuaalisesta ahdistelusta. Eli mikä on ongelma?

Vierailija
196/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sgfsdgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdsdfgsdf kirjoitti:

Minä haluaisin kääntää tämän keskustelun ihan päälaelleen. Miksi naiset kaupungilla eivät koskaan sano minulle positiivisia asioita ulkonäöstäni? Piristäisi päivää ihan todella, kun joskus kuulisi jotain. Sillä varmaan leijuisi monta päivää, itse asiassa. Sitä ei kai naisena ymmärrä, kun on jo pilalle hemmoteltu kohteliaisuuksilla.

Miksi kaipaat muilta egonpönkitystä?

Miten sinun haluamisesi liittyy aiheeseen "epätoivottu ahdistelu on sopimatonta ja sitä ei tule suvaita!"? Et tietenkään itsekkäänä minäminäminä-miehenä tajua yhtään mitään ja tätä keskustelua ei käännellä, vaan ole hyvä aloita oma teemaulina. 

Mieti esim. että joku nainen on voitu raiskata ja hänellä elinikäiset traumat tästä ja sinä KEHTAAT itkeä kun naiset eivät kehu sinua?? Ehkä sinussa ei ole kehuttavaa ulkoisestikaan??

Egonpönkitystä? Ei toki, siitä vain tulisi hyvälle tuulelle. Miehet kun eivät ikinä kuule mitään positiivista mistään, etenkään nykypäivänä kun olemme vain syypäitä kaikkeen pahaan, mitä maailmassa tapahtuu.

Miten ahdistelu ja raiskaus tähän liittyy?

Jos minulla on kaupassa käydessä kärry täynnä tavaraa, niin kassalla vilkaisen taakseni, jos siellä sattuu olemaan joku yhden tai kahden ostoksen kanssa. Viimeksi eilen kävi näin, ja sanoin takanani jonottaneelle miehelle, että hän voi mennä ennen minua. Mies selvästi ilahtui ja hän kiitteli minua. Pidän tekemääni positiivisena tekona vaikken miehen ulkonäköä kehunutkaan. Mitähän mies olisi tuuminut, jos olisin kehaissut hänen vartaloaan tai sanonut, miten kaulahuivin sävy sopiin hänen silmiensä väriin?

Vierailija
197/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gsdfgsdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfhdfh kirjoitti:

Pidätkö sinä naisia todella jotenkin niin toistaitoisina ihmisinä, että edes kupin laittaminen tarjottimelle ei yleensä kunnialla onnistu vai mitä oikein tarkoitat? Tykkäisitkö hyvää jos joku nainen tulisi sinua kaupassa opastamaan vastaavalla tavalla kuin olisit pieni lapsi?

"Tosi nätisti osasit laittaa jauhelihapaketin siihen maitopurkin viereen ostoskärryyn!"

"Oi, saitko juuston ihan itse otettua hyllystä! Hienoa!"

Vierailija
198/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gsdfgsdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfhdfh kirjoitti:

Voi luojan tähden! 😂😂😂

Nainen: Sano jotain fiksua ja tilanteeseen sopivaa, niin saat mielenkiintoni.

Ja fiksuinta mitä sinä keksisit sanoa, on kehua aikuista ihmistä siitä, että hän on suoriutunut hyvin yksinkertaisesta asiasta, josta kaikki terveet aikuiset pääsääntöisesti suoriutuvat ongelmitta. Olen sanaton.

Vierailija
199/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sitä kenenkään ulkonäköä muutenkaan kommentoida?

Yllättävän usein sitä täälläkin sanotaan, että olisi mukava kuulla kehuja. No eipä ole enää tiedossa.

Vierailija
200/233 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää väkisin esittää, että ei tajua #metoon ideaa? Vai onko joku muka oikeasti niin tyhmä, että luulee kaiken kommunikoinnin olevan häirintää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi