Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt niin, että metoo-kampanjan vuoksi ei saa enää kehua naisten ulkonäköä?

Vierailija
13.12.2017 |

?

Kommentit (233)

Vierailija
1/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt jo olla. Jos naisille puhuminen on noin vaikeaa, älä puhu. 

Vierailija
2/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä helvetin vaikeaa joillekin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä kenenkään ulkonäköä muutenkaan kommentoida?

Vierailija
4/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä helvetin vaikeaa joillekin...

No niin on. Minä en edes sanonut mitään, näytin vain peukkua hyväksyvästi.

Vierailija
5/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli internetissä juttua siitä, että työkavereita pitää kehua. Mutta mitä jos joukossa on nainen?

Vierailija
6/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asiasta on juuri väännetty ties kuinka monta sivullista ja vieläkin on epäselvää, että asia riippuu täysin sanojan miellyttävyydestä. Ei jeesus.

Vierailija
7/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin tunnen oloni vaivautuneeksi jos joku kehuu ulkonäköäni. En minä ole ulkokuoreni, olen minä sen kuoren sisällä. Tottakai saa oman kumppaninsa ulkonäköä kehua, se on ihan eri asia, mutta en minä ainakaan pidä siitä, että joku tuntematon Reiska tai työkaveri-jamppa alkaa kehumaan ulkonäköäni. 

Vierailija
8/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä kehuisit naisen ulkonäköä? Ei sinun tarvitse :) Eikö olekin vapauttavaa! Jotkut turhakkeet tulevat itkemään katkerasti, koska he elävät huomiosi tähden, mutta heidänkin täytyy löytää terveempi motivaatio elämälleen.

Vierailija
9/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis asiasta on juuri väännetty ties kuinka monta sivullista ja vieläkin on epäselvää, että asia riippuu täysin sanojan miellyttävyydestä. Ei jeesus.

Toisen mielipidettä omasta miellyttävyydestä ei voi arvioida varmasti, joten jos haluaa pelata varman päälle (kuten minä), niin ei kommentoi naisten ulkonäköä mitenkään eikä myöskään puhu naisille tavalla, joka jollain tavalla voitaisiin tulkita kiinnostuksen osoitukseksi tai eroottisesti.

Hankalaa tästä tietysti tekee se, että jonkun mielestä pelkkä tissien katsominen voi olla seksuaalista häirintää, mutta tissejä voi olla hankala olla vilkaisematta, jos ne ovat näyttävästi esillä. Väkisinkin ne osuvat näkökenttään.

Vierailija
10/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ollut. Alkaa olla jo säällittävää ja epätoivoista tämä kaltaistesi uhriutuminen ja tyhmäksi heittäytyminen. 

Vierailija
11/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen mielipidettä omasta miellyttävyydestä ei voi arvioida varmasti, joten jos haluaa pelata varman päälle (kuten minä), niin ei kommentoi naisten ulkonäköä mitenkään eikä myöskään puhu naisille tavalla, joka jollain tavalla voitaisiin tulkita kiinnostuksen osoitukseksi tai eroottisesti.

Hankalaa tästä tietysti tekee se, että jonkun mielestä pelkkä tissien katsominen voi olla seksuaalista häirintää, mutta tissejä voi olla hankala olla vilkaisematta, jos ne ovat näyttävästi esillä. Väkisinkin ne osuvat näkökenttään.

Minulla osuu aika usein. Ehkä siksi, että olen lyhytkasvuinen. Yritän kuitenkin yleensä sanoa jotain arvostavaa, ettei minua luulla pervoksi

Vierailija
12/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mikäli et oikeasti erota seksuaalista puhetta normaalista.

Ohjeena: älä sano naiselle, joka ei ole kanssasi suhteessa, mitään sellaista, mitä et haluaisi homomiehen sanovan sinulle.

Vierailija
13/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäön kehuminen on tyhmää, ei sitä kannata muutenkaan tehdä. Tai no ne naiset jotka siitä innostuu eli jotkut high maintenance -prinsessat ei muutenkaan ole naisia jotka ikinä kiinnostuisivat palstamiehistä. Kehu mieluimmin jotain muuta ominaisuutta tai vielä parempi, keksi kiinnostavampia puheenaiheita. Ulkonäköön keskittymällä naiselle tulee sellainen olo että hän on pala lihaa. No silmien kehuminen vois mennä. Tai jonkun tosi yllättävän asian. Kädet tms.

Vierailija
14/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muutaman kerran erehtynyt vilpittömästi kehumaan tuntemattoman naisen ulkonäköä. Nyt jälkeenpäin tunnen itseni hölmöksi, ja ehkä jopa jollain tavalla likaiseksikin. Edelleenkään en liittänyt niihin kehuihin todellakaan mitään seksuaalisia sävyjä enkä todellakaan yrittänyt mitään. Kunhan vain lipsautin epähuomiossa että nainen oli mielestäni kaunis.

Pyydän anteeksi jos olen sillä niitä naisia loukannut. En tajunnut silloin.

Vierailija
15/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ulkonäön kehuminen on tyhmää, ei sitä kannata muutenkaan tehdä. Tai no ne naiset jotka siitä innostuu eli jotkut high maintenance -prinsessat ei muutenkaan ole naisia jotka ikinä kiinnostuisivat palstamiehistä. Kehu mieluimmin jotain muuta ominaisuutta tai vielä parempi, keksi kiinnostavampia puheenaiheita. Ulkonäköön keskittymällä naiselle tulee sellainen olo että hän on pala lihaa. No silmien kehuminen vois mennä. Tai jonkun tosi yllättävän asian. Kädet tms.

Ehkä tissit? Olen huomannut että naiset usein ovat niistä epävarmoja.

Vierailija
16/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli internetissä juttua siitä, että työkavereita pitää kehua. Mutta mitä jos joukossa on nainen?

Siis työkavereiden ulkonäköä pitää kehua??? Mitä sinä oikein teet työksesi?

Vierailija
17/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toisen ulkonäön kommentointi on epäasiallista. Varsinkaan tuntemattomien. En minäkään kulje vieraita ihmisiä tuijottelemassa ja kommentoimassa. Joskus voin omalle äijälle sanoa, että tukkas on kuin petolinnun perse ja muutenkin näytät raadolta jonka kissa raahas kotiin. Mies yleensä palauttaa nä kohteliaisuudet.

Vierailija
18/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis työkavereiden ulkonäköä pitää kehua??? Mitä sinä oikein teet työksesi?

Siis ymmärtääkseni se koski työpaikkoja ihan yleisesti.

Vierailija
19/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän aina kehun naisen kauneutta, jos sitä on.

Se on vain kehu, ja heti oletetaan taka-ajatusten pakosta minun tätä sanovan. Please!

Jos sielun koskeminen kehumalla on ahdistelua, olen syyllinen.

Vierailija
20/233 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä kehut sun miespuolisia työkavereita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan