Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan aikuinen ei voi painaa alle 70kg

Vierailija
15.11.2017 |

Ilman että liikkuisi paljon tai vähintään laskisi kaloreita. Moni valehtelee olevansa laiha luonnostaan ja syövänsä paljon. Todellisuudessa syövät vähän ja luulevat syövänsä paljon vaikka kaloreita kertyisi joku 1400-1500.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla jutut. Ei kaikki aikuiset ole 180 cm pitkiä. Itse olen 50-vuotias 154 cm "pitkä" ja painan 63 kg. Olen aika pulkassa kunnossa nykyään. Kolmekymppisenä painoin vielä 47 kg enkä silloinkaan ollut laiha.

Sinulla on anoreksia.

Vierailija
22/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmevitosena painoin 45 kiloa, nyt hieman enemmän (peräti 75 kiloa).

T: M 42 - 160 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman että liikkuisi paljon tai vähintään laskisi kaloreita. Moni valehtelee olevansa laiha luonnostaan ja syövänsä paljon. Todellisuudessa syövät vähän ja luulevat syövänsä paljon vaikka kaloreita kertyisi joku 1400-1500.

= sä et onnistu pitämään painoasi  alle 70 kg:n ja olet itseäsi lohduttaaksesi kehitellyt teorian jonka mukaan se ei onnistu keneltäkään vaan porukat valehtelevat. Asia selvä.

Olet muuten väärässä.

Vierailija
24/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla jutut. Ei kaikki aikuiset ole 180 cm pitkiä. Itse olen 50-vuotias 154 cm "pitkä" ja painan 63 kg. Olen aika pulkassa kunnossa nykyään. Kolmekymppisenä painoin vielä 47 kg enkä silloinkaan ollut laiha.

Sinulla on anoreksia.

Laskepas se BMI noista luvuista jos osaat.Ihan selkeästi ET osaa.

Vierailija
25/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

169cm 53kg tässä. Ollut saman painoinen koko aikuisen ikäni, eli nyt jo reilut 20 vuotta. Yo-hame mahtuu päälle, vaatekoko pysynyt samana 17-vuotiaasta. En mä syömisiä katso, syön just niin paljon kun huvittaa, ja yleensä huvittaa syödä melko paljon. Liikun kerran viikossa 1,5h ohjatussa liikunnassa, muun ajan lähinnä istuksin töissä tai löhöän laiskana teeveen eessä.

Vierailija
26/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias ja 169 cm pitkä enkä ole ikinä painanut yli 70 kg. Tällä hetkellä painan noin 60 kg eikä se todellakaan vaadi mitään työtä. En harrasta mitään liikuntaa ja syön ihan liikaa karkkia ym. Kävelen kyllä työ- ja kauppamatkat ym. mutta ei niistäkään paria kilometriä/pvä enempää tule. Ehkä olen vaan oppinut jo nuoresta syömään kokooni nähden sopivan määrän ruokaa. Ei tarvi mitään kaloreita laskea.

Vierailija
27/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 160cm, isoimmillani olen painanut 67kg ja silloin olin jo aika pulleassa kunnossa johon pääsin mättämällä pizzaa, sipsiä ja suklaata melkein päivittäin ja ryyppäämällä kaksi kertaa viikossa. Ihan normaalilla ruokavaliolla ilman kaloreiden laskemista ei todellakaan ole vaikea pysyä 70kg:n alapuolella vaikka en edes liiku käytännössä yhtään (nykyään painan 55kg).

Vierailija
28/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin vielä 3-kymppisenä 47-kiloa, 160 cm pituutta. Yksi työkaveri kysyi, olenko anorektikko, mutta en ollut. Vuosien ajalla paino nousi sitten 60 kiloon. Tulin raskaaksi vajaa nelikymppisenä ja raskausaikanakin paino nousi vain 2.5 kg, mutta sitten kotiäitivuosina masennuslääkityksen kera painoa kertyi yli 80 kiloa. Jossain vaiheessa sain muutaman kilon laskemaan, mutta sitten en enää jaksanut välittää. Olen suht tyytyväinen nykyään itseeni.

N52, 85 kg.

Vierailija
29/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat. 0/5

Mä olen 57v ja nyt lihavimmillani 63 kg, 38v saakka painoin n 55 kg. Mun isäni ei koskaan saavuttanut 60 kiloa ja äiti oli pieni ja pyöreä 62 kiloinen.

Mun ystävä- ja tuttavanaisista ehkä 2% painaa yli 70 kiloa! Olen itse selvästi painavammasta päästä.

4:n äiti joka rakastaa hyvää ruokaa ja herkkuja kuten nuo ystävätkin

Vierailija
30/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 51kg. Tosin olen vain 160cm "pitkä"

N30

Vierailija
31/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääpiö voi. Jos leidiboi voi "olla" "nainen" voidaan kääpiö laskea aikuiseksi. Ellei käpsä ole aivan jöde jöö, niin ei mitenkään voi painaa 70 kiloa, niiku.

Vierailija
32/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 50 kg ja 168. syön hirveitä määriä ja herkkuja aina kun tekee mieli. koskaan ei missään näy. Nälkä tulee tosi nopeasti. aineenvaihdunta on tämmöinen, äiti on samanlainen. Koskaan en mieti kaloreita. AP on idiootti joka ei osaa ajatella ihmisiä ketkä eivät ole täsmälleen samanlaisia kuin hän itse

Vierailija
33/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan 51kg. Tosin olen vain 160cm "pitkä"

N30

Vaan oletko aikuinen?

Vierailija
34/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gg kirjoitti:

oon 50 kg ja 168. syön hirveitä määriä ja herkkuja aina kun tekee mieli. koskaan ei missään näy. Nälkä tulee tosi nopeasti. aineenvaihdunta on tämmöinen, äiti on samanlainen. Koskaan en mieti kaloreita. AP on idiootti joka ei osaa ajatella ihmisiä ketkä eivät ole täsmälleen samanlaisia kuin hän itse

Mutta oletko aikuinen vai vain nälkäinen pissis? kerro pliis.

Vierailija
35/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa. Törmäillään röllimetsässä, jos vaikka saataisiin havaittavia gravitaatioaaltoja aikaan.

Vierailija
36/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gg kirjoitti:

Näinpäin av myöntää että kaikkien kropat ei toimi samoin, mutta sitten kun lihava uskaltaa sanoa ettei tunnu laihtuvan vaikka syö tosi vähän, huudetaan kuorossa ”kalori sisään kalori ulos liiku enemmän läski”. Hmmmm.

Vierailija
37/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tähän ketjuun ilmoittautuu nyt ne kaikki alle 70 kg painavat...

Vierailija
38/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on jollain ajatusmaailma. Puolisoni oli tavatessamme 155cm/43kg. Eikä todellakaan mikään anorektikko. Yksinkertaisesti pieni ja siro. Eikä harrastanut silloin liikuntaa kuten nykyään. Nyt painaa joku 48-49kg kun on saanut salilla lihasta.

39/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh. Hauska olet. Yhdeksännellä kuulla raskaana painoin 62 kg ja sitä painavampi en ole koskaan ollutkaan. Pituutta mulla on 173cm. Ja oikein terve pikkasen vajaa nelikiloinen vauva tuli. Koskaan en ole laihduttanut, laskenut kaloreja tai muutenkaan kytännyt syömisiä. Liikuntaharrastuksena toimii joka paikkaan käveleminen kun autoakaan ei ole. 

Vierailija
40/94 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen oletus.

Olen 40-vuotias neljän lapsen äiti, 161cm ja 48kg. En todellakaan ehdi miettimään syömisiäni tai jouda minnekään urheilemaan, vaikka se varmasti olisi terveydelleni hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi