Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan aikuinen ei voi painaa alle 70kg

Vierailija
15.11.2017 |

Ilman että liikkuisi paljon tai vähintään laskisi kaloreita. Moni valehtelee olevansa laiha luonnostaan ja syövänsä paljon. Todellisuudessa syövät vähän ja luulevat syövänsä paljon vaikka kaloreita kertyisi joku 1400-1500.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse olen 161cm ja 53kg. Olen syönyt tänään yhden mäkkiaterian, 15cm subileivän ja puolikkaan karkkipussin (ei jumbopussi vaan sellainen Fazerin pikkupussi). Lisäksi olen juonut Coca Colaa.

Nukuin pitkään ja kävin nyt illalla lätkämatsissa, siksi söin tänään noin. Mutta syön kyllä joka päivä jotain epäterveellistä että ei siinä mitään.

Monta kertaa kävit oksentamassa? Noilla mitoilla ei syödä paljoa. Joko valehtelet tai olet bulimikko.

Noilla mitoilla voi juurikin syödä kuin kirjoittaja ilmoitti. Mäkkiateria joku 800kcal, puolikas pikkukarkkipussi joku 300kcal, subi ehkä 400kcal (täytteet vaikuttaa tietty), colasta parisataa kcal.

Vierailija
62/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173/60. En harrasta muuta liikuntaa kuin kävelyä lähes päivittäin tunnin verran. Tavallista kotiruokaa ilman rajoitteita ja karkkia melkein joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.. no minä olen 22 vuotias yhden lapsen äiti. Pituus 170cm ja painan 54kg. Ihan perus kotiruokaa syön, herkkuja en tod. Laske ja liikuntani on perus lapsen kanssa liikkumista. ( vaunulenkit mm.)

Vierailija
64/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.. no minä olen 22 vuotias yhden lapsen äiti. Pituus 170cm ja painan 54kg. Ihan perus kotiruokaa syön, herkkuja en tod. Laske ja liikuntani on perus lapsen kanssa liikkumista. ( vaunulenkit mm.)

Vierailija
65/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai?

Mä olen 172cm/65kg.

Painavimmillani olin siinä 67-68kg, muuten hoikka mutta oikein kunnon pallomaha.

Sitten laihdutin masun pois, painoin karvan verran yli 60kg.

Viimeiset 3 vuotta olen käynyt ahkerasti salilla, 4-5kg on tullut lihasta.

Syön normaalisti, herkkuja ehkä kerran viikossa. Jos liikkuu sen verran kuin jokaisen ihmisen pitäisikin, normiruokavaliolla ei liho. Mun iässä liikkumattomuus ja/tai ylimääräiset herkut kyllä näkyy vyötäröllä äkkiä, miehillä yhtä lailla kuin naisillakin.

M/44v

Vierailija
66/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 153cm ja 53kg, en laske mitä syön päivän aikana ja liikun 2x viikossa.

Vierailija
67/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvut vaa'alla ei kerro loppupeleissä mitään..lihasmassa painaa enemmän kuin "läski". Itse N.22 166cm 67kg ja syön helposti pullaa vaikka joka päivä jos mieli tekee eli en vahdi syönkö liikaa sokeria yms jos en sitä terveydessäni haitallisena tunne. Enkä varsinaisesti harrasta liikuntaa mutta koiran kanssa pyöräillessä ja lenkkeillessä saan hyötyliikuntaa, niin siitä olen saanut jalkoihini lihasmassaa jonka takia painan enemmän.

Vierailija
68/94 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 69 😉

Vierailija
69/94 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tähän ketjuun ilmoittautuu nyt ne kaikki alle 70 kg painavat...

Niinpä ja kaikki voi syödä hirveitä määriä eikä näy missään!

Mutta ero onkin siinä että normaalipainoinen tietää mikä määrä se "hirveä" on:) Annoskoko on varmasti n 1/2 lihavan ruokamäärästä kun se jo tuntuu tosi isolta ja täyttävältä normaalin/hoikan mielestä.

Mä (ylimmässä painossani eli 63kg) söin eilen mäkkärin feast aterian ja illalla vielä 200g jäätelöä. Tosin sitä ennen päivällä olin  syönyt vain smoothien ja 1 voileivän. Kokonaiskalorit jää kuitenkin suht alhaisiksi ja muut päivät syön normaalia kotiruokaa.

AP:llä on selvästi hämärtynyt normaalin naisen ruumiinkuva jos 70 kiloa näyttää alapainon rajalta?? Mahtaa olla iso tyttö itse?? Tottakai sitä silloin mielellään hilaisi normaalipainoa ylöspäin ettei itse vaikuttaisi niin ylipainoiselta.

Vierailija
70/94 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön mitä haluan (joka päivä, joka happohyökkäyksellä menee karkkia) enkä liiku ollenkaan. Askelia tulee päivässä 0-3000. Painan 63 kg. N28

Vierailija
71/94 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan viesti kuvastaa mielestäni nyky yhteiskunnassa eläjiä loistavasti. Koska en minä, niin ei kyllä muutkaan. On vieraannuttu siitä, mikä todella on normaalia.

Paino itsessään on todella huono mittari, sillä se ei kerro mitään henkilön fyysisestä kehonkoostumuksesta. Itse painan tällä hetkellä 58kg ja pituutta 174cm. Vajaa pari vuotta sitten painoin 63kg kun harrastin vielä intensiivisesti urheilua. Nyt elopainoa vähemmän, mutta kroppa ei ole todellakaan niin timmissä kunnossa kuin ennen. Olen sellainen laihaläski.

Vierailija
72/94 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistossa on yksi nuori tyttö joka on tosi laiha ja ei ikinä syö mitään. Me muut ollaan paljon isompia koska työ ei ole fyysistä niin ei kulu kaloreita. Sääliksi käy sitä tyttöä joka vaan paastoaa

Vierailija
73/94 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Syön 4-5 kertaa päivässä, jumalattoman määrän sitä demonisoitua ruisleipää myös, mitat on 171 cm ja 54 kg. N33

Vierailija
74/94 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Syön 4-5 kertaa päivässä, jumalattoman määrän sitä demonisoitua ruisleipää myös, mitat on 171 cm ja 54 kg. N33

Internetissä on helppo valehdella

Vierailija
75/94 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 46 v, 171 ja 54 kg. Istumatyö. Taidan olla täällä ainoa hoikka, joka myöntää tarkkailevansa painoa. Se ei tosin ole hirveästi vaikuttanut mun syömisiin, sillä olen vuodesta 2007 lähtien ollut vähähiilarisella, joten varmasti on osatekijä painon tässä pysymiseen. Tosin ruokavalio on psoriaksen vuoksi, ei niinkään painon. 

Auttaa tietty, kun en tykkää mäkkäreistä tai pullista, tmv. riisiä ja pastaa en syö. Karkkia menee ja mitään light -hommia ei mun taloudesta löydy. Rasvaa kehiin. En kovinkaan isoja annoksia kykene syömään kerralla.

F

Vierailija
76/94 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ketju täynnä syömishäiriöisiä...:(

Vierailija
77/94 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Hoikkia, siroja ja normaalipainoisia.

16v:nä painoin 47 kiloa ja olin tosi siro

16-38v:nä painoin 55 kg ja olin hyvin hoikka

Viimeiset 19v olen painanut 63kg ja olen normaalipainoinen.

Pituus on kuitenkin ollut aina sama. Missään vaiheessa mua ei ole pidetty anorektisena, 70 -luvulla nuoret tytöt oli paljon sirompia ja laihempia kuin nyt.

Vierailija
78/94 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus on kuitenkin ollut aina sama. Missään vaiheessa mua ei ole pidetty anorektisena, 70 -luvulla nuoret tytöt oli paljon sirompia ja laihempia kuin nyt.

miten pitkä olet?

Vierailija
79/94 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten pitkä olet?

164cm

Vierailija
80/94 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ap itse painat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan